Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2011, 11:24
Verwijderd
Citaat:
IK ZEG TOCH DAT HET EEN SERIEUZE VRAAG IS POTDORIE
DIT IS OOK WAT IK TEGEN HAAR ZOU ZEGGEN IN EERSTE INSTANTIE
Advertentie
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ok, maar zou het een reden zijn om ernstig aan hem/haar te gaan twijfelen & of jullie wel echt zo goed bij elkaar passen enzo?
Nee, want ik vind niet dat verschil van mening op dat gebied slecht is. Ik ben iemand die heel veel houdt van discussiëren, dus dat is alleen maar plus. Hetzelfde als zij bijvoorbeeld tegen donorcodicil is en ik voor.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar Hongarije is een uitzondering. Gek land, gekke taal, ooit onderdeel van Oostenrijk.
goaf land.
Oud 19-01-2011, 11:25
Verwijderd
Citaat:
DIT IS OOK WAT IK TEGEN HAAR ZOU ZEGGEN IN EERSTE INSTANTIE
OKE MAAR DAARNA DAN ALS JE MERKT DAT ZE GEEN DRUGS HEEFT GEHAD
Citaat:
Nee, want ik vind niet dat verschil van mening op dat gebied slecht is. Ik ben iemand die heel veel houdt van discussiëren, dus dat is alleen maar plus. Hetzelfde als zij bijvoorbeeld tegen donorcodicil is en ik voor.
Hoe kun je nu tegen donor zijn zijn
Verwijderd
Citaat:
Ja Mijn grote liefde heeft besloten dat ie pvv gaat stemmen met de eerste kamer verkiezingen en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan
hahahaha wat
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja Mijn grote liefde heeft besloten dat ie pvv gaat stemmen met de eerste kamer verkiezingen en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan
Waarom?
Oud 19-01-2011, 11:26
Rationeel
Rationeel is offline
ik kan niet bevatten hoe je tégen donorcodicil kan zijn
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Spoiler
Batave
Batave is offline
Citaat:

Er zijn mensen die er tegen zijn, mijn vriendin niet, maar die mensen zijn er.
Verwijderd
Citaat:
hahahaha wat
Ja Hij heeft te veel lsd gehad denk ik

Citaat:
<3.
Oud 19-01-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:

HEEL LANG DISCUSSIËREN TOT IK HAAR HEB OVERTUIGD/AFGETUIGD
Oud 19-01-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:
HEEL LANG DISCUSSIËREN TOT IK HAAR HEB OVERTUIGD/AFGETUIGD
maar, ze laat zich niet overtuigen, zelfs niet na het aftuigen. Wat dan?
Oud 19-01-2011, 11:28
Rationeel
Rationeel is offline
eerst aftuigen, dan discussiëren!
Rationeel
Rationeel is offline
net als met de kerstboom!
Verwijderd
Citaat:
En wat zou je conclusie zijn? Let wel, we hebben het hier over je grote liefde!
Ik weet het niet. Want het gaat er niet om dat diegene het niet met me eens is, maar meer dat diegene het blijkbaar geen enkel probleem vindt om een complete bevolkingsgroep te veroordelen en weg te zetten, en dat raakt aan iets veel diepers. Ik ben bang dat ze niet bijv. mijn neefje zou zien, maar allereerst een moslimkind, en dat zou ik zo ontzettend erg vinden. Ik vind verschil van mening niet erg, maar er zijn dingen die belangrijker zijn dan of ik toevallig van iemand houd, als ik er rationeel over nadenk.
Aan de andere kant vind ik het iets heel naars hebben, ideologie die liefde e.d. kapotmaakt. Dus ik weet het niet.
Verwijderd
Citaat:
Ja Hij heeft te veel lsd gehad denk ik

<3.
dat moet wel ja want die gekke tet kan toch helemaal niet zelf voor de eerste kamer stemmen
Batave
Batave is offline
Citaat:
Je kan zeggen dat bij donorontvangers er te weinig voorlichting is en dat ze dan een leven moeten hebben waarbij je 2 keer per week naar het ziekenhuis moeten en dat ze zich dat van te voren dus niet realiseren. Ook heb je gelovigen die tegen schending van doden zijn etc.
Citaat:
Spoiler
Oh, voor mezelf.
Verwijderd
Accu uit de auto halen.
Verwijderd
Citaat:
maar, ze laat zich niet overtuigen, zelfs niet na het aftuigen. Wat dan?
Dan is ze, denk ik, mijn grote liefde niet meer.
Oud 19-01-2011, 11:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je kan toch niet discussiëren met iemand die PVV stemt.
Oud 19-01-2011, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet. Want het gaat er niet om dat diegene het niet met me eens is, maar meer dat diegene het blijkbaar geen enkel probleem vindt om een complete bevolkingsgroep te veroordelen en weg te zetten, en dat raakt aan iets veel diepers. Ik ben bang dat ze niet bijv. mijn neefje zou zien, maar allereerst een moslimkind, en dat zou ik zo ontzettend erg vinden. Ik vind verschil van mening niet erg, maar er zijn dingen die belangrijker zijn dan of ik toevallig van iemand houd, als ik er rationeel over nadenk.
Aan de andere kant vind ik het iets heel naars hebben, ideologie die liefde e.d. kapotmaakt. Dus ik weet het niet.
Lastig dilemma he?

Citaat:
dat moet wel ja want die gekke tet kan toch helemaal niet zelf voor de eerste kamer stemmen

daar had ik nog niet eens over nagedacht , maar mijn lovah kan dat, hij heeft superpowers
Oud 19-01-2011, 11:30
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Je kan zeggen dat bij donorontvangers er te weinig voorlichting is en dat ze dan een leven moeten hebben waarbij je 2 keer per week naar het ziekenhuis moeten en dat ze zich dat van te voren dus niet realiseren. Ook heb je gelovigen die tegen schending van doden zijn etc.
en hoe is dat mijn probleem?
en naar gelovigen moet je gewoon niet luisteren. alleen naar gospel
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dat is dan ook wel weer zo
Batave
Batave is offline
Citaat:
en hoe is dat mijn probleem?
en naar gelovigen moet je gewoon niet luisteren. alleen naar gospel
Dat neemt niet weg dat er wel mensen zijn die zo denken en die stemrecht hebben.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, eigenlijk heb ik wel hetzelfde, maar dan niet precies. Mijn grote liefde is een Duitse nationalist en we hebben het altijd heel fijn behalve als het onderwerp WO2 naar boven komt, dan krijgen we ruzie. Altijd. Geen grote schreeuwruzies, maar onenigheid en discussie. Maar daar valt prima mee te leven.
Oud 19-01-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:

Oh, voor mezelf.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou, eigenlijk heb ik wel hetzelfde, maar dan niet precies. Mijn grote liefde is een Duitse nationalist en we hebben het altijd heel fijn behalve als het onderwerp WO2 naar boven komt, dan krijgen we ruzie. Altijd. Geen grote schreeuwruzies, maar onenigheid en discussie. Maar daar valt prima mee te leven.
Dat is nog wel een tikje erger dan PVV stemmen, ja.
Verwijderd
Citaat:
Wat is zijn mening daarover dan?
Oud 19-01-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Nooit de moed opgeven!

-

Ik had het hier laatst met mijn vader over en halverwege de discussie zei ie opeens dat ie Marokkaanse meisjes vaak 'lekkere wijfies' vindt, en dat ze dus maar moeten blijven, .
Oud 19-01-2011, 11:33
Batave
Batave is offline
Citaat:
Nooit de moed opgeven!

Ik had het hier laatst met mijn vader over en halverwege de discussie zei ie opeens dat ie Marokkaanse meisjes vaak 'lekkere wijfies' vindt, en dat ze dus maar moeten blijven, .
Oud 19-01-2011, 11:33
Batave
Batave is offline
Maar de kerels mogen weg?
Oud 19-01-2011, 11:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zoals bij de mormonen.
Oud 19-01-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ik herken dit wel, maar dan niet met liefde, maar met Russische vrienden op het moment dat we het over het verleden of Tsjetsjenië hebben. Want ik ben daar redelijk genuanceerd in, maar soms zegt iemand van wie ik altijd dacht dat hij een verstandig mens was iets als 'alle Tsjetsjenen moeten dood', of, genuanceerder, in een concentratiekamp of zo. En als ik het daar niet mee eens ben, mag ik die mening hebben, zolang ik hem maar niet opdring aan hen. Dat vind ik wel moeilijk, maar soms durf ik echt niet te zeggen wat ik ergens van vind en dan houd ik mijn mond maar.
Oud 19-01-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Oh, nee, hij stemt geen PVV. We hadden het gewoon over Wilders.
Oud 19-01-2011, 11:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is nog wel een tikje erger dan PVV stemmen, ja.
och, we zijn allebei geindoctrineerd, ik als duitsers waren de slechterikken en hij als de duitse LEIDERS waren de slechterikken. Zijn grootouders hebben ook in een concentratiekamp gezeten.
Citaat:
Wat is zijn mening daarover dan?
Dat het een kleine elite was, die met heel goede propaganda een grote meerderheid voor zich hebben gekregen en ontzettend slimme politiek hebben gespeeld, en het duitse volk kon ook niets doen, was grotendeels slachtoffer. Maar wij zijn opgevoed van alle duitsers waren slecht. Daar hebben we vooral discussies over. maar hij is niet zo van yay alle joden dood, ofzo.
Oud 19-01-2011, 11:37
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
och, we zijn allebei geindoctrineerd, ik als duitsers waren de slechterikken en hij als de duitse LEIDERS waren de slechterikken. Zijn grootouders hebben ook in een concentratiekamp gezeten.
Dat het een kleine elite was, die met heel goede propaganda een grote meerderheid voor zich hebben gekregen en ontzettend slimme politiek hebben gespeeld, en het duitse volk kon ook niets doen, was grotendeels slachtoffer. Maar wij zijn opgevoed van alle duitsers waren slecht. Daar hebben we vooral discussies over. maar hij is niet zo van yay alle joden dood, ofzo.
ah ok. dan is het goed
Oud 19-01-2011, 11:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ah. Het klonk alsof-ie wel van het yay alle joden dood was
Verwijderd
Huhu tweede wereldoorlog, ook altijd een leuk punt van heftige discussies.
Verwijderd
Citaat:
Eh ik ben opgevoed met het idee dat het een (redelijk) kleine elite was hoor? Dan heb jij er weer andere gedachten over dan ik.

En gelukkig, ik was even bang dat je een nazi als vriendje had
Oud 19-01-2011, 11:39
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik herken dit wel, maar dan niet met liefde, maar met Russische vrienden op het moment dat we het over het verleden of Tsjetsjenië hebben. Want ik ben daar redelijk genuanceerd in, maar soms zegt iemand van wie ik altijd dacht dat hij een verstandig mens was iets als 'alle Tsjetsjenen moeten dood', of, genuanceerder, in een concentratiekamp of zo. En als ik het daar niet mee eens ben, mag ik die mening hebben, zolang ik hem maar niet opdring aan hen. Dat vind ik wel moeilijk, maar soms durf ik echt niet te zeggen wat ik ergens van vind en dan houd ik mijn mond maar.
In Soviet Russia opinion forms you.
Verwijderd
Ik kan je vertellen dat je vriend niet al te best geïnformeerd is. Die elite-mythe houdt echt geen stand.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het Duitse volk geen slachtoffer is, maar 'het was de elite!' is zo'n vijftigerjarenargument.
Verwijderd
Citaat:
In Soviet Russia opinion forms you.
Nogal ja
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
In welk opzicht is hij dan nationalistisch?
Oud 19-01-2011, 11:42
Verwijderd
wir haben es nicht gewusst!
Oud 19-01-2011, 11:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zie trouwens dat de PVV op winst staat in de peilingen. Blijkbaar is het voor het electoraat een pre dat de fractie vol criminelen en asociaal tuig zit.
Oud 19-01-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zie trouwens dat de PVV op winst staat in de peilingen. Blijkbaar is het voor het electoraat een pre dat de fractie vol criminelen en asociaal tuig zit.
Oud 19-01-2011, 11:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar er zijn dan ook heel erg domme mensen in Nederland...
Oud 19-01-2011, 11:47
Verwijderd
Nogmaals: ::
Oud 19-01-2011, 11:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In welk opzicht is hij dan nationalistisch?
in het opzicht mijn land is beter dan alle andere landen en je kunt een apparaat pas vertrouwen als het van Duitse maak is?
Oud 19-01-2011, 11:48
Rationeel
Rationeel is offline
ik wil ook tovergeld
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten