Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik zou wakker blijven, 3 uur slaap is kutter dan geen slaap. lekker koffie slobberen, vanmiddag een uurtje ofzo liggen (als dat kan). maar als je niet minstens 4 uur slaapt, ben je pas écht naar de klote (in mijn ervaringen dan)
||
Citaat:
En ik weet wat je bedoelt met weing doen. Vandaag was het bij ons ook echt teringstil en dan sta je elkaar maar een beetje aan te gapen en ik wist gewoon echt niet wat ik moest. We zijn vanaf vandaag ook nog eens een uur langer open, en het laatste uur heb ik denk ik nog geen 10 drankjes gemaakt. Pfuuu, dan gaat de tijd ook zooooo langzaam. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voel me iig kutter na 3 uur slaap dan ff doorhalen. |
![]() |
||
Citaat:
Het schijnt dat je slaap patroon ook per 1,5 uur gaat ofzo, dus met 3 uur ben je dan beter uitgerust dan met 4 uur. Gewoon morgenochtend een flinke bak pleur erin gooien en dan gaan met die spreekwoordelijke banaan! Joe ken doe it Eric!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe laat zou je kunnen slapen? Op z'n vroegst, als je overal braaf heen gaat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een man die gewoon, tja, zo eng en vies eruit ziet. Hoort alleen dingen als het hem uitkomt, kan nooit eens iets normaal vragen, alles moet gecommandeerd worden. Hij kan heel veel dingen zelf maar hij doet net of hij heel veel hulp nodig heeft (maar ondertussen wel zelfstandig naar de stad gaan en alles). Hij stinkt ook want hij wil zich haast nooit wassen of douchen. Dan nog een vrouw die een obsessie heeft met seks, daar steeds over begint en ook persoonlijke vragen aan je stelt. Er is ook nog een een of andere boerin, met zo'n vreselijk boerenzeuraccent. Ze praat ook heel langzaam en keihard, altijd klagen, klagen, onaardig tegen iedereen. Haar hele kamer staat vol met knuffels, poppen en ander speelgoed. HELEMAAL vol, je kan er amper nog lopen. Ze heeft al een aantal waarschuwingen gehad voor het bedreigen van personeel :') Dat is slechts een kleine greep. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja op tv vind ik het ook wel vermakelijk
![]() mijn lievelings omaatje zit ook in dat huis. Ze is 97, wel oud maar nog lang niet gek, ze weet van alle zusters hun naam, en als die dingen vertellen onthoudt ze dat ook. Zo had ik verteld dat ik een zeeuwse vriend heb. Weken later zei ze 'zo je dienst zit er bijna op, dan ga je weer naar zuunig'. Meesterlijke opmerking ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||