Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 22:23
Verwijderd
In sommige gemeenschappen mogen vrouwen buitenshuis niet zingen omdat een stem ook schoonheid is.
Advertentie
Oud 24-01-2011, 22:25
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een kutsmoes.
Oud 24-01-2011, 22:26
Verwijderd
Je zou zeggen dat je sommige vrouwen dan juist moet aanmoedigen om te zingen
Oud 24-01-2011, 22:26
Verwijderd
'waar de kunstschilder A. Hitler nog niet fatsoenlijk een vrouwenbeen kon neerpenselen'
zucht Geert Mak, moet dat nou echt zo.
Oud 24-01-2011, 22:28
Verwijderd
hij is af en toe echt net ivo niehe
Oud 24-01-2011, 22:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is de ISLAM!!!
Dat zei ik niet Geert
Oud 24-01-2011, 22:30
Verwijderd
Zooo godverdomme wat ga ik heersend pandanrijst maken met kip, paprika, ui, knoflook, champignons, pepers en geraspte kokos in combinatie met Voetbal International. En dan vroeg naar bed want morgen vroeg op
Oud 24-01-2011, 23:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Sooo.....seen any good movies?
Oud 24-01-2011, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
goedendag.
Oud 24-01-2011, 23:27
Miekje*
Miekje* is offline
Trimmeh!
Oud 24-01-2011, 23:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Miekjuuuuuuh!!!

hoestnauw?
Oud 24-01-2011, 23:30
Miekje*
Miekje* is offline
Wat doe jij nog zo laat op die int0rwebz?

En jaaa, een beetje ziekjuhs.
Oud 24-01-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
wut
duidelijk dat jij hier nooit bent op dit tijdstip
Oud 24-01-2011, 23:33
Miekje*
Miekje* is offline
Nee, klopt .
Oud 24-01-2011, 23:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

En jaaa, een beetje ziekjuhs.
Massive lulz. :'D

Ik ben een beetje de nachtbewaker van dit forum. Als er om half 5 in den ochtend reclame topics worden geopend, ben ik er als de kippen bij!

Maar eh, ik kom net uit m'n werk en zocht vermaak terwijl ik een pizza naar binnen smikkelde.

En welkom bij de 'beetje ziekjuhs' crew. griep HEERST! \m/ \m/
Oud 24-01-2011, 23:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Massive lulz. :'D

Ik ben een beetje de nachtbewaker van dit forum. Als er om half 5 in den ochtend reclame topics worden geopend, ben ik er als de kippen bij!

Maar eh, ik kom net uit m'n werk en zocht vermaak terwijl ik een pizza naar binnen smikkelde.

En welkom bij de 'beetje ziekjuhs' crew. griep HEERST! \m/ \m/
Ja, kutgriep .
Oud 24-01-2011, 23:41
Verwijderd
Op mijn werk was weinig te doen en ik moet er nog 3 dagen heen. Ik voel me altijd zo schuldig als ik weinig heb gedaan, ook al heb ik daar geen invloed op. Gewoon weinig mensen daar hebben zorg nodig. Er zitten daar wel aardig wat freakshowtjes zeg, tering.
Oud 24-01-2011, 23:41
Miekje*
Miekje* is offline
En nu is het slaaptijd voor zieke watjes. Nog veel plezier vannacht, piep0l!
Oud 24-01-2011, 23:42
Verwijderd
Ik voel me heel Paranoïde op dit moment maar ik ben even een afweging aan het maken. Waarschijnlijk ben ik klaar met allerlei paperhorror rond 4 uur. Zou ik dan gaan slapen en weer om 7 uur opstaan, wakker blijven en morgenmiddag instorten of wat?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zal ik Glee kijken? Ik zag net een voorstukje van seizoen 2 en toen werd ik helemaal enthousiast
Verwijderd
Slaap lekker en beterschap Miekje
Oud 24-01-2011, 23:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik voel me heel Paranoïde op dit moment maar ik ben even een afweging aan het maken. Waarschijnlijk ben ik klaar met allerlei paperhorror rond 4 uur. Zou ik dan gaan slapen en weer om 7 uur opstaan, wakker blijven en morgenmiddag instorten of wat?
Mijn tip heeft niet gewerkt?

En ik zou wakker blijven, 3 uur slaap is kutter dan geen slaap. lekker koffie slobberen, vanmiddag een uurtje ofzo liggen (als dat kan). maar als je niet minstens 4 uur slaapt, ben je pas écht naar de klote (in mijn ervaringen dan)
Oud 24-01-2011, 23:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op mijn werk was weinig te doen en ik moet er nog 3 dagen heen. Ik voel me altijd zo schuldig als ik weinig heb gedaan, ook al heb ik daar geen invloed op. Gewoon weinig mensen daar hebben zorg nodig. Er zitten daar wel aardig wat freakshowtjes zeg, tering.
Freakshows op watvoor manier?

En ik weet wat je bedoelt met weing doen. Vandaag was het bij ons ook echt teringstil en dan sta je elkaar maar een beetje aan te gapen en ik wist gewoon echt niet wat ik moest.
We zijn vanaf vandaag ook nog eens een uur langer open, en het laatste uur heb ik denk ik nog geen 10 drankjes gemaakt. Pfuuu, dan gaat de tijd ook zooooo langzaam.
Oud 24-01-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Ik zou doorhalen denk ik, ligt er ook aan hoe laat ik naar bed zou kunnen 's middags. om 1 uur of 3 uur is wel een verschil.
Ik voel me iig kutter na 3 uur slaap dan ff doorhalen.
Oud 24-01-2011, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Naar mijn ervaring kan 3 uurtjes slaap best wel helpen om weer even wat energie te krijgen.
Het schijnt dat je slaap patroon ook per 1,5 uur gaat ofzo, dus met 3 uur ben je dan beter uitgerust dan met 4 uur.
Gewoon morgenochtend een flinke bak pleur erin gooien en dan gaan met die spreekwoordelijke banaan!
Joe ken doe it Eric!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik luister My Chemical Romance :') /emo
Verwijderd
Citaat:
Mijn tip heeft niet gewerkt?

En ik zou wakker blijven, 3 uur slaap is kutter dan geen slaap. lekker koffie slobberen, vanmiddag een uurtje ofzo liggen (als dat kan). maar als je niet minstens 4 uur slaapt, ben je pas écht naar de klote (in mijn ervaringen dan)
Ja dacht ik ook al aan. Het enige kutte is dat ik én niet werk én college kan skippen, Kan natuurlijk nooit maar ik ben nogal een goede acteur dat ik er meestal wel mee weg kan komen Laat ik morgenochtend nu alleen op kantoor moeten zijn door zieken en laatste college presentatie en inleveren van mijn essay. Mijn essay is overigens één grote onzin in de hoop dat ik 'm bij de herkansing mag verbeteren. Maarja, je moet toch wel iets inleveren Laat het je zwagertje maar niet lezen
Oud 24-01-2011, 23:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja dacht ik ook al aan. Het enige kutte is dat ik én niet werk én college kan skippen, Kan natuurlijk nooit maar ik ben nogal een goede acteur dat ik er meestal wel mee weg kan komen Laat ik morgenochtend nu alleen op kantoor moeten zijn door zieken en laatste college presentatie en inleveren van mijn essay. Mijn essay is overigens één grote onzin in de hoop dat ik 'm bij de herkansing mag verbeteren. Maarja, je moet toch wel iets inleveren Laat het je zwagertje maar niet lezen

Hoe laat zou je kunnen slapen? Op z'n vroegst, als je overal braaf heen gaat?
Oud 24-01-2011, 23:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zou toch nog drie uurtjes slaap pakken.
Oud 24-01-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:

Hoe laat zou je kunnen slapen? Op z'n vroegst, als je overal braaf heen gaat?
Half 4 / 4 uur. En dankje Trimm en iedereen voor mental support <3 Nu een sigaretje roken want hoofd explodeert van het verzinnen van pure crap dat enigszins geloofwaardig dient over te komen.
Oud 24-01-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Nu een sigaretje roken want hoofd explodeert van het verzinnen van pure crap dat enigszins geloofwaardig dient over te komen.
Geschiedenis, <3.
Oud 24-01-2011, 23:56
Verwijderd
Er liggen al ijsklontjes in de vriezer voor de wallen morgen voordat Wim Kok mij belt dat hij ze wil terug hebben ;x
Oud 24-01-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Geschiedenis, <3.
Sta ik atm iets minder positief tegenover maar toch <3
Oud 24-01-2011, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Freakshows op watvoor manier?

En ik weet wat je bedoelt met weing doen. Vandaag was het bij ons ook echt teringstil en dan sta je elkaar maar een beetje aan te gapen en ik wist gewoon echt niet wat ik moest.
We zijn vanaf vandaag ook nog eens een uur langer open, en het laatste uur heb ik denk ik nog geen 10 drankjes gemaakt. Pfuuu, dan gaat de tijd ook zooooo langzaam.
Een vrouw met een mongolisch kapsel die haar hondje in een kinderwagen vervoert. Ze is heel stiekem en kinderachtig, rookt in algemene ruimtes waar dat niet mag en laat haar hond in de tuin schijten wat ook niet mag en waar ze al duizend keer op aangesproken is.
Een man die gewoon, tja, zo eng en vies eruit ziet. Hoort alleen dingen als het hem uitkomt, kan nooit eens iets normaal vragen, alles moet gecommandeerd worden. Hij kan heel veel dingen zelf maar hij doet net of hij heel veel hulp nodig heeft (maar ondertussen wel zelfstandig naar de stad gaan en alles). Hij stinkt ook want hij wil zich haast nooit wassen of douchen.
Dan nog een vrouw die een obsessie heeft met seks, daar steeds over begint en ook persoonlijke vragen aan je stelt.
Er is ook nog een een of andere boerin, met zo'n vreselijk boerenzeuraccent. Ze praat ook heel langzaam en keihard, altijd klagen, klagen, onaardig tegen iedereen. Haar hele kamer staat vol met knuffels, poppen en ander speelgoed. HELEMAAL vol, je kan er amper nog lopen. Ze heeft al een aantal waarschuwingen gehad voor het bedreigen van personeel :')

Dat is slechts een kleine greep.
Oud 25-01-2011, 00:00
Verwijderd
Pippeloen <3 Ik hou echt van zulke mensen op tv, al snap ik wel dat je er soms helemaal gestoord van kan worden op het werk maar alsnog <3
Oud 25-01-2011, 00:07
Verwijderd
ja op tv vind ik het ook wel vermakelijk

mijn lievelings omaatje zit ook in dat huis. Ze is 97, wel oud maar nog lang niet gek, ze weet van alle zusters hun naam, en als die dingen vertellen onthoudt ze dat ook. Zo had ik verteld dat ik een zeeuwse vriend heb. Weken later zei ze 'zo je dienst zit er bijna op, dan ga je weer naar zuunig'. Meesterlijke opmerking
Oud 25-01-2011, 00:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Half 4 / 4 uur. En dankje Trimm en iedereen voor mental support <3 Nu een sigaretje roken want hoofd explodeert van het verzinnen van pure crap dat enigszins geloofwaardig dient over te komen.
Dan kun je best doortrekken, je bent nog jong en vitaal enzo koffie/red bull/ander merk/whatever.

Citaat:
Er liggen al ijsklontjes in de vriezer voor de wallen morgen voordat Wim Kok mij belt dat hij ze wil terug hebben ;x
Oud 25-01-2011, 00:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zuunig. <3
Oud 25-01-2011, 00:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, nu ga ik pissen als een malle, roken en Glee kijken, damn it.
Oud 25-01-2011, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Dan kun je best doortrekken, je bent nog jong en vitaal enzo koffie/red bull/ander merk/whatever.

Ja helpt wel hoor Volgens mijn moeder dan. Ze beweert ook dat ze vroeger 5 minuten wat natte koffiekorrels onder haar ogen legde, ijsklontje er op en dan fris en fruitig er uit zag
Oud 25-01-2011, 00:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja helpt wel hoor Volgens mijn moeder dan. Ze beweert ook dat ze vroeger 5 minuten wat natte koffiekorrels onder haar ogen legde, ijsklontje er op en dan fris en fruitig er uit zag
Koude lepels onder je ogen schijnt ook te werken, en dat smelt niet
Oud 25-01-2011, 00:51
Allure
Allure is offline
sann naamzoek

ik wilde je een pm versturen maar dat kan niet
Oud 25-01-2011, 02:04
Verwijderd
Citaat:
sann naamzoek

ik wilde je een pm versturen maar dat kan niet
het is nu .sann, sann is verwijderd.
Oud 25-01-2011, 02:04
Verwijderd
Dag schatjes, ik heb veel te veel speciaalbiertjes gedronken
Oud 25-01-2011, 02:08
Verwijderd
En sharif/ mephisto is de meest kutte bff die je je voor kunt stellen. Naamzoek ja.
Oud 25-01-2011, 02:29
Verwijderd
Ik heb mijn essay nog steeds niet af en ik moet ook nog een presentatie voorbereiden en om 9 uur werken. <333333333 my life (L)(L)(L) fucking perfect

Dit betekent extra bier/wijn donderdag met .sann hoor
Oud 25-01-2011, 05:25
Verwijderd
succes white trash!

ik ben wakker want ik heb griep geloof ik. Of iets dat daarop lijkt :"(
Oud 25-01-2011, 06:18
Verwijderd
awww beterschap egon! Ik heb toch van half 6 tot 7 kunnen slapen! En ik zie er nog redelijk uit maar ik denk wel dat ik vanavond BAM instort ofzo maarja
Oud 25-01-2011, 07:02
Batave
Batave is offline
Tentamendag
Oud 25-01-2011, 07:09
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten