Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 13:40
Carn
Carn is offline
eh, ik bedoel dat ze dus juist weg gaan van een seculiere staat.
Oud 01-02-2011, 13:41
Verwijderd
en jeej mn schoenen zijn binnen

27 euro

24 euro

Oud 01-02-2011, 13:41
Verwijderd
Maar dat weet nog niemand, wat nou precies het alternatief gaat worden.
Oud 01-02-2011, 13:44
Rationeel
Rationeel is offline
hey sann, nu uice speciaal voor jou een speciale-mensen-topic heeft geopend, moet je daar wel even wat van je laten horen he!
Oud 01-02-2011, 13:45
Verwijderd
Ik vind de bovenste heel lelijk, de onderste niet.

Wit is wel heel besmettelijk!!! /moeder de vrouw
Oud 01-02-2011, 13:45
Verwijderd
we hebben nog moeite met het topic vinden rationeel..
Oud 01-02-2011, 13:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar dat weet nog niemand, wat nou precies het alternatief gaat worden.
'lekker boeiuh, als we nog maar langs de Piramides mogen en kansloos mogen zuipen in een all-in hotel is het toch goed!"
Oud 01-02-2011, 13:49
Verwijderd
leuke schoenen joris!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Etmakas, ik zie jou wel vaker over de IQ-test brabbelen, maar wat was de uitslag eigenlijk?
Verwijderd
98 dus dat is beter dan .sann!
Verwijderd
ik zou best iemand willen die me elke ochtend het belangrijkste nieuws in dummietaal influisterde. heb de krant al een flinke tijd niet meer gelezen, wat vreselijk slecht en zonde eigenlijk maar ik wil hem ook niet opzeggen, WANT JA
Oud 01-02-2011, 13:50
Verwijderd
dummietaal -> nu.nl
Verwijderd
Citaat:
en jeej mn schoenen zijn binnen

[afbeelding]

27 euro
[afbeelding]

24 euro

Ik vind wat Stefanie vindt. De onderste zijn gaaf

Citaat:
hey sann, nu uice speciaal voor jou een speciale-mensen-topic heeft geopend, moet je daar wel even wat van je laten horen he!

Citaat:
we hebben nog moeite met het topic vinden rationeel..

Citaat:
'lekker boeiuh, als we nog maar langs de Piramides mogen en kansloos mogen zuipen in een all-in hotel is het toch goed!"
Verwijderd
Citaat:
ik zou best iemand willen die me elke ochtend het belangrijkste nieuws in dummietaal influisterde. heb de krant al een flinke tijd niet meer gelezen, wat vreselijk slecht en zonde eigenlijk maar ik wil hem ook niet opzeggen, WANT JA
Ik kijk minstens 1 x per week jeugdjournaal
Oud 01-02-2011, 13:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je hebt Mubarak, dat is de president, en die is al héél lang aan de macht. Hij is niet zo democratisch ingesteld. De Egyptenaren (Egyptiërs?) vinden dat niet leuk, en daarom willen ze hem afzetten. Ze gaan dan ook massaal de straat op. Maar Mubarak wil niet weg. Hij heeft zijn regering afgezet, maar wil zelf niet opstappen. Dat maakt de mensen in Egypte boos, rellen, opstanden etc.
Wilde hij niet zijn zoon hem laten opvolgen, wat de Egyptenaren kostte wat kost willen verhoeden.
Oud 01-02-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ja zoiets heeft mijn broer ook gedaan en volgens mij vond hij het zelfs te warm om die piramides te bekijken :'):') faalhaas. Ga dan pauper naar Turkije - Alanya ofzoiets schreckliches dan bespaar je nog geld
Oud 01-02-2011, 13:54
Verwijderd
oh ontbijtnieuws en aanverwanten is eigenlijk precies wat ik bedoel nu ik erover nadenk. misschien wat vaker de tv aanzetten
Oud 01-02-2011, 13:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja zoiets heeft mijn broer ook gedaan en volgens mij vond hij het zelfs te warm om die piramides te bekijken :'):') faalhaas. Ga dan pauper naar Turkije - Alanya ofzoiets schreckliches dan bespaar je nog geld
nou ja. Het enige wat nog leuk is met 40/45+ graden is andere mensen (voor jou) zien werken
Oud 01-02-2011, 13:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nou ja. Het enige wat nog leuk is met 40/45+ graden is andere mensen (voor jou) zien werken
Dat vonden de oude egyptenaren ook!
Oud 01-02-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
oh ontbijtnieuws en aanverwanten is eigenlijk precies wat ik bedoel nu ik erover nadenk. misschien wat vaker de tv aanzetten
leggen ze daarbij ook bij elke naam uit waar die persoon nou minister van was? Want dat vergeet ik steeds maar op het jeugdjournaal vertellen ze dat bovendien mis je dan geen dierentuinnieuws!
Oud 01-02-2011, 13:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gewoon nos.nl en klaar.
Oud 01-02-2011, 13:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat vonden de oude egyptenaren ook!
Een volk met visie
Oud 01-02-2011, 14:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een volk met visie
Kijk maar uit, voordat je het weet maakt Simon Peres je uit voor antisemitist ofzo.
Oud 01-02-2011, 14:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik geniet altijd intens van een krant met een kop koffie des ochtends.
Oud 01-02-2011, 14:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kijk maar uit, voordat je het weet maakt Simon Perez je uit voor antisemitist ofzo.
ik ken alleen Belle Perez.
Oud 01-02-2011, 14:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar wat heeft Mubarak nou eigenlijk gedaan, behalve ene beetje corrupt wezen?
Oud 01-02-2011, 14:05
Verwijderd
Ondemocratisch zijn en al iets van dertig jaar aan de macht zijn.
Oud 01-02-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, dan vinden jullie me nog dommer

Citaat:

You know you want to

Citaat:
98 dus dat is beter dan .sann!
En nu wil ik niks meer OVER DIE VERVLOEKTE KUTTEST HOREN
Oud 01-02-2011, 14:08
Verwijderd
Hee Martin, ik heb net de voorzitter van het bestuur gesmst dat ik geen les kan geven vandaag (had je dus ook nog niet teruggesmst) en hoe ik de spelers het beste op de hoogte kan brengen, want heb hun nummers niet allemaal. Maar dan weet jij het vast. Mooi balen, want ik had er zin in
Oud 01-02-2011, 14:08
Verwijderd
he Etmakas, wat kun jij mij aanraden voor een vakantie van ongeveer een week in Noorwegen in de zomer?
Oud 01-02-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Citaat:

You know you want to

Oud 01-02-2011, 14:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snap dat hele 'jezelf zijn' niet. Je past je toch altijd wel aan op je omgeving. Ook als je je ertegen afzet, en dan juist. Hoe weet je nou of je 'jezelf bent'. Moet je daarvoor in de jungle opgroeien, of in een keldertje? Zodat je niet beinvloed wordt? AAAAH
Verwijderd
ik ga ook naar een stacaravan in Frankrijk
Carn
Carn is offline
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en en als je je aanpast aan je omgeving dan is dat dus gedrag voor jou dus dan ben je ook jezelf! Toch?
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat hele 'jezelf zijn' niet. Je past je toch altijd wel aan op je omgeving. Ook als je je ertegen afzet, en dan juist. Hoe weet je nou of je 'jezelf bent'. Moet je daarvoor in de jungle opgroeien, of in een keldertje? Zodat je niet beinvloed wordt? AAAAH
In hoeverre je je laat beïnvloeden door je omgeving hoort ook bij je karakter, iedereen is dus zichzelf
Oud 01-02-2011, 14:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In hoeverre je je laat beïnvloeden door je omgeving hoort ook bij je karakter, iedereen is dus zichzelf
Ja precies!

Zo, de kopje-thee-filosofie-tijd is weer over, tijd voor de afwas!
Oud 01-02-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
he Etmakas, wat kun jij mij aanraden voor een vakantie van ongeveer een week in Noorwegen in de zomer?
Ga je met de auto of het vliegtuig?

Aalesund is heel leuk. Dat is in 1904 (of rondom dat) helemaal afgebrand en toen in jugendstil weer opgebouwd. Dat is echt leuk. Oslo is ook een mooie stad (volkenkundig museum!), maar dat ken je al, toch?
Het zuiden is nogal lieflijk, hoe noordelijker je komt, hoe woester het wordt. Het noorden is mooier, vind ik. En hardangervidda is goed voor een vakantie! Maar dan een wandelvakantie.
Kristiansand is eigenlijk de enige echt stomme plaats. Verder is alles wel leuk wat voor vakantie wil je doen? Wandelen of cultuur of raften of nog wat anders?
Oud 01-02-2011, 14:15
Verwijderd
Ik paste me gewoon aan aan jouw niveau

bovendien heeft dat niks te maken met ALL IN RESORTS
Verwijderd
Theodoor wil natuur, ik vind alles goed auto heeft voorkeur, maar we overwegen ook trein en dan als we daar zijn een auto huren. In Oslo ben ik inderdaad geweest.
Verwijderd
Sarah, ik voel telkens een steek in m'n hart. Maar soms ook aan de andere kant, dus het is denk ik niet m'n hart.
Oud 01-02-2011, 14:16
Verwijderd
Citaat:
ik ga ook naar een stacaravan in Frankrijk
Ja maar, burgerlijk zijn past ook wel een beetje bij jou
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je je gedraagt zoals je je niet wil gedragen of als je je gedraagt zoals je je normaal gesproken niet gedraagt als je alleent bent.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sarah, ik voel telkens een steek in m'n hart. Maar soms ook aan de andere kant, dus het is denk ik niet m'n hart.

misschien heb je eindelijk een groeispurt en ben je binnenkort een Stefenoot ;;
Oud 01-02-2011, 14:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je hart zit meer in het midden dan aan een kant.

Het zijn gewoon je spieren.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
misschien heb je eindelijk een groeispurt en ben je binnenkort een Stefenoot ;;
Robbedoes en Stefenoot!
Verwijderd
Citaat:
Je hart zit meer in het midden dan aan een kant.

Het zijn gewoon je spieren.
Ik luister niet naar een niet-dokter!!
Carn
Carn is offline
ik ben altijd lekkah muzelluf <3
Verwijderd
Citaat:
iets aan je hart voelt sowieso zelden als een steek.
Verwijderd
Citaat:
iets aan je hart voelt sowieso zelden als een steek.
oh
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten