Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ik heb je al meerdere keren uitgelegd dat het voor mij niet echt interessant is om hier over in discussie te gaan. Ik heb geprobeerd aan je uit te leggen waarom dat niet interessant is, maar helaas dringt het niet tot je door. Jij mag het een interessante discussie vinden, ik zie het niet als discussie maar als gebrekkige kennis. Ik wilde jullie wijzen op de geaccepteerde wetenschap op dit punt en dat was het. Dan mag jij daarover in discussie willen, maar dat interesseert me dus niet. Je mag ook met me in discussie willen over de zwaartekracht, maar dan zal ik op dezelfde manier reageren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, ik heb genoeg van deze discussie... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
houtskool+seberisch krijt+vervaag stickie (zo'n witte met 2 punten) vervolgens er met zo'n lak eroverheen gaan en dan met een goed geslepen wit krijtje de grijs en wit-tinten erop brengen. Beetje water erbij kan ook geen kwaad, komen mooie dingen uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het lijkt me niet digitaal. Ik zie wel een grove potloodstructuur die je met digitale brushes niet zo gaaf voor elkaar kunt krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fuck it als je niet wil discussiëren, probeer het dan niet. Vervolgens doe je alles af als een gebrek aan kennis terwijl het een geval is van gebrek aan kennis die jouw makkelijke aannamen verwerpen. Echt je gebrek aan argumentatie is schrijnend. En nu is het tijd voor een LL: De persoon in kwestie heeft zo weinig kennis van zaken, laat staan methodologische en wetenschapsfilosofische kennis dat ik de discussie staak. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk wil ik morgenavond niet thuis zijn, want m'n buurvrouw sprak me aan en ze geeft morgen een feestje en ik MOEEEEEET komen van d'r, maar ze is echt bizar egocentrisch (op een manier dat je alleen maar in sitcoms ziet ofzo) en ik denk niet dat ik haar vrienden mag. Haarzelf kan ik ook al niet (meer) uitstaan.
|||
Citaat:
![]() Dan kom je hier britcom kijken ![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zitten een paar mooie stukjes bij. Vooral dat hij tijdens de uitzending even met Twan in discussie gaat over het uitzenden van een filmpje en dan z'n zin krijgt. Of tegen een moslim zegt, die Wilders en Hitler met elkaar vergelijkt: Ik kan je niet erg serieus meer nemen. Ik wil je graag 2 adviezen geven: 1. Stop met rechten en ga geschiedenis studeren. ... Dat tweede laat ik maar voor wat het is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|