Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2011, 22:30
Verwijderd
Moet ik je nog serieus nemen? Je hebt tot nu toe geen enkel bewijs gepresenteerd, je gaat weer niet in op mijn tot nu toe 3 keer opgebrachte boek van de Jong, je bent nogal selectief met het brengen van argumenten, je komt niet verder dan google maar en nu ga je over op op de man spelen. Chapeau.

@ ll ofc.
Advertentie
Oud 11-02-2011, 22:32
Verwijderd
ja gewoon, digitaal, welke verf, wat is het? ik zie het niet.
Oud 11-02-2011, 22:33
Verwijderd
Jagermeister drinkende Duitsers in de bar :')
Oud 11-02-2011, 22:34
Verwijderd
Ik heb echt totaal geen verstand van (beeldende) kunst, maar ik gok op houtskool!
Verwijderd
Citaat:
http://farm3.static.flickr.com/2617/...c77f2ab8b2.jpg

met welke techniek is dit gemaakt? Noedelhap, n00dles noodles naamzoek, para naamzoek, uice naamzoek
gok photoshop, of een mix van photoshop + soort van krijtjes met zo'n vervaagstickie, inscannen
Verwijderd
ik denk digitaal schilderen maar ik weet het niet zeker
Oud 11-02-2011, 22:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh prima hoor. Even bijkomen van een drukke week... Verder een saai weekend voor de boeg. En met jou?
Beetje 'muh'. M'n dagritme is weer naar de knoppen en ik ben nu opzich ready om iets leuks te gaan doen, maar m'n bff kan niet en m'n 2 favoriete homebois zitten in het buitenland. Saai hoor.

Iemand van jullie zin om hier wodka te komen drinken en britcoms te kijken?
Oud 11-02-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Jagermeister drinkende Duitsers in de bar :')
Oud 11-02-2011, 22:37
Verwijderd
HA ZE WILLEN NlET MEER. mooi
Oud 11-02-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Moet ik je nog serieus nemen? Je hebt tot nu toe geen enkel bewijs gepresenteerd, je gaat weer niet in op mijn tot nu toe 3 keer opgebrachte boek van de Jong, je bent nogal selectief met het brengen van argumenten, je komt niet verder dan google maar en nu ga je over op op de man spelen. Chapeau.

@ ll ofc.
Hoor wie het zegt
En ik heb je al meerdere keren uitgelegd dat het voor mij niet echt interessant is om hier over in discussie te gaan. Ik heb geprobeerd aan je uit te leggen waarom dat niet interessant is, maar helaas dringt het niet tot je door. Jij mag het een interessante discussie vinden, ik zie het niet als discussie maar als gebrekkige kennis. Ik wilde jullie wijzen op de geaccepteerde wetenschap op dit punt en dat was het. Dan mag jij daarover in discussie willen, maar dat interesseert me dus niet. Je mag ook met me in discussie willen over de zwaartekracht, maar dan zal ik op dezelfde manier reageren.
Oud 11-02-2011, 22:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Punch-Drunk Love is op TV. Fucking rare film, maar wel één waar Adam Sandler eens niet de lolbroek uithangt, dus dat is positief.
Oud 11-02-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Hoor wie het zegt
En ik heb je al meerdere keren uitgelegd dat het voor mij niet echt interessant is om hier over in discussie te gaan. Ik heb geprobeerd aan je uit te leggen waarom dat niet interessant is, maar helaas dringt het niet tot je door. Jij mag het een interessante discussie vinden, ik zie het niet als discussie maar als gebrekkige kennis. Ik wilde jullie wijzen op de geaccepteerde wetenschap op dit punt en dat was het. Dan mag jij daarover in discussie willen, maar dat interesseert me dus niet. Je mag ook met me in discussie willen over de zwaartekracht, maar dan zal ik op dezelfde manier reageren.
Ik ga ECHT niet in discussie! Ik post alleen duizend keer om mijn standpunt te verdedigen!

Sorry, ik heb genoeg van deze discussie...
Oud 11-02-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
ik denk digitaal schilderen maar ik weet het niet zeker
als je non-digitaal hiervan in de buurt wilt komen dan zou ik je houtskool aanraden.

houtskool+seberisch krijt+vervaag stickie (zo'n witte met 2 punten)

vervolgens er met zo'n lak eroverheen gaan en dan met een goed geslepen wit krijtje de grijs en wit-tinten erop brengen.

Beetje water erbij kan ook geen kwaad, komen mooie dingen uit.
Oud 11-02-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ECHT niet in discussie! Ik post alleen duizend keer om mijn standpunt te verdedigen!

Sorry, ik heb genoeg van deze discussie...
Ik post niet 1000x om mijn standpunt te verdedigen, ik post 1000x omdat mijamoto in de veronderstelling is dat ik moeite wil doen om dat standpunt te verdedigen. Er is ook niet echt sprake van een standpunt naar mijn idee. Althans ik theorie zou dat misschien zo zijn, maar ik zou het nogal raar vinden als ik als standpunt zou hebben dat de zwaartekracht bestaat en dat door de aarde wordt veroorzaakt.
Oud 11-02-2011, 22:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Beetje 'muh'. M'n dagritme is weer naar de knoppen en ik ben nu opzich ready om iets leuks te gaan doen, maar m'n bff kan niet en m'n 2 favoriete homebois zitten in het buitenland. Saai hoor.

Iemand van jullie zin om hier wodka te komen drinken en britcoms te kijken?
Nu?
Oud 11-02-2011, 22:44
Verwijderd
het is vrijdag avond, doe eens niet.
Oud 11-02-2011, 22:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
http://farm3.static.flickr.com/2617/...c77f2ab8b2.jpg

met welke techniek is dit gemaakt? Noedelhap, n00dles noodles naamzoek, para naamzoek, uice naamzoek
potlood sowieso, plus misschien krijt en water eroverheen geknoeid?

Het lijkt me niet digitaal. Ik zie wel een grove potloodstructuur die je met digitale brushes niet zo gaaf voor elkaar kunt krijgen.
Oud 11-02-2011, 22:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nu?
Ja. NU!

Oud 11-02-2011, 22:46
Verwijderd
N00dles <3 jij rare tekenman!
Oud 11-02-2011, 22:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja. NU!

Ja, maar ik ben een beetje moe en het is al middernacht Morgen dan?
Verwijderd
Citaat:
ja gewoon, digitaal, welke verf, wat is het? ik zie het niet.
Ik denk dat het klei is
Verwijderd
Ik ga mijn playstation aansluiten en dan slapen. Hopelijk is iedereen morgen weer vriendjes!
Verwijderd
Citaat:
Hoor wie het zegt
"ik ga niet met je in discussie, edoch voel ik mij genoodzaakt te reageren zonder ook maar iets toe te voegen wat relevant is."

Fuck it als je niet wil discussiëren, probeer het dan niet. Vervolgens doe je alles af als een gebrek aan kennis terwijl het een geval is van gebrek aan kennis die jouw makkelijke aannamen verwerpen. Echt je gebrek aan argumentatie is schrijnend.

En nu is het tijd voor een LL: De persoon in kwestie heeft zo weinig kennis van zaken, laat staan methodologische en wetenschapsfilosofische kennis dat ik de discussie staak.
Oud 11-02-2011, 22:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
HA ZE WILLEN NlET MEER. mooi
Nepduitsers dus
Oud 11-02-2011, 22:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
N00dles <3 jij rare tekenman!
Wat, heb ik iets awesomes gezegd?
Oud 11-02-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ga mijn playstation aansluiten en dan slapen. Hopelijk is iedereen morgen weer vriendjes!
hou je bek en slaap lekker
Verwijderd
Citaat:
hou je bek en slaap lekker
Jij ook welteruste
Verwijderd
Citaat:
Wat, heb ik iets awesomes gezegd?
Nee gewoon, jij maakt mooie tekeningen. (zo tussen al dat overvrolijke kindergedoe)
Oud 11-02-2011, 22:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee gewoon, jij maakt mooie tekeningen. (zo tussen al dat overvrolijke kindergedoe)
Oh thanks, al heb ik niks recents gepost geloof ik.

+ idd, ik ben teveel een commerciële hoer, met mijn vrolijke zut.
Verwijderd
Citaat:
"ik ga niet met je in discussie, edoch voel ik mij genoodzaakt te reageren zonder ook maar iets toe te voegen wat relevant is."

Fuck it als je niet wil discussiëren, probeer het dan niet. Vervolgens doe je alles af als een gebrek aan kennis terwijl het een geval is van gebrek aan kennis die jouw makkelijke aannamen verwerpen. Echt je gebrek aan argumentatie is schrijnend.
Als je het nu nog niet snapt, kan ik het niet helpen. Ik heb het meerdere keren uitgelegd, met voorbeelden en al omdat ik hoopte dat je het dan beter zou begrijpen. Ik wilde jullie er enkel op wijzen dat jullie over iets discussieren dat al geaccepteerde wetenschap is.
Citaat:

En nu is het tijd voor een LL: De persoon in kwestie heeft zo weinig kennis van zaken, laat staan methodologische en wetenschapsfilosofische kennis dat ik de discussie staak.
Dat zou niet echt relevant zijn, in dit geval kan ik volstaan met dat de persoon gewoon in de jaren 70 is blijven hangen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, maar ik ben een beetje moe en het is al middernacht Morgen dan?
Ja euuuh...

Eigenlijk wil ik morgenavond niet thuis zijn, want m'n buurvrouw sprak me aan en ze geeft morgen een feestje en ik MOEEEEEET komen van d'r, maar ze is echt bizar egocentrisch (op een manier dat je alleen maar in sitcoms ziet ofzo) en ik denk niet dat ik haar vrienden mag. Haarzelf kan ik ook al niet (meer) uitstaan.
Oud 11-02-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Nepduitsers dus
Ze hebben zich bedacht en inmiddels heb ik geen jagermeister meer koud *paniekkkk*
Oud 11-02-2011, 22:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze hebben zich bedacht en inmiddels heb ik geen jagermeister meer koud *paniekkkk*
Maar nog wel in alle paniek een forumpost plaatsen
Oud 11-02-2011, 22:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja euuuh...

Eigenlijk wil ik morgenavond niet thuis zijn, want m'n buurvrouw sprak me aan en ze geeft morgen een feestje en ik MOEEEEEET komen van d'r, maar ze is echt bizar egocentrisch (op een manier dat je alleen maar in sitcoms ziet ofzo) en ik denk niet dat ik haar vrienden mag. Haarzelf kan ik ook al niet (meer) uitstaan.
Jaaaaa pfffffffff

Dan kom je hier britcom kijken

Citaat:
Ik heb nog een miniflesje in m'n vriezer!
Oud 11-02-2011, 23:01
Verwijderd
Wie is dit poppetje ook alweer, volgens mij keek ik er vroeger regelmatig naar
Oud 11-02-2011, 23:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wie is dit poppetje ook alweer, volgens mij keek ik er vroeger regelmatig naar
[afbeelding]
Hey Arnold?
Oud 11-02-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Hey Arnold?
oja dat was het!
Oud 11-02-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Maar nog wel in alle paniek een forumpost plaatsen
Ik hou jullie graag op de hoogte van het wel en wee van mijn leven
Oud 11-02-2011, 23:29
Verwijderd
Zeg stelletje sufkutten, jullie horen me door deze nacht heen te helpen ik moet nog 6,5 uur!
Oud 11-02-2011, 23:32
Verwijderd
ik ben een beetje aan het tekenen maar ik ben er wel!
Oud 11-02-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Zeg stelletje sufkutten, jullie horen me door deze nacht heen te helpen ik moet nog 6,5 uur!
Heb je College Tour al gezien met Bram?
Oud 11-02-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Heb je College Tour al gezien met Bram?
Nee, is het wat?
Oud 11-02-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
mock the week etc.
Oud 11-02-2011, 23:35
Verwijderd
Overigens komen er zo twee vriendinnen een biertje drinken dus die houden me ook nog wel even wakker
Oud 11-02-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, is het wat?
Ja opzich wel.
Zitten een paar mooie stukjes bij. Vooral dat hij tijdens de uitzending even met Twan in discussie gaat over het uitzenden van een filmpje en dan z'n zin krijgt. Of tegen een moslim zegt, die Wilders en Hitler met elkaar vergelijkt: Ik kan je niet erg serieus meer nemen. Ik wil je graag 2 adviezen geven: 1. Stop met rechten en ga geschiedenis studeren. ... Dat tweede laat ik maar voor wat het is.
Oud 11-02-2011, 23:45
Verwijderd
Oud 11-02-2011, 23:46
Verwijderd
wat is The Fall toch een leuke film
Oud 11-02-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Ja opzich wel.
Zitten een paar mooie stukjes bij. Vooral dat hij tijdens de uitzending even met Twan in discussie gaat over het uitzenden van een filmpje en dan z'n zin krijgt. Of tegen een moslim zegt, die Wilders en Hitler met elkaar vergelijkt: Ik kan je niet erg serieus meer nemen. Ik wil je graag 2 adviezen geven: 1. Stop met rechten en ga geschiedenis studeren. ... Dat tweede laat ik maar voor wat het is.
Als ik nog tijd over heb na wie is de mol, grey's en greek ga ik kijken
Oud 11-02-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
wat is The Fall toch een leuke film
Waarom?
Oud 11-02-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Kijk en vel dan eens een oordeel
Advertentie