Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Grrr ik ben zo slecht in kleding kopen. Ik wil NU een persoonlijke Mike de Boer.
Ik zie dan een leuk rokje oid, maar dan moet je weer iets hebben om het mee te combineren. Wat ik dan niet echt heb, waardoor het rokje onverichter zake voor jaren de kast in verdwijnt. Ik kom ook altijd uit bij de 'veilige' keuzes, spijkerbroek, shirtje. Ik kan het gewoon niet. |
![]() |
|
@ Stefenootje: mja, ik word nooit depressief van zo'n huis dat veel te hoog gegrepen is. Ik word wel verdrietig van die huizen die allemaal te duur zijn, waarvan ik vind dat ze nog niet eens leuk genoeg zijn
![]() ![]() Oh, @ Stefenootje2: ik draag ook altijd spijkerbroeken + shirtje. Gek genoeg had ik tijdens mijn zwangerschap wél leuke kleren aan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Boes is een oer-Hollandse os op klompen die heel wat te stellen heeft met de dieren die op en om zijn boerderij wonen. Dit zijn onder andere de niet al te slimme hond Saffie, de schildpad Dolly die geregeld haar schild verliest, Shampoo de gorilla en TumTum de olifant.
Hoewel Boes een os is, heeft hij een uier ![]() Kindernet komt weer terug, in de plaats van TMF, en ze gaan Boes ook weer uitzenden. En Wicky de Viking. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.funda.nl/koop/utrecht/app...liesingel-101/ 1 miljoen is meer dan genoeg! ![]() echt fantastisch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind zijn boeken ook heus lekker weglezen hoor, gezeik dat het is. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Ik besef me wel dat ik nooit een boek had moeten schrijven." had ik het nog wel door de vingers gezien, want dan is waarheid > spelfout. |
![]() |
|
|