Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Zet 'm op. Ik duik zo m'n bed in. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn huis wordt niet gerookt en als ik bij mensen kom waar wél binnen gerookt wordt lijkt er zo'n viezige gelige zweem van.. viezigheid op alles te liggen en ook dwarrelen in de lucht. Niet dat ik het echt erg vind of zo hoor en iedereen moet vooral lekker roken als hij/zij daar behoefte aan heeft maar het is wel smerig. En helemaal na een avondje in de rook weer thuis komen in mijn schone huis; dan pas merk hoe hoe vies je kleren en haar ruiken. Ik dacht altijd toen ik anderen hier over hoorde "lol stel je niet zo aan, bitch", maar het is écht zo
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar 3 april viert de wwwww haar 1 jarig bestaan, toen was mijn eerste meet, bij Fizzle thuis. En 17 maart meette ik voor het eerste een forumer, Medeia in de Kantine van de UU ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Geen idee wat het kost. Maar ik wil ik wil ik wil, dit is gewoon Summer Darkness³ -- Les Discrets komt ook! Godverdomme zeg. ![]() Er komen écht veel dingen die ik graag wil zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat maar weten als het bekend is hoe duur kaartjes zijn, wellicht ga ik wel mee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is toch maar deze geworden, trouwens. Voor de geïnteresseerde nerds. Die 2TB-schijven vertonen me toch nog teveel mankementen in de reviews.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|