Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2011, 00:33
Verwijderd
Nice
Advertentie
Oud 10-03-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Maar Dobermann even serieus, Billy heeft ons nu al zeker 4 uur plezier gegeven, aan zeker 5 mensen, dus al 20 uur. Ik vind dat Billy dus zeker het tienvoudige aantal uren daarvan in je woonkamer moet doorbrengen
Dat is maar acht dagen! Valt best mee.
Oud 10-03-2011, 00:34
Verwijderd
Nou even serieus dan; ik overweeg al een poosje om zoiets op te zetten maar steeds komt het er maar niet van. Ook omdat ik een beetje over een drempel heen moet of zo, interieursgewijs. Überhaupt het idee van een CD-rek wekt een beetje antiperistaltische bewegingen op máár omdat ik wel een onwijze muziekliefhebber ben mis ik m'n fysieke verzameling muziek ook best wel. Dus sowieso blijft-ie een poosje staan.

Oh en nog iets; jullie moeten Billy ook signeren.
Verwijderd
Citaat:
ik vind het echt te jammer want jullie zijn veel te hilarisch maar ik moet morgenochtend weg dus welterusten mensen en nog een prettige nacht
Slaap fijn egon
Verwijderd
Welterusten Lud
Verwijderd
Citaat:
Dat werkt toch alleen op van dat plakspul op stickers e.d., niet op lijm?
Dan neem ik wel ernstige logen mee. En zuren. Fuck, 't zal er af gaan, desnoods met een gasbrander
Oud 10-03-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
ik vind het echt te jammer want jullie zijn veel te hilarisch maar ik moet morgenochtend weg dus welterusten mensen en nog een prettige nacht
Slaap lekker Ludje!
Verwijderd
Citaat:
Nou even serieus dan; ik overweeg al een poosje om zoiets op te zetten maar steeds komt het er maar niet van. Ook omdat ik een beetje over een drempel heen moet of zo, interieursgewijs. Überhaupt het idee van een CD-rek wekt een beetje antiperistaltische bewegingen op máár omdat ik wel een onwijze muziekliefhebber ben mis ik m'n fysieke verzameling muziek ook best wel. Dus sowieso blijft-ie een poosje staan.

Jaaaaaaa <3 Met watervaste stift
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaa <3 Met watervaste stift
Of course.
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Als het een beetje saai is in de trein dan wordt 'ie niet alleen gesigneerd maar ook ondergetekend, want ik heb al een watervaste stift in m'n tas gedaan.
Oud 10-03-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Als het een beetje saai is in de trein dan wordt 'ie niet alleen gesigneerd maar ook ondergetekend, want ik heb al een watervaste stift in m'n tas gedaan.
Oud 10-03-2011, 00:37
Verwijderd
Wat een gekkigheid zeg. Als je me 'n jaar geleden verteld had dat twee forumbabes een Billy bij me zouden, eh, implementeren had ik je voor gek verklaard.. En moet je nu eens zien wat ik me op de hals gehaald heb
Oud 10-03-2011, 00:38
Martiño
Martiño is offline
Epic topic
Verwijderd
Hey waar is die neineinein .gif ook alweer?
Verwijderd
Tijden veranderen. Een jaar geleden had ik nog geen enkele forumer ontmoet, moet je me nu zien
Oud 10-03-2011, 00:39
Verwijderd
Tussendoor trouwens, een verdere evaluatie van 't niet meer binnen roken:

Pro:
- je huis ruikt niet meer naar rook

Con:
- je huis ruikt opeens wel naar je oven, de bierflesjes onder de bar en het vieze studentenflat-fornuis

Oud 10-03-2011, 00:40
Verwijderd
Dus je ruikt meer, meer van de wereld. Is het geen verrijking?
Oud 10-03-2011, 00:40
Verwijderd
Dus ik ga maar eens braaf buiten een sigaretje roken en daarna verder toegeven aan de schoonmaakwoede
Oud 10-03-2011, 00:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tijden veranderen. Een jaar geleden had ik nog geen enkele forumer ontmoet, moet je me nu zien
Goh ja! Wanneer was die meet in Amersfoort ook alweer?
Verwijderd
Citaat:
Tussendoor trouwens, een verdere evaluatie van 't niet meer binnen roken:

Pro:
- je huis ruikt niet meer naar rook

Con:
- je huis ruikt opeens wel naar je oven, de bierflesjes onder de bar en het vieze studentenflat-fornuis

Citaat:
Dus ik ga maar eens braaf buiten een sigaretje roken en daarna verder toegeven aan de schoonmaakwoede

Zet 'm op. Ik duik zo m'n bed in.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 10-03-2011, 00:42
Verwijderd
In mijn huis wordt niet gerookt en als ik bij mensen kom waar wél binnen gerookt wordt lijkt er zo'n viezige gelige zweem van.. viezigheid op alles te liggen en ook dwarrelen in de lucht. Niet dat ik het echt erg vind of zo hoor en iedereen moet vooral lekker roken als hij/zij daar behoefte aan heeft maar het is wel smerig. En helemaal na een avondje in de rook weer thuis komen in mijn schone huis; dan pas merk hoe hoe vies je kleren en haar ruiken. Ik dacht altijd toen ik anderen hier over hoorde "lol stel je niet zo aan, bitch", maar het is écht zo
Verwijderd
Citaat:
wat

zo lang lid maar pas sinds een jaar meeten
Verwijderd
Kut ik verslikte me in m'n whisky
Verwijderd
Citaat:
Goh ja! Wanneer was die meet in Amersfoort ook alweer?
29 mei. (En nee dat weet ik niet uit mijn hoofd, maar itt de rest van mijn kamer & huis is mijn computer perfect georganiseerd, en ook de fotomapjes op datum en alles )

Maar 3 april viert de wwwww haar 1 jarig bestaan, toen was mijn eerste meet, bij Fizzle thuis.

En 17 maart meette ik voor het eerste een forumer, Medeia in de Kantine van de UU
Oud 10-03-2011, 00:43
Verwijderd
Godver, ik lach me kapot.
Oud 10-03-2011, 00:43
Verwijderd
DIE BILLY KAST OOK omg n00dles : <3

paranoide heel erg naamzoek.
Oud 10-03-2011, 00:44
Verwijderd
Mijn allerALLEReerste internetmeet was toen ik 17 was of zo. Met een chickie. Maar toen was je nog echt een dikke loser als je aan internetdates deed dus dat moest allemaal sneaky. Tegenwoordig is het eerder regel dan uitzondering, tijden veranderen inderdaad hard.
Oud 10-03-2011, 00:44
Verwijderd
Ik was ook net zoiets aan het maken, alleen dan met allemaal dingen die scheef gesh00pt zijn. Maar dit is beter
Oud 10-03-2011, 00:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus!

lololololololololollll!!!!11!!!
Oud 10-03-2011, 00:45
Verwijderd
Citaat:
wat

zo lang lid maar pas sinds een jaar meeten
Ik ben tussen 2005 en begin 2010 niet actief geweest he. En daarvoor was ik zo jong dat ik niet mocht/durfde
Oud 10-03-2011, 00:46
Verwijderd
Zo die is ook opgeslagen in mijn mapje photoshops voor eventuele bruiloften van forumers
Verwijderd
Ik ben wel blij dat jij ook een rokert bent, sann, dan ben ik donderdag tenminste niet de enige die buiten aan het verkleumen is om de nicotinefix te halen
Verwijderd
Citaat:
Zo die is ook opgeslagen in mijn mapje photoshops voor eventuele bruiloften van forumers
Oud 10-03-2011, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel blij dat jij ook een rokert bent, sann, dan ben ik donderdag tenminste niet de enige die buiten aan het verkleumen is om de nicotinefix te halen
Same
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kut ik verslikte me in m'n whisky
Serveer de dames soep met visballetjes met een krent erin! Oogballensoep!
Verwijderd
Ohh is er iemand die met me mee wil naar Wave Gotik Treffen dit jaar?
Oud 10-03-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Same
Ik wil jullie best vergezellen hoor. Met een klein gezelschap ga ik sowieso meestal wel mee. Anders is het ook zo raar om alleen achter te blijven.
Oud 10-03-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Serveer de dames soep met visballetjes met een krent erin! Oogballensoep!
Nee, nee. Ik weet nog niet wat ik wél ga maken though, het ligt een beetje aan hoe laat ik thuis ben (moet die dag ook vanuit Utrecht naar huis toe omdat de avond daarvoor Devin Townsend speelt in Tivoli en ik nadien naar een homie ga om te crashen).
Oud 10-03-2011, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Ohh is er iemand die met me mee wil naar Wave Gotik Treffen dit jaar?
HMM, Tiamat! En nog wel een paar leuke dingen. Hoe duur zijn kaartjes gewoonlijk? Er staat nog niks over op de site.
Oud 10-03-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
HMM, Tiamat! En nog wel een paar leuke dingen. Hoe duur zijn kaartjes gewoonlijk? Er staat nog niks over op de site.
Spoiler

Geen idee wat het kost. Maar ik wil ik wil ik wil, dit is gewoon Summer Darkness³ -- Les Discrets komt ook! Godverdomme zeg.

Er komen écht veel dingen die ik graag wil zien
Oud 10-03-2011, 00:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou ik ga weer ff fulltime aan het werk, tot morgen!
Oud 10-03-2011, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ga weer ff fulltime aan het werk, tot morgen!
Werkze! Catch ya laters.
Oud 10-03-2011, 01:02
Verwijderd
Goed, bedtijd, sweet dreams schatjes.
Oud 10-03-2011, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Goed, bedtijd, sweet dreams schatjes.
Likewise <3
Oud 10-03-2011, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Geen idee wat het kost. Maar ik wil ik wil ik wil, dit is gewoon Summer Darkness³ -- Les Discrets komt ook! Godverdomme zeg.

Er komen écht veel dingen die ik graag wil zien
Ik ken veel dingen niet, maar er staat genoeg leuks tussen om er toch heen te willen Maar Leipzig is wel vrij ver weg, hm.

Laat maar weten als het bekend is hoe duur kaartjes zijn, wellicht ga ik wel mee.
Oud 10-03-2011, 01:07
Verwijderd
Welterusten & werk ze, sann en Noedel Ik ben inmiddels klaar met roken dus ik ga zo maar eens de keuken onder handen nemen. En daarna misschien m'n nieuwe harde schijf inbouwen, want die is vandaag gearriveerd <3
Oud 10-03-2011, 01:08
Verwijderd
Het is toch maar deze geworden, trouwens. Voor de geïnteresseerde nerds. Die 2TB-schijven vertonen me toch nog teveel mankementen in de reviews.
Oud 10-03-2011, 01:09
Verwijderd
Een ticket kost 81 euro. Maar ik weet niet of dat inclusief een campingplek is of niet. Het festival duurt trouwens vier dagen dus dat gaat, pricewise, helemaal nergens over
Oud 10-03-2011, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Het is toch maar deze geworden, trouwens. Voor de geïnteresseerde nerds. Die 2TB-schijven vertonen me toch nog teveel mankementen in de reviews.
Als ik me niet vergis heb ik Spinpoint F1's in m'n NAS
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten