Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2011, 22:44
Verwijderd
Deze is ook geniaal, met 2 piemels:

http://www.boytaur.net/beforeandafter.jpg

(maar even een linkje, want ik mag hier vast geen piemels posten)
Advertentie
Oud 14-03-2011, 22:45
Verwijderd
PAS OP PIEMELS.

http://www.boytaur.net/harold.jpg

Of deze, godver Zijn handen zijn ook voeten, waarom?
Oud 14-03-2011, 22:46
Carn
Carn is offline
ik denk niet dat dat mag .sann!
Oud 14-03-2011, 22:47
Verwijderd
Ik zet er toch een waarschuwing bij?

Bovendien: Linkjes naar albinopr0n met veel piemels mocht ook. En naar een site met zeer ehm beschrijvende madenseks ook

Ik moet mijn internetgeschiedenis echt gaan wissen, als ik morgen aangereden wordt krijgen mijn ouders een HEEL raar beeld van me als ze in mijn computer gaan neuzen
Oud 14-03-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
http://www.boytaur.net/harold.jpg

Of deze, godver Zijn handen zijn ook voeten, waarom?
Deze kende ik nog niet Wat goed. Vooral door die handvoeten, ja.
Oud 14-03-2011, 22:50
Verwijderd
En deze

http://www.boytaur.net/plenty.html

Het lijkt net een trosje paddestoelen
Oud 14-03-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Is het eigenlijk moeilijk om met flash dingen te maken? /noob
Ik heb ooit geprobeerd om Flash te leren, want je kunt er heel lelijke dingen in maar ook heel mooie dingen. Maar ik vond het ziek moeilijk en totaal onlogisch. Ik pik programma's meestal vrij snel op, maar bij Flash doet niks wat je verwacht dat 't doet In ieder geval niet wat ik verwachtte.
Oud 14-03-2011, 22:51
Verwijderd
para heb jij mirage?
Oud 14-03-2011, 22:52
Verwijderd

Gewoon letterlijk een derde been kan natuurlijk ook
Oud 14-03-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
para heb jij mirage?
Neen! Sterker nog, ik weet niet eens wat het is. Of nouja, ik heb er weleens van gehoord maar ik weet niet wat het doet. Wat doet het?
Oud 14-03-2011, 22:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb ooit geprobeerd om Flash te leren, want je kunt er heel lelijke dingen in maar ook heel mooie dingen. Maar ik vond het ziek moeilijk en totaal onlogisch. Ik pik programma's meestal vrij snel op, maar bij Flash doet niks wat je verwacht dat 't doet In ieder geval niet wat ik verwachtte.
juh, het is niet echt laagdrempelig. Ik heb er 3012 jaar geleden op school verplicht wat mee moeten doen, en ik vond programmeren eigenlijk net zo vervelend. En programmeren vind ik erg vervelend.
Oud 14-03-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Neen! Sterker nog, ik weet niet eens wat het is. Of nouja, ik heb er weleens van gehoord maar ik weet niet wat het doet. Wat doet het?
nou ja, het animeert dus net als tv paint maar ik krijg tv paint nooit aan de praat, hij blijft altijd maar zeiken om een dongel. En daarbij vind ik mirage fijner, ookal is het ouder. Maar ik dacht, als jij het had, kon ik vragen of je kon seeden ofzo want er is maar één seeder
Oud 14-03-2011, 22:58
Verwijderd
Goed bedtijd, half 6 op morgen

Slaap fijn jongens!
Oud 14-03-2011, 22:59
Carn
Carn is offline
slaapze!
Oud 14-03-2011, 23:00
Verwijderd
welterusten sann!
Oud 14-03-2011, 23:04
Batave
Batave is offline
Gekke japanners, zo uptight.
Oud 14-03-2011, 23:08
Verwijderd
mm ik wilde vannacht nog wat animatie testjes maken maar dat zit er dan niet meer in.
Oud 14-03-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
nou ja, het animeert dus net als tv paint maar ik krijg tv paint nooit aan de praat, hij blijft altijd maar zeiken om een dongel. En daarbij vind ik mirage fijner, ookal is het ouder. Maar ik dacht, als jij het had, kon ik vragen of je kon seeden ofzo want er is maar één seeder
Ah! Nee, helaas. Ik heb voor je gekeken of 'ie op Demonoid te vinden is, want daar heb ik nog wel een invite van, maar daar hebben ze 'm ook niet. Noedel naamzoek, misschien kan hij helpen.
Oud 14-03-2011, 23:11
Verwijderd
Ah jammer noedelhap naamzoek, kom eens hierrrr!
Oud 14-03-2011, 23:33
Batave
Batave is offline
Even nachtje doorhalen om opdracht af te maken .
Oud 14-03-2011, 23:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
trimm naamzoek, wat zijn de voordelen van tumblr?
Heuj, ben net pas thuis, dus vandaar de late reply:

Wat de voordelen zijn vergeleken met blogspot weet ik niet, want ik heb nog nooit een ander blog gehad.
Maar ik vind het wel fijn dat je echt heel makkelijk foto's, filmpjes of muziek kunt uploaden, die dan door tags door iedereen makkelijk te vinden zijn.
En je kan toffe mensen volgen en hun crap rebloggen op je eigen blog en daar dan allemaal commentaar bijzetten, en je kan aan iedereen vragen stellen en opzich is iedereen heel open en vriendelijk.

Maar ik gebruik 'm eigenlijk vooral om toffe plaatjes/gifjes/muziekjes van meer getalenteerde mensen te delen.
Oud 14-03-2011, 23:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, kom net terug van The Decemberists en het was VET.
En ik ben erachter gekomen dat mijn nieuwe foon best goede filmpjes maakt (en geen grafgeluid!), dus ik ga eens kijken of ik het filmpje kan delen waarop heel paradiso gilt alsof het wordt opgegeten door een gigantische walvis.
Oud 14-03-2011, 23:53
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
humpf, slapen is stom geworden, weekend ook!
Oud 14-03-2011, 23:58
Verwijderd
Oh ha Trimm! Ik ben begonnen aan Willy's en Marjetten en ik heb zelden zo'n goede serie gezien. Hij is echt in rap tempo m'n top 20 van favoriete series binnen komen hollen.
Oud 15-03-2011, 00:08
Ymir
Ymir is offline
Zat ik net zo lekker te gamen, belt K. me aangeschoten op met weer een hoop spul en nu zit ik op facebook met hem te praten met een wijntje en m'n peuken. Daar gaat m'n Dragon Age 2 tijd, verdorie. Sociaal zijn is soms zo zwaar
Oud 15-03-2011, 00:16
Batave
Batave is offline
Citaat:
Zat ik net zo lekker te gamen, belt K. me aangeschoten op met weer een hoop spul en nu zit ik op facebook met hem te praten met een wijntje en m'n peuken. Daar gaat m'n Dragon Age 2 tijd, verdorie. Sociaal zijn is soms zo zwaar
Word.
Oud 15-03-2011, 00:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ha Trimm! Ik ben begonnen aan Willy's en Marjetten en ik heb zelden zo'n goede serie gezien. Hij is echt in rap tempo m'n top 20 van favoriete series binnen komen hollen.
Ja waddedadde! Ik ben vooral fan van VJ Tony en VJ Marcel.
En die 'vrouw' wiens catchphrase: "DRUGS! DRUUUUUUGS!!!" is.

Echt belachelijk dat de serie voortijdig van de buis is gehaald, omat het niet zou passen in het uitzendschema van één.
Oud 15-03-2011, 00:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
PS: Mijn allereerste youtube upload ever

Hoor Paradiso gillen dan!

PPS: Ik kan totaal niet fillemen, maar den foon/camera is dus NIEUW, dus dat komt voor komende concerten wel goed. YAY
Oud 15-03-2011, 00:28
Verwijderd
Hallo nachtploeg!

Ik neem me elke avond voor om voor twaalf uur naar bed te gaan, maar ik kan dat niet! Er is altijd nog zoveel leuks te beleven.
Oud 15-03-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Ja waddedadde! Ik ben vooral fan van VJ Tony en VJ Marcel.
En die 'vrouw' wiens catchphrase: "DRUGS! DRUUUUUUGS!!!" is.

Echt belachelijk dat de serie voortijdig van de buis is gehaald, omat het niet zou passen in het uitzendschema van één.
DJ Marcel is ook mijn lievelings <3 En Ludo en Arséne, en Teevee Idee. VJ Tony vind ik vooral leuk omdat het zo'n vieze man is, en zoals hij 'VJ Tony' uitspreekt klinkt het net als 'vieze Tony'. Maar eigenlijk is het allemaal erg, érg goed.

Behalve die drugsvrouw, dan, dat is het enige personage waar ik niet zo gecharmeerd van ben.
Oud 15-03-2011, 00:30
Verwijderd
En ohja: Absinthe naamzoek: van 30 maart tot 3 april is er een minimal music festival in het muziekgebouw van Amsterdam en Eindhoven! Ook muziek van Simeon ten Holt en nog vele anderen!
Oud 15-03-2011, 00:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
DJ Marcel is ook mijn lievelings <3 En Ludo en Arséne, en Teevee Idee. VJ Tony vind ik vooral leuk omdat het zo'n vieze man is, en zoals hij 'VJ Tony' uitspreekt klinkt het net als 'vieze Tony'. Maar eigenlijk is het allemaal erg, érg goed.

Behalve die drugsvrouw, dan, dat is het enige personage waar ik niet zo gecharmeerd van ben.
Ik hou gewoon soms van stomme catchphrases.
("Dink", "Heehoplahoi", "MIAUWKES", "Deze richting wil ik met mijn leven/carriere NIET uit! Oh nee!" )

Hoever ben je al met kijken?
Oud 15-03-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Ik hou gewoon soms van stomme catchphrases.

[afbeelding]

Hoever ben je al met kijken?
Halverwege aflevering 8! Zometeen met 't avondeten weer verder kijken.

Djoef van de week <3 Ik moet zo hard lachen om Ludo en Arséne. 'Bloemen uittrekken van de week', 'vrouw verkrachten van de week' En om 'X-tractor, dan moet een wijf harder zingen dan een tractor'. Om maar bij de tv-formats te blijven. Maar eigenlijk moet ik constant hardop lachen bij die serie, en dat is toch vrij zeldzaam.
Oud 15-03-2011, 00:38
Verwijderd
O en de meeste catchphrases binnen Willy's en Marjetten vind ik wel goed, maar die drugsvrouw, neh. Te schreeuwerig op een saaie manier, ofzo. Maar goed, die is toch bijna nooit in beeld.
Oud 15-03-2011, 00:43
Verwijderd
Dat stuk met Cesar die het nieuws gaat doen ook. <3 "En in diiiiiiiit kastje.. zit Anne Frank." "Deze man was verantwoordelijk voor de Holocaust." "O, kijk daar, een kettingbotsing van vijf kilometer. Nee, niet filmen hoor, het is heus heul waar. Oeioeioei, wát een doden."
Oud 15-03-2011, 00:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
O en de meeste catchphrases binnen Willy's en Marjetten vind ik wel goed, maar die drugsvrouw, neh. Te schreeuwerig op een saaie manier, ofzo. Maar goed, die is toch bijna nooit in beeld.
Ik vind 't juist grappig als ze het ineens anders zegt.
Bijv. dat de hele meute bij die school geschrokken wegloopt bij die neger en zo van 'ja, meneer' en zij ipv 'ja' 'eh, drugs.'

En dat ze in Brugge was geweest oid en daar spreken ze BRUGS! BRUUUGS!

Anyway, ik ben verliefd op alles wat Neveneffecten en Bart de Pauw gedaan hebben, dus mss ben ik niet geheel objectief.
Oud 15-03-2011, 00:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat stuk met Cesar die het nieuws gaat doen ook. <3 "En in diiiiiiiit kastje.. zit Anne Frank." "Deze man was verantwoordelijk voor de Holocaust." "O, kijk daar, een kettingbotsing van vijf kilometer. Nee, niet filmen hoor, het is heus heul waar. Oeioeioei, wát een doden."
Cesar sowieso.

*als Michael Jackson* ding-dingedinge-ding...en al die'n zever...
En bij die Miss Verkiezing, voor de Preparé. Du Chef.
Oud 15-03-2011, 00:48
Ymir
Ymir is offline
Ik kan niet eens op facebook een bromance-gesprek houden zonder op de chat te worden doodgegooid
Vervloekte populariteit ook!
Ik ga gewoon lekker Alt-F4'en en verder gamen, fuck sociale verplichtingen. Ik word lekker een shutin
Oud 15-03-2011, 00:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 15-03-2011, 01:02
Verwijderd
"Hebt u ook Orvallekes? Die lust de Maagd Maria wel. En ook worstjes, van die witte."
Oud 15-03-2011, 01:06
Verwijderd
"Er is een ding gebeurd. Eh. Een verkeersongeval ten hoogte van de keuken. Grote kans op uitbraak van pijn."

"Het taartje is een lekker rijsttaartje geworden."
Oud 15-03-2011, 01:06
Verwijderd
En gewoonlijk onthoud ik nooit citaten uit wat ik kijk Ik heb al moeite met de namen van de hoofdpersonages, meestal.
Oud 15-03-2011, 01:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En gewoonlijk onthoud ik nooit citaten uit wat ik kijk Ik heb al moeite met de namen van de hoofdpersonages, meestal.
Hehehe, ik kijk dingen die ik leuk vind meestal zo vaak dat ik het voor de rest van m'n leven kan quoten volgens mij, maar meestal zijn dat britcoms. Komt amper voor dat dat iets Nederlandstaligs is.

Ik vind het ook zo tof dat alles zo slecht is gedaan met comic sans aftitelingen en vreselijke volkszangers.

Maar ik ben blij dat jij het ook kan waarderen. Hopelijk volgen er meer mensen en brengen ze ooit een DVD uit. Dat mogen ze van die docu's van Neveneffecten ook wel doen. En van 'Het Geslacht De Pauw', maar dat staat geneens op youtube.
Oud 15-03-2011, 01:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lolz, Marcel is gebaseerd op een echte DJ.

Oud 15-03-2011, 01:27
Pierrot
Pierrot is offline
Veel koffie op. Handig.
Oud 15-03-2011, 02:43
Batave
Batave is offline
Als je bij me weggaat... mhmmm, als je bij me wegaahaahaaat, mag ik dan met je meehee? (8)
Oud 15-03-2011, 02:43
Batave
Batave is offline
* topic leven influistert *
Oud 15-03-2011, 02:44
Verwijderd
Ik kreeg nooit speeltjes bij de tandarts of huisarts. Pas toen ik 12 was gingen we naar een tandarts die wel speeltjes gaf, maar daar vond ik mezelf toen te oud voor.

@discussie uren geleden
Oud 15-03-2011, 02:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
@ egon: ik heb ooit eens een torrent gevonden van TVPaint Pro die NIET blijft zeiken om een dongle. Zie pm.

@ para: Mirage Studio is de oudere versie van TVPaint, toen nog geproduceerd door Bauhaus. Toen nam TV Developpement (oid) het over en hernoemde het TV Paint Pro. Op enkele verbeteringetjes na is het identiek aan Mirage, en crasht het minder vaak
Oud 15-03-2011, 02:55
Verwijderd
Oe Noedel, doe mij de link naar die torrent ook eens? Niet dat ik al weet of mijn installatie van TVP het fatsoenlijk doet, want ik heb nog geen tijd gehad om er uitgebreid naar te kijken, maar voor de zekerheid
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten