![]() |
|
Verwijderd
|
Deze is ook geniaal, met 2 piemels:
http://www.boytaur.net/beforeandafter.jpg (maar even een linkje, want ik mag hier vast geen piemels posten) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
PAS OP PIEMELS.
http://www.boytaur.net/harold.jpg Of deze, godver ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat de voordelen zijn vergeleken met blogspot weet ik niet, want ik heb nog nooit een ander blog gehad. Maar ik vind het wel fijn dat je echt heel makkelijk foto's, filmpjes of muziek kunt uploaden, die dan door tags door iedereen makkelijk te vinden zijn. En je kan toffe mensen volgen en hun crap rebloggen op je eigen blog en daar dan allemaal commentaar bijzetten, en je kan aan iedereen vragen stellen en opzich is iedereen heel open en vriendelijk. Maar ik gebruik 'm eigenlijk vooral om toffe plaatjes/gifjes/muziekjes van meer getalenteerde mensen te delen. ![]()
|
Btw, kom net terug van The Decemberists en het was VET.
En ik ben erachter gekomen dat mijn nieuwe foon best goede filmpjes maakt (en geen grafgeluid!), dus ik ga eens kijken of ik het filmpje kan delen waarop heel paradiso gilt alsof het wordt opgegeten door een gigantische walvis. ![]()
|
Zat ik net zo lekker te gamen, belt K. me aangeschoten op met weer een hoop spul en nu zit ik op facebook met hem te praten met een wijntje en m'n peuken. Daar gaat m'n Dragon Age 2 tijd, verdorie. Sociaal zijn is soms zo zwaar
||
Citaat:
||
Citaat:
En die 'vrouw' wiens catchphrase: "DRUGS! DRUUUUUUGS!!!" is. ![]() Echt belachelijk dat de serie voortijdig van de buis is gehaald, omat het niet zou passen in het uitzendschema van één. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Behalve die drugsvrouw, dan, dat is het enige personage waar ik niet zo gecharmeerd van ben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ("Dink", "Heehoplahoi", "MIAUWKES", "Deze richting wil ik met mijn leven/carriere NIET uit! Oh nee!" ) ![]() Hoever ben je al met kijken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Djoef van de week <3 Ik moet zo hard lachen om Ludo en Arséne. 'Bloemen uittrekken van de week', 'vrouw verkrachten van de week' ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat stuk met Cesar die het nieuws gaat doen ook. <3 "En in diiiiiiiit kastje.. zit Anne Frank." "Deze man was verantwoordelijk voor de Holocaust." "O, kijk daar, een kettingbotsing van vijf kilometer. Nee, niet filmen hoor, het is heus heul waar. Oeioeioei, wát een doden."
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bijv. dat de hele meute bij die school geschrokken wegloopt bij die neger en zo van 'ja, meneer' en zij ipv 'ja' 'eh, drugs.' En dat ze in Brugge was geweest oid en daar spreken ze BRUGS! BRUUUGS! ![]() Anyway, ik ben verliefd op alles wat Neveneffecten en Bart de Pauw gedaan hebben, dus mss ben ik niet geheel objectief.
||
Citaat:
![]() *als Michael Jackson* ding-dingedinge-ding...en al die'n zever... En bij die Miss Verkiezing, voor de Preparé. Du Chef.
|
Ik kan niet eens op facebook een bromance-gesprek houden zonder op de chat te worden doodgegooid
![]() Vervloekte populariteit ook! Ik ga gewoon lekker Alt-F4'en en verder gamen, fuck sociale verplichtingen. Ik word lekker een shutin
||
Citaat:
Ik vind het ook zo tof dat alles zo slecht is gedaan met comic sans aftitelingen en vreselijke volkszangers. ![]() Maar ik ben blij dat jij het ook kan waarderen. Hopelijk volgen er meer mensen en brengen ze ooit een DVD uit. Dat mogen ze van die docu's van Neveneffecten ook wel doen. En van 'Het Geslacht De Pauw', maar dat staat geneens op youtube. ![]()
|
@ egon: ik heb ooit eens een torrent gevonden van TVPaint Pro die NIET blijft zeiken om een dongle. Zie pm.
@ para: Mirage Studio is de oudere versie van TVPaint, toen nog geproduceerd door Bauhaus. Toen nam TV Developpement (oid) het over en hernoemde het TV Paint Pro. Op enkele verbeteringetjes na is het identiek aan Mirage, en crasht het minder vaak ![]() |
![]() |
|
|