Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben vandaag en morgen niet aanwezig dus Etmakas zal vanmiddag onze stem doorgeven. Ze had zelf eigenlijk ook vrij weinig tijd om te spelen dus kan het zijn dat we beide niet zoveel zeggen. Net als de afgelopen twee dagen eigenlijk. Daarna kan ik wel weer volledig meespelen.
Grt, Mark
|
Verwijderd
|
Ik stem op dobberman. Iemand onder schrödinger is zeer waarschijnlijk een badguy. Verder is het grotendeels nog wel een gok. Wat ik wel opvallend vind is dat batave en andijvie nu opeens afstappen dat er een badguy onder schrodinger staat. Die kans is gewoon heel erg groot en ook veel logischer om iemand onder schrodinger te stemmen dan lychee leto. Met als enige reden dat zij veilig stemden.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik meega op Lychee Leto. Ook wil ik erop aandringen dat we direct naar de geliefden moeten zoeken. Als één of zelfs twee wolven geliefde ![]() Niet dat we het nu al kunnen zeggen natuurlijk, maar het is wel belangrijk om het in ons achterhoofd te houden.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Hyperlink geeft aan wat de stem was vóór wijziging. E geeft aan dat in (of na) de eetronde een stem bekend is gemaakt. Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 14:03. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar verder denk ik inderdaad twee wolven minstens, buiten de twee rijtjes (maar daar horen de vier niet-stemmers ook bij uiteraard). Ik neig zelf ook naar Lychee Leto omdat hij/zij te serieus ingaat op mijn theorieën. Queasy is volgens mij pas sinds de dood van Röps actief geworden, dus wellicht is die ll-verrader? Ik zal één van de twee stemmen, wrs. Ohja, de Schrödinger -stemmers zijn iets verdachter dan de zuurtje-stemmers, dus daar zou ik ook nog één uit kunnen pikken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geel heeft dat nu ook gedaan en heeft ons daarom een 5-5 gelijkspel gegeven waar we later waarschijnlijk veel aan hebben. Ik heb overigens ook aangegeven dat het niet echt handig is, aangezien mensen dat meenemen in verdenkingen en wij dan niet meer weten of we die persoon nu wél of niet kunnen vertrouwen. Het lijstje ziet er nu zo uit:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 16:44. |
![]() |
|||
Citaat:
Het klopt dat ik wat minder actief ben dan normaal maar ik vind het altijd beter dat je niets zegt ipv overal met vergezochte gaat smijten (niet direct op jou gericht btw) Daarnaast is het pas de 2de hangronde en lijkt het me nogal onlogisch om mensen nu al inactief te noemen want er zijn weinig tot geen mensen die daadwerkelijk alleen nog maar hun stem hebben uitgebracht. Daarnaast ga ik waarschijnlijk ook Dobermann stemmen want we hebben er veel meer aan om iemand uit het lijstje van Schrödinger te halen ipv van een 'veilige' stem in de eerste ronde. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat je op mij stemt prima, maar dit is wel bizar. Ik heb bewust door gegeven dat ik niet gestemd hebt. Ik wist daarbij dat dit verdacht kon overkomen, maar ik ga er vanuit dat de goede mensen hier niet over liegen. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Wij stemmen op Geel.
Ik vind dat hij rare dingen doet. Redelijk onzinnige dingen zeggen. Zoals dit: Citaat:
![]() Over veilige stemmen doorgeven - wat mij betreft is iemand die in de eerste ronde veilig stemt, niet direct verdacht. En zeker als je, zoals Queasy, die stem helemaal in het begin al doorgeeft. Wel aardig dat hij direct al doorgeeft dat hij bevooroordeeld is. Bovendien, dat geklooi met valse stemmen van Geel. Ik weet niet, het pleit voor hem dat hij dat meteen na de hangronde heeft gezegd, maar toch - het zit me niet lekker. Bovendien, zoals .sann al zei: het is pas de tweede hangronde. Zoveel bewijs is er nog niet. Ik begrijp nog niet precies waarom ineens iedereen op ons gaat (is dat gewoon pech, omdat wij in de eerste ronde veilig stonden? Of is iedereen het met Onait eens dat wij te serieus op zijn theorie ingingen?), maar goed. Ik geef nu onze stem op Geel door.
|
Voor mensen die afvragen waarom ik switch op Schrödinger niet meteen heb doorgegeven: Dat heb ik al gezegd in de post waarin ik aangaf dat ik het had gedaan. Ik vond dat VeGs wel gelijk had dat het niet slim was om met z'n allen op napoleonzuurtje te gaan stemmen. Toen wist ik natuurlijk niet dat mijn switch gelijkspel in de lijstjes ging veroorzaken, maar het is wel een positieve bijkomstigheid.
Edit: Wacht, ik besef net dat niet verduidelijkt waarom ik mijn switch dan niet meteen heb doorgegeven....Dat heeft ook deels te maken dat ik wat meer tegengewicht wilde geven aan de stemmen op napoleonzuurtje - zonder dat de badguys ervan af wisten. En kan verder mij iemand uitleggen waarom het zo twijfelachtig is dat er een wolf staat onder Schrödinger? Het was toch 5-5? ![]() Verder hen ik zo'n gevoel dat er heel veel verdeeldheid heerst onder de dorpelingen. Dat is natuurlijk niet echt vreemd in hangronde 2, maar het valt me wel opeens op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Slimme wolven; gelijk de meest niets-zeggende speler er uit gehaald.
![]() Citaat:
Klinkt alsof je geen stem hebt om te vergeven. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Over het algemeen vind ik Queasy wel opvallend spelen. Ik kan niet precies aanwijzen wat het is. Voor nu stem ik op Queasy.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat ze nu op Geel gaat staan, kan natuurlijk ook zijn om hem in te dekken (als Lychee wolf blijkt, anyway). Dus dit gaan we even onthouden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Oh en het lijstje:
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wacht nog even af want ik wijzig mijn stem waarschijnlijk naar lychee leto.
Ik vind het jammer dat er niet meer mensen gaan stemmen onder een van de lijstjes van schrodinger of napoleonzuurtje(ja daar pleit ik mezelf mee vrij, maar dat is niet mijn bedoeling hiermee) Omdat de kans dat je daar een wolf uitpikt groter is dan mensen die los hebben gestemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Losse stemmers = 6 opties |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Ik heb alles nog eens doorgelezen en dit zijn de dingen die me opvielen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al met al, moeilijk om te stemmen. Ik denk dat ik ook voor Lychee Leto ga, mede doordat die (zoals Onait al zei) erg fel op vermoedens of verdenkingen inging. Ook het late, veilige stemmen is een argument, hoewel ik hier iets minder van overtuigd ben. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Hoe dan ook, met drie stemmen op Queasy lijkt het ons inderdaad wel slim om voor Queasy te gaan. Hier zegt ze: Citaat:
Misschien stemt ze uit lijfsbehoud op ons, maar ik ben benieuwd waarom ze dat dan niet gewoon zegt.
|
Ik heb eigenlijk te weinig tijd vandaag om het spel goed te lezen en heb nauwelijks 10 minuten om te beslissen over mijn stem. Volgende hangronde zal dat beter zijn. Ik heb het spel scannend doorgelezen en vind het inderdaad wel opvallend dat Lychee niet uit stemt uit zelfbehoud.
hmm aangezien er toch te weinig tijd is en ik verder zo snel niets bijzonders zie, stem ik op Lychee.
|
Ik twijfel nu. Ik vond Lychee niet echt verdacht, en eigenlijk vind ik dat na de uitleg nog steeds niet zo.
Gevoelsmatig zou ik nog steeds liever voor Dobermann gaan, maar ik vertrouw Queasy ook niet. Stemlijstjesgewijs ga ik dan ook maar voor Queasy. @ Syori; Zou Lychee wolf blijken, is dat voor mij nog een reden om Geel juist vrij te pleiten. Als je als wolf weet dat je waarschijnlijk dood gaat, is het ontzettend stom om op een medewolf te gaan stemmen. Je weet dat je die persoon sowieso onder de aandracht brengt. Het is interessanter om dat bij een dorpeling te doen. Sowieso geloof ik niet dat Geel wolf is. We weten inmiddels dat hij geen verrader is. En nogmaals: als wolf zo'n actie uithalen is absurd stom. Had hij netjes beweerd op Napoleonzuurtje gestemd te hebben, hadden de lijstjes geklopt. Als wolf heeft hij geen enkel baat bij om zich zelf zo in the picture te zetten, wetende dat hij verdacht gaat worden (wat gebeurt: hij wordt genoemd). Hij stond veel veiliger als schaper onder Napoleonzuurtje. Geel is momenteel de enige die ik momenteel niet zo verdenk als wolf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je denkt: 1 onder schrodinger 1 onder napoleonzuurtje 2 'random' Is de kans 2/10 dat je goed zit met iemand onder die 2. En 2/6 dat je goed zit met de randomstemmers. Maar ik weet het ook niet hoor. Voor het zelfde geld staan er in totaal 3 wolven onder schrodinger en napoleonzuurtje. Het is toch een beetje gissen, en dan stem ik om eerder genoemde redenen op Leto Lychee, want ik heb niet echt een idee op wie ik anders zou moeten stemmen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk staan er wel 2. Dus wolf en verader of nouja andere opties ook mogelijk. Dan heb je 2/5 kans Terwijl je wat sann zei 6 losse stemmen hebt en veel minder zeker van bent wie van de losse stemmen de badguy is. edit: stem definitief gewijzigd op lychee leto. Jammer ik geloof niet dat ze slecht zijn, en ga liever op dobberman staan maar er gaan te weinig mensen mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft Dobermann: hij staat wat ongelukkig in het rijtje, maar ik heb nog geen dingen gezien waardoor ik 'm specifiek verdacht vindt, wel absoluut iemand om in de gaten te houden. Queasy stemmen moedig ik aan, de stemmen een beetje spreiden geeft info, dus prima ![]() |
![]() |
|||||
En nog even een uitgebreide reactie:
Citaat:
Het feit dat jij Geel verdenkt, maakt jou juist verdacht. Als je iets in te brengen hebt tegen mijn theorie, doe dat dan met argumenten en niet met zo'n zinloze opmerking. Citaat:
Citaat:
Je haalt hier de verdachtmakingen richting de mensen onder Schrodinger onder uit, maar je weigert een alternatieve verklaring te geven voor de uitkomst. Klinkt als een wolf die zijn medewolf wil beschermen? Momenteel vind ik overigens Sann, Queasy en Dobermann het meest verdacht. Al lijkt de kans me klein dat Queasy en Dobermann beiden wolf zijn. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 84 deel 2 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 22:55 |