Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.gerritrietveldacademie.nl/nl/beeld-en-taal
mmm, ik dacht, wel interessant, maar toen las ik: Wij prefereren de actie boven de blauwdruk, de intuitie boven het plan. Analyse en verantwoording zijn weliswaar belangrijk, maar zijn alleen gaandeweg of achteraf mogelijk. laat maar, ik wil nu wel een beetje de diepte in ![]() |
![]() |
|
Bij één van die fantasielandschappen stond een link naar de Dreamscapes-serie:
http://www.studio3donks.nl/dreamscapes/index.html Dat vogel-getjirp ![]() En die landschappen zijn gewoon gemaakt met een landschap-generator, inclusief cheesy kleuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Op de afdeling Beeld & Taal bestaan het beeld en het woord naast elkaar. In de praktijk betekent dit dat je tegelijkertijd werkt met video, fotografie, geluid, digitale media, tekenen, schilderen, schrijven en performen." Noemen ze daar even een lijstje van dingen die allemaal járen (zo niet decennia) kosten om echt fatsoenlijk onder de knie te krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
/grove generalisatie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
fppp, ik ga het wel missen op de academie
![]() ![]() daar staat tegenover, geen psychische mishandeling meer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vroeg me nog af met de PCOS he, want je zei dat die sowieso niet behandeld ging worden, maar ik neem aan dat je op een gegeven moment een keuze maakt voor wel of niet opereren? Want als je dan voor 'wel' kiest gaan de eierstokken er ook meteen uit, en zonder ovaria geen ovariumsyndroom!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjah ik maar 2 drukke straten om over te steken en 2 verkeerslichten, op 12 km, dus ik kan het tempo er aardig in houden
![]() Oh en ik heb een goeie fiets, op mijn oude fiets ging ik met dezelfde inspanning veel langzamer. Nu fiets ik in een kleine 40 minuten naar m'n werk en dan ben ik als ik aankom wel warm, maar niet moe. Op mijn oude fiets was het 50 minuten en dan was ik echt helemaal op als ik aankwam. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik stop trouwens bij 4 van de 9 stoplichten, en als ik pech heb kom ik er bij 2 auto's tegen waardoor ik moet stoppen, dus het valt wel mee. |
![]() |
||
Citaat:
Schilderen, Sculptuur, photoshop-gebeuren, film, fotografie, kunstgeschiedenis, public space en een soort van tekenen. Dan maak je je keuze en heb je nog 3 jaar te gaan. 3 jaar.. 3 jaar en dan wil je bijvoorbeeld gaan generaliseren.. ![]() |
![]() |
|
Eindelijk een slotje erop!
http://forum.scholieren.com/showthre...1829933&page=7 Tikte het er nu al in van dat NAS topic gebeuren |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|