Advertentie | |
|
![]() |
|
Nesteldrang
![]() ![]() Ik had het wekenlang zó druk dat ik er niet toe kwam schoon te maken, dus het was een enorme zooi en stoorde me er nogal aan. Fijn om het dan weg te kunnen werken ![]()
|
(Iedereen hieronder zit bij mij in de klas
![]() Uit school, wachtte ik op een vriendin. Maar blijkbaar was ze al weggefietst. Een jongen waar ik normaalgesproken mee zou fietsen als die vriendin er niet is, reed net weg (op het moment dat ik nog nietwist waar die vriendin was). Dus toen zag ik nog een andere jongen die ook wel eens meefietst, met nog wat andere jongens, kwamen ze op mij af. En zei die ene jongen 'hee, bloemmetje'. Dus ik zei van "Wat gaan jullie doen?". Bij hem 'chillen', zei een andere jongen. Dus ik vroeg hoe ze gingen fietsen, en toen zeiden ze zo&zo, en blablabla. Njah, uiteindelijk kwam het er op neer dat ik met die 4 jongens ben meegefietst. Het was echt leuk/gezellig ![]() ![]() ![]() (Of miss vraag ik of ik een keer meemag, als ik dat durf ![]() |
![]() |
|
Drie nieuwe jukjes gekocht in de uitverkoop van H&M. Ik had nog drie andere dingen gepast en voor de verandering stond vandaag alles leuk, dus ik moest zelfs nog kíezen.
![]() Oja en een kaartje van m'n vader toen hij in Posnan was. Het adres hélemaal verkeerd: verkeerde huisnummer en alleen de eerste twee cijfers van de postcode klopten, maar toch aangekomen. ![]()
|
Verwijderd
|
gister op werk een vrouw tegen mij 'gut kind jij hebt ook alles mee, een lekker snoetje, een mooi figuur en je bent ook nog eens heel erg lief'
aaight ![]() en ik waardeer het dat ik onverwachts toch 2 smsjes heb gekregen en dat staat zo veel lekkerder op <333333333333333 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759 Verwijderd | 500 | 21-12-2012 17:46 | |
De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 09:55 |