Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit geldt ook voor mij, en ook al ben ik het zelf, pleit het nóg meer in mijn voordeel. Zoals hierbovenaan de pagina uitgelegt. Hetzelfde geldt voor jou die door deze uitslag ineens wolfverdachte-af bent omdat ik jou ín het spel niet als een idioot zie om zo'n keuze te maken. ![]() Dus de meest logische keuze is Snoopy die pech heeft gehad dat er mensen onder haar kwamen te staan en er een gelijkspel is gekomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn keuze is gewoon een logisch argument en ga nou niet op de man spelen. Ik gebruik gewoon de stemlijstjes. |
![]() |
|
Vreemd, volgens het stemlijstje heeft niemand drie stemmen, maar vermoedelijk was het wel 3-3, tenzij het weer gelijkspel is tussen meerdere mensen, maar 3-3 lijkt me wel waarschijnlijker dan 2-2-2 of 3-3-3. Dus dan heeft iemand onder Neko* gestemd op iemand met 2 stemmen... Röps of Queasy, in dat geval. Of er zit een wolf onder het Neko*-lijstje, en iemand heeft een valse stem opgegeven en op Röps of Queasy gestemd, dat zou ook kunnen. In beide gevallen zit er een slechterik in het Neko*-lijstje.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Fantome schrok wakker toen hij stemmen hoorde. Zijn zintuigen waren meteen alert. Een eigenschap die hem altijd goed van pas kwam bij zijn werk. Hij was namelijk premiejager. Een heel winstgevend beroep in deze huidige tijden, kameraad Schrödinger was namelijk bijzonder gul met plaatsen van premies. Vooral rebellen waren altijd heel veel waard.
Fantome sloop naar het raam toe en pakte zijn kijker. Hij zag drie agenten van de Schrödinger-politie staan. Verspreiden en vind haar! brulde de leider tegen de andere twee. Vind haar? mompelde Fantome tegen zichzelf. Ze zoeken iemand. Waarschijnlijk een rebel. Fantome grijnsde. Hij rook geld. Hij pakte zijn hittezoeker en begon de omgeving te scannen. Hij had het meisje dat de agenten zochten al snel gevonden. Ze was werkelijk beeldschoon, met een mooi figuur en lange blonde haren. Wat een schoonheid mompelde Fantome. En wat een amateurs. Als alle agenten in zijn leger zo incompetent zijn als die drie dan is het geen wonder dat kameraad Schrödinger altijd zijn toevlucht moet nemen tot premiejagers. Hij maakte met zijn PDA een foto van het gezicht van het meisje. Computer, check naar premies zei hij zacht. Binnen enkele seconden verscheen de informatie op zijn scherm. Snoopy. Gezocht vanwege haar banden met de rebellenbeweging van Michelangelo. Wordt beschouwd als staatsvijand en is vermoedelijk vuurwapengevaarlijk. Beloning: 2000 Schrödinger-dollars, dood of levend af te leveren. Fantomes ogen begonnen te glinsteren. 2000! Daar kon hij een hele week van eten! Hij sprong op zijn hoverbike en startte de motor. Snoopy had hem gezien en begon te rennen. Ja ren maar schatje riep Fantome. Dat maakt de jacht leuker! hij pakte zijn kruisboog en vuurde. Er kwam echter geen pijl uit. In plaat daarvan schoten er twee bolas weg, rubberen ballen die aan elkaar verbonden zaten met een touw. Snoopy sloeg tegen de grond aan toen de bolas zich om haar benen wikkelden. Fantome was meteen bij haar, sprong op haar rug en bond ook haar armen vast. Maak me los, hondsvot gromde ze. tut tut zei Fantome vermanend. Waarom moet het meteen weer zo persoonlijk worden? Voor mij is het niks persoonlijks, het is gewoon zakelijk. We blijven hier gewoon wachten totdat die drie pipos terugkomen, en dan draag ik jou over. Vervolgens ben ik 2000 Schrödinger-dollars rijker en gaan we als vrienden uit elkaar. En dat ik vervolgens verkracht en vermoord wordt kan je niets schelen? Jullie premiejagers zijn net zo erg als Schrödingers gestapo snoof Snoopy. Ondertussen waren de agenten teruggekeerd. Ze waren op zijn zachtst gezegd niet blij dat een vuile premiejager voor elkaar had gekregen waar zij in gefaald hadden. Maak dat je wegkomt, stuk tuig gromde de leider. en mijn betaling? vroeg Fantome. Het geld komt op je rekening zei de leider. Maar sodemieter op nu, je stinkt. Fantome stapte op zijn hoverbike en scheurde weg. Hij twijfelde er niet aan dat hij betaald zou worden. Schrödinger betaalde zijn premiejagers en huurlingen altijd: hij was immers veel te bang dat deze zich tegen hem zouden keren als hij ze niet goed zou betalen. Maar toch had Fantome een hekel aan zijn agenten. Hij werd altijd gekleineerd en beledigd, ondanks dat hij nog nooit gefaald had een premie op te brengen. In de verte hoorde hij de agenten lachen. Trek haar broek uit, we zullen haar eens een goede beurt geven! Hij hoorde Snoopy gillen van angst. En toen knapte er iets in hem. In een reflex gooide hij het stuur van zijn hoverbike om en keerde hij terug naar de plek waar hij Snoopy had achtergelaten. Waar ben je mee bezig Fantome? mompelde hij in zichzelf. Slecht voor de zaken dit. Maar hij wijzigde zijn koers niet. De leider van de drie agenten stond op het punt om op Snoopy te klimmen, maar Fantome pakte zijn pistool en vuurde. Het hoofd van de agent spatte uit elkaar en hij viel levenloos op de grond. De andere twee agenten hadden nog net de tijd om zich om te draaien voordat Fantome nog tweemaal vuurde en ook zij dood neevielen. Fantome stopte voor Snoopy en stapte met een getrokken mes op het meisje af. Snoopy deinsde terug maar Fantome sneed haar boeien door en hielp haar overeind. Maak dat je wegkomt zei hij. Voordat ik me bedenk Bedankt zei Snoopy zacht. Dit zal ik nooit vergeten. Ze drukte hem een vluchtig kusje op de wang en maakte toen dat ze wegkwam. Die avond.. Schrödinger sloeg met zijn vuist op zijn bureau. Hoe heeft dit in godsnaam kunnen gebeuren!! bulderde hij. Queasy schrok op. Ik..uhm..i-ik weet het niet meneer. De patrouilleleider vertelde me om 10 uur dat ze het meisje op het spoor waren en dat ze haar binnen het uur zouden aanhouden. En om 11 uur werd de hele patrouille dood gevonden maakte Schrödinger grommend haar zin af. En van Snoopy geen enkel spoor!! Ik hoef je hopelijk toch niet te vertellen hoe belangrijk Snoopy is binnen het rebellenverbond? Als Michelangelos dochter en rechterhand is ze een vitaal onderdeel! Als we haar in handen krijgen kunnen we alles met die rebellen doen wat we willen!! Dit is godverdomme jouw schuld!! Queasy keek beschaamd naar de grond. Het spijt me meneer Schrödinger kwam achter haar staan en kuste haar in de nek. Het is al goed liefje. Op dat moment gaf hij een ruk aan haar hoofd en klonk er een misselijkmakend krakend geluid toen haar nek brak. Queasy viel levenloos van haar stoel af. Je hebt voor het laatst gefaald zei Schrödinger. Toen pakte hij zijn telefoon. Verdubbel de premie op het hoofd van Snoopy zei hij door de hoorn. Ik wil dat iedere premiejager, huurling en sluipmoordenaar achter haar aan komt te zitten!! Deelnemerslijst: 1. Mr Mark 2. Snoopy 3. Queasy (dorpeling) 4. Schrödinger 5. Andijvie 6. Little Phoebe 7. Neko* 8. arPos 9. Michelangelo 10. Mutsieprutsie 11. .Sann 12. Furby Feeder 13. Röps 14. ~~Fantôme~~ 15. Thomasvan'taug Blauw: Opgehangen Rood: Opgegeten Roze: Gestorven aan liefdesverdriet Groen: Afgeschoten door de Jager De wolven kozen voor Queasy. Zij was slechts een gewone dorpeling. De wolven mogen iemand uitkiezen om op te eten. Daarnaast mogen de ziener, tovenaar en evilziener ook hun ding doen. Hiervoor hebben zij allen tot morgenavond 20.30 de tijd. ![]() Fantome (en ja, ik weet dat Fantome een v-lid is. Maar ik wilde heel graag deze foto gebruiken voor mijn premiejager, en Sherlock had gister al alle m-leden in het verhaal geschreven. Vandaar dat ik besloten heb om Fantome maar een mannenrol te geven. Jullie zullen het met me eens zijn dat Snake Plissken niet kan ontbreken in een post-apocalyptisch thema, toch?) ![]() Snoopy
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Andijvie en LP (Queasy stemmers) zakken voorlopig een beetje op mijn verdachtenlijstje omdat de kans dat zij slecht zijn op dit moment minder groot is.
|
Ik vind het ook verdacht. Zeker ook omdat het voor de hand lag om Neko* op te eten. Als het duidelijk is dat Neko* veel stemmen heeft is het logisch om diegene dan op te eten zodat iedereen niet weet tussen wie het dan gelijkspel is en er uiteindelijk niet heel veel informatie uit valt te halen.
Volgens mij is het namelijk onnodig om de ander op te eten als het in het lijstje 4-2-2 is. Het kan natuurlijk wel, de ander ook opeten. Maar het is niet nodig. Het is al duidelijk dat het gelijkspel is tussen Neko en nog iemand. Waarom dan alsnog Queasy opeten?
||
Verwijderd
|
Mensen onder Queasy zijn wat mij betreft (voorlopig) niet verdacht.
Verder is Michelangelo voor mij hoofdverdachte. Vanwege een paar redenen: Allereerst, verkeerde rijtje. Ten tweede: Citaat:
Ten derde: hij viel over het feit dat ik switchte (voor bekend was hoe goed dat uit zou komen) terwijl ik dat van te voren duidelijk had aangekondigd. De aanval is natuurijk de beste verdediging. Ten vierde: meneer ging House kijken voor de uitslag er was (saaitopic). Normaal is ie daar veel te nieuwsgierig voor en wacht ie wel op een uitslag. Wist ie 'm nu al? Oh en ten vijfde: zodra ie in het nauwgedreven werd ging ie weer oeverloos zeiken over z'n geweldige weerwolfspelcarriere. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Enige dat niet in die argumentatie past is dat ie Neko* hoofdverdachte heeft genoemd en ik haar uitspraak dus ook bijzonder apart vind.
Edit: dit zei ie in een post die verwijderd is omdat ik zei dat het niet handig was om te zeggen. Snoopy heeft het ook gezien, dus jullie hoeven niet alleen op mijn woord af te gaan hierin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Deze vind ik echt leuk bedacht ![]() Maar je hebt wel een punt. Nog even een dagje afwachten en dan dit even meenemen met de informatie die we(ik) dan heb(ben)
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Punt 2: Klopt, maar deze discussie heb ik al een keer gevoerd met jullie, in het begin van het spel een grotere stemverdeling is gunstig voor het begin van het spel. En zou ik dat echt gaan zeggen/vragen als ik volgens jou zou weten dat het verkeerda f zou lopen? Jij en nog een paar anderen zouden dan meteen dit erbij halen. Ik vind het zelfs voor mij spreken. Punt 3: Ik blijf het opvallend vinden dat is het enige wat ik ervan heb gezegd, jij reageerde er alleen heftiger op dan ik. Ik schreef dat ik het opvallend vond en meer niet. Maargoed jij bent voor mij een hele onwaarschijnlijk wolf dus daarin geen verdachte. Punt 4: Ik was de hele avond al house aan het kijken en heb het juist een dik uur op pauze gezet om de uitslag af te wachten. Normaal doen de wolven er langer over om te kiezen wie ze pakken. En ik ben dus er niet geweest wat ook al voor mij sprak. Punt 5: Ik voelde mij helemaal niet in het nauw gedreven omdat ik mijzelf na jou de minste wolfverdachte vind in dat rijtje. Ik wilde alleen wat spelers hier een beetje plagen en dat weet jij ook goed en is echt een zinloos argument. Dat weet je zelf ook wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarnaast heb ik 2 hoofdverdachten die ik al eerder ietswat voorbarig had neergezet. Dat zijn Neko doordat ze naar mijn inziens door een verrader moet zijn gecoverd, ook al was dat nogal uitstel van executie omdat de verrader kon zien dat hij dus gelijkspel was door de wolf in het rijtje.
En die wolf is zoals je in mijn bovenstaande post kunt lezen het meest logisch Snoopy. Dan Rups. Dan ik. En dan pas sann. Vandaar denk ik ook dat de verrader een onervaren of iets minder sterke speler is die een behoorlijke fout heeft gemaakt door zijn poging om Neko te redden Snoopy meetrekt. Mijn wolfverdachten zijn dus : Neko en Snoopy (en nu ga ik het verhaal lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je eens logisch nadenkt schapen spelers snel mee in eerste rondes, daarnaast hadden we een fatsoenlijk argument doordat Neko vaak inactief is en er snel meer spelers op zoudne staan. Waarom zou ik dan in godsnaam op Neko gaan staan? Leg dat eens even uit aub ipv zónder argumenten mij aan te vallen omdat ik jou als wolf zie samen met Neko. En je ziet het vaker dat wolven onder elkaar gaan staan in de eerste ronde. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 deel 2 Verwijderd | 500 | 24-05-2011 18:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 13-09-2008 23:32 |