Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2011, 19:41
Verwijderd
Krijgen we ook te horen tussen wie er gelijkspel is? Of wordt dat niet vrijgegeven?

Neko
4. Snoopy
5. Michelangelo
7. Rops
15. .sann

Uit dit stemlijstje is het meest logisch dat Snoopy een wolf is.

Er vanuit gaande dat ik geen complete idioot ben en er alleen nog maar 1-stemmers waren tijdens mijn stem en ik dus meteen daarna onder Neko ga staan. Dat doe je iig niet als wolf, te riskant.
Sann lijkt mij ook onwaarschijnlijk want ze is in mijn ogen een sterke speler en ook geen idioot en gaat als wolf never nooit niet zichzelf zo riskant in gevaar brengen.

Rups zou nog kunnen om onder Neko te gaan staan als wolf maar lijkt mij iets minder waarschijnlijk dan Snoopy.
Waarom ik niet en rups wel? Omdat je voor Neko een goede reden had om op te stemmen, inactief vorige spellen. Nu ik en bv snoopy er sta kan je als wolf er nog vrij makkelijk onder. Al is dit nog steeds vrij gevaarlijk.

De meest logische wolf lijkt mij dus Snoopy die pech heeft gehad dat Rups en ik eronder kwamen staan en als laatste sann nog en zo verraden is als wolf.
Advertentie
Oud 10-05-2011, 19:41
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik denk niet dat .sann wolf is. Als er onder Neko zoveel mensen zijn en toch is het gelijkspel zou .sann dat weten als ze wolf of verrader was. Zeker omdat het relatief weinig (4) mensen zijn is het best wel gevaarlijk om op deze manier een gelijkspel uit te lokken.

Of zie ik iets verkeerd?
Oud 10-05-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Krijgen we ook te horen tussen wie er gelijkspel is? Of wordt dat niet vrijgegeven?
Hoe vaak heb je dit spel nu al gespeeld?
Oud 10-05-2011, 19:42
snoopy
snoopy is offline
Heh? Waarom is het ineens het meest logisch dat ík wolf ben?
Oud 10-05-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Hoe vaak heb je dit spel nu al gespeeld?
Ssst nou, onervaren spelleiders, meer info dus

Maar serieus, er zijn spelleiders geweest in het verleden die dit wel vrijgaven
Oud 10-05-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Heh? Waarom is het ineens het meest logisch dat ík wolf ben?
4. Snoopy
5. Michelangelo
7. Rops
15. .sann

Omdat 1 van deze mensen wolf (Edit: of iig valse stem) moet zijn. En wellicht 2.

Wat mij betreft zijn zowel Snoopy, Rops als Michelangelo verdacht.

Ik snap niet waarom Michelangelo dan zo specifiek naar jou wijst en waarom niet naar Rops.
Oud 10-05-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ssst nou, onervaren spelleiders, meer info dus

Maar serieus, er zijn spelleiders geweest in het verleden die dit wel vrijgaven
Afgelopen anderhalf jaar iig niet. En Eye of Sauron is spelleider, hoe is die in hemelsnaam onervaren?

Doe niet zo raar joh.
Oud 10-05-2011, 19:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
4. Snoopy
5. Michelangelo
7. Rops
15. .sann

Omdat 1 van deze mensen wolf moet zijn. En wellicht 2.

Ik snap niet waarom Michelangelo dan zo specifiek naar jou wijst en waarom niet naar Rops.
Nou, dat bedoelde ik dus ook. Ik snap wel dat er één van ons wolf is op z'n minst (of nou ja, dat is niet 100% zeker met de verrader erin, maar kans is wel groot. Of er zijn mensen die niet gestemd hebben enzo) maar waarom per se ik...?
Oud 10-05-2011, 19:47
Verwijderd
De kans lijkt me ook aanwezig dat er een wolf én een dekkende verrader in het lijstje staan, of de verrader die in werkelijkheid ergens anders een wolf heeft gedekt.
Oud 10-05-2011, 19:47
Verwijderd
Citaat:
4. Snoopy
5. Michelangelo
7. Rops
15. .sann

Omdat 1 van deze mensen wolf moet zijn. En wellicht 2.

Het blijft riskant voor Rups om eronder te staan, er waren veel eenstemmers en iedereen kan in de 1e ronde random stemmen. Dat valt niet op. Dus ik vind dat meer in zijn voordeel pleiten dan Snoopy.
Dit geldt ook voor mij, en ook al ben ik het zelf, pleit het nóg meer in mijn voordeel. Zoals hierbovenaan de pagina uitgelegt.

Hetzelfde geldt voor jou die door deze uitslag ineens wolfverdachte-af bent omdat ik jou ín het spel niet als een idioot zie om zo'n keuze te maken.

Dus de meest logische keuze is Snoopy die pech heeft gehad dat er mensen onder haar kwamen te staan en er een gelijkspel is gekomen.
Oud 10-05-2011, 19:48
snoopy
snoopy is offline
Dan had ik toch wel van stem gewisseld? Ik vind het echt een kulargument en dat ben ik niet van je gewend
Oud 10-05-2011, 19:48
Verwijderd
Het is niet zo slim om zulke dingen nu neer te zetten, met de wolven die hun keuze nog moeten maken.
Oud 10-05-2011, 19:49
snoopy
snoopy is offline
Dat heb je tegen Michelangelo neem ik aan?
Oud 10-05-2011, 19:50
Verwijderd
Ik twijfel nu bij michelangelo en sann. Eigenlijk omdat die de discussie aangingen over de wisseling van haar stem(wat ik ook wel opvallend vond; maar niet extreem opvallend) en ze beiden onder neko staan.
Oud 10-05-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Dan had ik toch wel van stem gewisseld? Ik vind het echt een kulargument en dat ben ik niet van je gewend
Je snapt toch ook wel dat je dan meteen hoofdverdachte numero 1 bent als je nog gaat switchen nadat je een fatsoenlijk argument hebt gegeven om op Neko te stemmen.
Mijn keuze is gewoon een logisch argument en ga nou niet op de man spelen. Ik gebruik gewoon de stemlijstjes.
Oud 10-05-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je tegen Michelangelo neem ik aan?
Ja.
Oud 10-05-2011, 19:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vreemd, volgens het stemlijstje heeft niemand drie stemmen, maar vermoedelijk was het wel 3-3, tenzij het weer gelijkspel is tussen meerdere mensen, maar 3-3 lijkt me wel waarschijnlijker dan 2-2-2 of 3-3-3. Dus dan heeft iemand onder Neko* gestemd op iemand met 2 stemmen... Röps of Queasy, in dat geval. Of er zit een wolf onder het Neko*-lijstje, en iemand heeft een valse stem opgegeven en op Röps of Queasy gestemd, dat zou ook kunnen. In beide gevallen zit er een slechterik in het Neko*-lijstje.
Oud 10-05-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Je snapt toch ook wel dat je dan meteen hoofdverdachte numero 1 bent als je nog gaat switchen nadat je een fatsoenlijk argument hebt gegeven om op Neko te stemmen.
Mijn keuze is gewoon een logisch argument en ga nou niet op de man spelen. Ik gebruik gewoon de stemlijstjes.
Alles is gebaseerd op aannames michelangelo. Jij gaat nu wel heel snel.
Verwijderd
Citaat:
Het is niet zo slim om zulke dingen nu neer te zetten, met de wolven die hun keuze nog moeten maken.
Klopt ik was voorbarig, jij ook hierboven trouwens. Dat bekijken we nog wel dan na de uitslag.
Verwijderd
Citaat:
Vreemd, volgens het stemlijstje heeft niemand drie stemmen, maar vermoedelijk was het wel 3-3, tenzij het weer gelijkspel is tussen meerdere mensen, maar 3-3 lijkt me wel waarschijnlijker dan 2-2-2 of 3-3-3. Dus dan heeft iemand onder Neko* gestemd op iemand met 2 stemmen... Röps of Queasy, in dat geval. Of er zit een wolf onder het Neko*-lijstje, en iemand heeft een valse stem opgegeven en op Röps of Queasy gestemd, dat zou ook kunnen. In beide gevallen zit er een slechterik in het Neko*-lijstje.
Ik denk ook eerder aan 3-3 en dat de verrader een grote rol heeft gespeeld. Maar we zullen zien wie de wolven opeten.
Oud 10-05-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Alles is gebaseerd op aannames michelangelo. Jij gaat nu wel heel snel.
En mijn aannames zijn zo vaak fout dan?
Oud 10-05-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Klopt ik was voorbarig, jij ook hierboven trouwens. Dat bekijken we nog wel dan na de uitslag.
Waar dan? Ik heb er juist op gelet, maar misschien heb ik wat over het hoofd gezien.

Anyhow, ik hou me stil tot na de uitslag, dan zien we wel verder.
Oud 10-05-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Waar dan? Ik heb er juist op gelet, maar misschien heb ik wat over het hoofd gezien.

Anyhow, ik hou me stil tot na de uitslag, dan zien we wel verder.
Dat was ik ook van plan
Oud 10-05-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
En mijn aannames zijn zo vaak fout dan?
Kans op een foutieve aanname in de eerste ronde is wel heel groot.
Oud 10-05-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Kans op een foutieve aanname in de eerste ronde is wel heel groot.
Je weet toch wel dat ik gewoon Archont ben hč?

De grootste weerwolfspeler sinds.. nouja eigenlijk sinds altijd al
Oud 10-05-2011, 19:58
Verwijderd
Oh ga je het daar weer op gooien?
Oud 10-05-2011, 20:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Er is maar één Soija, Michelangelo.
Oud 10-05-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Oh ga je het daar weer op gooien?
Citaat:
Er is maar één Soija, Michelangelo.

Ik heb iets teveel House M.D gekeken de laatste tijd en ik wil ook raadseltjes oplossen
Oud 10-05-2011, 20:02
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Shit
Begint elk weerwolfspel nu met twee rondes gezeur over hoe vaak Michelangelo het wel niet goed heeft?
Oud 10-05-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Shit
Begint elk weerwolfspel nu met twee rondes gezeur over hoe vaak Michelangelo het wel niet goed heeft?
Tuurlijk, jullie moeten mijn ego natuurlijk blijven voeden
Oud 10-05-2011, 20:04
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Gelijkspel...Ja dat het Neko*-rijtje niet klopt dat is dus wel duidelijk.
Eerst maar even afwachten wie er straks uiteindelijk hangt.
Oud 10-05-2011, 20:09
Neko*
Neko* is offline
Och jemig, of ik vergeet gewoon dat het weerwolfspel eindelijk begint, en dan ben ik (met redelijkezekerheid) ook nog een van de mensen waartussen t gelijkspel was. :/ Goed begin is het halve werk of zoiets.. morgen ga ik bijlezen en uitgebreider posten, nu ga ik slapen.
Oud 10-05-2011, 20:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Heb je wel gestemd, Neko*?
Oud 10-05-2011, 20:11
Spelleider
Spelleider is offline
Fantome schrok wakker toen hij stemmen hoorde. Zijn zintuigen waren meteen alert. Een eigenschap die hem altijd goed van pas kwam bij zijn werk. Hij was namelijk premiejager. Een heel winstgevend beroep in deze huidige tijden, kameraad Schrödinger was namelijk bijzonder gul met plaatsen van premies. Vooral rebellen waren altijd heel veel waard.
Fantome sloop naar het raam toe en pakte zijn kijker. Hij zag drie agenten van de Schrödinger-politie staan. ‘Verspreiden en vind haar!’ brulde de leider tegen de andere twee. ‘Vind haar?’ mompelde Fantome tegen zichzelf. ‘Ze zoeken iemand. Waarschijnlijk een rebel.’ Fantome grijnsde. Hij rook geld. Hij pakte zijn hittezoeker en begon de omgeving te scannen. Hij had het meisje dat de agenten zochten al snel gevonden. Ze was werkelijk beeldschoon, met een mooi figuur en lange blonde haren. ‘Wat een schoonheid’ mompelde Fantome. ‘En wat een amateurs. Als alle agenten in zijn leger zo incompetent zijn als die drie dan is het geen wonder dat kameraad Schrödinger altijd zijn toevlucht moet nemen tot premiejagers.’ Hij maakte met zijn PDA een foto van het gezicht van het meisje. ‘Computer, check naar premies’ zei hij zacht. Binnen enkele seconden verscheen de informatie op zijn scherm. ‘Snoopy. Gezocht vanwege haar banden met de rebellenbeweging van Michelangelo. Wordt beschouwd als staatsvijand en is vermoedelijk vuurwapengevaarlijk. Beloning: 2000 Schrödinger-dollars, dood of levend af te leveren.’ Fantome’s ogen begonnen te glinsteren. 2000! Daar kon hij een hele week van eten! Hij sprong op zijn hoverbike en startte de motor. Snoopy had hem gezien en begon te rennen. ‘Ja ren maar schatje’ riep Fantome. ‘Dat maakt de jacht leuker!’ hij pakte zijn kruisboog en vuurde. Er kwam echter geen pijl uit. In plaat daarvan schoten er twee bola’s weg, rubberen ballen die aan elkaar verbonden zaten met een touw. Snoopy sloeg tegen de grond aan toen de bola’s zich om haar benen wikkelden. Fantome was meteen bij haar, sprong op haar rug en bond ook haar armen vast. ‘Maak me los, hondsvot’ gromde ze. ‘tut tut’ zei Fantome vermanend. ‘Waarom moet het meteen weer zo persoonlijk worden? Voor mij is het niks persoonlijks, het is gewoon zakelijk. We blijven hier gewoon wachten totdat die drie pipo’s terugkomen, en dan draag ik jou over. Vervolgens ben ik 2000 Schrödinger-dollars rijker en gaan we als vrienden uit elkaar.’ ‘En dat ik vervolgens verkracht en vermoord wordt kan je niets schelen? Jullie premiejagers zijn net zo erg als Schrödingers gestapo’ snoof Snoopy.

Ondertussen waren de agenten teruggekeerd. Ze waren op zijn zachtst gezegd niet blij dat een vuile premiejager voor elkaar had gekregen waar zij in gefaald hadden. ‘Maak dat je wegkomt, stuk tuig’ gromde de leider. ‘en mijn betaling?’ vroeg Fantome. ‘Het geld komt op je rekening’ zei de leider. ‘Maar sodemieter op nu, je stinkt.’ Fantome stapte op zijn hoverbike en scheurde weg. Hij twijfelde er niet aan dat hij betaald zou worden. Schrödinger betaalde zijn premiejagers en huurlingen altijd: hij was immers veel te bang dat deze zich tegen hem zouden keren als hij ze niet goed zou betalen. Maar toch had Fantome een hekel aan zijn agenten. Hij werd altijd gekleineerd en beledigd, ondanks dat hij nog nooit gefaald had een premie op te brengen. In de verte hoorde hij de agenten lachen. ‘Trek haar broek uit, we zullen haar eens een goede beurt geven!’ Hij hoorde Snoopy gillen van angst. En toen knapte er iets in hem. In een reflex gooide hij het stuur van zijn hoverbike om en keerde hij terug naar de plek waar hij Snoopy had achtergelaten. ‘Waar ben je mee bezig Fantome?’ mompelde hij in zichzelf. ‘Slecht voor de zaken dit.’ Maar hij wijzigde zijn koers niet. De leider van de drie agenten stond op het punt om op Snoopy te klimmen, maar Fantome pakte zijn pistool en vuurde. Het hoofd van de agent spatte uit elkaar en hij viel levenloos op de grond. De andere twee agenten hadden nog net de tijd om zich om te draaien voordat Fantome nog tweemaal vuurde en ook zij dood neevielen. Fantome stopte voor Snoopy en stapte met een getrokken mes op het meisje af. Snoopy deinsde terug maar Fantome sneed haar boeien door en hielp haar overeind. ‘Maak dat je wegkomt’ zei hij. ‘Voordat ik me bedenk’ ‘Bedankt’ zei Snoopy zacht. ‘Dit zal ik nooit vergeten.’ Ze drukte hem een vluchtig kusje op de wang en maakte toen dat ze wegkwam.

Die avond..
Schrödinger sloeg met zijn vuist op zijn bureau. ‘Hoe heeft dit in godsnaam kunnen gebeuren!!’ bulderde hij. Queasy schrok op. ‘Ik..uhm..i-ik weet het niet meneer. De patrouilleleider vertelde me om 10 uur dat ze het meisje op het spoor waren en dat ze haar binnen het uur zouden aanhouden.’ ‘En om 11 uur werd de hele patrouille dood gevonden’ maakte Schrödinger grommend haar zin af. ‘En van Snoopy geen enkel spoor!! Ik hoef je hopelijk toch niet te vertellen hoe belangrijk Snoopy is binnen het rebellenverbond? Als Michelangelo’s dochter en rechterhand is ze een vitaal onderdeel! Als we haar in handen krijgen kunnen we alles met die rebellen doen wat we willen!! Dit is godverdomme jouw schuld!!’ Queasy keek beschaamd naar de grond. ‘Het spijt me meneer’ Schrödinger kwam achter haar staan en kuste haar in de nek. ‘Het is al goed liefje.’ Op dat moment gaf hij een ruk aan haar hoofd en klonk er een misselijkmakend krakend geluid toen haar nek brak. Queasy viel levenloos van haar stoel af. ‘Je hebt voor het laatst gefaald’ zei Schrödinger. Toen pakte hij zijn telefoon. ‘Verdubbel de premie op het hoofd van Snoopy’ zei hij door de hoorn. ‘Ik wil dat iedere premiejager, huurling en sluipmoordenaar achter haar aan komt te zitten!!’

Deelnemerslijst:
1. Mr Mark
2. Snoopy
3. Queasy (dorpeling)
4. Schrödinger
5. Andijvie
6. Little Phoebe
7. Neko*
8. arPos
9. Michelangelo
10. Mutsieprutsie
11. .Sann
12. Furby Feeder
13. Röps
14. ~~Fantôme~~
15. Thomasvan'taug

Blauw: Opgehangen
Rood: Opgegeten
Roze: Gestorven aan liefdesverdriet
Groen: Afgeschoten door de Jager

De wolven kozen voor Queasy. Zij was slechts een gewone dorpeling. De wolven mogen iemand uitkiezen om op te eten. Daarnaast mogen de ziener, tovenaar en evilziener ook hun ding doen. Hiervoor hebben zij allen tot morgenavond 20.30 de tijd.

Fantome
(en ja, ik weet dat Fantome een v-lid is. Maar ik wilde heel graag deze foto gebruiken voor mijn premiejager, en Sherlock had gister al alle m-leden in het verhaal geschreven. Vandaar dat ik besloten heb om Fantome maar een mannenrol te geven. Jullie zullen het met me eens zijn dat Snake Plissken niet kan ontbreken in een post-apocalyptisch thema, toch?)

Snoopy
Oud 10-05-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Och jemig, of ik vergeet gewoon dat het weerwolfspel eindelijk begint, en dan ben ik (met redelijkezekerheid) ook nog een van de mensen waartussen t gelijkspel was. :/ Goed begin is het halve werk of zoiets.. morgen ga ik bijlezen en uitgebreider posten, nu ga ik slapen.
Je was niet bang dat je eruit ging? Opvallend.
Oud 10-05-2011, 20:14
Verwijderd
Nou ik ben er echt nog nooit meteen de eerste ronde uit gegaan zeg

Edit: wauw spelleider snoopy is wel lekker zeg
Oud 10-05-2011, 20:15
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Inderdaad.. gekke post voordat de uitslag er was.

En Andijvie en LP (Queasy stemmers) zakken voorlopig een beetje op mijn verdachtenlijstje omdat de kans dat zij slecht zijn op dit moment minder groot is.
Oud 10-05-2011, 20:17
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
nomnomnom
Oud 10-05-2011, 20:17
snoopy
snoopy is offline
Wauw, ik ben ook heet

edit: jemig, wat een verhaal Ik ben wel gaaf
Oud 10-05-2011, 20:18
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik vind het ook verdacht. Zeker ook omdat het voor de hand lag om Neko* op te eten. Als het duidelijk is dat Neko* veel stemmen heeft is het logisch om diegene dan op te eten zodat iedereen niet weet tussen wie het dan gelijkspel is en er uiteindelijk niet heel veel informatie uit valt te halen.

Volgens mij is het namelijk onnodig om de ander op te eten als het in het lijstje 4-2-2 is.

Het kan natuurlijk wel, de ander ook opeten. Maar het is niet nodig. Het is al duidelijk dat het gelijkspel is tussen Neko en nog iemand. Waarom dan alsnog Queasy opeten?
Oud 10-05-2011, 20:18
Verwijderd
Mensen onder Queasy zijn wat mij betreft (voorlopig) niet verdacht.

Verder is Michelangelo voor mij hoofdverdachte.

Vanwege een paar redenen: Allereerst, verkeerde rijtje. Ten tweede:

Citaat:
Misschien switch ik op het laatste moment wel als dat handiger is voor de verdeling van het stemlijstje. Wat denken jullie daarvan? Of gewoon zo laten?
Hij vraagt hier om onze meewerking en gaat ook akkoord zijn eigen plannetje niet uit te voeren. Michelangelo geeft wel vaker het idee dat ie bereid is naar anderen te luisteren als ie een slechterik is. Bovendien zou het hem verdomd goed uitkomen als we er wel mee akkoord waren gegaan, dan had ie het over die boeg kunnen gooien als het stemlijstje ongelukkig was uitgekomen.

Ten derde: hij viel over het feit dat ik switchte (voor bekend was hoe goed dat uit zou komen) terwijl ik dat van te voren duidelijk had aangekondigd. De aanval is natuurijk de beste verdediging.

Ten vierde: meneer ging House kijken voor de uitslag er was (saaitopic). Normaal is ie daar veel te nieuwsgierig voor en wacht ie wel op een uitslag. Wist ie 'm nu al?

Oh en ten vijfde: zodra ie in het nauwgedreven werd ging ie weer oeverloos zeiken over z'n geweldige weerwolfspelcarriere.
Oud 10-05-2011, 20:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Inderdaad vreemd...
Oud 10-05-2011, 20:21
Verwijderd
Enige dat niet in die argumentatie past is dat ie Neko* hoofdverdachte heeft genoemd en ik haar uitspraak dus ook bijzonder apart vind.

Edit: dit zei ie in een post die verwijderd is omdat ik zei dat het niet handig was om te zeggen. Snoopy heeft het ook gezien, dus jullie hoeven niet alleen op mijn woord af te gaan hierin
Oud 10-05-2011, 20:22
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:

Ten vierde: meneer ging House kijken voor de uitslag er was (saaitopic). Normaal is ie daar veel te nieuwsgierig voor en wacht ie wel op een uitslag. Wist ie 'm nu al?

Deze vind ik echt leuk bedacht

Maar je hebt wel een punt. Nog even een dagje afwachten en dan dit even meenemen met de informatie die we(ik) dan heb(ben)
Oud 10-05-2011, 20:22
snoopy
snoopy is offline
Nou ja, het zou hem wel mooi uitkomen om Neko nu wolf te noemen. Kans is sowieso groot dat ze er (een keer) uitgaat en dan kan hij mooi zeggen dat hij haa rnooit wolf had genoemd als hij zelf wolf is.
Oud 10-05-2011, 20:23
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
ehe
Oud 10-05-2011, 20:24
Verwijderd
Eh dude, je speelt niet mee. Niet spelers mogen ook niet posten.
Oud 10-05-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad.. gekke post voordat de uitslag er was.

En Andijvie en LP (Queasy stemmers) zakken voorlopig een beetje op mijn verdachtenlijstje omdat de kans dat zij slecht zijn op dit moment minder groot is.
Iig zijn het geen wolven.

Citaat:
Ik vind het echt een kulargument en dat ben ik niet van je gewend
Geef nou eens een argumentatie ervoor dan enkel te zeggen dat het een kulargument is?

Citaat:
Mensen onder Queasy zijn wat mij betreft (voorlopig) niet verdacht.

Verder is Michelangelo voor mij hoofdverdachte.

Vanwege een paar redenen: Allereerst, verkeerde rijtje. Ten tweede:

Hij vraagt hier om onze meewerking en gaat ook akkoord zijn eigen plannetje niet uit te voeren. Michelangelo geeft wel vaker het idee dat ie bereid is naar anderen te luisteren als ie een slechterik is. Bovendien zou het hem verdomd goed uitkomen als we er wel mee akkoord waren gegaan, dan had ie het over die boeg kunnen gooien als het stemlijstje ongelukkig was uitgekomen.

Ten derde: hij viel over het feit dat ik switchte (voor bekend was hoe goed dat uit zou komen) terwijl ik dat van te voren duidelijk had aangekondigd. De aanval is natuurijk de beste verdediging.

Oh en ten vijfde: zodra ie in het nauwgedreven werd ging ie weer oeverloos zeiken over z'n geweldige weerwolfspelcarriere.
Punt 1: Verkeerd rijtje klopt helemaal. Maar het zou wel vreselijk onlogisch zijn om als wolf zo riskant onder Neko te gaan staan. Dus na jou vind ik mijzelf in dat rijtje het minst verdacht. Dan Rups en dan mijn 2e hoofdverdachte Snoopy.

Punt 2: Klopt, maar deze discussie heb ik al een keer gevoerd met jullie, in het begin van het spel een grotere stemverdeling is gunstig voor het begin van het spel. En zou ik dat echt gaan zeggen/vragen als ik volgens jou zou weten dat het verkeerda f zou lopen? Jij en nog een paar anderen zouden dan meteen dit erbij halen. Ik vind het zelfs voor mij spreken.

Punt 3: Ik blijf het opvallend vinden dat is het enige wat ik ervan heb gezegd, jij reageerde er alleen heftiger op dan ik. Ik schreef dat ik het opvallend vond en meer niet. Maargoed jij bent voor mij een hele onwaarschijnlijk wolf dus daarin geen verdachte.

Punt 4: Ik was de hele avond al house aan het kijken en heb het juist een dik uur op pauze gezet om de uitslag af te wachten. Normaal doen de wolven er langer over om te kiezen wie ze pakken. En ik ben dus er niet geweest wat ook al voor mij sprak.

Punt 5: Ik voelde mij helemaal niet in het nauw gedreven omdat ik mijzelf na jou de minste wolfverdachte vind in dat rijtje. Ik wilde alleen wat spelers hier een beetje plagen en dat weet jij ook goed en is echt een zinloos argument. Dat weet je zelf ook wel
Oud 10-05-2011, 21:01
Verwijderd
Daarnaast heb ik 2 hoofdverdachten die ik al eerder ietswat voorbarig had neergezet. Dat zijn Neko doordat ze naar mijn inziens door een verrader moet zijn gecoverd, ook al was dat nogal uitstel van executie omdat de verrader kon zien dat hij dus gelijkspel was door de wolf in het rijtje.

En die wolf is zoals je in mijn bovenstaande post kunt lezen het meest logisch Snoopy.
Dan Rups. Dan ik. En dan pas sann.

Vandaar denk ik ook dat de verrader een onervaren of iets minder sterke speler is die een behoorlijke fout heeft gemaakt door zijn poging om Neko te redden Snoopy meetrekt.

Mijn wolfverdachten zijn dus : Neko en Snoopy

(en nu ga ik het verhaal lezen )
Oud 10-05-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het zou hem wel mooi uitkomen om Neko nu wolf te noemen. Kans is sowieso groot dat ze er (een keer) uitgaat en dan kan hij mooi zeggen dat hij haa rnooit wolf had genoemd als hij zelf wolf is.
En ik zou ook als 2e onder iemand gaan staan?

Als je eens logisch nadenkt schapen spelers snel mee in eerste rondes, daarnaast hadden we een fatsoenlijk argument doordat Neko vaak inactief is en er snel meer spelers op zoudne staan.

Waarom zou ik dan in godsnaam op Neko gaan staan? Leg dat eens even uit aub ipv zónder argumenten mij aan te vallen omdat ik jou als wolf zie samen met Neko.
En je ziet het vaker dat wolven onder elkaar gaan staan in de eerste ronde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten