Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2011, 13:13
Verwijderd
Morning.
Advertentie
Oud 30-04-2011, 13:15
Verwijderd
Sann! Hoe was het foute feest?
Oud 30-04-2011, 13:16
Verwijderd
Maxima is gewoon een lekker wijf.
Oud 30-04-2011, 13:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Máxima is een parasiet.
Oud 30-04-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Sann! Hoe was het foute feest?
Geniaal <3 Bijna geen Nederlandstalige muziek! Wel backstreet boys en 5ive en spice girls en grease en dirty dancing en linda roos en jessica <3
Oud 30-04-2011, 13:18
Verwijderd
Deze is mijn favoriet:
Oud 30-04-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Geniaal <3 Bijna geen Nederlandstalige muziek! Wel backstreet boys en 5ive en spice girls en grease en dirty dancing en linda roos en jessica <3
Nice
Oud 30-04-2011, 13:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 30-04-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelluf. Het is toch zo dat mensen met de jaren minder vlot en levendig worden. Ik zag een interview uit 1980, en daarin is ze nog echt sprankelend en spontaan. Nu is ze ook nog wel vriendelijk en zachtaardig, maar gewoon minder vlot en wat serieuzer. Meer getekend door de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. En ja, dat komt door haar leeftijd, maar daarom zeg ik dat dat zo jammer is, wat tijd met een mens kan doen.
Ik begrijp je klacht geloof ik niet zo. In 1980 was ze rond de 40, dat kan je toch sowieso niet vergelijken met iemand van 73.

Dus eigenlijk zeg je 'jammer dat mensen oud en minder sprankelend worden'. Maar om dan het woord 'verzuurd' te gebruiken bij Bea, dat snap ik niet zo.
Oud 30-04-2011, 13:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik begrijp je klacht geloof ik niet zo. In 1980 was ze rond de 40, dat kan je toch sowieso niet vergelijken met iemand van 73.

Dus eigenlijk zeg je 'jammer dat mensen oud en minder sprankelend worden'. Maar om dan het woord 'verzuurd' te gebruiken bij Bea, dat snap ik niet zo.
Ja, ik wist even geen ander woord. Gewoon, minder spontaan, minder uitbundig blij.
Oud 30-04-2011, 14:41
Uice
Uice is offline
Maar N00dles, ze kan zich niet verdedigen!!!!1
Oud 30-04-2011, 15:03
Verwijderd
Ik vind Beatrix een prima koningin! Maar ik snap dan ook niet zo goed hoe iemand een slechte koningin zou moeten zijn.
Oud 30-04-2011, 15:05
Verwijderd
Nou ik ben eindelijk gedoucht en aankleed
Oud 30-04-2011, 15:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lag hier een vent in de plantenbak voor de deur. Pip heeft de politie gebeld, blijkbaar een bekende.
Oud 30-04-2011, 15:09
Verwijderd
Net begon er op straat ineens een man Imagine te zingen. En hij kon echt echt echt goed zingen. Maar het was vooral leuk omdat het niet als act was, hij liep gewoon over straat en het zag er heel natuurlijk uit. Het was ook niet een of andere halfstonede hippie. Hij had een net pak en een zonnebril en alles.
Oud 30-04-2011, 15:23
Verwijderd
ik vond een oud fotoalbum van kreta. Ik was echt een blonde dikkie
Oud 30-04-2011, 15:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tijd voor BBQ en bierrr. Fijne avond!
Oud 30-04-2011, 15:30
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zo. Dat was de rommelmarkt in Enschede.
Oud 30-04-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ik vond een oud fotoalbum van kreta. Ik was echt een blonde dikkie
Spoiler

: wat een adonis
Oud 30-04-2011, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Dat "Weert kleurt Oranje" doek aan de gevel van de kerk(?).

tadadada BAM BAM
tadadada BAM BAM
tadadaaadaaada BAM BAM

dat
Hahaha dit schreeuwt om een Vocaroo
Oud 30-04-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Deze is mijn favoriet:
[filmpje]
Van de Moonlight-sonata is dit ook mijn favoriete movement. Helaas kennen de meeste mensen alleen de eerste movement; wat een platgetreden pad is dat zeg. Jammer, want het is wel een fraaie melodie. Maar ik kan 'm eigenlijk niet meer horen, in tegenstelling tot de 3rd movement. Lekker hameren op dat klavier met al die frustraties
Oud 30-04-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Beatrix een prima koningin! Maar ik snap dan ook niet zo goed hoe iemand een slechte koningin zou moeten zijn.
Nou, wanneer je dusdanig motorisch gestoord bent dat lintjes knippen een mission impossible is, denk ik dan
Oud 30-04-2011, 16:37
Uice
Uice is offline
Oud 30-04-2011, 16:41
Uice
Uice is offline
En dan nu een mop.

Loopt een man een kroeg in wiens hoofd een sinaasappel is.
Vraagt de barman: "Waarom is jouw hoofd een sinaasappel?"
Zegt ie: "Nou, dat zal ik je vertellen. Ik was laatst mijn zolder aan het opruimen. Toen kwam ik daar een stoffige oude lamp tegen. Dus ik poets hem een beetje op, komt er een geest uit! Ik mocht drie wensen doen. Dus ik doe mijn eerste wens, ik zeg: ik wil een ontzettend mooie vrouw. En ja hoor, hop, daar staat een schitterende vrouw."
"Zo," zegt de barman, "dat maak je ook niet vaak mee! En toen?"
"Nou," zegt die man, "toen wenste ik dat er altijd een miljoen op mijn bankrekening zou staan, hoe veel ik ook uitgaf. En ja hoor, meteen was ik miljonair."
"En toen mocht je nog één wens doen."
"Precies. Dus ik dacht heel lang na, en toen zei ik:
Spoiler
Oud 30-04-2011, 16:43
Verwijderd
Het is best jammer dat mijn kater op konginnedag het elke keer weer wint van koninginnedag zelf.
Oud 30-04-2011, 16:48
Verwijderd
Nice, niet Children of the Corn maar Children of the Pork & Beans.
Oud 30-04-2011, 16:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En dan nu een mop.

Zegt ie: "Nou, dat zal ik je vertellen. Ik was laatst mijn zolder aan het opruimen. Toen kwam ik daar een stoffige oude lamp tegen. Dus ik poets hem een beetje op, komt er een geest uit! Ik mocht drie wensen doen. Dus ik doe mijn eerste wens, ik zeg: ik wil een ontzettend mooie vrouw. En ja hoor, hop, daar staat een schitterende vrouw."
"Nou," zegt die man, "toen wenste ik dat er altijd een miljoen op mijn bankrekening zou staan, hoe veel ik ook uitgaf. En ja hoor, meteen was ik miljonair."
Spoiler
Oud 30-04-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
En dan nu een mop.

Spoiler

Zo, wat een faalmiddag. Ik heb een uurtje op Strijp - bij Eindhoven Beukenlaan - met Mickel op zijn vrienden zitten wachten om vervolgens weer om te draaien, want ik moet vanavond werken. Treingedoe en mensen die niet opschieten en onvindbare muntjeskraampjes
Oud 30-04-2011, 17:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat is MSN toch een waardeloos programma. Hij is nu al tien minuten ofzo bezig met installeren.
Oud 30-04-2011, 17:57
Verwijderd
Oud 30-04-2011, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Wat is MSN toch een waardeloos programma. Hij is nu al tien minuten ofzo bezig met installeren.
Misschien moet je die 80386 eens upgraden, dikzak!
Oud 30-04-2011, 18:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Misschien moet je die 80386 eens upgraden, dikzak!
Het is een dual core.
Oud 30-04-2011, 18:03
Verwijderd
Dual core 386? Hurrr.

Nuttig voor de vrouwen
Oud 30-04-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Het is een dual core.
Een DX is nog geen dualcore
Oud 30-04-2011, 18:12
Elmp
Elmp is offline
HD6850 hier *coolface*
Oud 30-04-2011, 18:13
Verwijderd
Oud 30-04-2011, 18:14
Tink*
Tink* is offline
Ik heb net uitgebrakt op de markt. Nu ben ik weer moe.
Oud 30-04-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zie nog steeds het verschil niet.
Maar wij wel!

(Een quote uit het complimentjestopic omdat anders Trimmeh medieval op m'n ass gaat.)
Oud 30-04-2011, 18:43
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 30-04-2011, 18:46
Verwijderd
Zeau nog twee machines was en m'n garderobe is weer top notch.
Oud 30-04-2011, 18:49
Verwijderd
Onze wasmachine was weer kapot (kennelijk hadden we 'm toch niet zo goed gerepareerd) maar op miraculeuze wijze doet ie het opeens weer. Win.
Oud 30-04-2011, 18:50
Verwijderd
Ik had gisteren m'n laatste paar sokken gebruikt. En ik had ook geen shirts meer: 4 machines was dit weekend. Slacken for teh win!
Oud 30-04-2011, 18:53
Verwijderd
Oh ik heb zoveel kleren dat ik niet zo vaak hoef te wassen. Mijn ergste was ooit was 7 machines
Verwijderd

(http://tweakers.net/nieuws/74185/com...e-grappen.html)

Wie kan me die formule eens uitleggen?

edit: Oh in de comments:

Laten we links beginnen en dan bovenaan. Daar staat een beschrijving van een functie VS die opgebouwd is uit een kansfunctie P, het standaardsymbool hiervoor.

P(A) is te omschrijven als de kans dat situatie A zich voordoet. P(B ) is de kans dat situatie B zich voordoet. Dan is er nog de 'gekke E' ∈ en die geeft aan in welke verzameling (set) een bepaald iets zich bevindt. Je ziet dit soort dingen bijvoorbeeld ook in de algebra, waarbij je aangeeft dat x zich in de verzameling van reële getallen moet bevinden, dus x ∈ ℝ. Dit helpt al met het begrijpen van de afbeelding, maar er zijn nog verticale strepen |. P(A|B) is de kans dat A zich voordoet, met als gegeven dat B ook al gebeurd is.

De kansfunctie van eerste regel laat zich dus vertalen tot 'de kans dat s zich in SE, terwijl v zich in s bevindt.'

De tweede regel is dan niet zo moeilijk te begrijpen, is een vermenigvuldiging en een deling.

Overigens weet ik niet of dit plaatje puur illustratief is of daadwerkelijk onderdeel is van het principe achter het algoritme.

Verwijderd
Wat een hel aan vouw en strijkwerk was dat zeg.
Oud 30-04-2011, 18:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat ziet eruit als Bayesiaanse statistiek, Dobermann.
Oud 30-04-2011, 18:58
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 30-04-2011, 19:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Probleem is natuurlijk dat het in de limiet geen cirkel is.
Oud 30-04-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Wat een hel aan vouw en strijkwerk was dat zeg.
Mhh ik zit vaak wel tegen strijken aan te hikken maar eenmaal bezig bevredigd het toch ergens mijn OCD-receptoren of zo en dan wordt het zelfs soort-van "leuk"
Oud 30-04-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Dat ziet eruit als Bayesiaanse statistiek, Dobermann.
Je bent een rots in de branding.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten