Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Egels zijn goeie dieren, lekker stekelig maar toch zacht. Met hun spitse neuzen.
Toen we in Noorwegen waren zat ik zo 's nachts een beetje te roken bij onze tent en toen kwam er ook een egel ![]() /eeuwig terugkomend egelverhaal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat het nog te vroeg is om te zeggen dat -ed fout is. We hebben het over nieuwe woorden, die pas sinds een paar jaar wijdgebruikt worden, dan moeten die de kans krijgen om een beetje te evolueren. Heel goed dat er een oog in 't zeil wordt gehouden wat taal betreft, maar van woorden die nog nauwelijks bestaan in het Nederlands moeten ze bij de spellingpolitie afblijven.
Dus ik blijf standvastig 'googlen' schrijven in plaats van 'googelen', en 'gedelete' in plaats van 'gedeletet', en 'gebackuped' in plaats van 'geback-upt'. Kom nou. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Al was het misschien ook niet z'n bedoeling dat het trollface was. Niet dat dat 't veel beter maakt, maar toch. Ik zat gisteren een beetje gezichtsuitdrukkingen te bestuderen en toen werd het opeens ook verdacht trollfacerig:
Spoiler
Maar dat was dus niet met opzet, ik wilde gewoon de gelaatstrekken van die man overdrijven om zo beter te begrijpen hoe de lijnen horen te lopen. Mijn gezichtsuitdrukkingen zijn een beetje levenloos ![]() |
![]() |
|
|