Advertentie | |
|
![]() |
|
Een tijd geleden een date afgezegd omdat ik ziek was, maar hij is nog steeds niet helemaal uit mijn hoofd. Als ik zo'n foto's zie denk ik wel, jeetje wat een knappe jongen! Dus ik heb hem maar weer aangesproken net.
Ik hou van zijn brutale praatjes en dan ga ik toch weer twijfelen ![]() Dus wie weet ga ik binnenkort toch echt een keer op date...
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb de liefst en fijnste vrienden. Door hun voel ik me helemaal vrouw, geliefd, sterk, aantrekkelijk, slim, sociaal, grappig en bemind. Ik heb een heerlijke paar dagen achter de rug met 4 van mijn beste vrienden en binnenkort gaan we met elkaar op vakantie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat gaaf is, is dat ik een hoop nieuwe mensen in een paar dagen heb leren kennen. Nummers van mannen gekregen terwijl ik helemaal geen moeite heb gedaan. Nieuwe mensen op facebook. Supergaaf nieuw café. Allemaal tof. Dus nu plots heb ik dingen te doen. En dat zal ook wel helpen. Dan ben ik niet meer zo afhankelijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga zo lekker op een terrasje hangen met vrienden. Heb er zin in ook al heb ik niet eens genoeg energie om op te staan. Blijkbaar is niet slapen sinds donderdag maar in het weekend wel 22 uur werken iets dat op deze leeftijd niet zo goed meer gaat. M'n handen trillen en alles doet pijn, bij elke stap denk ik dat mijn benen het begeven. Maar ik heb me toch een goeie paar dagen gehad ![]() |
![]() |
|
Ik vroeg me idd ook al af wat papieren jubileum betekende, maar Onze Taal biedt raad: klik. Er zijn dus verschillende interpretaties mogelijk.
Hier is alles leuk en lief en wij vieren binnenkort ons leren jubileum/ tarwejubileum ![]()
||
Citaat:
ot: tis een schatje en sinds een paar weken wonen we officieel samen en dat is leuk!
|
Verwijderd
|
Bah. Ik voel me echt kut. Een oom is gisteravond overleden en school doet echt heel erg stom en ik ben nu gewoon heel erg belachelijk onredelijk boos op de hele wereld. Dat mijn vriendje niet hier is, maakt het er niet beter op. Hij reageerde gisteravond echt heel erg stom en hij wilde vanavond even normaal bellen maar ik weet echt niet of ik dat wil want dan ga ik alleen maar achterlijk doen omdat ik vind dattie hier moet zijn en niet daar. Of in ieder geval bij mij. En komend weekend zien we elkaar niet, zaterdag is de dienst voor mijn oom en de rest van het weekend moet ik aan mijn school omdat school het nodig vond heel erg stom te gaan doen. Het weekend daarna zien we elkaar alleen zondag en ik word er helemaal simpel van dat we niet bij elkaar zijn.
Bwugh, ik voel me zo kut nu. Edit: En ik bedacht me net dat we vrijdag twee jaar met elkaar gaan en ik weet dat het helemaal nergens op slaat, maar dat maakt me er niet gezellig op want ik wil bij hem zijn al helemaal als we zo lang met elkaar gaan en vorig jaar waren we ook niet bij elkaar en di tjaar ook al niet en ik ben helemala niet zo van de jubileums (jubilea? jubileo? jubiblah?) maar wel als we niet bij elkaar izjn, dan ga ik er ineens een ontzettend drama van maken. |
![]() |
|
Knuffel voor jou sa! Sterkte.
Ik herken dat onredelijke wel, ben de laatste weken ook zo omdak geen therapie of niks meer heb en ook niet echt kan volgen tot ik in opname ga. Aan de ene kant duurt t nog zoooo lang en aan de andere kant ben ik bang en onzeker. Ben er zo van overtuigd dat ie beter verdient en gedoe dak het nog net niet zelf uit maak. Haat het om me zo te voelen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Dott: Ja, kut is dat he? In het begin deed ik dat zonder dat ik het zelf in de gaten had. Inmiddels kan ik ook gewoon aangeven dat ik me klote voel en hij even uit mijn buurt moet blijven. IK hoop dat het bij jou snel beter gaat. Wanneer wordt je opgenomen?
Overleg gehad met mijn ouders en mam zei dat ik niet zo raar moest doen en dat ik best van hem kon vragen of hij hier naar toe kwam. Ik heb daar alitjd wat moeite mee en ik weet niet waarom, maar als hij daar zit en ik hier en ik heb hem nodig, vind ik het vervelend om hem te vragen of hij hier naar to ekomt, ook al geeftie aan dat ik best mag zeggen als ik hem nodig heb. Want ik heb hem ech tnodig maar ik voelde me stom omdat hij een of ander TU feest heeft waar hij heel erg graag naar toe wilde. Maar hij gaf al aan dat hij best wel deze kant op wilde komen. Besloten dat hij hier naar toe komt komend weekend. En komend weekend is er een jazzfestival in zijn stad waar ik vanaf het begin al heel erg enthousiast over ben maar drie weken besloot ik ineens niet te gaan omdat school. En nu heb ik, ondanks alle stommigheid, wat meer ademruimte gekregen voor school en heb ik besloten dat ik morgen en donderdag en vrijdag superveel ga doen en dus zaterdagavond/zondagmorgen met hem mee terugrijdt. En maandag weer terugkom. Ik mis hem zo en heb hem echt heel heel heel erg nodig en ik vind het zo fijn dattie toch deze kant op komt. <3 |
![]() |
|
Onze allerliefste kat is weg. Ik snap er niets van. Hij ging nooit verder dan de tuin van de buren, want de rest vond hij maar eng. Lag altijd liever op schoot dan dat hij met de rest aan het spelen was buiten. En toch is hij nu weg. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem meegenomen heeft en ik weet nu even niet wat ik er nog aan kan doen. Heb het asiel gebeld, de dierenambulance, posters bij de winkels opgehangen. Maar tot nu toe heeft niemand hem gezien en ik maak mezelf met de minuut meer zorgen. Volgens mij komt hij nooit weer terug..
![]() Vriendje vindt het ook erg, merk ik wel. Maar hij uit dat zo anders dan ik, hij is veel afwachtender. Hij kan me ook niet echt troosten, hij heeft t steeds over 'we moeten nog maar even afwachten' en 'hij komt vast wel terug'. Maar daar heb ik niets aan, ik wil gewoon datie me vasthoud en knuffelt.
|
![]() |
Hoe lang is je kat al weg? Die van mij was bijna een week weg en toen kregen we een telefoontje dat iemand sinds een paar dagen een zwarte kat in de tuin had. Toen we gingen kijken lag ze heerlijk bij de mevrouw op schoot en kwam vrolijk naar ons toe.
|
![]() |
|
|