Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Eerlijkheid duurt het langst.
Mjha, niet leuk om te doen.
Advertentie
Oud 01-06-2011, 14:56
Verwijderd
Nog een maandje te gaan, maar de meeste mensen waar ik veel mee omging, zijn al vertrokken. Ik kom die weken nog makkelijk door denk ik, maar het is wel raar om afscheid van ze te nemen. Geen idee of ik ze ooit nog zie, terwijl ik met een paar ondertussen wel een goeie band had gekregen. Maar dat ze nu weg zijn maakt dat ik er echt naar uit kijk om ook naar huis te gaan. Nog even... En hij was alweer bijna een maand geleden hier, maar dat voelt alweer als veel te lang geleden

En we smsen nog steeds bijna dagelijks... Alleen stond z'n telefoon gisteravond/vannacht uit, want m'n smsje kwam niet aan. En dat is niks voor hem? Hm.
Oud 02-06-2011, 03:04
Akhlys
Akhlys is offline
Op dit moment even veels te veel gezopen. (Woods Of Desolation - Darker Days = Depressive Black Metal) Muziek aan het luisteren en aan het denken aan alles wat de afgelopen 7,5 jaar fout is gegaan Ik vind T (meisje waar ik ruzie mee had) nog steeds echt heel leuk en ik kan haar maar niet uit m'n hoofd zetten. Maar voel me weer schuldig tegenover V (meisje waar het nu heel goed mee gaat. ondanks haar leeftijd) omdat ik het idee heb dat ik haar voor de gek houd, omdat ik nog steeds verliefd ben op T... Ik weet het gewoon echt niet meer... Het is zo f*cking verwarrend Iedere keer dat ik T zie, ben ik zo zenuwachtig en ben ik zo over de rooie.. Ik snap het niet en mijn gevoelens spelen serieus een spelletje met me

Laatst gewijzigd op 02-06-2011 om 09:52.
Oud 02-06-2011, 10:34
Verwijderd
^Om eerlijk te zijn vind ik ook wel dat je het een beetje over jezelf afroept.... Het lijkt alsof je je van de ene verliefdheid in de andere stort zonder te stoppen en stil te staan bij wat jij nu eigenlijk wil en waarom je doet zoals je doet. Je lijkt geen rust te nemen tussen verliefdheden door en ik vind dat nooit een goed teken, eigenlijk. Je lijkt alleen maar bezig te zijn met meiden en opzich is daar niks mis mee, maar jij wordt keer op keer op keer op keer op keer verliefd en dan klaag je over dat je het niet meer weet en dat je niet eerlijk bent tegen iemand en dat je iemand anders nog leuk vindt. Sorry, maar dan vind ik ook dat je het over jezelf afroept, je neemt geen rust tussen die verliefdheden door of gunt jezelf te tijd om gewoon verliefd te zijn zonder dat tegen haar te zeggen/daar iets mee te doen. En als het dan op niks uitloopt, lijkt het alsof je heel snel een ander meisje bij de hand hebt wat je leuk vindt, om er dan achter te komen dat het toch allemaal zo niet werkt. Gun jezelf eens wat rust man en doe eens relaxed. Ik vind het een beetje dwangmatig overkomen, net alsof je niet gelukkig kunt zijn zonder ongelukkig te zijn in de liefde en dat is best stom. En ik bedoel het ech tneit vervelend, maar wilde dit wel even zeggen.

ot: Hij komt morgen pas en niet vandaag en ik vind dat vet stom! Verderrrrr belde gisteren een vriend op dat Frank Turner en Flogging Molly naar LowLands komen (L) En die jongen gaat niet maar ik vond het zó tof dattie me belde om dat te vertellen. Hij is gaaf en ik ben blij dat ik zo goed tussen die jongens pas.
Oud 02-06-2011, 15:13
Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is in Verweggistan en ik mis hem
Oud 02-06-2011, 15:31
Verwijderd
Ultimatum gesteld. Vroeger dan ik had verwacht, maar dat heeft hij zelf in de hand geholpen. Het gaat me echt te vaag nu. Het is alles of niks. Niet de ene dag dikke liefde en de volgende dag me amper kennen. Of hij gaat er voor en dan is het prima, of hij wil het niet, en dan is het ook prima, maar dan is het wel afgelopen en ook met de vriendschap, al dan niet tijdelijk. Want ik trek dit halfslachtige gedoe niet. Als er nou stabiliteit was in het 'geen relatie hebben maar wel alles doen' dan kon ik ermee leven, maar hij doet net zoals de wind waait. En toen ie gisteravond belde en moeilijk begon te doen, heb ik gezegd hoe het zat. En nu komt hij zondag om te praten.

We zullen wel zien. Ik hou van hem, het doet pijn, maar daar moeten we dan maar doorheen. En ik wil dan geen vriendschap meer omdat het dan toch binnen de kortste keren weer misgaat en zo kom ik natuurlijk nooit over hem heen.
Oud 02-06-2011, 16:34
Volk
Volk is offline
^deja vu!
Oud 02-06-2011, 20:15
Verwijderd
Blegh. M'n moeder belde vanmiddag dat m'n oma al bijna een week in het ziekenhuis ligt, en ze weten niet goed wat het is. Dus hem toch maar een smsje gestuurd (geen reactie op de laatste) of ie snel kan Skypen. Maar dat kwam net weer na een paar uur pas aan. Dus ik weet niet wat ie met z'n telefoon gedaan heeft, of 24/7 ergens zit zonder bereik (hoop geen interessante nieuwe scharrel?), maar ik wil 'm nu al helemaal graag even spreken
Oud 02-06-2011, 22:03
Verwijderd
@ Volk

sterkte @ Skyblue! Ik hoop dat je 'm nog te pakken krijgt. En met je oma enzo....
Oud 03-06-2011, 04:14
Noctiluca
Noctiluca is offline
Oei oei oei, wat ben ik toch een verstandig meisje.
Oud 03-06-2011, 11:49
ST*R
ST*R is offline
Wow bedacht me net dat het al bijna 9 maanden geleden is dat we voor het eerst zoenden! Hij is nog steeds heel erg leuk en ik weet nog steeds zeker dat ik voor altijd bij hem wil blijven! En nog steeds mis ik hem belachelijk als hij net weg is, gelukkig zie ik m ws morgen weer
Oud 03-06-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
^deja vu!
Zo'n beetje, maar niet helemaal. Een keer moet het toch lukken?
Oud 03-06-2011, 22:32
Verwijderd
Thanks SA Hebben net een uur zitten Skypen en dat was heel fijn.

En nu heb ik heel veel zin in vakantie! Maar nog een paar weken wachten...
Oud 04-06-2011, 08:24
miekmuis
miekmuis is offline
Pff, ik zie hem minder dan voordat we gingen samenwonen en dat komt de communicatie nou niet echt ten goede. Maar goed, nog 17 daagjes en dan vertrekken we voor een welverdiende vakantie naar Curaçao. :-)
Oud 04-06-2011, 09:04
T.M.
T.M. is offline
Tijd geleden. Druk, druk. Ik ga straks alles teruglezen.

De relatie gaat wat minder, omdat ik niet snap wat er soms door mij heen gaat en hoe het komt dat ik zo heftig reageer, geestelijk en lichamelijk. Net of ik niet in balans ben qua emoties. Dat brengt de sfeer niet ten goede. Gister was echter wel fijn...
Voor de rest gaat wel ok! Blij met werk, vrienden, school, stage en etc.
Oud 04-06-2011, 09:53
T.M.
T.M. is offline
@Tigerly:
Haha...wat een story!! Jongen achterop de fiets bij meisje! Hilarisch.
Die jongen had totaal geen aantrekkingskracht met zijn gedrag. Vaarwel!! :-D

Naja, gelukkig heb ik dat gedrag soms alleen in me relatie, omdat ik dan besef hoe leuk iemand is. Gisteren een beetje last van toen me vriendin kwam. Hoe kan ik zo nerveus doen? ...Er was ook een gespannen sfeer, we waren wat stilletjes...
Toen maar film kijken: ben blij dat ik even snel twee films had gebrand.
Naja, daarna gewoon mezelf opzij gezet en heb op een passende wijze laten merken hoe ik erg ik haar miste en van haar hield. Die drempel moest ik weer even over heen.
Wat Dott klopt dan ook wel: hele tijd leuk sms-en, maar als puntje bij paaltje kom, ben ik soms ook een drama queen!
Oud 04-06-2011, 23:01
ilse
ilse is offline
De ene dag kan ik posten 'wat een ontzettende eikel, ik hoef em nooit meer te zien', de volgende dag 'wow, wat ie met m'n buik doet is echt bizar'. We reageren zo heftig op elkaar, aan de ene kant is dat heel fijn om dat te voelen, aan de andere kant weet ik dat ik daar niets mee kan. Maar als ik em zie dan.. Brr..

Nu nog eens bedenken wat ik echt wil, al lijkt dat per minuut te verschillen.. En bij hem ook.

Ik weet t echt niet !!
Oud 05-06-2011, 12:57
Verwijderd
Hij kwam hier naar toe ierwijl ik helemaal niet zo gezellig was. Door stage stress moest ik best veel achter de pc zitten dit weekend en ik had gezegd dat hij niet perse hoefde te komen maar hij kwam toch <3 Zaterdag heb ik de hele morgen achter de pc gezeten en hij achter ziijn boek en ik vond het vet stom maar hij vond het niet erg en zaterdagevond was ik helemaal gestresst omdat een oom van mij in het ziekenhuis ligt en dat vet onrechtvaardig is en ik heel gespannen ben ivm mijn stage en gewoon moest pruttelen. Hij prikte daar door heen e dat was echt heel erg fijn. Vanmorgen nog een flink stuk liggen janken en nu is hij weer naar huis. En nee, daar word ik niet blij van, maar het is zo fijn dattie evengoed is gekomen. En volgend weekend zien we elkaar waarschijnlijk niet, en ik weet niet hoe ik dat vind. SOms ben ik daar heel erg nuchter in, maar soms ben ik ook een ontzettende dramaqueen en ik vrees dat ik dan de dramaqueen ga uithangen.
Oud 05-06-2011, 13:09
ST*R
ST*R is offline
He bah, ik ging vanmorgen een beetje raar en onzeker doen, en ik wil begrijpen waarom omdat ik dat af en toe doe en ik wil er vanaf. Hij is meestal super lief, en dan kan ik er niet zo goed tegen als hij een keer niet zo enthousiast reageert.
Nouja gister leuk feestje met hem gehad! En vanavond zie ik 'm weer, kan niet wachten
Oud 05-06-2011, 13:20
MrsL
MrsL is offline
Ik heb een half jaar een relatie en ik vind 'm nog steeds zooo leuk, maar waarom doe ik dan zo raar en vervelend tegen 'm... zucht
Oud 05-06-2011, 13:22
MrsL
MrsL is offline
Oja, de mobiele telefoon gaat onze relatie om zeep helpen geloof ik..... Vaag heen-en-weer gesms waar je koppijn van krijgt...
Oud 05-06-2011, 13:22
Verwijderd
En dan zeggen ze dat vrouwen vaag zijn...

Voor mij is het zo helder als wat: wees duidelijk over of er meer in zit dan vriendschap of niet. Ik heb nu heel lelijk op MSN een uitspraak daarover geforceerd. Met het risico dat nu wat er wel was kapot is. Als dat zo is, dan moet het maar. Maar ik was klaar met dit vage gedoe van zijn kant. Wat is er zo moeilijk aan duidelijk zijn? Tussen een man en vrouw kan er vriendschap zijn, casual seks of een relatie.

De vraag is wel: kan je vrienden worden met een man, waarmee je fysiek intieme dingen hebt gedeeld?
Oud 05-06-2011, 14:39
Verwijderd
Ik denk het wel, maar waarschijnlijk niet de eerste tijd.

Hij is ziek, dus het wordt nog even uitgesteld, het zal wel. Zolang het er maar van komt.
Oud 05-06-2011, 18:39
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
De vraag is wel: kan je vrienden worden met een man, waarmee je fysiek intieme dingen hebt gedeeld?
Het kan wel, in sommige gevallen misschien zelfs makkelijker dan wanneer je geen fysiek intieme dingen hebt gedeeld. De nieuwsgierigheid naar hoe het zou zijn is in ieder geval weg, maar als het heel goed bevallen is (van een of van beide kanten) dan wordt het wel lastig.

Ik heb het geprobeerd, maar voor mij gaat het niet werken, wat we ooit hadden is te intens ook al hebben we nooit een relatie gehad. Wat dat betreft is het gewoon all or nothing voor mij, ik kan bij hem niet meer mezelf zijn, want dan gaat het mis tussen ons. En mijn relatie met mijn vriend is me meer waard dan een avondje intens goede seks met iemand waarmee ik geen toekomst heb.

Maar goed, mijn vriend kan wél gewoon vriendschappelijk met zijn ex omgaan, dus het kán wel. Als er van beide kanten maar geen wens naar meer is.
Oud 05-06-2011, 20:15
Catch
Catch is offline
Al die jongens volgen elkaar allemaal wel heel tactisch op zodat ik er elke keer maar één heb maar het geeft niet echt rust ofzo. Ik moet echt nee leren zeggen als ik aan rust toe ben.
Oud 05-06-2011, 22:38
Nemo
Nemo is offline
Een tijd geleden een date afgezegd omdat ik ziek was, maar hij is nog steeds niet helemaal uit mijn hoofd. Als ik zo'n foto's zie denk ik wel, jeetje wat een knappe jongen! Dus ik heb hem maar weer aangesproken net.
Ik hou van zijn brutale praatjes en dan ga ik toch weer twijfelen maar hij zei dat ik hem maar moest contacten als ik beter was en klaar met studiestress
Dus wie weet ga ik binnenkort toch echt een keer op date...
Oud 05-06-2011, 22:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
Zo'n beetje, maar niet helemaal. Een keer moet het toch lukken?
Ik ben er ook helemaal van overtuigd dat het je gaat lukken

OT: Ik heb de liefst en fijnste vrienden. Door hun voel ik me helemaal vrouw, geliefd, sterk, aantrekkelijk, slim, sociaal, grappig en bemind. Ik heb een heerlijke paar dagen achter de rug met 4 van mijn beste vrienden en binnenkort gaan we met elkaar op vakantie Mijn eerste vakantie met vrienden, en het gaat waanzinnig leuk worden
Oud 06-06-2011, 07:41
Rationeel
Rationeel is offline
gisteren was ons papieren jubileum
Oud 06-06-2011, 09:06
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het kan wel, in sommige gevallen misschien zelfs makkelijker dan wanneer je geen fysiek intieme dingen hebt gedeeld. De nieuwsgierigheid naar hoe het zou zijn is in ieder geval weg.
Hier ben ik het wel mee eens geloof ik. Zolang van beide kanten er verder geen dieper gevoel meer bij zit dan gewoon vriendschap, is er niets aan de hand en kan dat heel goed lopen.
Oud 06-06-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er ook helemaal van overtuigd dat het je gaat lukken
Dat klinkt sarcastisch

Wat gaaf is, is dat ik een hoop nieuwe mensen in een paar dagen heb leren kennen. Nummers van mannen gekregen terwijl ik helemaal geen moeite heb gedaan. Nieuwe mensen op facebook. Supergaaf nieuw café. Allemaal tof. Dus nu plots heb ik dingen te doen. En dat zal ook wel helpen. Dan ben ik niet meer zo afhankelijk!
Oud 06-06-2011, 12:42
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
gisteren was ons papieren jubileum
Ik moest hier eventjes voor googlen, maar das dus 2 weken?
Oud 06-06-2011, 12:54
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat klinkt sarcastisch

Wat gaaf is, is dat ik een hoop nieuwe mensen in een paar dagen heb leren kennen. Nummers van mannen gekregen terwijl ik helemaal geen moeite heb gedaan. Nieuwe mensen op facebook. Supergaaf nieuw café. Allemaal tof. Dus nu plots heb ik dingen te doen. En dat zal ook wel helpen. Dan ben ik niet meer zo afhankelijk!
Zo was het niet bedoeld

Ik ga zo lekker op een terrasje hangen met vrienden. Heb er zin in ook al heb ik niet eens genoeg energie om op te staan. Blijkbaar is niet slapen sinds donderdag maar in het weekend wel 22 uur werken iets dat op deze leeftijd niet zo goed meer gaat. M'n handen trillen en alles doet pijn, bij elke stap denk ik dat mijn benen het begeven. Maar ik heb me toch een goeie paar dagen gehad En straks dus weer!
Oud 06-06-2011, 13:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hmmm, wikipedia zei 1 jaar!
Oud 06-06-2011, 15:17
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Al die jongens volgen elkaar allemaal wel heel tactisch op zodat ik er elke keer maar één heb maar het geeft niet echt rust ofzo. Ik moet echt nee leren zeggen als ik aan rust toe ben.
Zeg dan nee! Kun je heus
Oud 06-06-2011, 16:02
sanni
sanni is offline
Hmm mijn scharrel noemde zichzelf vannacht ook scharrel. En ergens vond ik dat helemaal niet erg en ergens ook weer wel. Volgens mij begin ik hem leuker dan gewoon een scharrel te vinden, en dat wil ik niet omdat ik dan meestal keihard op mijn gezicht ga.
Oud 06-06-2011, 18:18
Verwijderd
Het is lastig maar <3
Oud 06-06-2011, 18:39
indigo
indigo is offline
Ik vroeg me idd ook al af wat papieren jubileum betekende, maar Onze Taal biedt raad: klik. Er zijn dus verschillende interpretaties mogelijk.
Hier is alles leuk en lief en wij vieren binnenkort ons leren jubileum/ tarwejubileum . Hmm, klinkt toch niet zo romantisch... Hoewel tarwejubileum misschien nog wel in de poëzie door kan.
Oud 07-06-2011, 09:08
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
hmmm, wikipedia zei 1 jaar!
Haha ik dacht ook al van hij heeft toch al langer met die forumster?

ot: tis een schatje en sinds een paar weken wonen we officieel samen en dat is leuk!
Oud 07-06-2011, 16:30
Verwijderd
Bah. Ik voel me echt kut. Een oom is gisteravond overleden en school doet echt heel erg stom en ik ben nu gewoon heel erg belachelijk onredelijk boos op de hele wereld. Dat mijn vriendje niet hier is, maakt het er niet beter op. Hij reageerde gisteravond echt heel erg stom en hij wilde vanavond even normaal bellen maar ik weet echt niet of ik dat wil want dan ga ik alleen maar achterlijk doen omdat ik vind dattie hier moet zijn en niet daar. Of in ieder geval bij mij. En komend weekend zien we elkaar niet, zaterdag is de dienst voor mijn oom en de rest van het weekend moet ik aan mijn school omdat school het nodig vond heel erg stom te gaan doen. Het weekend daarna zien we elkaar alleen zondag en ik word er helemaal simpel van dat we niet bij elkaar zijn.

Bwugh, ik voel me zo kut nu.

Edit: En ik bedacht me net dat we vrijdag twee jaar met elkaar gaan en ik weet dat het helemaal nergens op slaat, maar dat maakt me er niet gezellig op want ik wil bij hem zijn al helemaal als we zo lang met elkaar gaan en vorig jaar waren we ook niet bij elkaar en di tjaar ook al niet en ik ben helemala niet zo van de jubileums (jubilea? jubileo? jubiblah?) maar wel als we niet bij elkaar izjn, dan ga ik er ineens een ontzettend drama van maken.
Oud 07-06-2011, 18:06
Dott
Dott is offline
Knuffel voor jou sa! Sterkte.
Ik herken dat onredelijke wel, ben de laatste weken ook zo omdak geen therapie of niks meer heb en ook niet echt kan volgen tot ik in opname ga.
Aan de ene kant duurt t nog zoooo lang en aan de andere kant ben ik bang en onzeker.
Ben er zo van overtuigd dat ie beter verdient en gedoe dak het nog net niet zelf uit maak.
Haat het om me zo te voelen ik weet dat ik onredelijk ben, en helemaal niet gezellig, maar kan t niet omzetten in iets positiefs
Oud 07-06-2011, 18:18
Oezem
Oezem is offline
Stiekem vind ik iemand misschien toch wel leuker dan alleen wel leuk.
Oud 07-06-2011, 19:08
Verwijderd
Oh ik ben echt verliefd op haar <3
Oud 07-06-2011, 21:27
Catch
Catch is offline
Ik voel me verschrikkelijk na mijn escapades van vannacht, ik zie nu foto's op facebook en ik mis 'm ontzettend zomaar ineens. Ik wil echt even tegen hem aankruipen maar dat kan niet verdorie. Shitshitshit.
Oud 07-06-2011, 21:59
Verwijderd
@Dott: Ja, kut is dat he? In het begin deed ik dat zonder dat ik het zelf in de gaten had. Inmiddels kan ik ook gewoon aangeven dat ik me klote voel en hij even uit mijn buurt moet blijven. IK hoop dat het bij jou snel beter gaat. Wanneer wordt je opgenomen?

Overleg gehad met mijn ouders en mam zei dat ik niet zo raar moest doen en dat ik best van hem kon vragen of hij hier naar toe kwam. Ik heb daar alitjd wat moeite mee en ik weet niet waarom, maar als hij daar zit en ik hier en ik heb hem nodig, vind ik het vervelend om hem te vragen of hij hier naar to ekomt, ook al geeftie aan dat ik best mag zeggen als ik hem nodig heb. Want ik heb hem ech tnodig maar ik voelde me stom omdat hij een of ander TU feest heeft waar hij heel erg graag naar toe wilde. Maar hij gaf al aan dat hij best wel deze kant op wilde komen. Besloten dat hij hier naar toe komt komend weekend. En komend weekend is er een jazzfestival in zijn stad waar ik vanaf het begin al heel erg enthousiast over ben maar drie weken besloot ik ineens niet te gaan omdat school. En nu heb ik, ondanks alle stommigheid, wat meer ademruimte gekregen voor school en heb ik besloten dat ik morgen en donderdag en vrijdag superveel ga doen en dus zaterdagavond/zondagmorgen met hem mee terugrijdt. En maandag weer terugkom. Ik mis hem zo en heb hem echt heel heel heel erg nodig en ik vind het zo fijn dattie toch deze kant op komt. <3
Oud 07-06-2011, 23:32
Dott
Dott is offline
September pas.
Dus duurt nog heel lang. Ik kan heel moeilijk aangeven wat ik precies voel, waarom ik het voel en wat ik wil dat hij dan doet.
Dat zorgt voor irritatie bij mij en hem.
Maar goed, t kan alleen mr beter worden en we kunnen nog wel lol hebben samen.
Oud 08-06-2011, 07:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Haha, hebben ze een jubileum voor 2 weken?
Oud 08-06-2011, 09:01
ST*R
ST*R is offline
Heel erg verliefd Ik voel ook zoveel liefde als ik alleen maar naar hem kijk. Hij is echt de allermooiste van de hele wereld!
Oud 08-06-2011, 11:07
Verwijderd
Goed dat hij toch komt SA, denk dat het helemaal niet raar is om te vragen. Maar weet dat het lastig is om soms voor jezelf op te komen. En sterkte de komende dagen en zaterdag!

OT: Hm. Schiet eens op met juni
Oud 08-06-2011, 13:24
Neko*
Neko* is offline
Onze allerliefste kat is weg. Ik snap er niets van. Hij ging nooit verder dan de tuin van de buren, want de rest vond hij maar eng. Lag altijd liever op schoot dan dat hij met de rest aan het spelen was buiten. En toch is hij nu weg. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem meegenomen heeft en ik weet nu even niet wat ik er nog aan kan doen. Heb het asiel gebeld, de dierenambulance, posters bij de winkels opgehangen. Maar tot nu toe heeft niemand hem gezien en ik maak mezelf met de minuut meer zorgen. Volgens mij komt hij nooit weer terug..
Vriendje vindt het ook erg, merk ik wel. Maar hij uit dat zo anders dan ik, hij is veel afwachtender. Hij kan me ook niet echt troosten, hij heeft t steeds over 'we moeten nog maar even afwachten' en 'hij komt vast wel terug'. Maar daar heb ik niets aan, ik wil gewoon datie me vasthoud en knuffelt.
Oud 08-06-2011, 15:27
neardo
neardo is offline
Hoe lang is je kat al weg? Die van mij was bijna een week weg en toen kregen we een telefoontje dat iemand sinds een paar dagen een zwarte kat in de tuin had. Toen we gingen kijken lag ze heerlijk bij de mevrouw op schoot en kwam vrolijk naar ons toe.

Regels voor berichten