Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh spotify link van het 2011 album, had 'm nog niet ontdekt: http://open.spotify.com/album/3UTSAloI2oZ9VQWaBvWftK |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou graag meedoen maar ik heb geen recente foto's. Wat maar goed is ook, want ik moet aan 't tekenwerk. Ik heb m'n schema van 50-gestures-per-week geupgrade naar minimaal 20 uur per week besteden aan serieus studeren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil nu niet doen alsof ik een ontzettende fan ben van dat forum, maar de vooroordelen waar mensen altijd mee komen.... Je hebt daar heel veel verschillende mensen. Tussen de 20 en de 50. Mutserig, tuurlijk, maar ook helemaal niet mutserig. En er wordt echt wel meer besproken dan pannelappen en voedingsbeha's. Er zijn ook meer dan genoeg goed onderbouwde intelligente discussies. En er wordt vrij vaak gereld, maar er zijn ook honderden lieve en zachte topics. Maarja, Vivaforum, zal wel nooit van het imago afkomen, helemaal niet als uitgerekend ik met dat soort topics aan kom zetten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe politiek correct ze daar vaak zijn, je wordt er soms niet goed van. Dus dan ga ik weer naar FOK, als ik er genoeg van heb, daar is het weer totaal anders. ![]() Voor elke stemming is er een forum! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe dan ook altijd kostelijk vermaak, vrouwenfora ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|