Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2011, 19:12
Verwijderd
Haar tieten zijn groter dan haar hoofd
Advertentie
Oud 10-05-2011, 19:13
Verwijderd
Spoiler

Cup N

Laatst gewijzigd op 10-05-2011 om 19:20.
Oud 10-05-2011, 19:14
Verwijderd
Hahahaahahahaahahahaahahahaa.
Verwijderd
Foei .sann, grote tetten zijn niet voor te lachen
Verwijderd
N

De grootste cup waar ik ooit van gehoord heb is K, je hebt webwinkels die die verkopen, maar N? Tja, het bestaat.
Oud 10-05-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Foei .sann, grote tetten zijn niet voor te lachen
Ze kijkt er anders nog aardig vrolijk bij

En ik neem aan dat het geen natuurlijke borsten zijn, ik mag hopen van niet iig, dus dan heeft ze er zelf voor gekozen.
Oud 10-05-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
N

De grootste cup waar ik ooit van gehoord heb is K, je hebt webwinkels die die verkopen, maar N? Tja, het bestaat.
Spoiler
Oud 10-05-2011, 19:16
Verwijderd
In een medicijnoverzicht van een verzorgingstehuis wordt een bloedvatverwijder een bloedvatverwijderaar genoemd dat mensen zich nou verspreken, vooruit, maar een verzorgende die zo'n lijst typt zal toch beter weten?
Oud 10-05-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ze kijkt er anders nog aardig vrolijk bij

En ik neem aan dat het geen natuurlijke borsten zijn, ik mag hopen van niet iig, dus dan heeft ze er zelf voor gekozen.

Maar wtf, als ze met een vent neukt kan ie haar niet eens een lief kusje geven tijdens het batsen, want die jetsers zitten in de weg.
Oud 10-05-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:

Maar wtf, als ze met een vent neukt kan ie haar niet eens een lief kusje geven tijdens het batsen, want die jetsers zitten in de weg.
Ja die jetsers zullen wel vaker in de weg zitten.

Hoe moet je slapen bijvoorbeeld ofzo?
Oud 10-05-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ja die jetsers zullen wel vaker in de weg zitten.

Hoe moet je slapen bijvoorbeeld ofzo?
Op je zij of rug?
Oud 10-05-2011, 19:18
Verwijderd
zeg mensen, het is tot daar aan toe dat ik net een gesprek met alle SEH-verpleegkundigen had over borstvoeding geven aan kinderen van 8 omdat iemand een glimp van het filmpje opving, maar met al die grote borsten in beeld kan ik niet forumen op het werk hoor
Oud 10-05-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Op je zij of rug?
En dan hopen dat ze niet omhoog zakken en je neus dichtdrukken
Verwijderd
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
zeg mensen, het is tot daar aan toe dat ik net een gesprek met alle SEH-verpleegkundigen had over borstvoeding geven aan kinderen van 8 omdat iemand een glimp van het filmpje opving, maar met al die grote borsten in beeld kan ik niet forumen op het werk hoor

Je moet ook helemaal niet forummen op het werk
Oud 10-05-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zal ze even spoileren
Oud 10-05-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
En dan hopen dat ze niet omhoog zakken en je neus dichtdrukken
Op je zij moet dat wel goed gaan denk ik.
Oud 10-05-2011, 19:21
Verwijderd
Deze vrouw kreeg cup N door haar zwangerschap en toen kon ze een half jaar niet van haar bed
Spoiler
Oud 10-05-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:

Ze zijn vast aan de kant te schuiven?

Hoewel, ze zien er wel erg ballonnerig uit. Misschien heeft ze wel nog de oude siliconen, die hele rubberachtige. Dan functioneren haar tetten als een soort skippyballen.
Verwijderd
Citaat:

Je moet ook helemaal niet forummen op het werk
maar ik was op bloeduitslagen aan het wachten!

Nu niet, nu moet ik de longarts bellen en dat had ik 1 minuut geleden ook al kunnen doen
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn vast aan de kant te schuiven?

Hoewel, ze zien er wel erg ballonnerig uit. Misschien heeft ze wel nog de oude siliconen, die hele rubberachtige. Dan functioneren haar tetten als een soort skippyballen.
Huhu lekker bouncen tijdens het batsen
Oud 10-05-2011, 19:25
Verwijderd
Ik vraag me wel af hoe ver zoiets opschuift. En als je armen er dan onder liggen of je armen dan gaan slapen door het gewicht van je tetten.
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
@ plaatjes
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
In een medicijnoverzicht van een verzorgingstehuis wordt een bloedvatverwijder een bloedvatverwijderaar genoemd dat mensen zich nou verspreken, vooruit, maar een verzorgende die zo'n lijst typt zal toch beter weten?
Waarom heeft nog niemand hier een "" voor gepost? Ik vind t wel eigenlijk..
Oud 10-05-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
@ plaatjes
Vergeleken daarbij zijn jouw borsten gewoon muggenbultjes
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vergeleken daarbij zijn jouw borsten gewoon muggenbultjes

Verwijderd
Citaat:
Jammer dat Moz er niet is, die geeft nu nog borstvoeding denk ik, ben wel benieuwd wat ze er van vindt.

Omdat we natuurlijk vantevoren al allemaal horrorverhalen besproken hadden, met KORRELS EN ALLES.
ja tsk!
Citaat:
Maar duurt een voeding echt een half uur??

En dat moet in het begin dan 8 keer, dus 4 uur per dag?
Ja, ik zou mezelf dan echt een melkkoe voelen, als ik 4 uur per dag een kind aan mn (ongetwijfeld tot monsterlijke proporties verworden) borsten heb drinken.

Echt respect voor degenen die het doen hoor, maar het lijkt me best zwaar, denk niet dat ik het zou kunnen opbrengen.
in het begin kan het een half uur of soms een uur duren ja. en moet het 8-oneindig keer per dag. en kan het NOGAL pijn doen. en dat weten heel veel vrouwen niet, dus haken de meeste vrij snel al weer af. en dat alles door slechte voorlichting en begeleiding!!!!! maar daarna heb je er alleen maar gemak van, nooit lopen kutten met flesjes en flesverwarmers en steriliseerapparaten en dure poedermeuk [/borstvoedingsmaffia]
Citaat:
Sommige (de meeste?) vrouwen gaan er tijdens de zwangerschap en borstvoeding ook 3 cupmaten op vooruit.

Ik vind dat allerminst een fijn vooruitzicht.
ik ben juist heel blij met mijn nieuw verworven tetten
Oud 10-05-2011, 19:27
Verwijderd
Hahahaha Lorelei heeft kleine tetten!
Oud 10-05-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Cup N
KHBFJWEBFIKNHKS|JKBFksjdnvgfskjdgn
Oud 10-05-2011, 19:28
Elmp
Elmp is offline
vieze plaatjes
Oud 10-05-2011, 19:29
Verwijderd
Ik kijk nu plaatjes van lolo ferrari (maar kan niet posten want TEPELS, en oeii, grote ook) maar volgens mij zijn de tetten van de vrouw hierboven toch echt groter
Oud 10-05-2011, 19:30
Verwijderd
Volgens mij heeft Lolo daarna ook weer tepelverkleining gehad (dat kan toch?) want op andere foto's zijn ze van aanzienlijk kleiner formaat.
Oud 10-05-2011, 19:32
Lorelei
Lorelei is offline
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/...ekwervel.dhtml

Nekwervels breken is meestal niet zo handig
Oud 10-05-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
7-8 maanden na de bevruchting zijn foetussen bedekt met kleine pluizige haartjes, die een paar weken voor de geboorte uitvallen, maar als ze eerder geboren worden dan hebben ze die haartjes nog.
ik moest echt keihard lachen toen ik dit las
Oud 10-05-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
ja tsk!

in het begin kan het een half uur of soms een uur duren ja. en moet het 8-oneindig keer per dag. en kan het NOGAL pijn doen. en dat weten heel veel vrouwen niet, dus haken de meeste vrij snel al weer af. en dat alles door slechte voorlichting en begeleiding!!!!! maar daarna heb je er alleen maar gemak van, nooit lopen kutten met flesjes en flesverwarmers en steriliseerapparaten en dure poedermeuk [/borstvoedingsmaffia]

ik ben juist heel blij met mijn nieuw verworven tetten
Oke, maar is het je tegengevallen? Gaat het nu wel goed? Hoe lang ben je van plan om door te gaan?
Oud 10-05-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha Lorelei heeft kleine tetten!

Opvallende!
Oud 10-05-2011, 20:03
Verwijderd
Ik kijk het songfestival
Oud 10-05-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk het songfestival
Is dat alweer? Wie hebben wij eigenlijk gestuurd?
Oud 10-05-2011, 20:05
Verwijderd
En waarom roloog jij me sann. Een bevestigend antwoord was gewoon voldoende geweest!
Verwijderd
Citaat:
Halve finale.

De 3 fucking J's
Verwijderd
Citaat:
de drie J's
Oud 10-05-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Halve finale.

De 3 fucking J's
Oh komen we toch niet door hoogstwaarschijnlijk. Welk oostblokland zal dit keer winnen

Die zingen toch alleen té zoete Nederlandse liedjes
Verwijderd
Iemand heeft gedacht: toen we de Toppers stuurde bleek Europa niet te zitten wachten op drie middelbare mannen in foute pakjes, laten we het nog eens proberen.

Al zjin deze iets minder middelbaar.
Verwijderd
kut presentator
Oud 10-05-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Iemand heeft gedacht: toen we de Toppers stuurde bleek Europa niet te zitten wachten op drie middelbare mannen in foute pakjes, laten we het nog eens proberen.

Hebben ze weer van die foute pakjes ja
Verwijderd
Ik ga weer even een dvd-box van house afkijken
Verwijderd
Citaat:
Halve finale.

De 3 fucking J's
Citaat:
de drie J's
Ze hebben een aantal goede nummers hoor, en Jan Dulles is een goede zanger.
Ook dit nummer vind ik vrij aardig. Alleen voor het Songfestival zijn ze een verkeerde keuze, ja.
Verwijderd
Citaat:

Al zjin deze iets minder middelbaar.
Oud 10-05-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben een aantal goede nummers hoor, en Jan Dulles is een goede zanger.
Ook dit nummer vind ik vrij aardig. Alleen voor het Songfestival zijn ze een verkeerde keuze, ja.
Ik weet niet welk nummer ze doen eignelijk.
Oud 10-05-2011, 20:08
Verwijderd
geen cornald maas? rot!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten