Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2011, 18:57
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik heb genoeg lasagne gemaakt voor 4 personen.. en ik ben alleen. Maar goed. Ik had heel veel zin in lasagne
nou, dan kun je er morgen dus ook nog lekker van eten
Advertentie
Oud 11-05-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
ik reageerde ook op het idee homeopathisch bier; een schande in mijn belevingswereld!
En terecht! Homeopathisch bier lijkt me inderdaad behoorlijk vies.
Oud 11-05-2011, 19:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmm, alleen van jurisprudentie in het algemeen... Wat is je vraag?
Ow, we zitten @ work met wat 'vraagstukken' omtrent het opslaan van data, of dat nou echt heel veel uitmaakt of zo`n server nou bijvoorbeeld in Nederland, Engeland, de VS of ergens in Azië staat.
Oud 11-05-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
En terecht! Homeopathisch bier lijkt me inderdaad behoorlijk vies.
Erh, bestaat dat écht?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Homeopathische spruitjes zijn misschien wel lekker.
Verwijderd
Citaat:
Homeopathische spruitjes zijn misschien wel lekker.
Oud 11-05-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Oh door omstandigheden bij een ander kan ik niet gaan dansen, en sann heeft keelaids dus wil niet met me terrassen () en hmm, zo nog wat dingen. En ik wil niet studeren want ik had vanmiddag sollicitatiegesprekken en nu heb ik even vrij.
IK WIL WEL

Citaat:
Sann die 'nee' zegt tegen drank?

[afbeelding]
Goffer

Citaat:
En dat wil je ook heel erg graag?
Of bijbaan? Of is het echt serieus?

--@ .sann; wrom nieuwe?--
Omdat je nieuw bent natuurlijk!
Leuk en welkom!

Citaat:
Een gesprek om tropische bloemenverkoper te worden!
Citaat:
ja ontzettend, ik denk dat het een van die beslissende momenten in mijn leven is weet je wel!
<3
Oud 11-05-2011, 19:04
Verwijderd
Oh en ik kwam zonnevlekje en von tingo/van tongo/ vun tungo tegen bij de AH
Oud 11-05-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik maakte die opmerking en dat was natuurlijk een grapje.
Oi, overheen gelezen
Oud 11-05-2011, 19:06
Verwijderd
@Carn voor mij geldt hetzelfde als voor Melite, wel van jurisprudentie, maar van specifiek IT jurisprudentie niet. Al kunnen wij er vast een stuk meer van maken dan jij.
Oud 11-05-2011, 19:07
Edelweiss
Edelweiss is offline
@.sann

dankje

-wat gastvrij, nu al twee welkoms -
Oud 11-05-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
@.sann

dankje

-wat gastvrij, nu al twee welkoms -
Nieuwe mensen zijn altijd leuk

Vertel eens wat over jezelf! Of heb je dat al gedaan maar heb ik het niet gelezen?
Oud 11-05-2011, 19:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
@Carn voor mij geldt hetzelfde als voor Melite, wel van jurisprudentie, maar van specifiek IT jurisprudentie niet. Al kunnen wij er vast een stuk meer van maken dan jij.
gat in de markt dus, IT jurisprudentie. Laat je snel omscholen!
Oud 11-05-2011, 19:13
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nieuwe mensen zijn altijd leuk

Vertel eens wat over jezelf! Of heb je dat al gedaan maar heb ik het niet gelezen?
nee nog niet gedaan

Ik ben 13, en doe havo 2
Ben een vroege leerling, dus wordt volgend schooljaar pas 14 in de 1e week
Alles goed, had vandaag sinds tijden een jurk aan met zo'n brede riem ipv spijkerbroek + t-shirt. En ik ben niet echt zo'n meisjes-meisje, (maar zeker geen halve gozer) en ik snap de meeste jongens-humor dus ook wel, en die is ook veel beter. Ben best wel verlegen, maar als je me goed kent kan ik uren door lullen over van alles en nogwat. +punt is dat ik wel erg nieuwschierig ben (maar niet bemoeial). En ik heb haat aan voor de klas presenteren, de laatste keer trilde ik als een rietje. Verder kan ik bot en onverschillig overkomen, maar dat probeer ik op te letten wat betreft de 'gevoelige' personen die snel janken als je iets verkeert zegt.

en ik heb donkerblond haar en groen-bruine ogen, voor wie dat mocht interreseren
Oud 11-05-2011, 19:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud-SS'er Klaas Carel Faber wordt niet uitgeleverd aan Nederland. Dat heeft een Duitse rechtbank woensdag bekendgemaakt. Faber werd ruim zestig jaar geleden in zijn vaderland Nederland veroordeeld voor de betrokkenheid bij 22 in de Tweede Wereldoorlog gepleegde moorden.

De 89-jarige Faber heeft het Duitse staatsburgerschap en moet daarom instemmen met zijn uitlevering. Hij heeft besloten dat niet te doen, zei een woordvoerder van de rechtbank. Duitsland levert zijn eigen onderdanen in principe niet uit.

Faber werd in 1947 veroordeeld voor de moorden en voor het verlenen van hulp aan de vijand tijdens de Tweede Wereldoorlog. Hij kreeg de doodstraf, maar die werd later omgezet in een levenslange gevangenisstraf. In 1952 wist hij uit de gevangenis te ontsnappen en vluchtte hij naar Duitsland, waar de autoriteiten hem altijd met rust hebben gelaten.

Kunnen we Duitsland niet eventjes binnenvallen?
Oud 11-05-2011, 19:17
EEF~
EEF~ is offline
Ben ook nieuw hier, had een vraag. Misschien kunnen jullie me hier helpen
Hoe kan je zegmaar snel zien of iemand op je gereageert heeft zonder de heletijd het forum te checken?
Oud 11-05-2011, 19:19
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Hoe kan je zegmaar snel zien of iemand op je gereageert heeft zonder de heletijd het forum te checken?
gwn de hele tijd het forum checken
of de hele tijd de pagina vernieuwen waar op gereageert wordt (wat ik doe als het interessant is)
Oud 11-05-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
gat in de markt dus, IT jurisprudentie. Laat je snel omscholen!
Mja, toen ik het kon kiezen leek het me nog niet bijster boeiend, nu vind ik het wel jammer dat ik er niet zo veel over weet

Citaat:
nee nog niet gedaan

Ik ben 13, en doe havo 2
Ben een vroege leerling, dus wordt volgend schooljaar pas 14 in de 1e week
Alles goed, had vandaag sinds tijden een jurk aan met zo'n brede riem ipv spijkerbroek + t-shirt. En ik ben niet echt zo'n meisjes-meisje, (maar zeker geen halve gozer) en ik snap de meeste jongens-humor dus ook wel, en die is ook veel beter. Ben best wel verlegen, maar als je me goed kent kan ik uren door lullen over van alles en nogwat. +punt is dat ik wel erg nieuwschierig ben (maar niet bemoeial). En ik heb haat aan voor de klas presenteren, de laatste keer trilde ik als een rietje. Verder kan ik bot en onverschillig overkomen, maar dat probeer ik op te letten wat betreft de 'gevoelige' personen die snel janken als je iets verkeert zegt.

en ik heb donkerblond haar en groen-bruine ogen, voor wie dat mocht interreseren
Leuk

Citaat:
Naamzoeken, dan zie je ook of iemand je gequote heeft (Dus rechtsboven in bij zoeken EEF typen en dan berichten tonen ipv topics)

En ook welkom dan maar
Oud 11-05-2011, 19:21
Verwijderd
Oh en bloemetje, sorry maar ik voeg alleen mensen toe als vrienden die ik het echt ontmoet heb!
Oud 11-05-2011, 19:23
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Oh en bloemetje, sorry maar ik voeg alleen mensen toe als vrienden die ik het echt ontmoet heb!
okee, is niet erg dan , daarom staat er ook 'vrienden'
ik heb geen zin om iedereen op te gaan zoeken, dus voeg gewoon toe als het me wel bevalt
Oud 11-05-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
okee, is niet erg dan , daarom staat er ook 'vrienden'
ik heb geen zin om iedereen op te gaan zoeken, dus voeg gewoon toe als het me wel bevalt
Ik voel me vereerd! Waar kom je eignelijk vandaan?
Oud 11-05-2011, 19:26
Carn
Carn is offline
http://www.galacticempiretimes.com/2...s-killed.html#

Goeie Obama/Osama spoof. Leuke comments ook
Oud 11-05-2011, 19:28
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik voel me vereerd! Waar kom je eignelijk vandaan?
Provincie Utrecht

voor de rest PM, want door mijn 'persoonsbeschrijving' zullen al een hoop mensen me herkennen, en ik heb liever niet dat iemand me herkend die ik écht ken
Oud 11-05-2011, 19:28
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ow, we zitten @ work met wat 'vraagstukken' omtrent het opslaan van data, of dat nou echt heel veel uitmaakt of zo`n server nou bijvoorbeeld in Nederland, Engeland, de VS of ergens in Azië staat.
Ehh, daar zijn vast ook wel wetten of zelfs verdragen over, maar ik weet er 0 van. Ik weet alleen dat die verschillende landen verschillende uitgangspunten hanteren over bijvoorbeeld bescherming van gegevens/privacy e.d. (vandaar dat de hoofdserver van Wikileaks in Zweden staat/stond, als ik me niet vergis.), maar zolang het niet om gevoelige info gaat maakt het natuurlijk geen flikker uit.
Als je het echt op zijn juridisch wil weten kun je natuurlijk altijd een keer langs bij een juridisch loket. ;d;d;d;D

Citaat:
IK WIL WEL
WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG.
kusje.
Oud 11-05-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Provincie Utrecht

voor de rest PM, want door mijn 'persoonsbeschrijving' zullen al een hoop mensen me herkennen, en ik heb liever niet dat iemand me herkend die ik écht ken
Ik denk dat het wel meevalt Maar oke!

Utrecht, als het de stad Utrecht is dan zit je hier helemaal goed, want er zitten hier veel Utrechters

(Waaronder ik)
Oud 11-05-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ehh, daar zijn vast ook wel wetten of zelfs verdragen over, maar ik weet er 0 van. Ik weet alleen dat die verschillende landen verschillende uitgangspunten hanteren over bijvoorbeeld bescherming van gegevens/privacy e.d. (vandaar dat de hoofdserver van Wikileaks in Zweden staat/stond, als ik me niet vergis.), maar zolang het niet om gevoelige info gaat maakt het natuurlijk geen flikker uit.
Als je het echt op zijn juridisch wil weten kun je natuurlijk altijd een keer langs bij een juridisch loket. ;d;d;d;D

WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG.
kusje.
Beter ga je gewoon even lief doen tegen mij, anders ga ik NOOIT MEER met je op een terras zitten
Oud 11-05-2011, 19:31
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik denk dat het wel meevalt Maar oke!

Utrecht, als het de stad Utrecht is dan zit je hier helemaal goed, want er zitten hier veel Utrechters

(Waaronder ik)
nee niet de stad zelf, ik woon in een dorpje
ben ook nog nooit in utrecht geweest
Oud 11-05-2011, 19:32
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Beter ga je gewoon even lief doen tegen mij, anders ga ik NOOIT MEER met je op een terras zitten
Ja maar ik bijt graag voor ik kusjes geef.
Maar goed dan *keelsnoepjes brengt* *zoete thee zet* *slaapliedje zingt*
Wordt maar snel beter dan kunnen we binnenkort alsnóg.
Oud 11-05-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
nee niet de stad zelf, ik woon in een dorpje
ben ook nog nooit in utrecht geweest
Maar je woont wel in de provincie? Waar ga je dan shoppen enzo?
Oud 11-05-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik bijt graag voor ik kusjes geef.
Maar goed dan *keelsnoepjes brengt* *zoete thee zet* *slaapliedje zingt*
Wordt maar snel beter dan kunnen we binnenkort alsnóg.

Komt sowieso goed. Ik wil binnenkort met jullie picknicken in het park. En dan écht picknicken, inclusief grote picknick mand.

Lorelei en Absinthe naamzoek.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Komt sowieso goed. Ik wil binnenkort met jullie picknicken in het park. En dan écht picknicken, inclusief grote picknick mand.

Ik ben erbij!

Maar eh.. niet doordeweeks.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Maar je woont wel in de provincie? Waar ga je dan shoppen enzo?
nou zoals ik al schreef ben ik niet zo'n meisjes-meisje
en ik hou niet zo van winkelen
maar als je me mee zou vragen zou ik wel mee gaan hoor

maar ik ga eigenlijk altijd naar Amersfoort, en waar ik woon zijn ook 2 hele leuke winkels
Oud 11-05-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben erbij!

Maar eh.. niet doordeweeks.
Weekend is prima, ik heb na a.s. zondag alleen maar vroege diensten voorlopig, dus dan kan het prima daarna.

Citaat:
nou zoals ik al schreef ben ik niet zo'n meisjes-meisje
en ik hou niet zo van winkelen
maar als je me mee zou vragen zou ik wel mee gaan hoor

maar ik ga eigenlijk altijd naar Amersfoort, en waar ik woon zijn ook 2 hele leuke winkels
Dan zou je wel gaan winkelen met iemand van 24 Maar Amersfoort is ook leuk ja.
Oud 11-05-2011, 19:36
Quis.
Quis. is offline
Citaat:

Whoot ja! Super leuk. Ik ben keigoed in koude pasta/rijst/couscous salades maken e.d.
Oud 11-05-2011, 19:39
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dan zou je wel gaan winkelen met iemand van 24 Maar Amersfoort is ook leuk ja.
bedoel je omdat je zelf 24 bent?

^zo ja,

dat zou ik wel doen, want ik ben 'het broekie' van de familie (beide kanten), dus ik ga sws wel met wat oudere neven en nichten om ( à 15 en 18), dus ik heb er geen problemen mee om met 'oudere' mensen rond die leeftijd om te gaan
Oud 11-05-2011, 19:41
Lorelei
Lorelei is offline
Ja ja, er zitten nogal veel oudjes op dit 'scholieren'forum
Oud 11-05-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:

^zo ja,

dat zou ik wel doen, want ik ben 'het broekie' van de familie (beide kanten), dus ik ga sws wel met wat oudere neven en nichten om ( à 15 en 18), dus daar heb ik geen problemen mee
Nou die afspraak staat vast

Wanneer gaan jullie?
Oud 11-05-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Whoot ja! Super leuk. Ik ben keigoed in koude pasta/rijst/couscous salades maken e.d.
Mooi, dan mag jij dat doen

Citaat:

^zo ja,

dat zou ik wel doen, want ik ben 'het broekie' van de familie (beide kanten), dus ik ga sws wel met wat oudere neven en nichten om ( à 15 en 18), dus daar heb ik geen problemen mee
Dat bedoel ik ja. Er zitten behoorlijk wat mensen hier die hier al een jaar of 10 zitten, en dus wel als scholier kwamen, maar het inmiddels al lang niet meer zijn.
Oud 11-05-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Nou die afspraak staat vast

Wanneer gaan jullie?
Wil je weer jonge meisjes regelen ja?
Oud 11-05-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Wil je weer jonge meisjes regelen ja?
Nee, jij blijkbaar. Ze vraag jou om een shopdagje

En ik regel nooit jonge meisjes..?
Oud 11-05-2011, 19:46
Verwijderd
en bloemetje, als je naast deze ''oudere forummers'' andere slowchattopic zoekt is er ook een ''hoi ...'' topic op Onzin.

Maar hier is het soms wel gezelliger hoor.
Oud 11-05-2011, 19:47
Verwijderd
Citaat:

Ik kan er anders minimaal 1 noemen.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

niet direct hoor

en zou toch niet mogen van pa&ma, stel dat je een of andere 'engerd' bent
als het wel zou mogen; dan weet ik het antwoord nogniet, want ik ben niet zo'n "jippie ik ga mee want ik ben dom en blond"
Verwijderd
Citaat:
en bloemetje, als je naast deze ''oudere forummers'' andere slowchattopic zoekt is er ook een ''hoi ...'' topic op Onzin.

Zeg, jij zit altijd te zeiken dat niemand op DK blijft, stuur je ze zelf naar Onzin

En het is hier véél leuker
Oud 11-05-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
niet direct hoor

en zou toch niet mogen van pa&ma, stel dat je een of andere 'engerd' bent
als het wel zou mogen; dan weet ik het antwoord nogniet
Michelangelo is best wel een engerd
Oud 11-05-2011, 19:49
Miekje*
Miekje* is offline
*om hoekje gluurt*
Oud 11-05-2011, 19:49
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

mwah... dit is prima hoor
Oud 11-05-2011, 19:50
Elmp
Elmp is offline
schilderijen & co gaan goed

nu slapen
Oud 11-05-2011, 19:50
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Michelangelo is best wel een engerd
daar dacht ik al aan

maarik doelde op het 'shopmiddagje' met jou
Oud 11-05-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
daar dacht ik al aan

maarik doelde op het 'shopmiddagje' met jou
Misschien ben ik stiekem wel een man van 58!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten