Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Leuk ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben 13, en doe havo 2 Ben een vroege leerling, dus wordt volgend schooljaar pas 14 in de 1e week ![]() Alles goed, had vandaag sinds tijden een jurk aan met zo'n brede riem ipv spijkerbroek + t-shirt. En ik ben niet echt zo'n meisjes-meisje, (maar zeker geen halve gozer) en ik snap de meeste jongens-humor dus ook wel, en die is ook veel beter. Ben best wel verlegen, maar als je me goed kent kan ik uren door lullen over van alles en nogwat. +punt is dat ik wel erg nieuwschierig ben (maar niet bemoeial). En ik heb haat aan voor de klas presenteren, de laatste keer trilde ik als een rietje. Verder kan ik bot en onverschillig overkomen, maar dat probeer ik op te letten wat betreft de 'gevoelige' personen die snel janken als je iets verkeert zegt. en ik heb donkerblond haar en groen-bruine ogen, voor wie dat mocht interreseren |
![]() |
|
Oud-SS'er Klaas Carel Faber wordt niet uitgeleverd aan Nederland. Dat heeft een Duitse rechtbank woensdag bekendgemaakt. Faber werd ruim zestig jaar geleden in zijn vaderland Nederland veroordeeld voor de betrokkenheid bij 22 in de Tweede Wereldoorlog gepleegde moorden.
De 89-jarige Faber heeft het Duitse staatsburgerschap en moet daarom instemmen met zijn uitlevering. Hij heeft besloten dat niet te doen, zei een woordvoerder van de rechtbank. Duitsland levert zijn eigen onderdanen in principe niet uit. Faber werd in 1947 veroordeeld voor de moorden en voor het verlenen van hulp aan de vijand tijdens de Tweede Wereldoorlog. Hij kreeg de doodstraf, maar die werd later omgezet in een levenslange gevangenisstraf. In 1952 wist hij uit de gevangenis te ontsnappen en vluchtte hij naar Duitsland, waar de autoriteiten hem altijd met rust hebben gelaten. Kunnen we Duitsland niet eventjes binnenvallen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() of de hele tijd de pagina vernieuwen waar op gereageert wordt (wat ik doe als het interessant is) |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ook welkom dan maar ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Als je het echt op zijn juridisch wil weten kun je natuurlijk altijd een keer langs bij een juridisch loket. ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() kusje. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Utrecht, als het de stad Utrecht is dan zit je hier helemaal goed, want er zitten hier veel Utrechters ![]() (Waaronder ik) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Komt sowieso goed. Ik wil binnenkort met jullie picknicken in het park. En dan écht picknicken, inclusief grote picknick mand. Lorelei en Absinthe naamzoek. |
![]() |
||
Citaat:
Maar eh.. niet doordeweeks.
||
Citaat:
en ik hou niet zo van winkelen ![]() maar als je me mee zou vragen zou ik wel mee gaan hoor ![]() maar ik ga eigenlijk altijd naar Amersfoort, en waar ik woon zijn ook 2 hele leuke winkels |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
^zo ja, dat zou ik wel doen, want ik ben 'het broekie' van de familie (beide kanten), dus ik ga sws wel met wat oudere neven en nichten om ( à 15 en 18), dus ik heb er geen problemen mee om met 'oudere' mensen rond die leeftijd om te gaan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wanneer gaan jullie? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en zou toch niet mogen van pa&ma, stel dat je een of andere 'engerd' bent ![]() als het wel zou mogen; dan weet ik het antwoord nogniet, want ik ben niet zo'n "jippie ik ga mee want ik ben dom en blond" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En het is hier véél leuker ![]() |
![]() |
|
|