Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
gelukkig kun je dat nu hardop zeggen, want niemand begreep de intro van seabert. hell, ik begrijp hem nog steeds niet. kut zeehond
bedoel je het stukje dat voor het liedje komt? Met dieren die in hun natuurlijke habitat bedreigd worden, enz enz?
Advertentie
Verwijderd
OK faal. Ik dacht dat ik wel wat kon buikdansen, maar ik kan de simpelste dingen op youtube niet eens normaal nadoen.
Verwijderd
200 and trusten!
Oud 19-05-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
gelukkig kun je dat nu hardop zeggen, want niemand begreep de intro van seabert. hell, ik begrijp hem nog steeds niet. kut zeehond

Even voor de kijkertjes thuis die niet bekend zijn met Seabert. Generatiekloof holadiee
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
nee nee, die zeggen dat ze gaan gokken in besloten kringen. In de werkelijkheid gaan ze bij elkaar op een kamertje zitten en uh, elkaar aftrekken op het programma 'the hills' van mtv.
Verwijderd
Citaat:
Bacon
Spelen voor bacon?
Oud 19-05-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Spelen voor bacon?
Spek zonder bonen !
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Spelen voor bacon?
Fuckyea
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-05-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Even voor de kijkertjes thuis die niet bekend zijn met Seabert. Generatiekloof holadiee
Ik was altijd zo jaloers op dat meisje die het intro zong, die vond ik zo mooi zingen.

Maar dat valt nu achteraf gezien ook wel mee
Thomas.
Thomas. is offline
Die zeehond lijkt een parasiet
Verwijderd
Citaat:
Spelen voor bacon?
Verwijderd
Ik vind trouwens wel dat je moet pokeren om geld, of in elk geval om iets wat alle gegadigden willen hebben. Anders is er niks aan, dan gaat men veel te snel all in enzo.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga jullie verlaten, doeii!
Oud 19-05-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
bedoel je het stukje dat voor het liedje komt? Met dieren die in hun natuurlijke habitat bedreigd worden, enz enz?
juh. comment op youtube:

Mensenkinderen... Toen ik vier was kende ik die hele speech uit mijn hoofd. Geen idee wat "de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid" precies was, maar ik kon het allemaal feilloos opzeggen...

precies dit dus
Verwijderd
Citaat:
Die zeehond lijkt een parasiet
Verwijderd
Citaat:
Ik vind trouwens wel dat je moet pokeren om geld, of in elk geval om iets wat alle gegadigden willen hebben. Anders is er niks aan, dan gaat men veel te snel all in enzo.
Juh. Een SNG van €5 of zo. Leuk voor iedereen.

Citaat:
Später Peter.
Verwijderd
Citaat:
juh. comment op youtube:

Mensenkinderen... Toen ik vier was kende ik die hele speech uit mijn hoofd. Geen idee wat "de meedogenloze minachting van de zich immer uitbreidende mensheid" precies was, maar ik kon het allemaal feilloos opzeggen...

precies dit dus
Ohja, die zin
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Verwijderd
ik ga nog steeds stuk om pippi langkous.

0:39
IK HEB EEN HUIS EEN KAKELBONT GEVAL
Oud 19-05-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Dit .
Citaat:
En dit.
Verwijderd
Het topic gaat sneller dan ooit

Nou ja, niet dan ooit

Maar wel dan maanden
Verwijderd
Citaat:
juh. comment op youtube:

precies dit dus
Verwijderd
Citaat:
juh. comment op youtube:

precies dit dus
bizar. Dat had je ook bij de bluffers. 'En het geheim....van het alles willen hebben!'

het geheim van het alles willen hebben?
Oud 19-05-2011, 23:24
Rationeel
Rationeel is offline
juh, nou dan ga ik jullie ook maar verlaten! ciao!
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Awww Ik keek vroeger ook altijd Pippi <3

Citaat:
juh, nou dan ga ik jullie ook maar verlaten! ciao!
Tabee!
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Jaaaaaa <3

En als we voor bacon gaan pokeren, moet Vince ook maar komen!

En truste aan de mensen die gaan slapen!
Verwijderd
Nou, als dan toch iedereen weggaat.

Kan ik nu eindelijk Topchef kijken.
Oud 19-05-2011, 23:25
Verwijderd
Oh trouwens Minke, nu ik zie dat je er toch bent;

ik ga ook heel erg voor Eelco! Qua kookkunsten (amateur die profs verslaat ) maar ook best wel omdat het een QT is!

Maar ik loop erg achter, dus niet verklappen of hij er al uitligt!
Oud 19-05-2011, 23:25
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het topic gaat sneller dan ooit

Nou ja, niet dan ooit

Maar wel dan maanden
Ik post weer eens
Oud 19-05-2011, 23:26
Sherlock
Sherlock is offline
Truste @ laf volk
Oud 19-05-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Onzin. Winnen wil je toch wel, zeker als je het spel afmaakt tot het einde, ga je echt niet zomaar all in want dan zit je je daarna dood te vervelen.

Maar goed, iedereen 5 euro inzetten en dat aan het einde de winnaar 50, nummer 2 30 en nummer 3 20% krijgt ofzo, vind ik wel prima.
Oud 19-05-2011, 23:27
Verwijderd

Wat zijn die strijkers rond 03:00 toch fucking MASTERLIJK *hard gaat* BOEMLAUW jwt.
Verwijderd
Ik vond Pippi Langkous altijd maar een stom wijf. In de serie, dan.
Verwijderd
Citaat:
Oh trouwens Minke, nu ik zie dat je er toch bent;

ik ga ook heel erg voor Eelco! Qua kookkunsten (amateur die profs verslaat ) maar ook best wel omdat het een QT is!

Maar ik loop erg achter, dus niet verklappen of hij er al uitligt!
Ik zeg niks!
Morgen laatste aflevering..
Verwijderd
ik ga nog even aan de arbeid, tabéé!
Oud 19-05-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Onzin. Winnen wil je toch wel, zeker als je het spel afmaakt tot het einde, ga je echt niet zomaar all in want dan zit je je daarna dood te vervelen.

Maar goed, iedereen 5 euro inzetten en dat aan het einde de winnaar 50, nummer 2 30 en nummer 3 20% krijgt ofzo, vind ik wel prima.
Nee, poker moet om knaken gaan. Dat kan gewoon niet anders

Ye, een SNG met die structuur lijkt mij het leukste spelen. En met verhoging van de blinds (zero-sum ftw).
Verwijderd
Ik bedacht laatst dat ik wel een dvd-box van Pippi Langkous wilde, maar misschien toch maar niet. Want het is gewoon leuk om heel af en toe eens per ongeluk tegen te komen op tv <3
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg niks!
Morgen laatste aflevering..
Ja, klote, ik hoop niet dat hetzelfde als vorig jaar gebeurd, dat ik probeer de winnaar niet te weten te komen, maar dat het doodleuk op de RTLgemist-site staat

Had ook eerder moeten gaan kijken.
Oud 19-05-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Nee, poker moet om knaken gaan. Dat kan gewoon niet anders

Ye, een SNG met die structuur lijkt mij het leukste spelen. En met verhoging van de blinds (zero-sum ftw).
Ik weet dus niet eens wat een SNG is.
Verhoging van de blinds natuurlijk wel. En dat hoort erbij.

En verder ben ik het er nog steeds niet mee eens. Ik vind poker gewoon een tof spel, hoeft voor mij niet om geld te gaan.
Oud 19-05-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:

Ja, dan kun je wel 'onzin' zeggen maar het is toch echt zo Het hoeft verder geen groot geldbedrag te zijn natuurlijk, als je maar iets te winnen en te verliezen hebt.
Oud 19-05-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, klote, ik hoop niet dat hetzelfde als vorig jaar gebeurd, dat ik probeer de winnaar niet te weten te komen, maar dat het doodleuk op de RTLgemist-site staat

Had ook eerder moeten gaan kijken.
Hm, ja, die kans zit er wel in natuurlijk
Oud 19-05-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dus niet eens wat een SNG is.
Verhoging van de blinds natuurlijk wel. En dat hoort erbij.

En verder ben ik het er nog steeds niet mee eens. Ik vind poker gewoon een tof spel, hoeft voor mij niet om geld te gaan.
Een tafel waar iedereen met dezelfde stack begint en als je de chips kwijt bent, ben je gewoon af. Opgekrast En zo blijven er steeds minder over tot er één alle chips heeft (of er nog X aantal over zijn die in de prijzen vallen).
Oud 19-05-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan kun je wel 'onzin' zeggen maar het is toch echt zo Het hoeft verder geen groot geldbedrag te zijn natuurlijk, als je maar iets te winnen en te verliezen hebt.
Ehh, nee
Ik heb vaak genoeg gepokerd hoor, en ook vaak genoeg voor niets. Dan konden we uren bezig zijn. Echt niet dat je dan nonchalant gaat spelen ofzo. Dat geldt voor mij in elk geval niet.
Oud 19-05-2011, 23:32
Verwijderd
Maar wil je dan ook niet juist winnen van mensen die iets te verliezen hebben?
Oud 19-05-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Een tafel waar iedereen met dezelfde stack begint en als je de chips kwijt bent, ben je gewoon af. Opgekrast En zo blijven er steeds minder over tot er één alle chips heeft (of er nog X aantal over zijn die in de prijzen vallen).
Ja, dat snap ik wel. Dat is poker.
Maar wat is SNG?
Oud 19-05-2011, 23:34
Sherlock
Sherlock is offline
Zonder inzet heb je altijd mensen die denken 'fuck it ik ga xboxen' en vervolgens met 27 ofsuit all in gaan
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat snap ik wel. Dat is poker.
Maar wat is SNG?
SNG is sit and go. Jij hebt dus altijd SNG gespeeld in plaats van cashgames. Met een normale cashgame mag je meestal rebuyen en is dus niet zero-sum.
Verwijderd
Citaat:
Zonder inzet heb je altijd mensen die denken 'fuck it ik ga xboxen' en vervolgens met 27 ofsuit all in gaan
.. En dan probably ook nog trips maken op de turn en river en winnen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten