Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Op Seks is er een anaaltopic, en heeft iemand het erover dat ze haar vriendje weleens verrast met anale seks. Ik vraag me af hoe dat in z'n werk gaat
Ja, dat vroeg ik me ook nog af Maar ik denk dat ze gewoon tegen hem zegt dat hij vanavond wel anaal mag.
Advertentie
Oud 20-05-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Misschien zorgt ze ervoor dat ze eens in de zoveel tijd door een grote neger genomen wordt als hij de slaapkamer binnenkomt.
Oud 20-05-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vroeg ik me ook nog af Maar ik denk dat ze gewoon tegen hem zegt dat hij vanavond wel anaal mag.
hum ik krijg een soort flashback was er niet zo'n lateavondreclame met "ja schat, jij mag anaal" oid?
Oud 20-05-2011, 23:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
hum ik krijg een soort flashback was er niet zo'n lateavondreclame met "ja schat, jij mag anaal" oid?
Die ken ik niet, maar hij klinkt wel grappig.
Oud 20-05-2011, 23:20
Uice
Uice is offline
Zal ik nu The Great Mouse Detective gaan kijken, of is het soms al te laat?
Oud 20-05-2011, 23:23
Uice
Uice is offline
Het valt me op dat in veel Disney Classics de sidekicks al het werk doen, en de helden nauwelijks iets. Met name in Doornroosje: zij en die prins doen echt geen reet, en die drie feeën doen ALLES. Ze laten de prins uiteindelijk die draak verslaan, maar dat hadden ze net zo goed zelf kunnen doen, want het is alleen maar omdat hij een zwaard gooit dat ze betoverd hebben.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weltrusten. Het is hier een muggenfestijn!
Verwijderd
Citaat:
Is er trouwens een website over de apocalyps van morgen?
www.familyradio.com
Verwijderd
Citaat:
God beloofde Noach dat Hij de aarde en al wat er op leefde niet meer door water zou vernietigen, en sloot een verbond met hem. Als teken van Gods verbond met Noach zou voortaan de regenboog verschijnen. Als deze aan de hemel verscheen zou God zich het verbond herinneren dat Hij met Noach had gesloten.
Ook frappant, eigenlijk, van die regenboog. God, een almachtige en alwetende entiteit, belooft om iets niet meer te doen en moet daar helemaal een nieuw natuurfenomeen voor uitvinden want anders vergeet hij het. Maar als je eenmaal in je leven denkt van 'hm misschien bestaat de Heilige Geest wel niet' dan is dat meteen een doodzonde en ga je naar de hel. Hij kan wel van miljarden mensen bijhouden wat al hun gedachten zijn en of daar iets kwalijks tussen zit, maar een afspraak onthouden die hij zelf gemaakt heeft, daar is 'ie te seniel voor?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het valt me op dat in veel Disney Classics de sidekicks al het werk doen, en de helden nauwelijks iets. Met name in Doornroosje: zij en die prins doen echt geen reet, en die drie feeën doen ALLES. Ze laten de prins uiteindelijk die draak verslaan, maar dat hadden ze net zo goed zelf kunnen doen, want het is alleen maar omdat hij een zwaard gooit dat ze betoverd hebben.
Doornroosje is gay
Oud 20-05-2011, 23:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ook frappant, eigenlijk, van die regenboog. God, een almachtige en alwetende entiteit, belooft om iets niet meer te doen en moet daar helemaal een nieuw natuurfenomeen voor uitvinden want anders vergeet hij het. Maar als je eenmaal in je leven denkt van 'hm misschien bestaat de Heilige Geest wel niet' dan is dat meteen een doodzonde en ga je naar de hel. Hij kan wel van miljarden mensen bijhouden wat al hun gedachten zijn en of daar iets kwalijks tussen zit, maar een afspraak onthouden die hij zelf gemaakt heeft, daar is 'ie te seniel voor?
Tja, ik heb het ook niet verzonnen
Oud 20-05-2011, 23:26
Pierrot
Pierrot is offline
Die Disneyfilms zitten ook vol met golddiggers.
Oud 20-05-2011, 23:26
Verwijderd
Ik heb de lol van Doornroosje nooit begrepen; ik vond dat het saaiste sprookje aller tijden. Er gebeurde gewoon geen fuck, iedereen sliep
Oud 20-05-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
iedereen sliep
Oud 20-05-2011, 23:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb de lol van Doornroosje nooit begrepen; ik vond dat het saaiste sprookje aller tijden. Er gebeurde gewoon geen fuck, iedereen sliep
De Disneyfilm is best wel aardig. Zij zelf en haar prins zijn gewoon heel saai.
Oud 20-05-2011, 23:30
Uice
Uice is offline
Nu ga ik weg.
Oud 20-05-2011, 23:32
Pierrot
Pierrot is offline
De enige Disneyfilm waar ik grote liefde voor had was Fantasia.
Oud 20-05-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
De Disneyfilm is best wel aardig. Zij zelf en haar prins zijn gewoon heel saai.
Ik was meer van geeky Belle of dief en liegebeest Alladin. Maar die scene dat Doornroosjes jurk wordt gemaakt, heeft wel veel indruk gemaakt op mijn zevenjarige prinsessenmeisjeszieltje Heb de film nooit gezien tot afgelopen jaar, maar die scene wel.
Oud 20-05-2011, 23:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik was meer van geeky Belle of dief en liegebeest Alladin. Maar die scene dat Doornroosjes jurk wordt gemaakt, heeft wel veel indruk gemaakt op mijn zevenjarige prinsessenmeisjeszieltje Heb de film nooit gezien tot afgelopen jaar, maar die scene wel.
Dat is wel een mooie scène. Ik realiseerde me als kind nooit dat die film helemaal niet gaat over Doornroosje en de prins, maar over die feeën. Hij is toch niet zo seksistisch als ik dacht.
Oud 20-05-2011, 23:50
Thomas.
Thomas. is offline
Tvp
Oud 21-05-2011, 00:00
Pierrot
Pierrot is offline
Meteen die film maar weer eens binnenhalen. Te lang niet gezien.
Oud 21-05-2011, 00:02
Verwijderd
Ik zag nooit die films. wij konden niet de video's kijken en ook de tv was alleen 1, 2 en 3.
Oud 21-05-2011, 00:07
Thomas.
Thomas. is offline
Ik wil The inception nog wel eens een keer zien
Oud 21-05-2011, 00:10
Verwijderd
Het is Inception he.

Moet jij niet op je bed liggen?
Oud 21-05-2011, 00:16
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Het is Inception he.

Moet jij niet op je bed liggen?
Kom net van een feest af.
nouja, feest... Meer een beetje muziek maken bij een vuurtje
Oud 21-05-2011, 00:17
Pierrot
Pierrot is offline
Zeg, het is weekend.
Oud 21-05-2011, 00:18
Thomas.
Thomas. is offline
Ik ben blij dat ik niet naar zo'n wannabefeest was geweest als Fris(was vandaag) in de effenaar(voor de mensen die Eindhoven een beetje kennen)
Oud 21-05-2011, 00:20
Thomas.
Thomas. is offline
Je begint trouwens steeds meer op een moedertje te lijken
Oud 21-05-2011, 00:23
Pierrot
Pierrot is offline
Ben je echt dertien?
Oud 21-05-2011, 00:36
Sherlock
Sherlock is offline
Nou, ik heb bladerunner gezien. Aardig filmpje wel niet heel speciaal. Leuke special effects voor '82
Oud 21-05-2011, 00:50
Verwijderd
Fuck, er zijn gewoon echt mensen die zich zorgen maken over de dag des oordeels morgen :')

Ik maak me meer zorgen over wat er verteld gaat worden tijdens het Sinterklaasjournaal!
Oud 21-05-2011, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat ik niet naar zo'n wannabefeest was geweest als Fris(was vandaag) in de effenaar(voor de mensen die Eindhoven een beetje kennen)
Wannebefeest?? Je bent 13, je mag geen alcohol! Wat zeg ik, je zou van mij ook absoluut niet zo laat nog naar een feest mogen!

Dan maar een streng moedertje, kan me niet schelen!
Oud 21-05-2011, 01:19
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Fuck, er zijn gewoon echt mensen die zich zorgen maken over de dag des oordeels morgen :')

Ik maak me meer zorgen over wat er verteld gaat worden tijdens het Sinterklaasjournaal!
Word.
Oud 21-05-2011, 01:30
Elmp
Elmp is offline
http://www.youtube.com/watch?v=FU1vi...eature=related

Morgen Pirates deeltje 4 in 3D.
Oud 21-05-2011, 01:42
Uice
Uice is offline
Bril aflaten. Dan zijn de kleuren mooier en verder merk je nauwelijks verschil.
Oud 21-05-2011, 06:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen!
Oud 21-05-2011, 07:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Bril aflaten. Dan zijn de kleuren mooier en verder merk je nauwelijks verschil.
Oud 21-05-2011, 08:09
Verwijderd
Hallo, ik kom mijn fascinatie van de dag met jullie delen:

Dit is een zeeprik:

Onschuldig visje op het eerste gezicht! Dit is zijn mond:

Spoiler

Ze zijn zo groot:
Spoiler

En ja, ze leven in Nederland.
Oud 21-05-2011, 08:12
Verwijderd
Goedemorgen!

Citaat:
Maar je gedachten worden niet gecontroleerd door God, maar door de Heilige Geest. God is niet onder de mensen. Je kan Hem ook nooit echt bereiken, want alle geloofsdingen die jij als gewoon mens doet worden door andere dingen overgenomen. Je geloof en gedachten worden gecontroleerd door de Heilige Geest, die nog wel op aarde is en in je hart leeft, zeg maar. De hele vergeving is gedaan door Jezus Christus en als je echt iets van God wil, moet je bidden tot een ikoonheilige die dat dan in de andere wereld voor jou gaat regelen. God doet echt niks meer in deze wereld sinds de tijd van Openbaringen voorbij is, geloof ik. Hij is alleen soortvan het hart van de Triniteit.
En die regenboog, ik dacht altijd dat dat was om de mensen aan God te herinneren. Maar gek is het wel.
Oud 21-05-2011, 08:14
Verwijderd
Citaat:

Dit is een zeeprik:

[afbeelding]

Spoiler

Ze zijn zo groot:
Spoiler

Do want.
Oud 21-05-2011, 08:17
Verwijderd
Citaat:

Dit is een zeeprik:

[afbeelding]

Spoiler

Ze zijn zo groot:
Spoiler

Ja, dat zijn gave beesten En ze legden de basis voor het broertje van Lotus Boob, onze oude internetvriend:

Spoiler
Oud 21-05-2011, 08:21
Verwijderd
ha, dat plaatje zocht ik nog die heb je wel eens eerder gepost
Oud 21-05-2011, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen!

Maar je gedachten worden niet gecontroleerd door God, maar door de Heilige Geest. God is niet onder de mensen. Je kan Hem ook nooit echt bereiken, want alle geloofsdingen die jij als gewoon mens doet worden door andere dingen overgenomen. Je geloof en gedachten worden gecontroleerd door de Heilige Geest, die nog wel op aarde is en in je hart leeft, zeg maar. De hele vergeving is gedaan door Jezus Christus en als je echt iets van God wil, moet je bidden tot een ikoonheilige die dat dan in de andere wereld voor jou gaat regelen. God doet echt niks meer in deze wereld sinds de tijd van Openbaringen voorbij is, geloof ik. Hij is alleen soortvan het hart van de Triniteit.
En die regenboog, ik dacht altijd dat dat was om de mensen aan God te herinneren. Maar gek is het wel.
Oh, ik ben verder niet gelovig dus ik geloof je op 't woord Ik wilde gewoon graag zeuren over dat je best kinderen mag verkrachten en dan nog kunt bekeren, maar als er ooit in je leven een kritische gedachte over de Heilige Geest in je hoofd opkwam, dat het dan meteen einde oefening is volgens de Bijbel. Ook als het per ongeluk ging, want als de Kerk zegt van 'DENK HIER NIET AAN ANDERS GA JE NAAR DE HEL' dan zijn er vast genoeg vrome Christenburgers geweest die toch per ongeluk iets dachten. Die moeten dus ook alsnog direct naar de hel. Geen genade!!1
Oud 21-05-2011, 08:27
Martiño
Martiño is offline
Aw gross
Oud 21-05-2011, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ben verder niet gelovig dus ik geloof je op 't woord Ik wilde gewoon graag zeuren over dat je best kinderen mag verkrachten en dan nog kunt bekeren, maar als er ooit in je leven een kritische gedachte over de Heilige Geest in je hoofd opkwam, dat het dan meteen einde oefening is volgens de Bijbel. Ook als het per ongeluk ging, want als de Kerk zegt van 'DENK HIER NIET AAN ANDERS GA JE NAAR DE HEL' dan zijn er vast genoeg vrome Christenburgers geweest die toch per ongeluk iets dachten. Die moeten dus ook alsnog direct naar de hel. Geen genade!!1
Ik heb het net opgezocht, en de regenboog is inderdaad om God aan het Verbond te herinneren. Raar. Dat moet ik nog eens uitzoeken.
En volgens mij is het ook niet zo streng als je zegt. Misschien dat je wel moet boeten voor slechte gedachten, maar niet voor eeuwig en in de hel. Meer in het vagevuur of zo. Bovendien heeft Jezus (volgens de Bijbel dus) nog wat dingetjes veranderd. Hij is gestorven voor de zonden van alle mensen, waarmee alles dus in principe vergeven kan worden. Alleen niet alles even makkelijk. Voor sommige dingen zal je meer boete en zo moeten doen dan voor andere. Maar God is rechtvaardig en alles, dus dat komt vast wel goed.
En de Kerk, ja, ach, de Kerk zegt wel meer. Die willen gewoon mensen bang maken.
Oud 21-05-2011, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het net opgezocht, en de regenboog is inderdaad om God aan het Verbond te herinneren. Raar. Dat moet ik nog eens uitzoeken.
En volgens mij is het ook niet zo streng als je zegt. Misschien dat je wel moet boeten voor slechte gedachten, maar niet voor eeuwig en in de hel. Meer in het vagevuur of zo. Bovendien heeft Jezus (volgens de Bijbel dus) nog wat dingetjes veranderd. Hij is gestorven voor de zonden van alle mensen, waarmee alles dus in principe vergeven kan worden. Alleen niet alles even makkelijk. Voor sommige dingen zal je meer boete en zo moeten doen dan voor andere. Maar God is rechtvaardig en alles, dus dat komt vast wel goed.
En de Kerk, ja, ach, de Kerk zegt wel meer. Die willen gewoon mensen bang maken.
De Heilige Geest is toch ook pas van het Nieuwe Testament? Dan zou deze passage ook van na/tijdens Jezus z'n tijd moeten zijn. En dat is juist het absurde, dat het zo streng is. Niet dat er veel mensen zijn die in deze regel geloven, vooral nu het geoorloofd is om zelf een beetje te puzzelen met Gods woord en te kijken wat je zelf aannemelijk vindt Maar toch.
Oud 21-05-2011, 08:42
Verwijderd
Mmmmja. Volgens mij is het niet echt dat God het anders niet meer weet, maar meer dat Hij op die moment echt terugdenkt aan het Verbond. Meer als teken aan de mensen ('Ik zal écht nooit meer doen wat Ik gedaan heb, en iedere keer als jullie een regenboog zien, kunnen jullie daar extra zeker van zijn') dan aan zichzelf ('hee, een regenboog. Wat zou ik ook alweer niet doen?').
Oud 21-05-2011, 08:45
Verwijderd
Citaat:
De Heilige Geest is toch ook pas van het Nieuwe Testament? Dan zou deze passage ook van na/tijdens Jezus z'n tijd moeten zijn. En dat is juist het absurde, dat het zo streng is. Niet dat er veel mensen zijn die in deze regel geloven, vooral nu het geoorloofd is om zelf een beetje te puzzelen met Gods woord en te kijken wat je zelf aannemelijk vindt Maar toch.
Nee, al in Genesis zweeft de Heilige Geest over het water, als God bezig is de wereld te scheppen.
En in de Bijbel staan veel dingen waar niet echt veel mensen zich aan houden. Als je helemaal volgens de Bijbel leeft moet je je baard laten staan, kleding uit één stuk dragen, geen schelpdieren eten en mag je het licht in de wc nooit uitdoen (). Ik kan me niet voorstellen dat God daarvoor iedereen naar de hel zou sturen.
Oud 21-05-2011, 08:49
Verwijderd
Ik heb een paar Heilige-Geest-passages opgezocht, hier:

Citaat:
Daarom zeg ik u: Alle zonde en lastering zal de mensen vergeven worden, maar de lastering van de Geest zal niet vergeven worden. Spreekt iemand een woord tegen de Zoon des mensen, het zal hem vergeven worden; maar spreekt iemand tegen de Heilige Geest, het zal hem niet vergeven worden, noch in deze eeuw, noch in de toekomende.’ (Mattheüs 12: 31, 32)

‘Dit zeg ik jullie: er is geen zonde en geen godslastering die de mensen niet vergeven kan worden, maar wie lastert tegen de Heilige Geest, die kan nooit vergeving krijgen, want die is schuldig aan een onuitwisbare zonde.’ (Marcus 3: 29)
Mattheüs en Marcus, dus uit het Nieuwe Testament. Eén kwaad woord over de Heilige Geest en het is een enkeltje hel. Kusjes, God.
Oud 21-05-2011, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een paar Heilige-Geest-passages opgezocht, hier:

Mattheüs en Marcus, dus uit het Nieuwe Testament. Eén kwaad woord over de Heilige Geest en het is een enkeltje hel. Kusjes, God.
Wô! Ik denk niet dat het echt zo streng is, omdat ik me afvraag hoe je de Heilige Geest zou moeten lasteren. Het is immers niet echt een vastomlijnd iets. Je kan hoogstens de naam bespotten, en ik denk dat dat dan onder 'domheid' zou vallen.

Maar toch. Echt aardig is het niet, nee. Ik ga het uitzoeken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten