Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan maar een streng moedertje, kan me niet schelen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Goedemorgen!
Citaat:
En die regenboog, ik dacht altijd dat dat was om de mensen aan God te herinneren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En volgens mij is het ook niet zo streng als je zegt. Misschien dat je wel moet boeten voor slechte gedachten, maar niet voor eeuwig en in de hel. Meer in het vagevuur of zo. Bovendien heeft Jezus (volgens de Bijbel dus) nog wat dingetjes veranderd. Hij is gestorven voor de zonden van alle mensen, waarmee alles dus in principe vergeven kan worden. Alleen niet alles even makkelijk. Voor sommige dingen zal je meer boete en zo moeten doen dan voor andere. Maar God is rechtvaardig en alles, dus dat komt vast wel goed. En de Kerk, ja, ach, de Kerk zegt wel meer. Die willen gewoon mensen bang maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mmmmja. Volgens mij is het niet echt dat God het anders niet meer weet, maar meer dat Hij op die moment echt terugdenkt aan het Verbond. Meer als teken aan de mensen ('Ik zal écht nooit meer doen wat Ik gedaan heb, en iedere keer als jullie een regenboog zien, kunnen jullie daar extra zeker van zijn') dan aan zichzelf ('hee, een regenboog. Wat zou ik ook alweer niet doen?').
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in de Bijbel staan veel dingen waar niet echt veel mensen zich aan houden. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb een paar Heilige-Geest-passages opgezocht, hier:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: