Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De VVD heeft haar handtekening weggehaald onder een wetsvoorstel dat zij eerder samen met D66 had ingediend om godslastering niet meer strafbaar te stellen. Volgens VVD'er Fred Teeven, een van de indieners, is dat gebeurd toen hij staatssecretaris van Justitie werd. Maar D66 is ervan overtuigd dat de liberalen hiermee de gunst van de SGP willen verwerven in ruil voor steun aan de coalitie in de Eerste Kamer.
VVD ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel 6 uur bezig geweest en amper geld gewonnen, maar het gaat om het idee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hoi, ik ben naar de grote rommelmarkt geweest en het was vooral grappig om te zien hoe mensen hele shopperbags vol rommel laden op het moment dat alles gratis wordt. Ik heb alleen een gratis oud domino-spelletje meegenomen. Zo één in een houten doosje met een schuifdeksel en zwarte steentjes. Mijn oma had die vroeger.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Oh! Ik bedenk me net dat ik bij mn vader nog zo'n vaas met gekleurde glazen champagneglazen heb liggen! Is dat niks voor het stuk?
||
Citaat:
![]() ja, ik wist niet dat die Daily Dollar ook zonder satellite gedaan kon worden...Anders had ik wel direct ingekocht. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|