Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2011, 13:33
Verwijderd
.. Maar ik ben geen boer, dat scheelt.
Advertentie
Oud 22-05-2011, 13:34
Verwijderd
Nee, ik duidelijk wel
Oud 22-05-2011, 13:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee, ik duidelijk wel
Oud 22-05-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik duidelijk wel
Oud 22-05-2011, 13:38
Verwijderd
Verwijderd
toen ik vanochtend de laptop aanzette, was dat om mijn internetbankieren te checken, en toen dacht ik 'komaan, ik open ook het forum even'.

Ik ben inmiddels nog niet ingelogd op internetbankieren
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik duidelijk wel
oo meriete oo meriete lekker boeremeid
oo meriete oo meriete die a zo lekker vrijt

Verwijderd
Dat is wel herkenbaar Sarah

Vanmorgen dacht ik ook, ik ga mijn animatie afmaken! En vervolgens heb ik nog maar erg weinig bewerkstelligd
Oud 22-05-2011, 13:40
Verwijderd
Oud 22-05-2011, 13:42
Verwijderd
Woei en een jongen van mijn middelbare school is nog heter geworden
Oud 22-05-2011, 13:42
Verwijderd
Als ik aan Sanne denk komt dit in me op:

Kom Sanne, lekker dansendansen!
Oud 22-05-2011, 13:43
Verwijderd
Hahahahahaah FUCK JULLIE.
Oud 22-05-2011, 13:43
Verwijderd
Als ik aan Sanne denk komt dit in me op:

Oud 22-05-2011, 13:45
Verwijderd
Hoe doe je dat trouwens als je je electriciteit overzet? Want als we dat doen per 27 juni, hebben we geen electriciteit meer in het appartement waar we de laatste weken wel nog wonen, en als we dat doen per 9 juli, hebben we geen electriciteit in het huis waar de we de eerste weken wel al klussen.
Oud 22-05-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Hoe doe je dat trouwens als je je electriciteit overzet? Want als we dat doen per 27 juni, hebben we geen electriciteit meer in het appartement waar we de laatste weken wel nog wonen, en als we dat doen per 9 juli, hebben we geen electriciteit in het huis waar de we de eerste weken wel al klussen.
Dat kan volgens mij prima overlappen Wij moesten onze meterstanden doorgeven toen we verhuisden uit het appartment en op de dag dat we de sleutel kregen van ons huis, de sleutel kregen we twee weken voor we verhuisden, was geen enkel probleem.
Oud 22-05-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Hmm ik heb nog nooit meegemaakt dat de electriciteit echt áfgesloten was. Ook niet toen ik in m'n huidige residentie trok en dat heeft toch al wel anderhalf jaar leeg gestaan.
Oud 22-05-2011, 13:56
Verwijderd

Damn jongens, wat een sound! Wat waren ze toch goed.
Oud 22-05-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Hahahahahaah FUCK JULLIE.
Ach meid wees trots op waar je vandaan komt
Oud 22-05-2011, 15:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
He, DWHN was gister weer begonnen Gemist!
Oud 22-05-2011, 15:18
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat Dobermann zegt. Volgens mij sluiten ze de elektriciteit nooit echt af. Het gaat meer om de datum (en daarbij behorende meterstanden) vanaf waar je betaalt.
Oud 22-05-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Wat Dobermann zegt. Volgens mij sluiten ze de elektriciteit nooit echt af. Het gaat meer om de datum (en daarbij behorende meterstanden) vanaf waar je betaalt.
Ye bedankt voor de confirm. Toen ik introk in dit pand kreeg ik een rekening van m'n oude provider van als ik me niet vergis nog een periode dat het huis leeg stond tot aan nu. Later heb ik de boel omgezet en dat ging ook vlekkeloos.
Oud 22-05-2011, 15:28
Verwijderd
De VVD heeft haar handtekening weggehaald onder een wetsvoorstel dat zij eerder samen met D66 had ingediend om godslastering niet meer strafbaar te stellen. Volgens VVD'er Fred Teeven, een van de indieners, is dat gebeurd toen hij staatssecretaris van Justitie werd. Maar D66 is ervan overtuigd dat de liberalen hiermee de gunst van de SGP willen verwerven in ruil voor steun aan de coalitie in de Eerste Kamer.

VVD
Oud 22-05-2011, 15:32
Verwijderd
ok
Oud 22-05-2011, 15:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Whuhu, he Dober...Ik dacht: laat ik weer eens een potje gaan pokeren. Dus geld gestort, Daily Dollar op FT gedaan, eindig ik 58e v/d 5000+ Ik ben het nog niet verleerd!
Oud 22-05-2011, 15:35
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31620143 Ik moest zo hard lachen om dit
Oud 22-05-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Whuhu, he Dober...Ik dacht: laat ik weer eens een potje gaan pokeren. Dus geld gestort, Daily Dollar op FT gedaan, eindig ik 58e v/d 5000+ Ik ben het nog niet verleerd!
Ahh nice man! Schrijf jij je dan gewoon in voor 'n sattelite? En hoe lang duurt zoiets? Want ik speel tot nu toe alleen maar SNG's maar een groot tournooi lijkt me ook keichaaf.
Oud 22-05-2011, 15:36
Verwijderd
ik snap hem niet!
Oud 22-05-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
ik snap hem niet!
Oud 22-05-2011, 15:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ahh nice man! Schrijf jij je dan gewoon in voor 'n sattelite? En hoe lang duurt zoiets? Want ik speel tot nu toe alleen maar SNG's maar een groot tournooi lijkt me ook keichaaf.
Nja, inschrijf was maar $1, maar ik deed idd een SNG satellite van $0,25 ct en won daarmee een entry.

Wel 6 uur bezig geweest en amper geld gewonnen, maar het gaat om het idee
Oud 22-05-2011, 15:38
Verwijderd
Oud 22-05-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Nja, inschrijf was maar $1, maar ik deed idd een SNG satellite van $0,25 ct en won daarmee een entry.

Wel 6 uur bezig geweest en amper geld gewonnen, maar het gaat om het idee
Meh ja, 6 uur lang pokeren (online that is) vergt wel erg veel van m'n concentratie. Ik weet niet zo goed of ik dat vol ga houden Maar je kunt je toch ook verder in het tournooi inkopen? Dat je niet met een $.25 sattelite begint maar gewoon $1 of zelfs meer?
Oud 22-05-2011, 15:44
Verwijderd
Wisten jullie dat de muziekjes van The Sims 2 van de hand van Junkie XL zijn?
Oud 22-05-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Wisten jullie dat de muziekjes van The Sims 2 van de hand van Junkie XL zijn?
Seriously? Wat gaaf
Oud 22-05-2011, 15:46
Verwijderd
Er staat een heel interview met hem over gamemuziek in de Quest
Oud 22-05-2011, 15:49
Verwijderd

...enzovoort. Plus alle muziekjes van als de Sims de radio aanzetten of piano spelen.
Oud 22-05-2011, 15:50
Verwijderd
Chris Vrenna en Franck Klepacki zijn natuurlijk de goden van de gamemuziekjens

<3
Oud 22-05-2011, 15:52
Verwijderd
ik vind de soundtrack van half life erg fijn
Oud 22-05-2011, 15:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Chris Vrenna en Franck Klepacki zijn natuurlijk de goden van de gamemuziekjens

[filmpje]

[filmpje]

<3
Pff. Nobuo Uematsu ftw. En wat te denken van de muziek van bijvoorbeeld Shadow of the Colossus, of van Silent Hill <3. Amerikaanse games leggen het altijd af tegen de Japanners qua muziek
Oud 22-05-2011, 16:00
Verwijderd
de muziek bij morrowind is ook tof
Oud 22-05-2011, 16:12
Verwijderd
Sanne ik neem het wel even voor je op hoor!

ik denk bij dit liedje aan jou hoor
Oud 22-05-2011, 16:17
Verwijderd
Hoi, ik ben naar de grote rommelmarkt geweest en het was vooral grappig om te zien hoe mensen hele shopperbags vol rommel laden op het moment dat alles gratis wordt. Ik heb alleen een gratis oud domino-spelletje meegenomen. Zo één in een houten doosje met een schuifdeksel en zwarte steentjes. Mijn oma had die vroeger.
Oud 22-05-2011, 16:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoi, ik ben naar de grote rommelmarkt geweest en het was vooral grappig om te zien hoe mensen hele shopperbags vol rommel laden op het moment dat alles gratis wordt. Ik heb alleen een gratis oud domino-spelletje meegenomen. Zo één in een houten doosje met een schuifdeksel en zwarte steentjes. Mijn oma had die vroeger.
Je had er zeker niet aan gedacht om een setje foute glazen en andere gave attributen mee te nemen?
Oud 22-05-2011, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
He, DWHN was gister weer begonnen Gemist!
Mwoh, niet zo heel veel gemist hoor. Hoewel Acda wel goed op dreef was. Maar voor mijn gevoel is het nog sneller voorbij dan eerst.
Verwijderd
Citaat:
Pff. Nobuo Uematsu ftw. En wat te denken van de muziek van bijvoorbeeld Shadow of the Colossus, of van Silent Hill <3. Amerikaanse games leggen het altijd af tegen de Japanners qua muziek
Dat zie ik anders!
Verwijderd
Citaat:
Mwoh, niet zo heel veel gemist hoor. Hoewel Acda wel goed op dreef was. Maar voor mijn gevoel is het nog sneller voorbij dan eerst.
Gyros 555..? Ouzo? Ik ging wel even stuk daar
Oud 22-05-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Je had er zeker niet aan gedacht om een setje foute glazen en andere gave attributen mee te nemen?
Natuurlijk wel. Maar ik heb niets kunnen vinden.
Oud 22-05-2011, 16:41
Carn
Carn is offline
zag je net je smsje. Jammer dat mijn collectie van diervormige spaarobjecten nu niet kan groeien
Oud 22-05-2011, 16:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gyros 555..? Ouzo? Ik ging wel even stuk daar
Ja, dat was wel leuk

Citaat:
Natuurlijk wel. Maar ik heb niets kunnen vinden.
Oh jammer. Je kunt echt van die pareltjes vinden.

Oh! Ik bedenk me net dat ik bij mn vader nog zo'n vaas met gekleurde glazen champagneglazen heb liggen! Is dat niks voor het stuk?
Oud 22-05-2011, 16:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Meh ja, 6 uur lang pokeren (online that is) vergt wel erg veel van m'n concentratie. Ik weet niet zo goed of ik dat vol ga houden Maar je kunt je toch ook verder in het tournooi inkopen? Dat je niet met een $.25 sattelite begint maar gewoon $1 of zelfs meer?
Ja 6 uur lang is ook wel lang, beter speel je een kleinere MTT van een paar 100 man. Maar ook die kan makkelijk 4-5 uur duren incl. final table. MTT's duren nu eenmaal lang

ja, ik wist niet dat die Daily Dollar ook zonder satellite gedaan kon worden...Anders had ik wel direct ingekocht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten