Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 11:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() [edit] voor ik aangevallen word door geertje: ja jij moet ook mee naar de 'bespreking', dat spreekt voor zich ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 12:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ga je trouwens naar punk = dead in nijmegen of niet mark? o.a Disturbance Trouwens! Ik ga binnenkort zingen in nóg een punkbandje, en we hebben laatst disturbance & the bips backstage ontmoet en ze vroegen of wij dan eventueel samen met hun wouden optreden in november als we dan al een show van 30 minuten kunnen volspelen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] Ik heb nog eens nagedacht, en Enschede wordt me echt te duur.. het is 30 euro zoveel voor een retourtje, dat kan ik toch beter besteden :/ dus tenzij het toch nog verplaatst wordt naar bijvoorbeeld Zwolle (wat net een paar keer is voorgesteld) kan ik niet komen ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 17:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hm. vaag. het is in elk geval darkkitty13@hotmail, maar daar ben ik haast nooit meer aangezien ik er nooit kan connecten (EN daar heb ik je al in staan, EN je bent nooit online wanneer ik er ben *kijkt zielig*) - dus nu ben ik vaker op first_surrealistic_fantasy@hotmail ![]() En op dit moment ga ik weer wegfladderen van de comp, aangezien mn haartjes net zijn geverfd en ik er nu een hoop nephaar in ga zetten ![]() -- Even ontopic - er zijn nu al een stuk of vijf/zes mensen die liever naar Zwolle willen, is het misschien een idee toch maar weer te stemmen? Ten slotte is Zwolle niet eens aan bod gekomen.. En twee dagen is inderdaad wat snel om al een plaats te kiezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(zodra ik klaar ben met mn haarding ![]() en op je bovenste reply: gewoon komen en praten, we zijn niet eng.. hoewel sommige types wel heel bijtgraag zijn ![]() |
![]() |
|
ZWOLLE!!
Dan kom ik ook, lekker dichtbij een keer!! *blij dat er s een meeting idb komt* mijn mail = pain_in_the_punkass@hotmail.com kan ook handig zijn, ofzo? Hmm .. naja
|
Kom op nou jongens, waarom moet het nou ineens Zwolle worden? Die paar Euro verschil is toch niet zo'n ramp.
Lijkt jullie zwolle echt leuker dan Enschede + Hengelo? (twee grotere steden dan zwolle) En wat waren jullie van plan 's avonds in zwolle te doen? De Docter moet je toch 18 voor zijn om binnen te komen? Net als meer cafe's daar. en heefd Zwolle winkels dan die het enigzins waard zijn om te komen. Als dat allemaal geregeld word, tsja ok. Dan vind ik het prima hoor. Maar kom op, please kom eens naar ensch+heng. ![]() ![]() ![]() ![]() *sorrie ben beetje teleurgesteld denk ik*
Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 22:09. |
![]() |
|
*Als* ik kom ( ik wil nu ook weleens eindelijk naar een meeting), heb ik toch liever Zwolle. Aangezien ik daar nu woon, en het dan gratis is. Maar ik stem ook op Enschede.
Best leuke winkels toch. Alleen jammer van al dat bouw werk. Het word nieteens mooi. ![]() *Is enschede echt groter dan zwolle? Hm, zou ook best wel kunnen. Ik vind Zwolle toch wat leuker, leukere sfeer*
||
Citaat:
Ziet trouwens net dat het voor mij denk ik zelfs te duur zou worden als het in Zwolle word gehouden. (wil absoluut naar de strand meeting) Maarja, dat hebben mensjes natuurlijk ook met Enschede die vanuit Zwolle komen.
Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 22:33. |
![]() |
|
JAAA! Ik ben voor Zwolle en Ieme ook! De Docter is ook verbouwd, dat wil nu vast IEDEREEN zien *subtiele hint*
Op zich kunnen we voor mensen die teveel geld hebben of die toch echt liever naar Zwolle gaan ook wel een andere meeteing houden. Misschien een maandje later eventueel, om wat meer speling te geven. Voor mij is Enschede een beetje ver, Zwolle is al zo duur vanaf H'veen en aangezien ik geen vast budget heb om op terug te vallen hou ik het liever wat goedkoper. Laten we iig de stemmen even tellen: Avelon Mennuz Sooz (Minority en SickofitAll.....?) Black Rainbow Aurelia AutumnRain Hukkie Ieme
|
...*zucht*....
Nou, vooruit dan maar, omdat je er zo'n lieve smilie achter zette. Avelon Mennuz Sooz (Minority en SickofitAll.....?) Black Rainbow Aurelia AutumnRain Hukkie Ieme Paranoide Datum maakt me niet veel uit, als het maar niet heel binnekort is. Ik moet nl. ook nog even sparen voor dit reisje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zwollemeeting Paranoide Avelon Mennuz Sooz (Minority en SickofitAll.....?) Black Rainbow Aurelia AutumnRain Hukkie Ieme allemaal dit lijstje kwooten ![]() -- drie meetings is echt te veel, zo krijg je nog meer verspreiding tussen mensen die ipv de zwollemeet toch maar naar enschede gaan, en zo krijg je heel weinig mensen op alletwee (..drie?) de meetings. black sugar: Enschede lijkt me stiekem ook wel leuker, omdat daar een bos is, maar enschede red ik echt niet.. en aangezien er toch een hoop mensen voor zwolle stemmen, denken er meer mensen zo over na.. bovendien wonen er volgens mij meer forummers in/bijzwolle dan in/bij enschede. wel lullig dat het nu in eens veranderd, maar goed, we hadden ook niet na twee dagen gelijk de plaats moeten bepalen ![]() black rainbow: rijd jij vanuit amsterdam? zoja, zullen we dan samen gaan? anders kom ik ergens in duitsland uit, ben ik bang ![]() ![]() de datum: zo laat mogelijk inderdaad, als het oktober wordt dan toch het liefst eind oktober.. ![]() en verder: als ik de docterdinges niet binnenkom dan laten jullie me niet alleen op straat achter he? *kijkt lief* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je speelt vals. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maaru ik zou het dus wel beter vinden als het een keer in Zwolle zou zijn, ik bedoel dit is de eerste keer dat ik lees over een meet in de buurt, en Zwolle is dan misschien wat kleiner, maar dan hoef je dus ook minder lang te lopen van leuke winkel naar leuke winkel naar docter .. enzo ![]()
|
Zwollemeeting
Paranoide Avelon Mennuz Sooz (Minority en SickofitAll.....?) Black Rainbow Aurelia AutumnRain Hukkie Ieme (jozz psychotic epd ? veranderen ze zelf maar) en ik ben het eens met paranoide en ik heb haar toegevoegd en 5 oktober ofzo? dan kan tenminste eerst over negedacht worden vervolgens vrijgevraagd en daarna gespaard ![]() mag ook 12 oktober ofzo toch? of willen jullie het heeel snel?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() punk = dead.. mja, mischien, ff kijke hoe 't met geld zit dan ![]() is wel vet als je met Disturbance ken spelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb toch geen zin om te meeten ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Metal Meeting lauwzzz | 4 | 14-05-2006 17:26 | |
Liefde & Relatie |
[Meeting, Utrecht, 28 december a.s., 12.00 uur] Hoe lang ben jij? WolterB | 500 | 14-12-2005 10:17 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Seksualiteit |
Meeting... Verwijderd | 52 | 04-04-2002 19:29 | |
Seksualiteit |
Meeting! Soullar | 116 | 16-01-2002 11:10 |