Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 11:10
Verwijderd
Stiekem had ik trouwens m'n PM-box wel vol verwacht met briljante ingevingen wat betreft mijn Nieuwe Nickname en bijpassende avatar maar helaas..
Advertentie
Oud 15-06-2011, 11:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tacky. Maar als dit éckt op één album staat, zowel dat ene nummer als dit, vind ik het ineens wel heel tof.
Je moeder is tacky!

Meer van dit album:

Oud 15-06-2011, 11:12
Edelweiss
Edelweiss is offline
Woow is er hier een zoenschema dan?
Carn
Carn is offline
oh dear.
Verwijderd
Citaat:
Het was niet echt roddelen. Syori zei dat ze Mephisto wel eens gemeet had, toen werd er door Schrodinger gesuggereerd dat ze dan vast met 'm in het zoenschema stond en toen zei ik dat ik 'm duizend keer gemeet heb en ik ook niet met 'm in het zoenschema sta, dus dat je 'm best kunt meeten en niet met 'm kunt zoenen. Dat ongeveer.
Kan best inderdaad

Ik ga weer eens solliciteren! Nu niet in Spijkenisse, maar in Schiedam. Maar wel voor bijna het dubbele aantal uren
Oud 15-06-2011, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Stiekem had ik trouwens m'n PM-box wel vol verwacht met briljante ingevingen wat betreft mijn Nieuwe Nickname en bijpassende avatar maar helaas..
Billy!
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het zoenschema is door jou gemaakt he, dus eventuele "onfortuinlijkheden" of "awkwardheden" zijn dan ineens als sneeuw voor de zon verdwenen Ja, ik trek hier even openlijk de betrouwbaarheid van dat ding in twijfel
Het was ook meer een vraag aan Syori of ze 'm gedaan had dan dat het echt over het zoenschema ging.

En dat ding is niet te vertrouwen, want heel veel mensen wilden er niet in staan en hebben mij verzocht ze er uit te halen. Dus dat heb ik braaf gedaan. De échte versie staat echter wel gewoon op mij computer, zonder censuur.

Overigens heb ik nooit een geheim gemaakt van welke forumers ik heb gezoend, dus de lijntjes die mij stonden kloppen gewoon. En daarna heb ik niet meer geviezelevoosd met andere forumers. DUS.
Verwijderd
of Meneer Helderder.
Verwijderd
Citaat:
oh dear.
Choo choo! Here cometh the Late Train
Oud 15-06-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Woow is er hier een zoenschema dan?
Het forum is in feite een grote orgie.
Verwijderd
Citaat:
Het was ook meer een vraag aan Syori of ze 'm gedaan had dan dat het echt over het zoenschema ging.

En dat ding is niet te vertrouwen, want heel veel mensen wilden er niet in staan en hebben mij verzocht ze er uit te halen. Dus dat heb ik braaf gedaan. De échte versie staat echter wel gewoon op mij computer, zonder censuur.

Overigens heb ik nooit een geheim gemaakt van welke forumers ik heb gezoend, dus de lijntjes die mij stonden kloppen gewoon. En daarna heb ik niet meer geviezelevoosd met andere forumers. DUS.
Ja, maar die versie is natuurlijk alláng achterhaald
Of werk je hem steeds netjes bij?
Verwijderd
Citaat:
Billy!

Billy bewaakt mijn CD's, en dat doet-ie goed! Maar om nou te zeggen dat het een suitable nick is..

Citaat:
of Meneer Helderder.
Vind je dat bij mij passen?
Oud 15-06-2011, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Billy!
Citaat:
of Meneer Helderder.
Jaaaa

Citaat:
Ja, maar die versie is natuurlijk alláng achterhaald
Of werk je hem steeds netjes bij?
Verwijderd
Ik vind hem best goed, als nick.

Of doe anders Billy Boekenkast, dat allitereert wel mooi.
Verwijderd
Citaat:

Wat ben je toch walgelijk braaf
Verwijderd
Overigens is het een DK zoenschema, dus Mephisto staat er bijna niet in, alleen met een enkele DK'er die ie heeft gedaan.
Oud 15-06-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Is dat een '' voor 'sorry, hij is inderdaad achterhaald' of 'sorry, ik heb geen leven en iedere keer als er weer ergens een zoenroddel opduikt staat ie er binnen no time in'?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ga weer eens solliciteren! Nu niet in Spijkenisse, maar in Schiedam. Maar wel voor bijna het dubbele aantal uren

Oeh, nice! Zit je iig niet meer in de trein dan dat je aan het werk bent, huhu ;o
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je toch walgelijk braaf
Ach, ik hou gewoon niet van gezeik. Als ik hier permanent weg wil ga ik de hele, ongecensureerde versie posten, dan durf ik nooit meer terug te komen want daar staan echt dingen in die het daglicht niet kunnen verdragen
Verwijderd
Citaat:
Is dat een '' voor 'sorry, hij is inderdaad achterhaald' of 'sorry, ik heb geen leven en iedere keer als er weer ergens een zoenroddel opduikt staat ie er binnen no time in'?
Dat laatste
Oud 15-06-2011, 11:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overigens is het een DK zoenschema, dus Mephisto staat er bijna niet in, alleen met een enkele DK'er die ie heeft gedaan.
van waar jij op de hoogte van bent!
Verwijderd
Citaat:
Kan best inderdaad

Verwijderd
Citaat:
Ach, ik hou gewoon niet van gezeik. Als ik hier permanent weg wil ga ik de hele, ongecensureerde versie posten, dan durf ik nooit meer terug te komen want daar staan echt dingen in die het daglicht niet kunnen verdragen

Overigens wil ik geen "Meneer" in mijn nickname. Dan lijk ik nóg ouder en mijn leven is al bijna voorbij
Verwijderd
Citaat:
van waar jij op de hoogte van bent!
Ik ben van alles op de hoogte

Geniaal hoe ik soms gewoon willekeurige roddels in m'n pm inbox vind <3
Oud 15-06-2011, 11:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Schiedam, een lekker deprimerende plek.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Het forum is in feite een grote orgie.
Nu nog even verwoorden zodat ik het ook nog snap . Al weet ik dat
dat laatste iets 'vies' is.
Verwijderd
Citaat:
Oeh, nice! Zit je iig niet meer in de trein dan dat je aan het werk bent, huhu ;o
Precies
Bovendien is Schiedam nét een stukje korter met de metro dan Spijkenisse. Maar goed, eerst maar eens proberen, goeie brief schrijven en alles. Heb net m'n C.V. maar weer eens bijgewerkt. En er staat wel in de vacature dat ze de voorkeur geven aan iemand woonachtig in de buurt van Schiedam, maar goed, proberen kan geen kwaad. Bovendien voldoe ik verder echt precies aan de eisen die ze stellen
Verwijderd
Citaat:
Orgies zijn lekkah gek. Lekker ongecompliceerd in de rondte seksen met leuke mensen
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

Overigens wil ik geen "Meneer" in mijn nickname. Dan lijk ik nóg ouder en mijn leven is al bijna voorbij
Boehaha je bent toch al bijna een dertiger

Verwijderd
Citaat:
Schiedam, een lekker deprimerende plek.

Bijna net zo mooi als Spijkenisse
Verwijderd
Citaat:
Dat iedereen (van de oude garde) hier wel eens vieze dingen heeft gedaan met een of meer andere forumer(s). Behalve Gnork, maar die is getrouwd. En snoopy misschien ook niet.
Oud 15-06-2011, 11:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Is het niet erg ver forenzen van Tilburg naar Schiedam (hoor wie het zegt)?
Verwijderd
Ik ken 'n dude die in Schiedam woont. Nou, als dat een beetje de golflengte van Schiedammers is, bérg je maar
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Orgies zijn lekkah gek. Lekker ongecompliceerd in de rondte seksen met leuke mensen
Oké.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dat iedereen (van de oude garde) hier wel eens vieze dingen heeft gedaan met een of meer andere forumer(s). Behalve Gnork, maar die is getrouwd. En snoopy misschien ook niet.
Jij ook?
Oud 15-06-2011, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Jij ook?
Ik ook.
Verwijderd
Citaat:
Overigens zegt 'het dubbele aantal uren' nog vrij weinig hier hoor Want ik geef nu 2 uur les
Carn
Carn is offline
Citaat:
forenzen is bij voorbaat erg
Verwijderd
Citaat:
Jij ook?
Vraag je dit nou met een trillend onderlipje in de hoop dat Sanne niet het beeld dat jij van haar hebt, als soort van keurige moederpersoon, in één klap helemaal verwoest?
Verwijderd
Citaat:
Overigens zegt 'het dubbele aantal uren' nog vrij weinig hier hoor Want ik geef nu 2 uur les

Dat weet ik, maar toch
Oud 15-06-2011, 11:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
forenzen is bij voorbaat erg
Ach, Den Haag - Eindhoven is wél goed te doen.
Oud 15-06-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ach, het went. Het forenzen.
Tuurlijk ben ik het ook wel eens beu, maar het hoort erbij als je alleen maar leuk werk wilt doen Anders zou ik wel op een middelbare school gaan werken ofzo.

Citaat:
Ik ken 'n dude die in Schiedam woont. Nou, als dat een beetje de golflengte van Schiedammers is, bérg je maar
Ik heb pleegfamilie in Schiedam wonen, en dat zijn echt de meest walgelijke personen die ik ken.
Oud 15-06-2011, 11:22
Verwijderd
Als bloemmetje97 jouw leeftijd heeft dan loop je al tegen de vijftig, Dobie! Dat is wel raar.
Oud 15-06-2011, 11:23
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Vraag je dit nou met een trillend onderlipje in de hoop dat Sanne niet het beeld dat jij van haar hebt, als soort van keurige moederpersoon, in één klap helemaal verwoest?
50/50
Verwijderd
Citaat:
Ach, Den Haag - Eindhoven is wél goed te doen.
Nou ja, Tilburg - Rotterdam is nog korter, en van daaruit is het dan nog 10 minuutjes ofzo met de metro. En die metro rijdt iedere 9 minuten. En 's avonds iedere 4 minuten ofzo.
Carn
Carn is offline
nahja, opzich vind ik de trein niet erg als ik niet hoef over te stappen en de boel op tijd rijdt, beetje lezen, beetje slapen .
Verwijderd
Citaat:
Als bloemmetje97 jouw leeftijd heeft is dan loop je al tegen de vijftig, Dobie! Dat is wel raar.
Oud 15-06-2011, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Als bloemmetje97 jouw leeftijd heeft is dan loop je al tegen de vijftig, Dobie! Dat is wel raar.
Oud 15-06-2011, 11:25
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Hihi
Oud 15-06-2011, 11:25
Verwijderd
Citaat:
nahja, opzich vind ik de trein niet erg als ik niet hoef over te stappen en de boel op tijd rijdt, beetje lezen, beetje slapen .
beetje muziek luisteren, beetje lesjes voorbereiden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten