Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat ding is niet te vertrouwen, want heel veel mensen wilden er niet in staan en hebben mij verzocht ze er uit te halen. Dus dat heb ik braaf gedaan. De échte versie staat echter wel gewoon op mij computer, zonder censuur. ![]() Overigens heb ik nooit een geheim gemaakt van welke forumers ik heb gezoend, dus de lijntjes die mij stonden kloppen gewoon. En daarna heb ik niet meer geviezelevoosd met andere forumers. DUS. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Of werk je hem steeds netjes bij? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oeh, nice! Zit je iig niet meer in de trein dan dat je aan het werk bent, huhu ;o ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Overigens wil ik geen "Meneer" in mijn nickname. Dan lijk ik nóg ouder en mijn leven is al bijna voorbij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien is Schiedam nét een stukje korter met de metro dan Spijkenisse. Maar goed, eerst maar eens proberen, goeie brief schrijven en alles. Heb net m'n C.V. maar weer eens bijgewerkt. En er staat wel in de vacature dat ze de voorkeur geven aan iemand woonachtig in de buurt van Schiedam, maar goed, proberen kan geen kwaad. Bovendien voldoe ik verder echt precies aan de eisen die ze stellen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk ben ik het ook wel eens beu, maar het hoort erbij als je alleen maar leuk werk wilt doen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|