Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Is dit sarcastisch?
Advertentie
Oud 20-06-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet eens de discipline hebben om een blog bij te houden, en ik zou niet weten wat ik erin moest zetten.
Ik ook niet veel te veel gedoe.
Oud 20-06-2011, 20:05
Verwijderd
ik ga naar boven en later naar bed.

trusten
Oud 20-06-2011, 20:11
Verwijderd
Ik snap wel dat jullie niet snappen hoe iemand zich rot kan voelen om niets... maar echt mensen, wees maar gewoon blij dat jullie het gevoel niet kennen .
Oud 20-06-2011, 20:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik snap wel dat jullie niet snappen hoe iemand zich rot kan voelen om niets... maar echt mensen, wees maar gewoon blij dat jullie het gevoel niet kennen .
Dat ben ik.
Oud 20-06-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik wel, en ik heb het ook van dichtbij meegemaakt. Maar op pscyh heb ik bij de minimaal de helft van de mensen het gevoel dat ze gewoon een flinke schop onder hun kont nodig hebben.
Oud 20-06-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Dat ben ik.
Gelukkig!
Oud 20-06-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Maar jij hebt ook wel makkelijk praten.
Waar baseer je dit oordeel op?
Oud 20-06-2011, 20:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waar haal je dit oordeel vandaan?
Ergens in haar hersenen.
Oud 20-06-2011, 20:20
Verwijderd
Ik zie dat ik net op tijd inschakel
Verwijderd
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er geen grappen meer mogen worden gemaakt over geestelijke vermogens van niet nader te noemen personen.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er geen grappen meer mogen worden gemaakt over geestelijke vermogens van niet nader te noemen personen.
Het gebrek daaraan dan waarschijnlijk?
Oud 20-06-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Wtf?
Verwijderd
Citaat:
Ergens in haar hersenen.
Goffer hij blijft leuk.

Citaat:
Ik begrijp dit soort abstracties niet hoor.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat snap ik wel, en ik heb het ook van dichtbij meegemaakt. Maar op pscyh heb ik bij de minimaal de helft van de mensen het gevoel dat ze gewoon een flinke schop onder hun kont nodig hebben.
Dit.
Oud 20-06-2011, 20:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Cool, dus niemand mag meer beweren dat ik niet empathisch ben?
Verwijderd
Ik vind het behoorlijk vervelend dat FTD offline is, als Brein maar niet denkt dat ze zich hiermee populair gemaakt hebben.
Verwijderd
Citaat:
Het gebrek daaraan dan waarschijnlijk?
Mja dat.

Citaat:
Wtf?
Tja.

Citaat:
Goffer hij blijft leuk.

Ik begrijp dit soort abstracties niet hoor.
Hoe kan dat nou? Jij zou dat moeten kunnen!
Verwijderd
Citaat:
Jawel, want dat is geen grapje.
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-06-2011, 20:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat weet jij daar nou van!
Oud 20-06-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snap ik wel. Maar het is wel echt een klaagtopic he, mensen komen er bijna alleen als het níet mee zit. En ik vind ook dat iemand zich zo rot voelt als 'ie zich voelt. Iemand anders kan moeilijk gerechtvaardigd een mening hebben over hoe rot iemand zich mag voelen. Maar dat is mijn mening.
Oud 20-06-2011, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Wat weet jij daar nou van!
Oud 20-06-2011, 20:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja dat snap ik wel. Maar het is wel echt een klaagtopic he, mensen komen er bijna alleen als het níet mee zit. En ik vind ook dat iemand zich zo rot voelt als 'ie zich voelt. Iemand anders kan moeilijk gerechtvaardigd een mening hebben over hoe rot iemand zich mag voelen. Maar dat is mijn mening.
Nou ja, wat mij vooral stoort is de slachtofferrol die veel mensen zich daar toedichten, en hun gebrek aan bereidheid iets te doen aan hun problemen. En dan doel ik niet op jou.
Oud 20-06-2011, 20:27
Verwijderd
En ik word weer veel te serieus voor Saai en ik kan toch niet fatsoenlijk uitleggen wat ik bedoel.

Ik ga een ijsje scoren bij de supergoede itatliaanse ijszaak hier. AJU!
Oud 20-06-2011, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, wat mij vooral stoort is de slachtofferrol die veel mensen zich daar toedichten, en hun gebrek aan bereidheid iets te doen aan hun problemen. En dan doel ik niet op jou.
Ik zie dat slachtofferrol aannemen gedoe ook een beetje als een ziekte, iets waar mensen niet zo veel aan kunnen doen.

Nu ben ik echt weg!
Oud 20-06-2011, 20:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja. Iets met ruggengraat, relativeren, zaken aanpakken, etc.

Theo Maassen heeft er een stukje over.
Oud 20-06-2011, 20:31
Verwijderd
Wut spotnet werkt opeens prima
Oud 20-06-2011, 20:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zie dat slachtofferrol aannemen gedoe ook een beetje als een ziekte, iets waar mensen niet zo veel aan kunnen doen.

Nu ben ik echt weg!
Meh, ik denk dat het ook komt doordat mensen soms té begripvol zijn, waardoor de slachtofferrol juist wordt bevestigd.
Oud 20-06-2011, 20:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Meh, ik denk dat het ook komt doordat mensen soms té begripvol zijn, waardoor de slachtofferrol juist wordt bevestigd.
'begripvol' zijn is ook de makkelijkste uitweg.

"oo wat erg"
"och gossie"
Oud 20-06-2011, 20:40
Verwijderd
Citaat:
'begripvol' zijn is ook de makkelijkste uitweg.

"oo wat erg"
"och gossie"
Dat vind ik niet begripvol, dat is gewoon een kwestie van mensen de aandacht geven waarom ze vragen. Echt begripvol zijn is nuttig (), omdat je dan mensen een inzicht kunt geven in waarom ze zich zo voelen en wat ze er eventueel aan kunnen doen. Maar volgens mij zitten veel mensen niet op oplossingen te wachten en willen ze gewoon bevestiging dat ze het echt zo slecht hebben. Maar ik snap er sowieso niets van, dus who am I to speak?
Oud 20-06-2011, 20:42
Verwijderd
Hmm Syori, weinig weerwolfspelzin ja?
Oud 20-06-2011, 20:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Trouwens Syori, ken je Rome? Je bent pas een echte DK'er als je Rome luistert.

Oud 20-06-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Hmm Syori, weinig weerwolfspelzin ja?
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, of nou ja, ik heb wel een idee, maar ik moet zo weg, dus dat gaan we morgen even doen.
Oud 20-06-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Pff, zelfs ik ken Rome.
Oud 20-06-2011, 20:44
Carn
Carn is offline
Rome .
Oud 20-06-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Zoals met zoveel bands/artiesten 'ken' ik het wel, maar om nou te zeggen dat ik er dagelijks naar luister of van de daken schreeuw hoe geweldig het is..
Oud 20-06-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Pff, zelfs ik ken Rome.
Zelfs jij? Is dat vreemd dan?
Oud 20-06-2011, 20:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zelfs jij? Is dat vreemd dan?
Ja, Michelangelo vindt 3FM al 'underground' muziek draaien.
Oud 20-06-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, Michelangelo vindt 3FM al 'underground' muziek draaien.
Lolwut.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zoals met zoveel bands/artiesten 'ken' ik het wel, maar om nou te zeggen dat ik er dagelijks naar luister of van de daken schreeuw hoe geweldig het is..
Bij mij staan ze op 3 op last.fm.
Verwijderd
Helleu.
Dank voor de condoleances en dingetjes.
Oud 20-06-2011, 20:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gecondoleerd, Absinthe.
Oud 20-06-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Helleu.
Dank voor de condoleances en dingetjes.
Ja, damn. Gecondoleerd!
Oud 20-06-2011, 20:53
Verwijderd
Dankjewel
Het is wel goed dat het voorbij is, maar godsamme hee, wat een dag.

En ik had het nog nooit meegemaakt dat ik echt iemand heb zien sterven... dat was wel heftig. Maar ben blij dat ik erbij was.
Oud 20-06-2011, 20:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh trouwens Quis naamzoek. Als je de folky kant van Swans kan waarderen dan is The Angels of Light ook wel wat voor jou (met dezelfde frontman).

Oud 20-06-2011, 20:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb weleens aan het sterfbed gestaan van iemand met kanker die drie dagen later overleed. Is ook geen beeld dat je snel vergeet.
Oud 20-06-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weleens aan het sterfbed gestaan van iemand met kanker die drie dagen later overleed. Is ook geen beeld dat je snel vergeet.
Ik heb er bij mijn oma bewust voor gekozen om dat niet te doen.
Oud 20-06-2011, 20:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb er bij mijn oma bewust voor gekozen om dat niet te doen.
Ja, bij die persoon wist ik ook niet dat ze al zo dicht bij sterven lag. Dan schrik je toch wel wanneer je zo'n uitgemergeld iemand aantreft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten