Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2011, 11:41
Verwijderd
Ik ben nu eindelijk Loverboys gaan kijken. dacht dat die dennis 14 of 15 was, maar hij is 19 blijkbaar
Advertentie
Oud 24-06-2011, 11:41
Verwijderd
O God *smeekt*
Oud 24-06-2011, 11:42
Pierrot
Pierrot is offline
Een beetje dood? Wat nu als je grote teen is afgestorven? Dan zit er dood vlees aan je lijf. Ben je dan een beetje dood?
Oud 24-06-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Is het mogelijk om een beetje dood te zijn? Of een beetje zwanger? Daarom zeg ik: gebruik "al lang". En niet "allang", althans niet in deze context
La petite mort!
Oud 24-06-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Een beetje dood? Wat nu als je grote teen is afgestorven? Dan zit er dood vlees aan je lijf. Ben je dan een beetje dood?
Nee, dan ben je nog gewoon levend. Alleen met 'n teen minder
Verwijderd
Gnork moet ik nog iemand de groeten voor je doen?
Verwijderd
Citaat:
La petite mort!
Haha grappig fenomeen is dat
Oud 24-06-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Ik drukte op refresh, zag een post van Para en wist bijna zeker dat het tietenlied zou komen.
Oud 24-06-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Vertel!
Als je niet lacht is mij goed.

Ik zat op school in de kantine. (ik waa vergeten dat we eerste uur vrij hadden, en was te lui om naar huis of een winkelcentrum te gaan)
Dus er kwam een brugklasser naar me toe en zei: "dat is een jongen want ze heeft geen tieten" Ik: en bedankt. Dus dat zei ik tegen een vriendin en die noemt me nu alrijd tietie.
en ze hebben her nog over mijn vriendinnen.
Oud 24-06-2011, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Gnork moet ik nog iemand de groeten voor je doen?
I don't think so! Ga je het hele weekend?
Oud 24-06-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Als je niet lacht is mij goed.

Ik zat op school in de kantine. (ik waa vergeten dat we eerste uur vrij hadden, en was te lui om naar huis of een winkelcentrum te gaan)
Dus er kwam een brugklasser naar me toe en zei: "dat is een jongen want ze heeft geen tieten" Ik: en bedankt. Dus dat zei ik tegen een vriendin en die noemt me nu alrijd tietie.
en ze hebben her nog over mijn vriendinnen.
Heb je daar meteen een mooie nieuwe nickname joh! Tietie!

Ach, troost je, het komt vast goed en er zijn genoeg kerels die niet per se cupje F zoeken
Oud 24-06-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
I don't think so! Ga je het hele weekend?
Ja ik ga zometeen weg Ik heb al met je zusje afgesproken voor vanavond.
Oud 24-06-2011, 11:48
Verwijderd
Ik ben best blij dat ik geen 14 meer ben
Oud 24-06-2011, 11:49
Verwijderd
Brenda heeft best veel meegemaakt voor haar leeftijd, zie ik. Ik denk dat ze daarom veel volwassener is dan haar leeftijdsgenoten.
Oud 24-06-2011, 11:49
Verwijderd
Ben ik blij dat ik niet na school met een vriendin mee ben gegaan naar een winkelcentrum, anders kon ik in de regen naar huis fietsen.
Oud 24-06-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Brenda heeft best veel meegemaakt voor haar leeftijd, zie ik. Ik denk dat ze daarom veel volwassener is dan haar leeftijdsgenoten.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook meer met mensen van 16 om. En ik heb een hele goeie vriendin, waar ik ook kwa gedrag veel op lijk. En voor de rest van die kinderachtige maar je kunt wel lol met ze hebben.
Verwijderd
note naar mijn smser : ik kan het niet
Oud 24-06-2011, 11:51
Verwijderd
Citaat:

Doe eens aardig, valse poes
Oud 24-06-2011, 11:52
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Citaat:
Ik ga ook meer met mensen van 16 om. En ik heb een hele goeie vriendin, waar ik ook kwa gedrag veel op lijk. En voor de rest van die kinderachtige maar je kunt wel lol met ze hebben.
.
Oud 24-06-2011, 11:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik ben niet dik, alleen de poes.

dankuu
Ik zeg helemaal niet dat je dik bent! Alleen dat dikke kinderen en dikke poezen dezelfde oorzaak hebben.
Oud 24-06-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Geestelijk miss maar lichamelijk.
Verwijderd
Citaat:
q.e.d
Verwijderd
Citaat:
zelfde reden dat zoveel mensen dikke kinderen hebben.
En dat snap ik dus niet. Zelf geen discipline hebben, begrijp ik, maar om anderen vet te mesten als het niet nodig is en je zelf gene moeite kost.

Citaat:
tijdje terug was ik ben een turks supertje, had mijn mandje volgeladen en wilde afrekenen. Maar hij had geen pin en ik geen cash. Ik was er nog nooit geweest maar ik mocht het zo meenemen en de volgende dag betalen. Awesome

Ik niet! Ik geef ze best veel vreten maar ze gaan er alleen maar meer van schijten in plaats dat ze wat vet kweken.

Citaat:
ik ben niet dik, alleen de poes.

de naam alleen de fotos van bij mij thuis.
dankuu

omdat mijn moeder dat beest vetmest en toen we hem uit het asiel haalden was het al dik. het is ook al een paar keer op dieet gezet maar dat werkte niet.

dankuu

Citaat:
[afbeelding]

De hond kan ook prima met de kat slapen trouwens

Verwijderd
Citaat:
Ik zeg helemaal niet dat je dik bent! Alleen dat dikke kinderen en dikke poezen dezelfde oorzaak hebben.
Das waar.
Oud 24-06-2011, 11:54
Verwijderd
Brenda, waarom is je leeftijd nu onzichtbaar? Zodat we niet kunnen raden dat je in 1997 bent geboren, of?
Verwijderd
Citaat:
brenda heeft best veel meegemaakt voor haar leeftijd, zie ik. Ik denk dat ze daarom veel volwassener is dan haar leeftijdsgenoten.

Citaat:
ik ga ook meer met mensen van 16 om. En ik heb een hele goeie vriendin, waar ik ook kwa gedrag veel op lijk. En voor de rest van die kinderachtige maar je kunt wel lol met ze hebben.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik hou van je
Citaat:
Je grote teen gaat er dan gewoon af, en blijft niet aan je zitten. Dus dan mis je die gewoon. Maar als je nou een beetje dood orgaanweefsel heb, dan ben je wel een beetje dood want dat blijft in je zitten
Oud 24-06-2011, 11:55
Verwijderd
Heel weekend werken voor de boeg en morgen een uur of 14 achter elkaar
Oud 24-06-2011, 11:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En dat snap ik dus niet. Zelf geen discipline hebben, begrijp ik, maar om anderen vet te mesten als het niet nodig is en je zelf gene moeite kost.

Mja, mensen kunnen geen nee zeggen. En je hebt een hoop kinderen en katten die, als het aan hun ligt, de hele dag zouden eten. Of nooit groenten. Of alleen hamburgers. En als die ouders/bazen dat allemaal pikken, dan worden de kinderen en poezen vet. Dat is geen opzet maar eigenlijk nalatigheid.
Verwijderd
Citaat:
Brenda, waarom is je leeftijd nu onzichtbaar? Zodat we niet kunnen raden dat je in 1997 bent geboren, of?
Verwijderd

Doen jullie mee?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ah, Schrödinger wordt al iets dikker!
Citaat:
<3 Pioen is een hottie, Schrö is ehm, "speciaal"
Flamen, ban.
Verwijderd
Para
Oud 24-06-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Doen jullie mee?
jaah lol, dat had eens een workshop van gehad.
Oud 24-06-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook Wat een kuttijd. Niet per se voor mij, maar gewoon, in 't algemeen. En het duurde ook allemaal zo láng, voor je gevoel.

Nog een jaar of zes, Brenda, dan kun je je zorgen gaan maken om je toekomst en waar je moet gaan wonen en de bezuinigingen die de financiering van je studie in de knel brengen, en daar zul je veel gelukkiger mee zijn dan je nu bent, want al die dingen voelen wel serieus veel minder kut dan triviale tietenperikelen op je veertiende. Want dan heb je tenminste vrijheid en controle over je eigen leven.
Oud 24-06-2011, 11:59
Pierrot
Pierrot is offline
'Vergeet vooral niet te lachen, want het is leuk.'

.
Oud 24-06-2011, 11:59
Verwijderd
http://www.pararius.nl/Appartement-t.../598186/fotos/

Fantastisch appartementje midden in de stad, 449 euro huur, maar je moet 2800 euro per maand verdienen Ik kan het best betalen, maar aan de inkomensgrens kom ik niet
Oud 24-06-2011, 12:00
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
http://frontpage.fok.nl/nieuws/45007...nederland.html

die reacties zijn om van te janken wat de neuk?
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ook. Ik voel me nu al stukken ouder dan 1,2 jaar geleden. Wat een kloteperiode was dat.
Verwijderd
Oh grapje "Hierbij komt een vaste vergoeding van € 350,00 per maand voor verbruik van stadsverwarming, elektra en water alsmede glasverzekering en de aanwezige meubilering. " Wtf Maar goed, dat kan ik dus niet betalen.
Oud 24-06-2011, 12:01
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:

Maar kunst is echt alleen voor links volk.
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook Wat een kuttijd. Niet per se voor mij, maar gewoon, in 't algemeen. En het duurde ook allemaal zo láng, voor je gevoel.

Nog een jaar of zes, Brenda, dan kun je je zorgen gaan maken om je toekomst en waar je moet gaan wonen en de bezuinigingen die de financiering van je studie in de knel brengen, en daar zul je veel gelukkiger mee zijn dan je nu bent, want al die dingen voelen wel serieus veel minder kut dan triviale tietenperikelen op je veertiende. Want dan heb je tenminste vrijheid en controle over je eigen leven.
Ja zo laaaaang inderdaad

mja youth is wasted on the young /oma.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:

Citaat:
Mja, mensen kunnen geen nee zeggen. En je hebt een hoop kinderen en katten die, als het aan hun ligt, de hele dag zouden eten. Of nooit groenten. Of alleen hamburgers. En als die ouders/bazen dat allemaal pikken, dan worden de kinderen en poezen vet. Dat is geen opzet maar eigenlijk nalatigheid.
Nou, ik doe gewoon gizmo's eten meeten met een maatbeker, hij krijgt geen grammetje meer, want waarom zou ik? Het is alleen maar duurder.
Oud 24-06-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Doen jullie mee?
*doet mee, zonder vergeten te lachen want het is LEUK*
Verwijderd
Citaat:
'Vergeet vooral niet te lachen, want het is leuk.'

.
hhaha ja echt een master uitspraak
Verwijderd
Dat duurt facking lang 6jaar.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Maar kunst is echt alleen voor links volk.
Men denkt te weten wat kunst is.

Altijd dat gejammer over "ga een echte baan zoeken"
Verwijderd
Citaat:

Tja, Fok. Allemaal GeenStijl-publiek dat zich geen GeenStijlert waant. PVV steevast bovenaan in de politieke polls. Ik ben weinig verrast.
Verwijderd
Wie komt even mijn hartslag meten? want dat is leuker dan als je het bij jezelf doet!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten