Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Mickel heeft gebeld en dat was ook fijn <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik had een andere professor die een nog veel grotere baas was. Die zei een keer tijdens een college: "een elektrische weerstand is net zoiets als een domme trut die niet wil slikken. Daarom moet je de stroom er met grote kracht doorheen duwen." (maar volgens mij heb ik deze anekdote weleens verteld)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja de Ikea heeft er eigenlijk geen zak mee te maken
![]() Maar het gaat om juridische (oneigenlijke) vermenging. Zaken (objecten) die niet meer individualiseerbaar zijn worden verenigd tot één zaak. Dus: geef een feestje, zorg dat je vrienden die dezelfde klapstoeltjes van de ikea hebben als jij ze meenemen. Vervolgens kunnen ze (tenzij ze markeren natuurlijk) niet meer aanwijzen welke stoeltjes nu precies van hun waren, dus een bewijstechnisch probleem. Voor bewijstechnische problemen houdt het burgerlijk wetboek aan dat de houder (degene die de stoeltjes in huis heeft) wordt vermoed bezitter te zijn en bezitter wordt weer vermoed rechthebbende (eigenaar) te zijn. En score. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh wacht, je steelt ze van je vrienden! Dat soort onzin komt niet eens in me op joh. ![]() |
![]() |
|
|