Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Sann: nee, niet enger, maar wel lastiger/vervelender in bed. Donker is enger, muizen zijn niet echt eng, alleen maar naar
Snap ik ben je thuis of bij rationeel?
Advertentie
Oud 24-06-2011, 22:25
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
En ja, officieel hoorde etymologie helemaal niet bij onze stof, maar wij hadden een ontzettend gave leraar voor Latijn en die was zó gepassioneerd dat we er op een gegeven moment achter kwamen dat we hem gewoon zoveel mogelijk vragen moesten stellen, want dan ging hij uitgebreid vertellen (heerlijk om naar te luisteren trouwens, als iemand zo enthousiast is ) en waren we weer een half uur verder.

Bekende techniek, zo wij hielden onze wiskundeleraar ook altijd bezig. Gewoon even Googelen op "hard mathematical problems" en hij was wel even zoet
Oud 24-06-2011, 22:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
In het donker kun je ze niet zien.

Maar wel horen en dat is nog enger!
En voelen ze zaten letterlijk in mn bed. donker is weg als ik mn ogen dichtdoe, muisjes niet
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Snap ik ben je thuis of bij rationeel?
Bij rationeel, maar hij zit in Lille
Verwijderd
Wij hebben zo toetsen uitgesteld bij onze Frans docente. We snapten iets niet voor de so, en dat kon ze toch zeker wel even uitleggen nog?

Totdat ze drie kwartier verder was en ineens bedacht dat er geen tijd meer was voor de so .
Oud 24-06-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Sukkel

Ik had een hele boze meneer aan de telefoon en ik word er steeds beter in, want ik heb maar 30 seconden care gehad ofzo.
Oud 24-06-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
He. Nou zijn begrafenissen e.d. nooit leuk, maar dit klinkt wel erg zielig ja. *aai* Knap je niet het meest op van een lange warme douche en een kop thee in je bed, en dan heel veel slapen?
Mja, nou, het kroegen met Karlijne was net toch wel heel erg fijn <3

En Mickel heeft gebeld en dat was ook fijn <3
Verwijderd
Citaat:
Ik had een hele boze meneer aan de telefoon en ik word er steeds beter in, want ik heb maar 30 seconden care gehad ofzo.
Kom maar eens bij ons langs , dan heb je helemaal geen care meer .
MiBe
MiBe is offline
Tijd voor een dikke loempia
Lorelei
Lorelei is offline
Waar was hij boos over sann?

interglot: en maar denken dat dat toeval was..
Oud 24-06-2011, 22:29
Verwijderd
Ze was ervan overtuigd dat: 'Wij échte VWO leerlingen waren, want we wouden álles weten'
Oud 24-06-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Waar was hij boos over sann?

interglot: en maar denken dat dat toeval was..
Zelfde als waar alle boze telefoontjes over gaan: hotelkamerveiling. Is een veilingssite waar ze kunnen bieden en dan kunnen reserveren op basis van beschikbaarheid. Die paupers snappen alleen niet wat dat betekent, want die denken dat we kamers beschikbaar hebben voor 40 euro in/in als beurstarief geldt (Dan is de goedkoopste kamer 150 ex/ex )
Verwijderd
Wouden?
Verwijderd
En dan gaan ze roepen dat we oplichters zijn enzo
Oud 24-06-2011, 22:31
Verwijderd
. Bij ons houden ze het op chantage.
Oud 24-06-2011, 22:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En ja, officieel hoorde etymologie helemaal niet bij onze stof, maar wij hadden een ontzettend gave leraar voor Latijn en die was zó gepassioneerd dat we er op een gegeven moment achter kwamen dat we hem gewoon zoveel mogelijk vragen moesten stellen, want dan ging hij uitgebreid vertellen (heerlijk om naar te luisteren trouwens, als iemand zo enthousiast is ) en waren we weer een half uur verder.

Tijdens mijn bachelor had ik ook een wiskundeprofessor die ook zo ontzettend kon afdwalen. Op een gegeven moment had hij het over Russische etymologie tijdens een college wiskunde. Hij zat ook altijd te kankeren dat alfamensen zo ontzettend dom waren.
Oud 24-06-2011, 22:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tijdens mijn bachelor had ik ook een wiskundeprofessor die ook zo ontzettend kon afdwalen. Op een gegeven moment had hij het over Russische etymologie tijdens een college wiskunde. Hij zat ook altijd te kankeren dat alfamensen zo ontzettend dom waren.
Ik ben niet dom maar ik ben dan ook een nep-alfa. En een nep-beta. Ik ben gewoon een faker
Oud 24-06-2011, 22:34
Verwijderd
Lorelei, waarom?
Oud 24-06-2011, 22:34
Lorelei
Lorelei is offline
Russische etymologie is trouwens wel een ontzettend alfa-onderwerp
Oud 24-06-2011, 22:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik had een andere professor die een nog veel grotere baas was. Die zei een keer tijdens een college: "een elektrische weerstand is net zoiets als een domme trut die niet wil slikken. Daarom moet je de stroom er met grote kracht doorheen duwen." (maar volgens mij heb ik deze anekdote weleens verteld)
Oud 24-06-2011, 22:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei, waarom?
Ik ben op beide gebieden wel ok maar niet geweldig. Daarom doe ik cognitieve neurowetenschappen en linguistiek. Dan heb je een prettige combinatie van allebei
Oud 24-06-2011, 22:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Russische etymologie is trouwens wel een ontzettend alfa-onderwerp
Ja. Hij begon erover, omdat zijn studieboeken vroeger blijkbaar in het Russisch waren, omdat die veel goedkoper waren.
Oud 24-06-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op beide gebieden wel ok maar niet geweldig. Daarom doe ik cognitieve neurowetenschappen en linguistiek. Dan heb je een prettige combinatie van allebei
Zo. .
Oud 24-06-2011, 22:39
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ja. Hij begon erover, omdat zijn studieboeken vroeger blijkbaar in het Russisch waren, omdat die veel goedkoper waren.
Met dit logo op de kaft?

Oud 24-06-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ik had een andere professor die een nog veel grotere baas was. Die zei een keer tijdens een college: "een elektrische weerstand is net zoiets als een domme trut die niet wil slikken. Daarom moet je de stroom er met grote kracht doorheen duwen." (maar volgens mij heb ik deze anekdote weleens verteld)
Oud 24-06-2011, 22:40
Verwijderd
Mijn docenten hebben me vooral geleerd hoe ik eigenaar word van Ikea stoelen zonder ze te hoeven kopen en zonder iets strafbaars te doen
Oud 24-06-2011, 22:40
Verwijderd
. Ik moet morgen naar de Ikea. Tell me.
Oud 24-06-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn docenten hebben me vooral geleerd hoe ik eigenaar word van Ikea stoelen zonder ze te hoeven kopen en zonder iets strafbaars te doen
vertel
Oud 24-06-2011, 22:42
Verwijderd
Wtf is nou weer een woning die ''bijna verhuurd'' is. Het appartement dat ik wil wordt me mooi even de neus door geboord omdat ik nog niet meteen doorhad hoe al die stomme sites/makelaars werken.
Oud 24-06-2011, 22:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Met dit logo op de kaft?

[afbeelding]
Dat lijkt me sterk, want het moet zo'n 40 jaar geleden geweest zijn.
Oud 24-06-2011, 22:43
Verwijderd
Ik denk dat ik zondag/maandag mee ga doen aan de Mars der Beschaving, van Rotterdam naar Den Haag.
Oud 24-06-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Moet ik trouwens naar je man-huis of naar je kamer-huis morgen?

Citaat:
Derelictie! Houder zijn en de verjaartermijn voorbij laten gaan! En ehhh, shit, nog wat manieren.
Oud 24-06-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Wtf is nou weer een woning die ''bijna verhuurd'' is. Het appartement dat ik wil wordt me mooi even de neus door geboord omdat ik nog niet meteen doorhad hoe al die stomme sites/makelaars werken.
Geen idee.

Citaat:
Ik denk dat ik zondag/maandag mee ga doen aan de Mars der Beschaving, van Rotterdam naar Den Haag.
Mijn hometowns!
Verwijderd
Oh ja de Ikea heeft er eigenlijk geen zak mee te maken

Maar het gaat om juridische (oneigenlijke) vermenging. Zaken (objecten) die niet meer individualiseerbaar zijn worden verenigd tot één zaak.

Dus: geef een feestje, zorg dat je vrienden die dezelfde klapstoeltjes van de ikea hebben als jij ze meenemen. Vervolgens kunnen ze (tenzij ze markeren natuurlijk) niet meer aanwijzen welke stoeltjes nu precies van hun waren, dus een bewijstechnisch probleem. Voor bewijstechnische problemen houdt het burgerlijk wetboek aan dat de houder (degene die de stoeltjes in huis heeft) wordt vermoed bezitter te zijn en bezitter wordt weer vermoed rechthebbende (eigenaar) te zijn. En score.
Verwijderd
Citaat:
Moet ik trouwens naar je man-huis of naar je kamer-huis morgen?

Derelictie! Houder zijn en de verjaartermijn voorbij laten gaan! En ehhh, shit, nog wat manieren.
Dat duurt toch veel te lang?
Oud 24-06-2011, 22:47
Verwijderd
Ik word hier heel hitsig van, maar het zou me niks verbazen als de niet juristen er geen zak van snappen
Oud 24-06-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Mijn hometowns!
Doe ook mee dan
Oud 24-06-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:

Maar het gaat om juridische (oneigenlijke) vermenging. Zaken (objecten) die niet meer individualiseerbaar zijn worden verenigd tot één zaak.

Dus: geef een feestje, zorg dat je vrienden die dezelfde klapstoeltjes van de ikea hebben als jij ze meenemen. Vervolgens kunnen ze (tenzij ze markeren natuurlijk) niet meer aanwijzen welke stoeltjes nu precies van hun waren, dus een bewijstechnisch probleem. Voor bewijstechnische problemen houdt het burgerlijk wetboek aan dat de houder (degene die de stoeltjes in huis heeft) wordt vermoed bezitter te zijn en bezitter wordt weer vermoed rechthebbende (eigenaar) te zijn. En score.
Dr zijn vast schrammetjes enzo.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Dat lijkt me sterk, want het moet zo'n 40 jaar geleden geweest zijn.
Juist wel dan
Verwijderd
Citaat:
Doe ook mee dan
Neej, neej, niets voor mij, zo in een grote groep meerenne.
Oud 24-06-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Dat duurt toch veel te lang?
Dat maakt niet uit. De vraag was hoe je eigenaar wordt van een stoel zonder te kopen of iets strafbaars te doen, niet wat de snelste manier was.

Citaat:

Ooooohja, dat ook nog.
Oud 24-06-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Neej, neej, niets voor mij, zo in een grote groep meerenne.
Een hele nacht rennen was ik niet van plan hoor
En het is voor een goed doel natuurlijk Maar whatever, ik twijfel zelf ook nog.
Oud 24-06-2011, 22:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Maar dan heb je wel iets strafbaars gedaan; als je bezig bent de stoelen uit de IKEA te jatten kun je natuurlijk wél opgepakt worden.
Oud 24-06-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Maar dan heb je wel iets strafbaars gedaan; als je bezig bent de stoelen uit de IKEA te jatten kun je natuurlijk wél opgepakt worden.
Lezen: je vraagt je vrienden, die al dezelfde stoeltjes hebben als jij (gekocht dus) of ze die mee willen nemen.
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt niet uit. De vraag was hoe je eigenaar wordt van een stoel zonder te kopen of iets strafbaars te doen, niet wat de snelste manier was.

Ooooohja, dat ook nog.
Dit is duidelijk de gaafste.
Verwijderd
Maar, als zij niet kunnen bewijzen dat je dat gestolen hebt, kun je toch niet opgepakt worden?
Oud 24-06-2011, 22:55
Verwijderd
Wij hadden trouwens heel andere voorbeelden: vrachtwagens van verschillende bedrijven die ergens zand storten dat zo door elkaar komt, van die kleine glaskraaltjes van kinderen die door elkaar komen, etc.
Oud 24-06-2011, 22:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Lezen: je vraagt je vrienden, die al dezelfde stoeltjes hebben als jij (gekocht dus) of ze die mee willen nemen.
Huh, ik snap het niet? Een ieder die stoeltjes aan het jatten is zonder te betalen kan toch opgepakt worden? Dat je later niet meer strafbaar bent door een slimme truc doet daar toch niks aan af?

Oh wacht, je steelt ze van je vrienden! Dat soort onzin komt niet eens in me op joh.
Oud 24-06-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Maar, als zij niet kunnen bewijzen dat je dat gestolen hebt, kun je toch niet opgepakt worden?
Ehhh, jawel. Zoiets heet verdenking.
Oud 24-06-2011, 22:57
Verwijderd
Sorry, moe en blondheid van binnen . Ik was even in de war.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten