Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2011, 17:02
snoopy
snoopy is offline
Dat rijmt bijna

edit: dat ging over 'wie is Wout überhaupt'
Oud 26-06-2011, 17:07
Verwijderd
Het allitereert lekker
Oud 26-06-2011, 17:07
Verwijderd
Dikke Molukker is weg, yay.
Oud 26-06-2011, 17:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Het allitereert lekker
Niet, want dat is dat de eerste letter hetzelfde is
Oud 26-06-2011, 17:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Seriously? Natuurlijk weet ik dat het Control + F is, anders zou ik toch ook niet weten dat het niet werkte?
Wat ben je toch altijd lekker aangevallen als iemand suggereert dat je iets niet weet.
Oud 26-06-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Niet, want dat is dat de eerste letter hetzelfde is
Ik vind de ou/au met de t als sensationeel slotaccoord allitereren. Sue me als dat niet de juiste term is, maar vertel dan ook meteen wat het wel is, zure partypooper

Grapje hoor
Oud 26-06-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de ou/au met de t als sensationeel slotaccoord allitereren. Sue me als dat niet de juiste term is, maar vertel dan ook meteen wat het wel is, zure partypooper

Grapje hoor
Klinkerrijm!
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je toch altijd lekker aangevallen als iemand suggereert dat je iets niet weet.
Ah come on, er is genoeg dat ik niet weet en dat geef ik ruiterlijk toe. Maar als ik hier even mn frustratie neerplemp over een niet werkende functie in Word -na enig heropstarten doet 'ie het weer naar behoren overigens-, is het gewoon suf om erover te beginnen hoe ik die functie zou kunnen vinden, zeg nou zelf.
Verwijderd
Citaat:

Grapje hoor
Assonantie!
Oud 26-06-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Assonantie!
Oud 26-06-2011, 17:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ah come on, er is genoeg dat ik niet weet en dat geef ik ruiterlijk toe. Maar als ik hier even mn frustratie neerplemp over een niet werkende functie in Word -na enig heropstarten doet 'ie het weer naar behoren overigens-, is het gewoon suf om erover te beginnen hoe ik die functie zou kunnen vinden, zeg nou zelf.
Nou nee, het feit dat je Word gebruikt geeft al aan dat je niet zo'n pro bent.
Oud 26-06-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
We kunnen niet allemaal LaTeX gebruiken eah
Oud 26-06-2011, 17:17
Verwijderd
Hoi!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
We kunnen niet allemaal LaTeX gebruiken eah
Ik droom van de wereld waarin dat mogelijk is.
Verwijderd
Citaat:
Juist. Ik heb Latex ooit nog eens geïnstalleerd, maar met uitleg van internet kwam ik niet ver en een vriendin zou het me gaan uitleggen, maar dat is er nooit van gekomen. Dus nu wordt mijn scriptie heel lelijk, maar gelukkig zijn ze niks anders gewend.
Oud 26-06-2011, 17:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Juist. Ik heb Latex ooit nog eens geïnstalleerd, maar met uitleg van internet kwam ik niet ver en een vriendin zou het me gaan uitleggen, maar dat is er nooit van gekomen. Dus nu wordt mijn scriptie heel lelijk, maar gelukkig zijn ze niks anders gewend.
Dan had je je over je trots heen moeten zetten en mij om uitleg moeten vragen!
Oud 26-06-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, schuine pony... Ik bedoelde eerder een beetje een lok.
:emo: Dan krijg je iig niet dat matroesjka-effect van bol-hoofd-met-knijpwangetjes. Ik denk dat een lok wel mooi is. En dan misschien nog een paar langere laagjes erbij. Andere look
Ja, maar voor een lok hoef ik niet mijn haar te laten knippen, dat kan zo ook wel. Ik doe dat ook wel eens. Maar dat geeft toch wel een beetje matrjoshka-effect.
Oud 26-06-2011, 17:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoi!
Hallo!
Oud 26-06-2011, 17:23
Verwijderd
Geen aanrader: Met je vader praten over zijn relationele problemen.
Oud 26-06-2011, 17:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Geen aanrader: Met je vader praten over zijn relationele problemen.
Dat heb ik volgens mij nog nooit gedaan.
Oud 26-06-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik volgens mij nog nooit gedaan.
Ik ook niet. Maar volgens mij moest het eruit of zo. Bleek dat het al maanden slecht ging en hij er nooit met iemand over heeft gesproken, of zo.

Dan ga je je echt naar voelen, als je je vader opeens zo ziet.
Oud 26-06-2011, 17:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ook niet. Maar volgens mij moest het eruit of zo. Bleek dat het al maanden slecht ging en hij er nooit met iemand over heeft gesproken, of zo.

Dan ga je je echt naar voelen, als je je vader opeens zo ziet.
Jeetje!
Oud 26-06-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dan had je je over je trots heen moeten zetten en mij om uitleg moeten vragen!
Volgens mij heb ik dat een jaar terug wel eens gevraagd, maar het kwam nooit van de grond. Met trots heeft het in elk geval weinig te maken.
Edit: ik bedenk net: ik ben überhaupt snel aangevallen, niet in het speciaal als geïnsinueerd wordt dat ik iets niet weet.

Laatst gewijzigd op 26-06-2011 om 17:35.
Oud 26-06-2011, 17:56
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ja, maar voor een lok hoef ik niet mijn haar te laten knippen, dat kan zo ook wel. Ik doe dat ook wel eens. Maar dat geeft toch wel een beetje matrjoshka-effect.
Waarom neem je dan niet een paar langere laagjes langs je gezicht en aan de achterkant? Dat staat heel fris en het is ook wel makkelijker te 'onderhouden' dan.
Oud 26-06-2011, 17:59
Verwijderd
Hai.

We hebbben allemaal mensen van de nasa in het hotel. Ik wil vragen of ze astronaut zijn maar dat mag niet van m'n manager
Oud 26-06-2011, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Hai.

We hebbben allemaal mensen van de nasa in het hotel. Ik wil vragen of ze astronaut zijn maar dat mag niet van m'n manager
Niet alle mensen van de NASA zijn astronaut, lieverd.
Oud 26-06-2011, 18:03
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Niet alle mensen van de NASA zijn astronaut, lieverd.
Dat hoeft ze toch ook niet te denken? Er kunnen er best wat tussen zitten.
Oud 26-06-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Dat hoeft ze toch ook niet te denken? Er kunnen er best wat tussen zitten.
Gee, really?

Sense the tone.
Oud 26-06-2011, 18:07
Verwijderd
Natuurlijk zijn ze geen astronaut maar ik hoop het wel heel erg

Al mist er 1 een hand en heeft aan de andere kant maar 2 vingers én geen been, dus ik denk niet dat dat handig is in de ruimte. Offfff. Hij heeft een vreselijke crash meegemaakt van een space shuttle *lampje*
Oud 26-06-2011, 18:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hai.

Die kans lijkt me vrij klein bij een willekeurige NASA-medewerker.
Oud 26-06-2011, 18:22
Verwijderd
Ja, maar stel dat het toch zo is, duizendmiljoen gaaf :cool;
Oud 26-06-2011, 18:23
Verwijderd
hehehe bas is me aan het drunken dialen op m'n werk, dat is best gek
Oud 26-06-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar stel dat het toch zo is, duizendmiljoen gaaf :cool;
Misschien nemen ze zelfs een maansteen voor je mee!
Oud 26-06-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Misschien nemen ze zelfs een maansteen voor je mee!
Dat zou pas echt awesome zijn
Oud 26-06-2011, 18:55
Pierrot
Pierrot is offline
Bloedhitte, .
Oud 26-06-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Bloedhitte, .
Jeetje, zelfs ik vind het nog meevallen en dat zegt wat.

*kan niet tegen hitte*
Oud 26-06-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, zelfs ik vind het nog meevallen en dat zegt wat.

*kan niet tegen hitte*
Gister zei je nog dat je elke maand naar de sauna gaat.
Oud 26-06-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Gister zei je nog dat je elke maand naar de sauna gaat.
Leugenaar!
Oud 26-06-2011, 19:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op zich zijn matruschka's best wel cool. Dus waarom wil je dat effect per se niet, etmakas?>
Oud 26-06-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Op zich zijn matruschka's best wel cool. Dus waarom wil je dat effect per se niet, etmakas?>
Nijlpaarden zijn ook best cool en daar wil toch ook niemand op lijken? Tegen de tijd dat ik een tafelkledenbordurend vrouwtje van vijftig ben mag ik op een matrjoshka lijken. Daarvoor niet.
Oud 26-06-2011, 19:23
Pierrot
Pierrot is offline
Vanavond weer Eén tegen Honderd. Wat een feest.
Oud 26-06-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Nijlpaarden zijn ook best cool en daar wil toch ook niemand op lijken? Tegen de tijd dat ik een tafelkledenbordurend vrouwtje van vijftig ben mag ik op een matrjoshka lijken. Daarvoor niet.

ik kom er net achter dat ik de formules van natuurkunde nog niet kan.
Oud 26-06-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Als je vijftig bent zeg je dat het op je tachtigste mag.
Oud 26-06-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Leugenaar!
Ik?
Oud 26-06-2011, 19:57
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Vijftig .

ot: Als ik een toffe overgrootmoeder van 90 zou zijn zou ik mezelf nog te hip vinden om tafelkleden te borduren. En ik ga die skills toch niet krijgen, zelfs niet in 75 jaar. /motoriekfail
Oud 26-06-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Als je vijftig bent zeg je dat het op je tachtigste mag.
Waarschijnlijk wel, ja.

Citaat:
Vijftig .

ot: Als ik een toffe overgrootmoeder van 90 zou zijn zou ik mezelf nog te hip vinden om tafelkleden te borduren. En ik ga die skills toch niet krijgen, zelfs niet in 75 jaar. /motoriekfail
O, ik wil wel echt waardig oud worden hoor. Tafelkleden borduren, taarten bakken, bloemschikken... En dan ga ik de hele dag met een gebloemde hoofddoek op een bankje langs de weg zitten en overal commentaar op geven.
Oud 26-06-2011, 20:01
snoopy
snoopy is offline
Volgens mij word ik een heel rare oma
Oud 26-06-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij word ik een heel rare oma
Want?
Oud 26-06-2011, 20:02
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
O, ik wil wel echt waardig oud worden hoor. Tafelkleden borduren, taarten bakken, bloemschikken... En dan ga ik de hele dag met een gebloemde hoofddoek op een bankje langs de weg zitten en overal commentaar op geven.
Taarten bakken en bloemschikken is oké. Maar haken, breien, naaiden, borduren... allemaal een dikke fail voor mij. Ik kan nog niet eens wat op de piano spelen omdat mijn vingers over elkaar struikelen, zo kutje is mijn motoriek .
Maar met commentaar geven op Het Leven Van Alledag wil ik ook best mijn dagen slijten. Nou ja, wel cool commentaar, over Vroegâh en zo.
Oud 26-06-2011, 20:03
Verwijderd
Volgens mij is over 50 jaar de definitie van wat een normale oma is, heel anders
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten