Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Waarom moest je weg?
||
Citaat:
Dat ligt allemaal aan de persoon die het broodje gemaakt heeft. En aangezien het een grote franchise is komt zo iets eerder aan het ligt dan als iemand een smerige hamburger krijgt bij de friettent op de hoek.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Smaak is smaak en daar valt weinig over te zeggen maar even als voorbeeld een quarter pounder. De bovenkant van het broodje (getoost, met sesamzaadjes) mosterd ketchup gesneden uitjes 2 plakjes augurken een plak cheddar kaas een stuk vlees met zout en peper er over heen nog een plak cheddar kaas de onderkant van het broodje (getoost) Wat is er zo raar aan? Ik geef toe cheddar is niet de lekkerste kaas die bestaat meer zo is die kaas nou eenmaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Ik krijg morgenochtend mijn nieuwe computer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...ID=2094#113165 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen heeft hij XP er opnieuw opgezet. Maarja, alles is nu nog superkut, maar dat maakt niet zoveel uit dus, is even een noodoplossing tot woensdag/donderdag. |
![]() |
||
Citaat:
|
|