Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Legh.
Ja godver, maak het lijstje nóg even kariger voor mij
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ok!

Nou, als producers geen musici zijn kun je ook meteen wel een zwembad volgooien met diarree en het opdrinken.
Attaboy
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijk vind ik iemand pas een 'muzikant' als ze het ook live kunnen 'maken'.
Nou, voilà
Oud 29-06-2011, 19:18
Verwijderd
Waarom doet mijn oude non-smartphone het niet meer, godgloeiende.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Water?

Oven frietjes, met schnitzel en witlofsalade
Carn
Carn is offline
Citaat:
[filmpje]

Legh.
Flauw hoor, een shoddy cover posten

Ik moet zeggen, ik heb ze 3 keer gezien en die andere 2 keren (ergens begin 2000's) waren lang niet zo goed hoor.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Duh, Mozart kon zijn muziek ook niet live spelen. Maar vast wel een van de partijen. Idem voor Oldfield.
Tsja, als je een Tiësto een keyboard geeft kan hij ook de melodie van Traffic wel spelen. Maargoed, we dwalen af
Oud 29-06-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:

Rauwe witlofsalade is dikke prima! Schnitzel en friet.. Mweh. Minder dikke prima.
Verwijderd
Citaat:

Lekkert toch wel met appeltjes?
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Oven frietjes
Die zijn altijd zo slap en smaakloos
Verwijderd
Citaat:
Legh.

Snoelioes, ik ben net terug van hardlopen. Nu ga ik douchen en ondertussen een broodje maken en dan kom ik jouw kant op gefietst Ik denk dat ik er rond negen uur ben. Moeten we dan nog boodschappen doen?
Oud 29-06-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Tsja, als je een Tiësto een keyboard geeft kan hij ook de melodie van Traffic wel spelen. Maargoed, we dwalen af
Tsja, nou La Campanella van Liszt nog, hé? Tiësto kan niet eens noten lezen. En dan heb ik het alleen nog maar over náspelen, niet eens bedénken. Hoewel dat natuurlijk ook niet helemaal fair is want Liszt heeft het afgekeken van Paganini, maar soit, details schmetails.
Oud 29-06-2011, 19:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die zijn altijd zo slap en smaakloos
Dan moet je de goeie kopen!
Oud 29-06-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
En het fatsoenlijk maken, dan zijn ze niet slap. Dan heb je er waarschijnlijk teveel in een keer op de plaat gegooid.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Rauwe witlofsalade is dikke prima! Schnitzel en friet.. Mweh. Minder dikke prima.
Het is ook niet mijn idea van een culinair hoogstandje, hence 'gekookt'.. maar het is wel lekker af en toe, en vooral ook erg lekker samen.

Citaat:
Lekkert toch wel met appeltjes?
Witlof, appel, meloen en sinaasappel
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En het fatsoenlijk maken, dan zijn ze niet slap. Dan heb je er waarschijnlijk teveel in een keer op de plaat gegooid.
Dat kan ook ja.
Verwijderd
Citaat:
douchen en ondertussen een broodje maken
Dat staat er wat dubieus Het broodje wordt gemaakt in de oven, het is een afbakbroodje.
Oud 29-06-2011, 19:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat staat er wat dubieus Het broodje wordt gemaakt in de oven, het is een afbakbroodje.
Ach, als je kan roken onder de douche...
Oud 29-06-2011, 19:24
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik heb alle mogelijke soorten volgens mij wel een keer gehad, inclusief alle Zweedse varianten omdat mensen daar thuis geen frituurpan hebben. Net als patat uit de actifry is dat gewoon niet echt mijn ding
Oud 29-06-2011, 19:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb alle mogelijke soorten volgens mij wel een keer gehad, inclusief alle Zweedse varianten omdat mensen daar thuis geen frituurpan hebben. Net als patat uit de actifry is dat gewoon niet echt mijn ding
Ik weet niet meer welk merk Rationeel laatst had gekocht, maar die waren echt superprima. Het enige verschil met snackbarfriet was dat ze wat minder vet waren. Maar ze waren lekker krokant, zoutig en zo Maar je moet er niet teveel op de plaat gooien, want dan worden ze inderdaad alleen maar slap.
Oud 29-06-2011, 19:25
Uice
Uice is offline
Citaat:

Snoelioes, ik ben net terug van hardlopen. Nu ga ik douchen en ondertussen een broodje maken en dan kom ik jouw kant op gefietst Ik denk dat ik er rond negen uur ben. Moeten we dan nog boodschappen doen?
Jeuh.
Oud 29-06-2011, 19:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zeg ook niet dat een Tiësto geen muzikant is.
Carn
Carn is offline
ohja, hardlopen dat ik nog mooi even doen.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik weet niet meer welk merk Rationeel laatst had gekocht, maar die waren echt superprima. Het enige verschil met snackbarfriet was dat ze wat minder vet waren. Maar ze waren lekker krokant, zoutig en zo Maar je moet er niet teveel op de plaat gooien, want dan worden ze inderdaad alleen maar slap.
Hmm, ik gooi er helemaal niet zoveel op volgens mij. Als het me teveel lijkt pak ik er gewoon nog een plaat bij. Misschien ligt het aan het type oven?
Oud 29-06-2011, 19:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hmm, ik gooi er helemaal niet zoveel op volgens mij. Als het me teveel lijkt pak ik er gewoon nog een plaat bij. Misschien ligt het aan het type oven?
Mja ik weet het ook niet. Ik heb ook wel eens echt smerige slappe ovenfrietjes gehad, dus ik snap wel wat je bedoelt. Maar die van Rationeel waren echt helemaal perfect. Ik weet ook niet wat het verschil is
Oud 29-06-2011, 19:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
ohja, hardlopen dat ik nog mooi even doen.
ik banaan eet
Oud 29-06-2011, 19:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik banaan eet
Oud 29-06-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
ik banaan eet
Oud 29-06-2011, 19:54
Verwijderd
Menseskinders ik heb alweer een paragraaf van twaalf pagina's. Kort en bondig schrijven moeten ze me nog leren, volgend jaar.
Oud 29-06-2011, 20:05
Verwijderd
Dat is vrij lang ja!
Oud 29-06-2011, 20:08
Verwijderd
En om de stilte hier te doorbreken volgen nu wat foto's van mannen met baby's met omgewisselde hoofden!

Oud 29-06-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:
En om de stilte hier te doorbreken volgen nu wat foto's van mannen met baby's met omgewisselde hoofden!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Oud 29-06-2011, 20:10
Verwijderd
Het staat wel vol met inspringingen en zooooo en heel veel voetnoten die dus halve pagina's opslokken. Maar dan nog.
En hmmz, nu twijfel ik of ik het al zo vaak gebruikte ''bijvoorbeeld'' wanneer ik het als kopje (voor een voorbeeld, hu hu) gebruik, zal vervangen door iets als ''par exemple.'' Like, voor de hipheid en zo.

Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Iew!
Oud 29-06-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Oud 29-06-2011, 21:06
Verwijderd
Zie je wel dat we sann missen, wat een dooie boel hier
Oud 29-06-2011, 21:09
Verwijderd
Heeft iemand een goede uitleg van het verschil tussen 'langs' en 'naast'? Want ik snap dat echt niet goed. En dat zit me heel erg dwars.
Oud 29-06-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand een goede uitleg van het verschil tussen 'langs' en 'naast'? Want ik snap dat echt niet goed. En dat zit me heel erg dwars.
Als je ergens langs loopt ben je er maar heel eventjes naast.
Oud 29-06-2011, 21:11
Verwijderd
Langs is meer een beweging en iets is naast iets als het er staat.
Oud 29-06-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dit wordt vast geen goede uitleg, en ik weet ook niet of ie klopt, want ik doe dingen op gevoel en weet vooral dat veel mensen langs zeggen als ze naast bedoelen maar ik ga het gewoon even proberen; volgens mij zit er bij 'langs' altijd beweging in. Bijv. 'ik liep langs een huis met een groene voordeur' of 'we komen vanmiddag wel even langs'. Naast gaat vooral over wie of wat er aan je zijde is. Dus 'ik zit naast Piet' of 'die woont naast een grote supermarkt'.

Punt is nu dus dat je in een auto zowel naast als langs iemand kan rijden, hm. Maar bij ernaast is het stabiel, dat je naast elkaar blijft rijden, en langs betekent dat de een de ander inhaalt. Zegmaar.
Oud 29-06-2011, 21:13
Geel
Geel is offline
Azèche! Hoe moet ik het nu doen met het verhaal, morgen? Want het lijkt wel alsof je mijn bijna-ontploffing nogal hebt genegeerd
Verwijderd
Je vais au lit. Bonne nuit!
Verwijderd
Citaat:
Als je ergens langs loopt ben je er maar heel eventjes naast.
Citaat:
Langs is meer een beweging en iets is naast iets als het er staat.
Dus je ligt naast iemand en gaat liggen langs iemand? Maar, struikjes kunnen toch wel langs een weg groeien, en die bewegen toch ook niet?
Oud 29-06-2011, 21:14
Verwijderd
Nee, natuurlijk ga je niet langs iemand liggen. Brabander
Oud 29-06-2011, 21:14
Geel
Geel is offline
En struikjes groeien ook gewoon naast de weg
Oud 29-06-2011, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Dit wordt vast geen goede uitleg, en ik weet ook niet of ie klopt, want ik doe dingen op gevoel en weet vooral dat veel mensen langs zeggen als ze naast bedoelen maar ik ga het gewoon even proberen; volgens mij zit er bij 'langs' altijd beweging in. Bijv. 'ik liep langs een huis met een groene voordeur' of 'we komen vanmiddag wel even langs'. Naast gaat vooral over wie of wat er aan je zijde is. Dus 'ik zit naast Piet' of 'die woont naast een grote supermarkt'.

Punt is nu dus dat je in een auto zowel naast als langs iemand kan rijden, hm. Maar bij ernaast is het stabiel, dat je naast elkaar blijft rijden, en langs betekent dat de een de ander inhaalt. Zegmaar.
Dus naast is stabiel en langs instabiel, en dan zijn er een paar uitzondering met wegen die langs dingen lopen ofzo? Of kunnen wegen ook niet langs iets lopen?

Citaat:
Azèche! Hoe moet ik het nu doen met het verhaal, morgen? Want het lijkt wel alsof je mijn bijna-ontploffing nogal hebt genegeerd
PM!
Oud 29-06-2011, 21:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dus je ligt naast iemand en gaat liggen langs iemand? Maar, struikjes kunnen toch wel langs een weg groeien, en die bewegen toch ook niet?
Struikjes kunnen ook naast de weg groeien. Er zit toch wel verschil in. Als je zegt dat struikjes langs de weg groeien, dan bedoel je dat er voor langere tijd struikjes te zien zijn naast de weg, als je er langs komt. Huhu.
Verwijderd
Je gaat naast iemand liggen, want je gaat er niet langs. Langs is zegmaar meer als je ervoorbij gaat. Eerst ben je erachter/eronder/weetikhet dan ben je ernaast en dan ben je ervoor/erboven.
Verwijderd
Citaat:
Nee, natuurlijk ga je niet langs iemand liggen. Brabander
Citaat:
En struikjes groeien ook gewoon naast de weg
Okee. Ik zeg voortaan wel gewoon altijd naast, tenzij ik iets met inhalen bedoel. Dat is wel altijd 'langs' toch? Ik haalde de auto langs me in. Ik zwaaide naar de auto langs me.
Oud 29-06-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Dus naast is stabiel en langs instabiel, en dan zijn er een paar uitzondering met wegen die langs dingen lopen ofzo? Of kunnen wegen ook niet langs iets lopen?
Een weg 'loopt' langs iets, omdat het maar even naast dat iets is.
Oud 29-06-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Nee, je gaat naast iemand liggen. Naast geeft aan dat de positie (tijdelijk) niet verandert.

"Ik ga naast hem liggen" (je blijft daar namelijk liggen voor een bepaalde tijd), of "ik loop langs een huis." (tenzij je er stil gaat staan, want dan sta je (tijdelijk) naast het huis.

Snappez vous?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten