Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Niet dat het dan opeens een goede anekdote is, maar toch.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, heb niet veel kunnen zien van de afstudeerochtend, alleen joelende gillende mensen en dolblije afstudeerders en het Amerikaans volkslied (horen ja) en cheerleaders en rugby-spelers en huppelende jongens naast een limo. Maar ik werd er een beetje emotioneel van weer
![]() ![]() En ik heb twee fotogordijnen erbij gekocht en een hamer en spijkers. En een vestje. Wel jammer dat alle leukste foto's nu al in de eerste zitten... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet ook wat lijsten halen; stom dat ik daar gisteren niet aan heb gedacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het werkt wel verslavend, er passen 24 foto's in zo'n fotogordijn, dus daar kan wel aardig wat in. Oh ja, en ik heb ook nog een foto-etui gekocht voor de foto's die ik wel laat afdrukken maar niet ophang. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Goedemorgen. Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat bij een nieuw hoofdstuk in hetzelfde Word-bestand, de voetnoten qua nummering weer beginnen bij 1, ipv door te lopen?
Citaat:
|
![]() |
|
|