Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2011, 15:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben nog steeds moe van Dark of the Moon: http://www.thecultcorner.com/recensi...mers-dark-moon
Eigenlijk wil ik best gewoon alleen het laatste uur zien.
Oud 01-07-2011, 15:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, want het ging niet om de inhoud maar juist om de dingen die je er uit haalde.
Oke

Citaat:
Ik heb afgelopen zaterdagavond, dus vlak voordat ik naar Berlijn vertrok, mijn laatste hoofdstuk ingestuurd. Mijn begeleider is nu alleen ook met vakantie, dus het ligt nu even grotendeels stil, maar dat vind ik niet zo erg, want ik denk dat een adempauze wel even goed is.
Ah maar het schiet al wel op dus. Hoe zat het nou met dat woordenaantal, ben je daar niet enorm al overheen?

Citaat:
En VERZONDEN. Hopelijk leest ie voor het weekend nog zijn mail, zodat ik maandag commentaar heb.
GOED ZO!
Oud 01-07-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Oke

Ah maar het schiet al wel op dus. Hoe zat het nou met dat woordenaantal, ben je daar niet enorm al overheen?

GOED ZO!
Ik verwacht wel dat ik er enigszins overheen zal gaan, maar niet heel erg veel. Ik heb namelijk niet zo heel veel moeite met beknopt schrijven.

Hoe gaat het bij jou trouwens?
Oud 01-07-2011, 15:35
snoopy
snoopy is offline
Goed zo Quis! Ik zou niet voor maandag commentaar verwachten, maar wie weet
Oud 01-07-2011, 15:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik verwacht wel dat ik er enigszins overheen zal gaan, maar niet heel erg veel. Ik heb namelijk niet zo heel veel moeite met beknopt schrijven.

Hoe gaat het bij jou trouwens?
Ah, daar heb ik doorgaans véél moeite mee ik moet altijd wel schrappen. Het viel nu wel mee trouwens, heb in totaal misschien 500/1000 woorden moeten schrappen (op een totaal van c. 12.500).

Ik ben nu echt bijna klaar, heb 'em net aan m'n moeder gestuurd. Die mag even kijken of er nog kleine foutjes instaan enzo. En dan lever ik 'em waarschijnlijk maandag of uiterlijk dinsdag in . En dan krijg ik een week later m'n cijfer.
Oud 01-07-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Goed zo Quis! Ik zou niet voor maandag commentaar verwachten, maar wie weet
Nou, de helft ervan is al ''tweede versie'' dus daar kijkt hij denk ik niet meer naar, en over het algemeen is hij, in tegenstelling tot ik zelf, bijzonder snel.
Oud 01-07-2011, 15:38
Carn
Carn is offline
kinderen. ieuw. .
Oud 01-07-2011, 15:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou, de helft ervan is al ''tweede versie'' dus daar kijkt hij denk ik niet meer naar, en over het algemeen is hij, in tegenstelling tot ik zelf, bijzonder snel.
Ja, dan is het batsen sowieso niet zo interessant.
Oud 01-07-2011, 15:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
kinderen. ieuw. .
Je kunt beter kuikens houden!
Oud 01-07-2011, 15:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Je kunt beter kuikens houden!
For many reasons
Oud 01-07-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ah, daar heb ik doorgaans véél moeite mee ik moet altijd wel schrappen. Het viel nu wel mee trouwens, heb in totaal misschien 500/1000 woorden moeten schrappen (op een totaal van c. 12.500).

Ik ben nu echt bijna klaar, heb 'em net aan m'n moeder gestuurd. Die mag even kijken of er nog kleine foutjes instaan enzo. En dan lever ik 'em waarschijnlijk maandag of uiterlijk dinsdag in . En dan krijg ik een week later m'n cijfer.
Mooi.
Oud 01-07-2011, 15:42
Verwijderd
Borreltijd!
Oud 01-07-2011, 15:44
Verwijderd
Mijn scones zijn af . en het zijn er superveel .
Oud 01-07-2011, 15:44
Geel
Geel is offline
Even op de late-train hoor:

Citaat:
Haha, kijk hoe stoer mijn kind is:
[filmpje]
Omg, wat een winkind

Citaat:
Goedemorgen schatjes! Ik heb jullie zo gemist! *
Welkom terug!

Citaat:
Een heel klein beetje

En ik heb vannacht nog wel Absinthes saaitopic gezien met mijn welkom terug! Maar toen was het nog geen 4 uur en toen kon ik niet posten! En superlief dat Geel 'm liet staan!
Haha, je bent dus toch wel verslaafd.

Citaat:
Maar goed, dat is verleden tijd, ik ga mijn leven beteren en geen plaatjes meer van mannelijke geslachtsdelen posten en liev en sagt en braaf zijn
grapjas
Oud 01-07-2011, 15:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh ja. Glas naar de glasbak brengen. Dat wilde ik nog doen.
Oud 01-07-2011, 15:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Borreltijd!
hier ook biertje open, beetje werken .
Oud 01-07-2011, 15:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb de laatste dagen echt absurd weinig bier gedronken.
Oud 01-07-2011, 16:03
Rationeel
Rationeel is offline
Bier is op!
Oud 01-07-2011, 16:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lol:

Citaat:
I don't mean to patronise anyone (that means talking down to you)
Oud 01-07-2011, 16:16
Edelweiss
Edelweiss is offline
'Middag!

Misschien wat laat, want ik heb wat topics gemist, maar, welkom terug .sann !!
Oud 01-07-2011, 16:36
Edelweiss
Edelweiss is offline
zowiewzo?
Oud 01-07-2011, 16:50
Edelweiss
Edelweiss is offline
Hee... pssstt....

Spoiler
Oud 01-07-2011, 17:01
Verwijderd
Ja, het is hier best wel rustig. . Misschien worden mensen blij van dit:

Spoiler
Oud 01-07-2011, 17:01
MiBe
MiBe is offline
Vuile dubbelpostert!
Oud 01-07-2011, 17:02
MiBe
MiBe is offline
[dubbelpost]@Interglot: Wasda?[/dubbelpost]
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is hier best wel rustig. . Misschien worden mensen blij van dit:

Spoiler
Ik word er alleen niet blij van dat ik er niet bij kan.
Verwijderd
Uuuuuh

Oh het zijn trouwens scones! Van die kleine engelse ja... cakejes / kleine broodjes achtige dingen. Zoiets.

Er komt ook nog een foto aan van pudding. Maar die is nog niet klaar, dus voorlopig komt ie ook nog niet .
Oud 01-07-2011, 17:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het zijn geen dode beesten, dus /care.
Oud 01-07-2011, 17:06
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Echt heel hard qft.
Oud 01-07-2011, 17:06
Verwijderd
Citaat:
. Dat ga ik regelen.
Oud 01-07-2011, 17:07
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
. Dat ga ik regelen.
Klinkt goed, bezorg je ook aan huis?
Oud 01-07-2011, 17:15
Verwijderd
Nou, misschien.
Oud 01-07-2011, 17:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ah, eindelijk die vlieg dood gekregen. Ik voelde me een beetje zoals die gast van Breaking Bad.
Oud 01-07-2011, 17:32
Verwijderd
ik ging net winkelen, maar er was weer eens niks bij. Wat een vreselijke dingen overal, maar H&M slaat toch wel alles.
Oud 01-07-2011, 17:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je hebt zeker een nieuwe garderobe nodig.
Oud 01-07-2011, 17:37
Verwijderd
pfff pioen moet geen eens verse rosbief. Schro is het nu door de kamer aan het slepen en om de 5 m zoekt hij een ander plekje om het verder op te eten :')
Oud 01-07-2011, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Je hebt zeker een nieuwe garderobe nodig.
nou ja ik ben afgevallen dus ik zocht een nieuwe broek/broeken.
en betaalbare allstars light. maar helaas.
Oud 01-07-2011, 17:39
Tink*
Tink* is offline
Nieuwe broeken zoeken is sowieso altijd hels. Ik kwam erachter dat ze bij the sting ook nog best leuke shirtjes hebben.
Oud 01-07-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Die indruk maak je wel ja. Als in ''vol druk leven op veel verschillende plekken'' niet als in ''stresskip die altijd te laat is.''
Aha
Oud 01-07-2011, 17:40
Verwijderd
Zo, ik ben lekker mee naar binnen gesneakt voor de diploma-uitreiking. Was weer gaaf, mooie aankleding, gave outfits en bijzonder ontroerende speeches <3
Oud 01-07-2011, 17:43
Geel
Geel is offline
Citaat:
Zo, ik ben lekker mee naar binnen gesneakt voor de diploma-uitreiking. Was weer gaaf, mooie aankleding, gave outfits en bijzonder ontroerende speeches <3
Wat voor diplomauitreiking? Want, ik lees het al sinds gisteren (?),maar ik begrijp niet precies waar je het over hebt.
Oud 01-07-2011, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe broeken zoeken is sowieso altijd hels. Ik kwam erachter dat ze bij the sting ook nog best leuke shirtjes hebben.
ja een goede broek vinden is voor mij ook altijd een kutklusje. Ik heb niet eens iets gepast, alles was allemaal even lelijk.
Waarom maken ze ook van die rare skinny broeken voor dikke mensen? alsof dat ooit leuk staat.
Oud 01-07-2011, 17:44
Verwijderd
@Geel: Die van mijn oude opleiding. Vandaag studeerde weer de nieuwe lichting af en dat is op de academie altijd een enorme happening, die echt niet te beschrijven is zo gaaf
Oud 01-07-2011, 17:48
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ja een goede broek vinden is voor mij ook altijd een kutklusje. Ik heb niet eens iets gepast, alles was allemaal even lelijk.
Waarom maken ze ook van die rare skinny broeken voor dikke mensen? alsof dat ooit leuk staat.
Ja dat snap ik ook niet. Sowieso, ook al ben je niet dik, maar als je het verkeerde figuur voor dat soort broeken hebt, dan lijk je gelijk gigantisch. Maar ik heb wel het idee dat de skinny's toch wel iets aan het minderen zijn, dat je ook bij sommige winkels weer normale broeken kunt krijgen.
Oud 01-07-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snap ik ook niet. Sowieso, ook al ben je niet dik, maar als je het verkeerde figuur voor dat soort broeken hebt, dan lijk je gelijk gigantisch. Maar ik heb wel het idee dat de skinny's toch wel iets aan het minderen zijn, dat je ook bij sommige winkels weer normale broeken kunt krijgen.
Ik heb laatst nog twee broeken gekocht die geen skinnyjeans waren. Is wel fijn, aangezien ik het idee heb dat door skinnyjeans mijn heupen vrij groot lijken
Oud 01-07-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
ja maar nog altijd geen wijduitlopende pijpen, althans zelden.
Oud 01-07-2011, 17:55
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ja maar nog altijd geen wijduitlopende pijpen, althans zelden.
Klopt. Ik koop mijn broeken soms bij jeanswinkels en zelfs daar is wijduitlopende pijp niet veel voorkomend. Heb je de altowinkels al geprobeerd?
Oud 01-07-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Klopt. Ik koop mijn broeken soms bij jeanswinkels en zelfs daar is wijduitlopende pijp niet veel voorkomend. Heb je de altowinkels al geprobeerd?
nee, maar ik val net buiten de normale maten qua broekmaat, dus ik moet altijd naar de fattyafdeling voor broeken.
Oud 01-07-2011, 18:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja broeken kopen, wat een drama . Die dingen zijn altijd of te strak bij m'n bovenbenen, of te los bij m'n kont. Blijkbaar heb ik een raar figuur.

Regels voor berichten