Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Was trouwens wel grappig, hij vroeg of ik van kantoor kwam ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik had dat pas op rotterdam cs met een vrouw die niet goed kon lopen en geen energie had om bij de kaartautomaat te komen. Ze had een hersentumor, zei ze, en had daarvoor al een uur vastgestaan op blaak omdat ze haar pincode niet meer wist en er nergens een loket was. Aww. Dus toen heb ik een kaartje voor haar gepind. Ze was heel blij en dat vond ik wel lief.
Aaaanyway, ik zit in de trein. Tot zoooo. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom nooit dat soort mensen tegen. Maar ik ben op het station ook veel te druk met de vogeltjes en de muisjes. ![]() |
![]() |
|
Net thuis, en het was een volmaakte meet
![]() Uiteindelijk zijn als het goed is Uice, Para, Azeche en Panda blijven pitten, Martiño en ik hebben de trein van 6:40 gepakt en Trimmeh een trein later. Olé, tijd voor mijn nest. |
![]() |
|
Nee, maar het was wel gezellig. Ludwig was een excellente gastheer en maakte zich constant zorgen over ons welzijn, of we wel lekker zaten, of het niet te koud was, en of we wel constant gehydreerd werden, etc. etc. We zijn pas vrij laat gaan hitlernaryen, maar het was een groot succes. Ik sta nu blijkbaar bekend als Martiño het Machinegeweer, omdat ik alles uitriep wat in me op kwam. Regelmatig waren er hilarische situaties en het was al met al een puike avond, ook met vrienden van Ludwig die gezellig meededen. Aan het einde zakte het een beetje in, toen ben ik rond 5 uur in slaap gevallen op bed en rond 06.40 vonden N00dles en ik het wel welletjes en zijn we naar huis gegaan.
|
|