Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, dat eerste was uiteraard mogelijk geweest.
![]() Maar ja, als je die keuze zo hebt gemaakt, geeft dat ook wel aan dat de relatie je niet al te veel waard was, dus misschien is het maar beter zo. Toch ben ik het er niet mee eens dat relaties de moeite/het risico niet waard zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Voorlopig moet ik er niks van hebben en zo zal ik dan doorgaan met het negeren van iedere kerel/meid die ik wel zie zitten. Maar natuurlijk weet ik niet hoe dat zal zijn over 5 jaar ofzo. Op het moment is het te logisch voor mij.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sommige mensen zien mij meteen als het grootste stuk verdriet wat op deze wereld rondloopt als ze het krijgen te horen. Maar dit kan ook. Beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Piratendating.nl is dé ontmoetingsplaats voor singles met een gemeenschappelijke muzikale voorkeur, namelijk het Nederlandstalige (levens)lied.
NEEEEEEEEEEEEEE ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zondagavond is een mogelijkheid als je zus dat ziet zitten. Gaan we wel naar de oudste/grootste/mooiste bios in DH aight! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Duidelijk andere prioriteiten, dit bestuur. Ze hebben nog niet eens regisseurs gekozen voor volgend jaar. En ik hoorde van collega's dat de sollicitatiegesprekken echt gênant waren. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En ze gaat niet eens mee omdat ze para is dat wij het zo goed kunnen vinden? ![]()
|
|