Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2011, 00:28
Verwijderd
Hè, wat zonde, en stomme heks
Advertentie
Oud 15-09-2011, 11:04
Fantôme
Fantôme is offline
het punt is dat ik vanavond naar school ben en nu even in mn pauze achter het forum zit, ik móet dus wel nu een stem doorgeven. Ik weet dat ik het risico loop dat Queasy op mij gaat stemmen omdat ik op haar stem, maar dan is dat maar zo... ik weet op dit moment geen betere. dus ik stem Queasy.
Oud 15-09-2011, 11:20
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik heb het wat doorgelezen en ik moet zeggen dat ik het niet helemaal eens ben met het idee dat Queasy slecht is. Het is natuurlijk wel verdacht dat ze zo laat nog alleen gaat staan maar het kan ook zijn dat ze het gewoon allemaal even aan wilde zien. Want er was in de eerste hangronde geen aanwijzing dat Maaike. of Thomas nou echt slecht zijn. Maar goed, het blijft vreemd, maar voor mij niet vreemd genoeg om op haar te stemmen. Ook zie ik er het nut niet van in om allemaal onder Queasy te staan.

Daarom stem ik alvast op Sabir want hij zegt helemaal niks dit spel en dat vind ik verdacht. Het vorige spel was hij ontzettend joviaal. Maar bovenal natuurlijk omdat hij een stille speler is en aan het begin van het spel heb je nog wel tijd om die eruit te werken maar later in het spel worden stille spelers echt ontzettend irritant.

Ik kan me ook voorstellen dat wolf zijn wat moeilijker is omdat je goed na moet denken over wat je zegt. Daarom kan het ook zijn dat juist mensen die normaal best wel joviaal zijn en nu ineens erg stil een slechte functie hebben.

Maar ik geef mijn stem nu alvast door omdat ik straks college heb en ik niet weet of ik daarna nog thuis ben.
Dus bij deze stem ik op Sabir.
Oud 15-09-2011, 11:30
Röps
Röps is offline
Ik stem ook op Sabir; ik vind 'm gewoon geen succesnummer, nooit geweest, en ik vind dat er na mijn post over Queasy te gemakkelijk naar Queasy is gewezen. Bovendien (en mede daardoor) vertrouw ik Fantôme ook niet echt, dus Sabir it is.
Oud 15-09-2011, 11:31
Verwijderd
Op zich kan ik me wel een beetje vinden in wat Mark zegt, alleen heb ik totaal geen idee hoe Sabir normaal speelt. Ik wacht nog even met stemmen, ik wil er nog even wat langer over nadenken allemaal

Oh, wacht Sabir heeft wel heel erg weinig posts in het topic
Oud 15-09-2011, 11:34
Röps
Röps is offline
Van wat ik me kan herinneren was zijn eerste spel mega inactief, en in zijn tweede spel had hij die faalactie met betrekking tot zijn rol-pm. Ik denk dat hij niet heel anders speelt dan anders, maar toch krijgt ie m'n stem.
Oud 15-09-2011, 11:40
Verwijderd
Mmmmm. Oke.

Fantôme stemt op Queasy, Mark op Sabir. Voor verschillende redenen. Zelf was ik na de eerste hangronde heel erg aan het twijfelen of ik niet op Maaike moest gaan stemmen, omdat het zo tussen haar en Thomas in hing, maar eigenlijk ben ik daar nu niet meer zo'n fan van . Oh, en Röps stemt ook op Sabir natuurlijk.

Aan de andere kant, ik wil niet een beetje een losse stem hebben, want daar hebben we ook vrij weinig aan natuurlijk. Als ik nog eens alles teruglees kan ik me eigenlijk best wel vinden in de post van sann gisteren:

Citaat:
Mogelijk:
- Queasy is wolf, en wil veilig staan.
- Queasy is wolf en weet dat er in beide rijtjes al een wolf staat en is bang voor gelijkspel op papier (wat in de praktijk dan geen gelijkspel zou zijn)
- Queasy is de verrader en stemt buiten de lijstjes zodat ze in de lijstjes iemand kan coveren.
- Ik zit ernaast.

Moraal van dit verhaal: ik zie graag Queasy vertrekken om te kijken welke functie madame heeft en van daar op zoek te gaan naar verdere aanwijzingen.
Als Sabir nooit heel actief speelt denk ik niet dat hij een wolf zal zijn, dus dan gaat mijn stem naar Queasy.
Oud 15-09-2011, 11:58
Röps
Röps is offline
Ben jij soms wolf?
Oud 15-09-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ik stem ook op Sabir; ik vind 'm gewoon geen succesnummer, nooit geweest, en ik vind dat er na mijn post over Queasy te gemakkelijk naar Queasy is gewezen. Bovendien (en mede daardoor) vertrouw ik Fantôme ook niet echt, dus Sabir it is.
Mja, eens, denk ik. Bij Fantome heb ik ook onderbuikgevoelens. Ook omdat ze het zo makkelijk met mijn vrij slechte theorie over Sann en Geel in ronde één eens was, daar word ik altijd even wakker van. Het hoeft natuurlijk niets te zeggen, en feitelijk loop ik nu ook achter jou aan, maar ik ga toch maar ook gewoon voor Sabir.
Oud 15-09-2011, 12:24
Verwijderd
Ik stem fantome. Rops zei het al oa zij gaat heel makkelijk mee op mij nadat ik even als verdacht wordt genoemd.

En ben ik het eens met absinthe.

Ik vraag mij nu wel af absinthe waarom je niet op fantome gaat staan.
Oud 15-09-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ben jij soms wolf?
Was ook het eerste wat ik dacht
Oud 15-09-2011, 12:30
Verwijderd
Nee, ik ben geen wolf (Alsof ik het zou zeggen als ik het wel was huhu )

Wat ik me nu wel afvraag Queasy, is waarom je niet op Sabir gaat stemmen. In je eentje op Fantome stemmen terwijl Sabir ondertussen al 3 stemmen heeft. Het lijkt mij vanuit jouw oogpunt handiger om op Sabir te stemmen, toch?
Oud 15-09-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Ik stem fantome. Rops zei het al oa zij gaat heel makkelijk mee op mij nadat ik even als verdacht wordt genoemd.

En ben ik het eens met absinthe.

Ik vraag mij nu wel af absinthe waarom je niet op fantome gaat staan.
Dat wil ik best doen, maar ik geloof dat het meer jij tegen Sabir is nu, toch?
Oud 15-09-2011, 12:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga op Queasy stemmen. Blijf het vreemd vinden dat ze zo in haar eentje is gaan staan, en Sabir vind ik niet verdacht.
Oud 15-09-2011, 14:13
Röps
Röps is offline
Citaat:
Nee, ik ben geen wolf (Alsof ik het zou zeggen als ik het wel was huhu )
Verrader dan?

Dit vind ik verdacht:
Citaat:
Als Sabir nooit heel actief speelt denk ik niet dat hij een wolf zal zijn, dus dan gaat mijn stem naar Queasy.
Denk je niet dat hij wolf zal zijn? Vanwaar zo'n snelle conclusie? Dat je neutraal bent aan de hand hiervan kan nog wel maar je trekt gelijk de conclusie dat hij dan wel geen wolf zal zijn. Vreemd.
Oud 15-09-2011, 14:36
Verwijderd
Nee, ik ben ook geen verrader

Goed, het staat er heel dubieus, maar als Sabir altijd zo speelt zie ik geen reden om op hem stemmen, dus dan denk ik toch automatisch dat hij geen wolf is? Het is niet alsof die mening niet meer kan veranderen ofzo. Op dit moment heb ik gewoon niet het gevoel dat Sabir wolf is.
Oud 15-09-2011, 14:37
Tink*
Tink* is offline
Ik vind nou ook niet dat Apate erg enerverende theorieën zit te bouwen. Ze gebruikt argumenten van anderen, maar zorgt er daardoor wel voor dat ze iets zegt wat ergens op lijkt. Maar in feite gaat ze alleen maar met mensen mee. Ik hou je in de gaten. Het hoeft niets te betekenen, maar het kan wel.

Sabir is nu toch alleen verdacht omdat hij stil is? Anyway, ik vond het raar dat mensen gisteren mijn post blijkbaar niet snapten en erover gingen speculeren en er opheldering over wilden hebben. Volgens mij was dat niet zo onduidelijk. Ik vond het maar raar. Mensen daarbij betrokken: Fantome, Apate en Queasy. Ik denk dat ik op één van hen ga stemmen, maar ik ben er nog niet over uit op wie.
Oud 15-09-2011, 14:39
Verwijderd
Oh, wat ik dus overigens ook even hier wil melden: mijn internet is wat onstabiel geworden, net als mijn laptop, dus het kan zijn dat ik wat minder post
Oud 15-09-2011, 14:51
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Apate, heb je zelf nagezocht dat Sabir inderdaad altijd zo speelt of neem je dat nu klakkeloos over van Röps?
Oud 15-09-2011, 16:29
Verwijderd
Nou de keren dat ik heb meegelezen/meegespeeld speelde hij zo ja, maar ik wist niet of dat zijn vaste speelstijl was aangezien ik het maar 2 keer had gezien volgens mij. En ik wist niet dat hij nog maar 2 keer had meegespeeld , ik dacht dat hij al veel langer mee deed. Dus gedeeltelijk ja. Maar ook gedeeltelijk nee.
Oud 15-09-2011, 16:37
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik ga nu koken en daarna ga ik lekker theorieën bedenken.
Oud 15-09-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Dat wil ik best doen, maar ik geloof dat het meer jij tegen Sabir is nu, toch?
Ja dus waarschijnlijk wijzig ik mijn stem.

@apate omdat ik duidelijk wilde maken dat ik fantome eruit wilde hebben en ik even wilde afwachten hoeveel mensen er nou precies op mij gaan stemmen.

Aangezien het nu riskant wordt wijzig ik mijn stem naar sabir.

Nogal frappant dat je zo snel je afvraagt waarom ik niet uit lijfsbehoud stem.
Oud 15-09-2011, 17:44
Maaike.
Maaike. is offline
Ik ben vanaf nu niet lang genoeg online om de stemlijstjes bij te houden maar ik maak wel even een voorlopig lijstje, voor het overzicht.

Voorlopig Stemlijstje Hangronde 2:

Queasy
Fantôme
Apate
Eye of Sauron
Maaike.
Sabir

Sabir
Mr. Mark
Röps
Absinthe

Maaike.

Geel

Fantome

Apate

Rops

Tink

Eye of Sauron

Alpha_Omega

Mr. Mark

Absinthe

Het gaat dus tussen Queasy en Sabir. Ik vind de tot nu genoemde argumenten tegen Queasy aannemelijker dan de argumenten tegen Sabir, dus mijn stem gaat ook naar haar toe.
Oud 15-09-2011, 17:45
Maaike.
Maaike. is offline
Ik ben trouwens nog benieuwd naar het verhaal over de dood van Sanne!
Oud 15-09-2011, 17:46
Verwijderd
Ik stem ook op Queasy, ik vind het ook verdacht dat ze zo naar voren stapt.
Oud 15-09-2011, 18:04
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik ben trouwens nog benieuwd naar het verhaal over de dood van Sanne!
Dat komt bij het volgende verhaal. En dat kom óf vanavond laat óf morgen, want ik moet vanavond weg.

Tenzij Mash het wel schrijven, Paranoide naamzoek.

Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 18:37.
Oud 15-09-2011, 18:07
Tink*
Tink* is offline
Hm ik vind het lastig, ik verdenk Queasy meer dan Sabir, maar mijn andere verdachten staan onder Queasy. Dus ik denk dat ik dan op Sabir ga stemmen om meer informatie over mijn verdachten in te winnen. Maar ik wacht nog even of meer mensen zich melden en dan stem ik pas.
Oud 15-09-2011, 18:17
Tink*
Tink* is offline
Nou ik moet nu stemmen. Doe dat dit keer dus maar op Sabir, zodat ik hopelijk meer over mensen te weten kom.
Oud 15-09-2011, 18:29
Verwijderd
Jeeetje waarom schaapt iedereen mee
Omdat ik toevallig in de 1e ronde vrij laat was met mijn stem doorbrengen en los stond, moet ik er maar uit.
Wolfjes zullen daar van smullen.
Oud 15-09-2011, 18:37
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik snap de verdediging van Queasy nu, als ze het niet doet "geeft ze toe" maar als ze het wel doet "ontkent ze alles"

Ik ga dus wel voor haar of Sabir maar weet nog niet precies wie.
Oud 15-09-2011, 19:23
Verwijderd
Oh jongens sorry, ik ben even heel stom geweest. Ik zou om kwart voor 8 mijn stem doorgeven en toen deed mijn internet het niet. Op de een of andere manier had ik als deadline half 9 in gedachten, dus hebben we rustig aan gedaan om wireless weer te maken dus nu ben ik te laat met stemmen . Heel stom, ik weet het!
Oud 15-09-2011, 19:37
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Wacht? De deadline was niet om 0:00?
Fuck a duck.

Dan stem ik maar op Queasy en hopelijk telt hij nog.
Oud 15-09-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Wacht? De deadline was niet om 0:00?
Fuck a duck.

Dan stem ik maar op Queasy en hopelijk telt hij nog.
De deadline is hier toch nooit om 0.00 uur?
Oud 15-09-2011, 19:43
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Op het Adminspel toch wel?
Oud 15-09-2011, 19:44
Verwijderd
Ja, maar dit is admin niet ik had het over hier
Oud 15-09-2011, 19:59
Verwijderd
Ik vind het nu in mijn geval absoluut niet erg. Maar het is wel slordig jongens en kut voor de lijstjes.
Oud 15-09-2011, 20:19
Spelleider
Spelleider is offline
De uitslag! Zowel Uice als ik hebben het erg druk deze dagen, dus wederom geen verhaal. Het spijt ons zeer. Hier hebben jullie een grappig plaatje van Hitler om het goed te maken.

Hij moet giechelen om de uitslag, want de dorpelingen hebben Sabir verhangen. Sabir was jager en mag nu geheel op eigen houtje iemands doodvonnis tekenen. Hopelijk kan hij op zijn sterfbed het tij keren voor de dorpelingen, want alle slechteriken zijn nog in het spel.

1. .sann (wolfsbane)
2. Queasy
3. Röps
4. Thomas. (stille aanbidder)
5. Apate
6. Geel
7. Tink*
8. Maaike.
9. Eye of Sauron
10. Fantôme
11. Alpha_Omega
12. Mr.Mark
13. Absinthe
14. Sabir (jager)

Magenta = gehangen.
Groen = opgegeten.

De wolven hebben tot morgen 20:00 om een nieuwe prooi uit te zoeken. Het slachtoffer van Sabir wordt bekend gemaakt zodra hij ons zijn keuze PM't (mits één van ons dan online is, uiteraard).
Oud 15-09-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het nu in mijn geval absoluut niet erg. Maar het is wel slordig jongens en kut voor de lijstjes.
Ja I know Ik vond het ook echt een achterlijke fout maar het zal niet weer gebeuren!

En, Sabir . Godver.
Oud 15-09-2011, 20:23
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Wat.
Oud 15-09-2011, 20:26
Spelleider
Spelleider is offline
Stemmen die na 20:00 doorgestuurd zijn hebben we overigens niet meegeteld, want we willen graag duidelijk en consequent zijn. En streng maar rechtvaardig. Soepelere regels geven al snel drama later in het spel.

De deadline staat vermeld in iedere uitslagpost, maar nogmaals: hij is dus iedere dag om 20:00.
Oud 15-09-2011, 20:42
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik heb rond 20:30 verstuurd dus die van mij (op queasy) telde niet, Apate telde ook niet. Verder nog mensen?
Oud 15-09-2011, 20:44
Verwijderd
Heeft Geel wel gestemd ?
Oud 15-09-2011, 20:52
Maaike.
Maaike. is offline
Ja ik denk dat iedereen wel graag wil weten welke stemmen wel en niet hebben meegeteld Geld gewoon mijn "voorlopige" stemlijstje van hierboven of zijn er nog mensen bijgekomen? Iedereen daarna heeft na 8 uur pas zijn voorkeur uitgesproken...
Oud 15-09-2011, 20:57
Verwijderd
Nee, Tink heeft voor 8 uur nog aangegeven dat ze Sabir zou stemmen.

Ik moet uit het lijstje weg, want ik heb niet gestemd. Alpha's stem telt ook niet mee, en van Geel heb ik de hele dag nog geen reactie gezien dus ik vermoed dat hij niet gestemd heeft. Missen we dan nog iemand?
Oud 15-09-2011, 21:01
Röps
Röps is offline
Lelijke uitslag, tja.
Oud 15-09-2011, 21:25
Tink*
Tink* is offline
Queasy heb jij voor 8 uur gestemd en op wie? Dan kunnen we even kijken hoe de definitieve lijst nou was.

Ik hoop dat Sabir een goed schot maakt.
Oud 15-09-2011, 21:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
kut dat de jager al zo snel dood gaat, nu er nog maar zo weinig verdachten zijn
Oud 15-09-2011, 21:42
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Queasy is flink ziek dus ik denk het niet.
Oud 15-09-2011, 22:16
Fantôme
Fantôme is offline
Balen van de jager maar hopelijk heeft sabir een goede schiettechniek.

Ik type vanaf een telefoon, wat me gewoonlijk niet heel makkelijk afgaat. Ik wil toch wel even op een paar opmerkingen enzo reageren.

Een aantal mensen noemt het opmerkelijk dat ik zo makkelijk op queasy meega... Dat vind ik niet helemaal terecht; er waren imo niet heel duidelijk betere verdachten. Dat zou ook niet zo logisch zijn zo vroeg in het spel.

Daarnaast heeft absinthe onderbuikgevoelens bij mij omdat ik me kon vinden in haar theorie dat het voorlopig in sann's (en nog iemands) voordeel sprak dat ze meteen openlijk met de vraag/conclusie kwamen dat er geen dorpelingen waren. Ik kan ook niet reageren op wat iedereen zegt, maar dat zou ook nergens op slaan. ik vind het wel vreemd dat je zelf iets vind, dat ik je post doorlees, me daar in kan vinden, ik post me erin te kunnen vinden wat je typt en je dát vervolgens verdacht vindt Ik vond én vind het helemaal geen rare gedachten dat wolven misschien voorzichtiger met zoiets zouden zijn geweest omdat je jezelf wel een soort van kwetsbaar maakt. Bovendien heeft het toch ook geen grote gevolgen gehad dat ik me erin kon vinden? Dat ik me erin kon vinden, betekende dus alleen dat ik díe ronde niet op Sann zou stemmen omdat zij iets had wat in haar voordeel sprak. Heel veel anderen hadden dat nog niet (ook niet zozeer iets in hun nadeel). En bovendien ben ik heus niet de enige die zich kan vinden in ideeen van anderen.

Tenslotte zegt tink dat ze op iemand wil stemmen die haar post aan het analyseren waren en daarbij noemt ze oa mij. Maar tink, ik intepreteerde je post toch juist? Snap niet dat je me daar op aanvalt. Ik begon niet met iets te zeggen over je post. dat deed iemand anders, ik probeer uit te leggen wat ík denk dat je bedoelt en dan vind je dat verdacht? Ik viel je niet eens aan om je post, probeerde het alleen te begrijpen.

Zo, ik ben klaar met zeuren. Eerst maar sabir afwachten.

Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 22:45. Reden: nog even nadere uitleg getypt, op een computer ipv telefoon :p
Oud 15-09-2011, 22:50
Geel
Geel is offline
O, god. Ik moet nog zoveel bijlezen.

Maar, stomme uitslag

En, ik heb ook niet gestemd Straal vergeten. Sowieso, waarom is de deadline opeens om 20.00 uur ipv het gebruikelijke 20.30 uur? Ik bedoel, als het niet veranderd was, dan waren er geen mensen geweest die zich hebben vergist. En, wat maken die 30 minuten überhaupt uit? Nou ja.

Ik heb dus vandaag het spel een beetje heel erg vergeten. Ik beloof dat ik vanaf morgen veel actiever ga zijn.

Regels voor berichten