Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik ben geen wolf
![]() ![]() ![]() Wat ik me nu wel afvraag Queasy, is waarom je niet op Sabir gaat stemmen. In je eentje op Fantome stemmen terwijl Sabir ondertussen al 3 stemmen heeft. Het lijkt mij vanuit jouw oogpunt handiger om op Sabir te stemmen, toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Dit vind ik verdacht: Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik ben ook geen verrader
![]() Goed, het staat er heel dubieus, maar als Sabir altijd zo speelt zie ik geen reden om op hem stemmen, dus dan denk ik toch automatisch dat hij geen wolf is? Het is niet alsof die mening niet meer kan veranderen ofzo. Op dit moment heb ik gewoon niet het gevoel dat Sabir wolf is. |
![]() |
|
Ik vind nou ook niet dat Apate erg enerverende theorieën zit te bouwen. Ze gebruikt argumenten van anderen, maar zorgt er daardoor wel voor dat ze iets zegt wat ergens op lijkt. Maar in feite gaat ze alleen maar met mensen mee. Ik hou je in de gaten. Het hoeft niets te betekenen, maar het kan wel.
Sabir is nu toch alleen verdacht omdat hij stil is? Anyway, ik vond het raar dat mensen gisteren mijn post blijkbaar niet snapten en erover gingen speculeren en er opheldering over wilden hebben. Volgens mij was dat niet zo onduidelijk. Ik vond het maar raar. Mensen daarbij betrokken: Fantome, Apate en Queasy. Ik denk dat ik op één van hen ga stemmen, maar ik ben er nog niet over uit op wie.
|
Verwijderd
|
Nou de keren dat ik heb meegelezen/meegespeeld speelde hij zo ja, maar ik wist niet of dat zijn vaste speelstijl was aangezien ik het maar 2 keer had gezien volgens mij. En ik wist niet dat hij nog maar 2 keer had meegespeeld
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@apate omdat ik duidelijk wilde maken dat ik fantome eruit wilde hebben en ik even wilde afwachten hoeveel mensen er nou precies op mij gaan stemmen. Aangezien het nu riskant wordt wijzig ik mijn stem naar sabir. Nogal frappant dat je zo snel je afvraagt waarom ik niet uit lijfsbehoud stem. |
![]() |
|
Ik ben vanaf nu niet lang genoeg online om de stemlijstjes bij te houden maar ik maak wel even een voorlopig lijstje, voor het overzicht.
Voorlopig Stemlijstje Hangronde 2: Queasy Fantôme Apate Eye of Sauron Maaike. Sabir Sabir Mr. Mark Röps Absinthe Maaike. Geel Fantome Apate Rops Tink Eye of Sauron Alpha_Omega Mr. Mark Absinthe Het gaat dus tussen Queasy en Sabir. Ik vind de tot nu genoemde argumenten tegen Queasy aannemelijker dan de argumenten tegen Sabir, dus mijn stem gaat ook naar haar toe.
||
Citaat:
Tenzij Mash het wel schrijven, Paranoide naamzoek.
Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 18:37. |
![]() |
|
Hm ik vind het lastig, ik verdenk Queasy meer dan Sabir, maar mijn andere verdachten staan onder Queasy.
![]()
|
Verwijderd
|
Oh jongens
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
De uitslag! Zowel Uice als ik hebben het erg druk deze dagen, dus wederom geen verhaal. Het spijt ons zeer. Hier hebben jullie een grappig plaatje van Hitler om het goed te maken.
![]() Hij moet giechelen om de uitslag, want de dorpelingen hebben Sabir verhangen. Sabir was jager en mag nu geheel op eigen houtje iemands doodvonnis tekenen. Hopelijk kan hij op zijn sterfbed het tij keren voor de dorpelingen, want alle slechteriken zijn nog in het spel. 1. .sann (wolfsbane) 2. Queasy 3. Röps 4. Thomas. (stille aanbidder) 5. Apate 6. Geel 7. Tink* 8. Maaike. 9. Eye of Sauron 10. Fantôme 11. Alpha_Omega 12. Mr.Mark 13. Absinthe 14. Sabir (jager) Magenta = gehangen. Groen = opgegeten. De wolven hebben tot morgen 20:00 om een nieuwe prooi uit te zoeken. Het slachtoffer van Sabir wordt bekend gemaakt zodra hij ons zijn keuze PM't (mits één van ons dan online is, uiteraard).
|
Stemmen die na 20:00 doorgestuurd zijn hebben we overigens niet meegeteld, want we willen graag duidelijk en consequent zijn. En streng maar rechtvaardig. Soepelere regels geven al snel drama later in het spel.
De deadline staat vermeld in iedere uitslagpost, maar nogmaals: hij is dus iedere dag om 20:00.
|
Verwijderd
|
Nee, Tink heeft voor 8 uur nog aangegeven dat ze Sabir zou stemmen.
Ik moet uit het lijstje weg, want ik heb niet gestemd. Alpha's stem telt ook niet mee, en van Geel heb ik de hele dag nog geen reactie gezien dus ik vermoed dat hij niet gestemd heeft. Missen we dan nog iemand? |
![]() |
|
Balen van de jager maar hopelijk heeft sabir een goede schiettechniek.
Ik type vanaf een telefoon, wat me gewoonlijk niet heel makkelijk afgaat. Ik wil toch wel even op een paar opmerkingen enzo reageren. Een aantal mensen noemt het opmerkelijk dat ik zo makkelijk op queasy meega... Dat vind ik niet helemaal terecht; er waren imo niet heel duidelijk betere verdachten. Dat zou ook niet zo logisch zijn zo vroeg in het spel. Daarnaast heeft absinthe onderbuikgevoelens bij mij omdat ik me kon vinden in haar theorie dat het voorlopig in sann's (en nog iemands) voordeel sprak dat ze meteen openlijk met de vraag/conclusie kwamen dat er geen dorpelingen waren. Ik kan ook niet reageren op wat iedereen zegt, maar dat zou ook nergens op slaan. ik vind het wel vreemd dat je zelf iets vind, dat ik je post doorlees, me daar in kan vinden, ik post me erin te kunnen vinden wat je typt en je dát vervolgens verdacht vindt ![]() ![]() Tenslotte zegt tink dat ze op iemand wil stemmen die haar post aan het analyseren waren en daarbij noemt ze oa mij. Maar tink, ik intepreteerde je post toch juist? Snap niet dat je me daar op aanvalt. Ik begon niet met iets te zeggen over je post. dat deed iemand anders, ik probeer uit te leggen wat ík denk dat je bedoelt en dan vind je dat verdacht? Ik viel je niet eens aan om je post, probeerde het alleen te begrijpen. Zo, ik ben klaar met zeuren. Eerst maar sabir afwachten. Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 22:45. Reden: nog even nadere uitleg getypt, op een computer ipv telefoon :p |
![]() |
|
O, god. Ik moet nog zoveel bijlezen.
Maar, stomme uitslag ![]() En, ik heb ook niet gestemd ![]() ![]() Ik heb dus vandaag het spel een beetje heel erg vergeten. Ik beloof dat ik vanaf morgen veel actiever ga zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #88 deel 2 Geel | 92 | 24-09-2011 16:58 |