Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2011, 11:00
Verwijderd

Een vriend van me zit in Thailand, of Indonesie. Nou ja 1 van de 2. En hij heeft allemaal enthousiaste verhalen gepost op facebook over de jungle en raften en awesomeness. Nu post ie net een foto dat ie aan het raften is met als onderschrift dat het supervet was en bla. Zie je 4 compleet terrified mensen en hem, met een dikke smile op z'n kop, duidelijk de enige die het naar z'n zin heeft. Ik lach er al zeker 5 minuten keihard om
Advertentie
Oud 13-09-2011, 11:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Apate: gezellig maar 3 oktober is in stomme leiden weer kermis. Maar daar sta ik niet (want leiden )!

Maar goed dus, volgende week kan het pas
Oud 13-09-2011, 11:05
Verwijderd
Ik ga eerst even naar de dierenwinkel in het winkelcentrum, anders zit ik daar straks met een baal hooi bij de apotheek
Oud 13-09-2011, 11:07
Verwijderd
Jaaa, de monteur is er om de wasmachine te komen fixen. En deze monteur kan wel Nederlands
Oud 13-09-2011, 11:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga even medicijnen bestellen, dus nu moet ik wel uit bed
Buiten het feit dat ik moet pissen als een paard
Oud 13-09-2011, 11:11
Verwijderd
Huhu, ik dacht dat je al uit bed was ondertussen
Oud 13-09-2011, 11:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee lui. Maar ik ben wel alleen thuis luxe.
Oud 13-09-2011, 11:12
Verwijderd
FUCK. ik moet écht doorlezen.
Oud 13-09-2011, 11:14
Verwijderd
Weten jullie wat ik raar vind, dat kinderen eerst leren praten en dan pas veel later zindelijk worden. vooral als ze heel goed kunnen praten. Op de camping zei zo'n menneke van drie: mama ik heb geplast, mag ik een nieuwe luier?
Ik kan me zo slecht voorstellen dat iemand die zo'n zin kan formuleren niet gewoon even zelf naar de wc kan. gaan.
Oud 13-09-2011, 11:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sowieso, een kind van 3 in een luier.
Oud 13-09-2011, 11:17
Verwijderd
Terwijl een ander menneke van drie 'PIPI MACHEN!' brulde en dan een potje ging pakken. Dat vind ik beter met elkaar kloppen
Oud 13-09-2011, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, een kind van 3 in een luier.
Jongetjes worden gemiddeld pas zindelijk als ze drie zijn.
Oud 13-09-2011, 11:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus wat erg. Ik dacht 2.
Oud 13-09-2011, 11:22
Verwijderd
Haha, zelfs ons konijn was al zindelijk toen hij een was.
Oud 13-09-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Jezus wat erg. Ik dacht 2.
Meisjes wel met 2
En konijnen kunnen met een paar weken zindelijk zijn
Oud 13-09-2011, 11:36
Verwijderd
Oy gevalt!
Oud 13-09-2011, 11:36
Verwijderd
Ja, die moet ik maar weer gebruiken. Dat deed ik een tijdje niet meer, ik werd thuis de nep jood genoemd. Met mijn klezmer en mijn primo levi.
Oud 13-09-2011, 13:00
Verwijderd
Ik rende net voorbij de bus die op weg was naar de eindhalte, naar de bus die naar de stad ging. Maar die reed weg terwijl ik er al naast stond. dus nu zit ik in de volgende bus, en dat is de bus die ik eerder naar de eindhalte zag gaan. De buschauffeur herkende me en is nu boos op zijn collega
Oud 13-09-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ik rende net voorbij de bus die op weg was naar de eindhalte, naar de bus die naar de stad ging. Maar die reed weg terwijl ik er al naast stond. dus nu zit ik in de volgende bus, en dat is de bus die ik eerder naar de eindhalte zag gaan. De buschauffeur herkende me en is nu boos op zijn collega
Ahhw, wat lief <3

Hier reed de bus vanochtend weg terwijl er nog iemand bezig was in te stappen. Aiaiai
Oud 13-09-2011, 13:12
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oy gevalt!
Le Jiddisch?

Citaat:
Ja, die moet ik maar weer gebruiken. Dat deed ik een tijdje niet meer, ik werd thuis de nep jood genoemd. Met mijn klezmer en mijn primo levi.
Oud 13-09-2011, 13:44
Verwijderd
Ik heb advies nodig! Tante O vindt namelijk dat ik te weinig eet. Maar, ik eet helemaal niet weinig, gewoon normaal. Hoe zorg ik ervoor dat ik niet iedere dag minstens vijf kilogram stokvis en pelmeni hoef te eten zonder dat ik haar gastvrije gevoelens kwets? Want het is helemaal niet dat ik het niet lekker vind ofzo, maar als ik meer eet dan ik nu doe, klap ik uit elkaar.
Oud 13-09-2011, 13:50
Geel
Geel is offline
Citaat:
En toen werd ik om tien over zeven gewekt ivm school.

Nee, nouja, ik droomde dat ik naar naar Nederland naar het strand ging. Hengelo lag aan het strand, blijkbaar. Daar kwam ik JS tegen - dat is een gedeelde kennis van Geel (naamzoek, trouwens, de droom ging ook over jou) en mij - en ik vroeg haar of ze me naar Geels huis wilde brengen. Dat deed ze. Daar waren Geel en jij en allemaal kennissen van mij die jullie helemaal niet horen te kennen. Iedereen riep "Katarina, daar ben je eindelijk, we wachtten zo lang op je!" terwijl jullie helemaal niet wisten dat ik zou komen. Het was namelijk een spontaan plan van mij. Toen gingen we stokvis eten en daar waren we net mee bezig toen L me kwam wakkermaken.
Ik wist helemaal niet dat je zovaak over Hengelo droomde! En, JS zit toch in Amerika?

Citaat:
Ik heb advies nodig! Tante O vindt namelijk dat ik te weinig eet. Maar, ik eet helemaal niet weinig, gewoon normaal. Hoe zorg ik ervoor dat ik niet iedere dag minstens vijf kilogram stokvis en pelmeni hoef te eten zonder dat ik haar gastvrije gevoelens kwets? Want het is helemaal niet dat ik het niet lekker vind ofzo, maar als ik meer eet dan ik nu doe, klap ik uit elkaar.
Zeg dat je allergisch bent voor veel eten! Ze weten daar vast niet dat dat niet kan Of, verzin een andere medische reden waarom je niet veel kan eten. Dan kunnen haar gevoelens ook niet gekwetst zijn, omdat jij niets aan je 'medische toestand' kunt doen.
Oud 13-09-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik wist helemaal niet dat je zovaak over Hengelo droomde! En, JS zit toch in Amerika?
Ik droom ook niet zo vaak over Hengelo, maar gewoon nooit over Den Haag. Ja, die zit in Amerika. Maar dat wist mijn droom niet!

Citaat:
Zeg dat je allergisch bent voor veel eten! Ze weten daar vast niet dat dat niet kan Of, verzin een andere medische reden waarom je niet veel kan eten. Dan kunnen haar gevoelens ook niet gekwetst zijn, omdat jij niets aan je 'medische toestand' kunt doen.
Ik zeg wel dat ik dan buikpijn krijg ja!
Oud 13-09-2011, 13:53
Verwijderd
En Geel, wat is dat nou voor iets Waarom heb je niet gestemd op DoP!
Oud 13-09-2011, 13:54
Verwijderd
middag

onder biologie moest iemand zeggen hoe een bacterie zig deelt. die gene zei door eitjes te maken. Dus de bio-leraar vroeg met schil of zonder schil heel serieus. Diegene zei zonder.
en had niet in de gaten dat cellen zich niet delen door eieren te maken.
Geel
Geel is offline
Citaat:
En Geel, wat is dat nou voor iets Waarom heb je niet gestemd op DoP!
Gekke Listo! Ik heb toch gestemd!
Verwijderd
Citaat:
middag

onder biologie moest iemand zeggen hoe een bacterie zig deelt. die gene zei door eitjes te maken. Dus de bio-leraar vroeg met schil of zonder schil heel serieus. Diegene zei zonder.
zig?
Oud 13-09-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
middag

Zich. Zich. Zich. Zich. Zich.

En, ja, nouja, het was vreemder geweest als diegene had gedacht dat bacterie-eieren schillen hebben, natuurlijk.

Ik twijfel nu heel erg of ik moet zeggen 'dat bacterie-eieren schillen hebben' of 'dat bacterie-eieren schillen hadden'.
Oud 13-09-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Gekke Listo! Ik heb toch gestemd!
O echt.
Oud 13-09-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
zig?
zag
Verwijderd
Ooooo je hebt gelijk! Daar heb ik heel erg overheen gekeken. sorryxo
Verwijderd
Eieren hebben sowieso geen schillen, maar schalen [/nogschepjebovenop]
Oud 13-09-2011, 13:58
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ooooo je hebt gelijk! Daar heb ik heel erg overheen gekeken. sorryxo
Ik vergeef het je! Maar, ik heb nog niet gekeken welk gedicht van wie zou kunnen zijn. Want dat was ik vergeten toen ik ze aan het lezen was om te stemmen. En als ik dat nu nog wil doen moet ik ze allemaal nog een keer lezen en daar ben ik een beetje lui voor nu. Jij had toch ook iets ingestuurd? Als je ja zegt, dan kijk ik er misschien nog naar.
Oud 13-09-2011, 13:59
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dat wist ik echt niet
Oud 13-09-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
O ja.

Citaat:
Ik vergeef het je! Maar, ik heb nog niet gekeken welk gedicht van wie zou kunnen zijn. Want dat was ik vergeten toen ik ze aan het lezen was om te stemmen. En als ik dat nu nog wil doen moet ik ze allemaal nog een keer lezen en daar ben ik een beetje lui voor nu. Jij had toch ook iets ingestuurd? Als je ja zegt, dan kijk ik er misschien nog naar.
Ja!
Oud 13-09-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik echt niet
Dwaas!

Zit jij nu nog op school trouwens?
Oud 13-09-2011, 14:04
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dwaas!

Zit jij nu nog op school trouwens?

Nee, ik had vandaag maar één uur les - de hele week is een beetje heel erg leeg omdat heel veel leraren op één of andere reis zijn - maar ik bleef nog een paar uur om aan onze PWS te werken.
Oud 13-09-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:

Nee, ik had vandaag maar één uur les - de hele week is een beetje heel erg leeg omdat heel veel leraren op één of andere reis zijn - maar ik bleef nog een paar uur om aan onze PWS te werken.
Aha! Ik was ook al om iets van kwart over elf uit, want mijn laatste uur viel uit. Uren duren hier ongeveer anderhalf klokuur, maar we hebben er ook maar drie per dag. En, ik weet niet eens waar je pws over gaat!
Oud 13-09-2011, 14:08
Geel
Geel is offline
Citaat:
Aha! Ik was ook al om iets van kwart over elf uit, want mijn laatste uur viel uit. Uren duren hier ongeveer anderhalf klokuur, maar we hebben er ook maar drie per dag. En, ik weet niet eens waar je pws over gaat!
Goede school, dan

En, ik weet ook niet waar mijn pws over gaat! Daarom maken we ook lange - nou ja, zo lang ook weer niet, eigenlijk helemaal niet lang, maar wel een beetje - uren op school om dat te bedenken! We wilden wouden wilden eerst iets met lachen doen en daarna iets met obesitas en nu iets met kortetermijngeheugen! Dus, we zijn een beetje wispelturig.
Oud 13-09-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Goede school, dan

En, ik weet ook niet waar mijn pws over gaat! Daarom maken we ook lange - nou ja, zo lang ook weer niet, eigenlijk helemaal niet lang, maar wel een beetje - uren op school om dat te bedenken! We wilden wouden wilden eerst iets met lachen doen en daarna iets met obesitas en nu iets met kortetermijngeheugen! Dus, we zijn een beetje wispelturig.
Nah. Het is zo frustrerend soms, als ik het gevoel heb dat ik al uren versteend ben in mijn aantekeningen (lessen bestaan alleen uit aantekeningen maken, met uitzondering van Basislevensveiligheid, Engelse taal en Psychologie), maar dan heb ik pas een vak gehad!

En, aha. Anders kan je altijd nog iets met angst doen!
Oud 13-09-2011, 14:14
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nah. Het is zo frustrerend soms, als ik het gevoel heb dat ik al uren versteend ben in mijn aantekeningen (lessen bestaan alleen uit aantekeningen maken, met uitzondering van Basislevensveiligheid, Engelse taal en Psychologie), maar dan heb ik pas een vak gehad!

En, aha. Anders kan je altijd nog iets met angst doen!
Je went er wel aan! En, het is toch per dag dus maximaal vier en een half (dat schrijf je niet zo, maar BOEIE!) uur?

Ja, alles kan! Maar ons probleem is dat we bij geen enkel onderwerp een fatsoenlijke praktische opdracht kunnen verzinnen! Want, het literatuur-gedeelte is wel makkelijk bij welk onderwerp dan ook.
Oud 13-09-2011, 14:14
Geel
Geel is offline
Ik ga even naar de apotheek om moeders medicijnen op te halen! Tot over tien minuten! /ineencentrumpjewoon
Oud 13-09-2011, 14:15
Verwijderd
we zullen je missen!
Oud 13-09-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Je went er wel aan! En, het is toch per dag dus maximaal vier en een half (dat schrijf je niet zo, maar BOEIE!) uur?

Ja, alles kan! Maar ons probleem is dat we bij geen enkel onderwerp een fatsoenlijke praktische opdracht kunnen verzinnen! Want, het literatuur-gedeelte is wel makkelijk bij welk onderwerp dan ook.
Ja, ik zal wel moeten! En tussen de lessen door is het gezellig, dus, ach.

Succes met het verzinnen van een praktische opdracht, in elk geval.
Oud 13-09-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ga even naar de apotheek om moeders medicijnen op te halen! Tot over tien minuten! /ineencentrumpjewoon
Houdoe!

Citaat:
we zullen je missen!
Oud 13-09-2011, 14:21
Verwijderd
zit al 3weken maar elke dag 5 of 4uur op school inplaats van mijn eigenlijke uuren. vandaag de 1e keer 6
Oud 13-09-2011, 14:24
Verwijderd
Zo dat ook weer overleefd.
Oud 13-09-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Zo dat ook weer overleefd.
wat is dat?
Oud 13-09-2011, 14:27
Verwijderd
Mijn college Culturen van Mesopatamië en Anatolië met rare namen zoals ik die eerder al genoemd heb . Maar dat is de vorige pagina
Oud 13-09-2011, 14:34
Verwijderd
Ik ga ook, want deze kamer moet gebruikt worden om een roes uit te slapen. kusjes.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten