Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
godnakende. Neem je de moeite om 3 webformulieren in te vullen tbv een creditcard; komen ze doodleuk op het einde met de mededeling of je de shit wil uitprinten en op de post wil doen.
WAAROM HEB IK NET DAN AL DIE FORMS INGEVULD ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga ook zo slapen. Morgen begint EINDELIJK het echte werk weer. De eerste twee trouwerijen. En dan dinsdag twee nieuwe projecten waar ik behoorlijk zenuwachtig voor ben
![]() ![]() |
![]() |
|
Bikkel hoor, Sann.
Ik ging op visite bij m'n ouders en die zaten weer bij m'n oma, dus toen zat ik ziek bij m'n oma op de bank en zodra ik bij m'n ouders thuis was moest ik kotsen en ben ik in slaap gevallen en nu ben ik alweer even wakker en kijk ik Kamps&Kamps, want dat is tof. Oh ja, en ik heb Bagels met Hummus gegegeten, want ik kreeg gratis een bakje hummus van de shakies, omdat dat eigenlijk weg moest. NOM!
|
Ik lach me echt rot nu om Wart Kamps verkleed als Jezus bij de psychiater, en die een rollenspel doet met 2 laffe poppetjes die hem en God moeten voorstellen en dan ineens een hele slechte versie van Pokerface ertussendoor gooit. :')
|
|