Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2011, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik kan ook wel bij craptelevisie huilen. Sentimentele momenten rondom 'echte liefde' of 'lang niet meer gezien' of weet ik wat, zijig muziekje eronder, en dat wil dan serieus nog wel eens werken bij mij
Ja dat, maar ook bijvoorbeeld mensen die een make-over hebben gekregen en dan hun familie wederzien, het 'move that bus' moment van Extreme Home Makeover en geadopteerde kinderen die herenigd worden met hun biologische ouders.
Advertentie
Oud 02-10-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ja dat, maar ook bijvoorbeeld mensen die een make-over hebben gekregen en dan hun familie wederzien, het 'move that bus' moment van Extreme Home Makeover en geadopteerde kinderen die herenigd worden met hun biologische ouders.
De merci-reclame?
Oud 02-10-2011, 00:06
Verwijderd
Ik heb ook nachtdienst, maar ik schijn zo film te gaan kijken. Waarbij ik uiteraard niet ga huilen, want dat staat niet erg professioneel.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huuh, ik heb verder alleen ooit gehuild bij American History X, aan het eind, maar toen voelde ik me al niet zo lekker. En bij 'Eternal Sunshine', maar toen was 't net uit met m'n ex-dude. Verder echt nooit.
En nu ineens 2 keer in een week. wtffff.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik dacht in het begin, met het treinstuk, ook van 'wat moet dit worden' met snorremans. Maar later vind ik hem wel echt aantrekkelijk hoor.
Mja, objectief gezien vind ik hem dan nog steeds niet fysiek aantrekkelijk, maar zijn persoonlijkheid, karakter, zijn mannelijkheid én zachtaardigheid maakt hem dan weer woestaantrekkelijk, dus dan kijk ik allang door dat vlassige snorretje heen.
Oud 02-10-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
De merci-reclame?
Die ken ik niet, maar het klinkt als een tearjerker.

Om welke craptelevisie moeten jullie lachen? Ik om de reclame van M&M's 'no you get in the bowl'. Een giller, iedere keer weer.
Oud 02-10-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, stommie.

Maar omg he. In het begin heeft hij nog een lelijke ouwelullentrui en een SNOR, maar later als hij z'n leren jasje en z'n lichtblauwe T-shirt aan heeft, omg.
Ja ehh, ik kon er niks aan doen dat ik ging film kijken bij vriendinnen en dat toen de tweede werd opgezet!
Oud 02-10-2011, 00:08
Verwijderd
Oh, en Good Will Hunting, daar moest ik ook bij huilen.
Oud 02-10-2011, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Nou, ik ga kijken, wens me sterkte.

ook omdat Julie Delphy zo mooi is dat ik haar haat
Verwijderd
Citaat:

Om welke craptelevisie moeten jullie lachen? Ik om de reclame van M&M's 'no you get in the bowl'. Een giller, iedere keer weer.
Niet? Met dat sentimentele liedje, 'jij bent het liefste lichtje aan mijn horizoooon' enzovoort.

Precies dat zinnetje uit de m&m reclame wekt ook elke keer een glimlach bij me op
Oud 02-10-2011, 00:10
Verwijderd
oh, en ik heb natuurlijk regelmatig gehuild bij ER.
En ik zat laatst ook een beetje m'n tranen heel erg in te houden bij Six feet under, maar dat mag Mickel niet weten
Oud 02-10-2011, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Niet? Met dat sentimentele liedje, 'jij bent het liefste lichtje aan mijn horizoooon' enzovoort.

Precies dat zinnetje uit de m&m reclame wekt ook elke keer een glimlach bij me op
Merciiiiiiiiii dat jij er beeeeeent!
Verwijderd
Cold feet! Daar heb ik veel bij gehuild.
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
oh, en ik heb natuurlijk regelmatig gehuild bij ER.
En ik zat laatst ook een beetje m'n tranen heel erg in te houden bij Six feet under, maar dat mag Mickel niet weten
Ja ik moet soms ook huilen als LL erbij is, laatst nog bij Forrest Gump, maar dat wil ik dan niet. Maar dat kan ik dan toch niet inhouden.
Oud 02-10-2011, 00:12
Pierrot
Pierrot is offline
De jingle aan het einde van de reclames van Pour Vous is hilarisch. "Pour Vous. Dat betekent voor u!"

Oud 02-10-2011, 00:12
Verwijderd
Maar als je nou een heel zielige film kijkt in de bioscoop?

Ik moest bijvoorbeeld huilen bij de laatste Harry Potter, maarja. Ik vind dat dan toch genant als mensen dat misschien merken. Dus ik heb het heel stil gedaan met alleen tranen.
Oud 02-10-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
De jingle aan het einde van de reclames van Pour Vous is hilarisch. "Pour Vous. Dat betekent voor u!"

[filmpje]
Wat een intens lelijke vrouw.
Verwijderd
Citaat:

Ja hè, dat zinnetje plus het feit dat hij een boterham in zijn gezicht krijgt. Het liedje van merci kan ik me wel voor de geest halen en ik kan me ook wel iets voorstellen bij de reclame, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ik er (nog) niet om heb moeten huilen.
Verwijderd
Ik heb wel eens gehuild bij een boek dat ik in de trein las, ik kon natuurlijk ook niet stoppen met lezen. Toen heb ik een aantal keer mijn keel geschraapt en gedaan alsof ik nieste zodat het leek of ik verkouden was
Oud 02-10-2011, 00:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Third Star aftiteling liedje met beelden uit de film. Huiliehuilie.
Uice
Uice is offline
Citaat:

[filmpje]
Verwijderd
Ik kan niet echt goed huilen in de bioscoop. kreeg laatst ook wel een brok in m'n keel bij Crazy Stupid Love (die is echt best goed) maar echt huilen kan ik dan niet.
Oud 02-10-2011, 00:15
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Wat een intens lelijke vrouw.
Ja, dat komt er ook nog eens bij.
Uice
Uice is offline

Nieuw.
Verwijderd
Net op elkaar verliefd worden is het mooiste wat er is.
Verwijderd
Ik huil niet veel bij films...

Ik weet wel dat ik best wel heel hard gejankt heb om Mark Greene in ER
Oud 02-10-2011, 00:16
Verwijderd
En tegenwoordig huil ik bij elk lied/muziekstuk waar een mineurakkoord in voorkomt geloof ik
Oud 02-10-2011, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Ik huil niet veel bij films...

Ik weet wel dat ik best wel heel hard gejankt heb om Mark Greene in ER
Ik ook, en ik heb het al zo vaak gezien, maar iedere keer moet ik er weer heel erg om huilen
Oud 02-10-2011, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Net op elkaar verliefd worden is het mooiste wat er is.
Verwijderd
Het nadeel van huilen om een boek, film of serie met een vriendje erbij, is dat ze dan denken dat ze je moeten troosten, terwijl je helemaal geen verdriet hebt maar gewoon een lichamelijke reactie op het lijden van een fictief persoon.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, en ik heb het al zo vaak gezien, maar iedere keer moet ik er weer heel erg om huilen
jeps, ik ook... Serie 8 heb ik echt al best vaak gezien.
Oud 02-10-2011, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[filmpje]
Kalvin Klein.
Oud 02-10-2011, 00:18
Uice
Uice is offline
Ik raak volgens mij vooral geëmotioneerd bij goedkoop effectbejag. Ratatouille doet het wel goed.
Oud 02-10-2011, 00:19
Verwijderd
k moet altijd zo huilen bij een zielige film
Ik bijt op m'n lip en beheers me heel lang
Tot de hoofdpersoon fluistert:
O liefste blijf bij me blijf bij me
Dan rollen de tranen over m'n wang
Uice
Uice is offline
Oh en The Simpsons, vooral afleveringen tussen Homer en Lisa.
Verwijderd
Nee, ik huil eigenlijk om alles wat ook maar een béétje zielig of ontroerend is.

Maarja, ik ben dan ook niet helemaal normaal!

Trouwens, Minke, de pinball-scene in BS is ook goed. Kreeg het idee dat die deels geimproviseerd was.
Oud 02-10-2011, 00:20
Verwijderd
Citaat:
k moet altijd zo huilen bij een zielige film
Ik bijt op m'n lip en beheers me heel lang
Tot de hoofdpersoon fluistert:
O liefste blijf bij me blijf bij me
Dan rollen de tranen over m'n wang
Ik zong dit pas nog! In bad.

Ik zing graag Kinderen voor Kinderen-liedjes als ik in bad zit.
Oud 02-10-2011, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet echt goed huilen in de bioscoop. kreeg laatst ook wel een brok in m'n keel bij Crazy Stupid Love (die is echt best goed) maar echt huilen kan ik dan niet.
Volgens mij had ik best wel een brok in mijn keel bij die film! Al weet ik nu al niet meer precies waarom.
Oud 02-10-2011, 00:21
Uice
Uice is offline
Oh en als mensen heel gepassioneerd worden over wat ze te zeggen hebben raak ik ook wel geëmotioneerd, zoals soms bij Penn & Teller en South Park.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik huil eigenlijk om alles wat ook maar een béétje zielig of ontroerend is.

Maarja, ik ben dan ook niet helemaal normaal!

Trouwens, Minke, de pinball-scene in BS is ook goed. Kreeg het idee dat die deels geimproviseerd was.
Dit is eng Stefanie, ik wilde dit ook net zeggen, van die pinballscène. Ik denk in elk geval dat ze het spel echt spelen, en dat ze dus gewoon reageren op het spel, maar ondertussen hun dialoog blijven doen
Uice
Uice is offline
Citaat:

In bad, gewoon in bad?
Oud 02-10-2011, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Dit is eng Stefanie, ik wilde dit ook net zeggen, van die pinballscène. Ik denk in elk geval dat ze het spel echt spelen, en dat ze dus gewoon reageren op het spel, maar ondertussen hun dialoog blijven doen
Ja precies, vond ik mooi om te zien
Verwijderd
Citaat:

Ik zing KvK altijd en overal... Ik krijg er best wel wat opmerkingen over, maar ik kan het niet laten. Bij elke zin komt er weer een KvK-liedje naarboven ploppen...
Uice
Uice is offline
Dit raakt me ook wel:

Oud 02-10-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:
In bad, gewoon in bad?
Vooral die ja. En dan 'HELP HELP HELP HEEELLUUUPPP, ik HEB TIETEN'
Oud 02-10-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat: