Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker deprimerende eighties-deuntjes over de verschillende ziektes die je kan krijgen van alcoholmisbruik ![]() ![]() Heb ik je Kolobki al eens aangeraden? En alles van Armenfilm en dit ding en Kapitein Vrungel? Want zo niet dan grijp ik die kans graag aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() De film is verder heel gaaf trouwens, maar je kent hem vast al wel. Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een alternatieve tekst weet ik niet, maar het zou heel goed kunnen dat ze inderdaad gewoon een nieuwe tekst op een bestaande melodie hadden gedaan. Dat werd wel vaker gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn oma had ook een soort scrabble-iets, trouwens, maar dan met dobbelstenen. Daarop stonden cijfers en dan had ze een soort tabel waarmee ze uitrekende welke letters en lettercombinaties ze kreeg. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dijood of moleculair jood (I2) is de belangrijkste enkelvoudige stof van het element jood. Bij normale druk en temperatuur is dijood een kristallijne vaste stof met een donkergrijze tot donkerviolette kleur en een metaalglans. De vaste stof is vluchtig en sublimeert gemakkelijk tot een paarse damp met een prikkelende geur.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kheb hem een doos koekjes een reep chocolade, een donald duck pocket gekocht. kwist echt niksd en dar is hij heel happy mee.
en de kat heeft echt dierendag ze zeurt al de hele dag en slijmt maar is wel schattig. behalve dat ze de stoel in pikte waar ik op wilde zitten. dus zij lijkt meer forumverslaafd dan moi. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik dit soort dingen zie/lees vind ik het altijd even pijnlijk dat ik jurist ben geworden, i.p.v. kinderboekenverkoopster en -schrijfster, zoals ik vroeger van plan was. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Paranoide naamzoek! Had jij hem nou al gekocht voor €30? :\
Citaat:
|