Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 14:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
de nieuwe dexter is tot nu toe nogal ehm.... behouden
jah? Ik vond m al wel sterk, die insteek over religie/geloof
Oud 04-10-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Maar vaak moet er eerst wat gebeuren voordat er actie komt. .
wijze man
Oud 04-10-2011, 14:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tijd voor ontbijt
Oud 04-10-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Mag ik een link? Ik ben wel (algemeen) geinteresseerd in verschillende soorten animatiefilms.
Ik keek naar Ostrov Sokrovich, dat is een tekenfilmadaptatie van Treasure Island. Maar dat stuk van net was uit één van de live-action-stukken, want er zitten dus ook zulk soort dingen in.

Lekker deprimerende eighties-deuntjes over de verschillende ziektes die je kan krijgen van alcoholmisbruik De stukken tekst tussendoor zeggen dingen als 'Billy is dood'.

Heb ik je Kolobki al eens aangeraden? En alles van Armenfilm en dit ding en Kapitein Vrungel? Want zo niet dan grijp ik die kans graag aan.
Oud 04-10-2011, 14:41
Verwijderd
Deze is ook erg mooi.

Oud 04-10-2011, 14:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
jah? Ik vond m al wel sterk, die insteek over religie/geloof
het is niet echt duidelijk wat de rode draad gaat zijn dit seizoen.

ja, het is duidelijk dat z'n nieuwe buurman het allemaal wat lastig maakt en er zijn bad guys. maar tot nu toe vind ik de bad guys totaal niet dreigend of interessant.

maar dexter blijft dexter en natuurlijk kijk ik het hele seizoen wel ik hoop alleen dat de volgende aflevering wat spannender wordt.
Oud 04-10-2011, 14:45
Rationeel
Rationeel is offline
ik zoek meer wordfeud-tegenstanders, ik heb competitie nodig
Oud 04-10-2011, 14:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
het is niet echt duidelijk wat de rode draad gaat zijn dit seizoen.

ja, het is duidelijk dat z'n nieuwe buurman het allemaal wat lastig maakt en er zijn bad guys. maar tot nu toe vind ik de bad guys totaal niet dreigend of interessant.

maar dexter blijft dexter en natuurlijk kijk ik het hele seizoen wel ik hoop alleen dat de volgende aflevering wat spannender wordt.
lijkt me ook wat lastig hè, na 1 episode En welke buurman?
Oud 04-10-2011, 14:49
Geel
Geel is offline
Ik ben heel goed in wordfeud! Alleen heb ik geen smartphone (of kan het alleen op een IPhone?)
Oud 04-10-2011, 14:50
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
lijkt me ook wat lastig hè, na 1 episode En welke buurman?
nou, ik vond de vorige seizoenen meteen flink openen hoor. nu lijkt het belangrijkste punt de school van de baby te zijn

Spoiler
Oud 04-10-2011, 14:50
Verwijderd
i've been told dat het kan op ifoon en android. Het zou leuk zijn als het ook vanachter je putertje kon, dan wist ik het wel!
Oud 04-10-2011, 14:51
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik keek naar Ostrov Sokrovich, dat is een tekenfilmadaptatie van Treasure Island. Maar dat stuk van net was uit één van de live-action-stukken, want er zitten dus ook zulk soort dingen in.

[filmpje]

Lekker deprimerende eighties-deuntjes over de verschillende ziektes die je kan krijgen van alcoholmisbruik De stukken tekst tussendoor zeggen dingen als 'Billy is dood'.

Heb ik je Kolobki al eens aangeraden? En alles van Armenfilm en dit ding en Kapitein Vrungel? Want zo niet dan grijp ik die kans graag aan.
Citaat:
Deze is ook erg mooi.

[filmpje]
Dank je. Ik was net wat dingen terug aan het kijken en op deze melodie weet ik echt HEEL zeker dat ik ook een andere tekst ken. Maar ik kan er niet opkomen! Weet jij dat?
De film is verder heel gaaf trouwens, maar je kent hem vast al wel.

Citaat:
Ik ben heel goed in wordfeud! Alleen heb ik geen smartphone (of kan het alleen op een IPhone?)
Wat is het ueberhaupt? Scrabble?
Oud 04-10-2011, 14:52
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het zou leuk zijn als het ook vanachter je putertje kon, dan wist ik het wel!
Ja, ik ook!
Oud 04-10-2011, 14:52
Geel
Geel is offline
Citaat:

Wat is het ueberhaupt? Scrabble?
ja
Oud 04-10-2011, 14:54
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
ja
O daar ben ik heel slecht in. Ik vind dat onder 'woord' eigenlijk alles valt wat enigszins uit te spreken valt en klinkt alsof het iets betekent, dus ik krijg altijd ruzie. ("WOBBELEN IS EEN WOORD" "NEE" "JA" "NEE" "JA" "NEE" "OKEE DAN MAAK IK ER KRIBBEL VAN" "DAT IS OOK NIKS" "WEL" "NIET" etc. Rotspel.)
Oud 04-10-2011, 14:56
Geel
Geel is offline
Citaat:
O daar ben ik heel slecht in. Ik vind dat onder 'woord' eigenlijk alles valt wat enigszins uit te spreken valt en klinkt alsof het iets betekent, dus ik krijg altijd ruzie. ("WOBBELEN IS EEN WOORD" "NEE" "JA" "NEE" "JA" "NEE" "OKEE DAN MAAK IK ER KRIBBEL VAN" "DAT IS OOK NIKS" "WEL" "NIET" etc. Rotspel.)
gelukkig kun je met je/een phone niet ruziën, want die zegt gewoon of het woord mag of niet
Oud 04-10-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Dank je. Ik was net wat dingen terug aan het kijken en op deze melodie weet ik echt HEEL zeker dat ik ook een andere tekst ken. Maar ik kan er niet opkomen! Weet jij dat?
De film is verder heel gaaf trouwens, maar je kent hem vast al wel.
Ja <3 Ik ken alles wat er was. Er was niet zoveel.

Een alternatieve tekst weet ik niet, maar het zou heel goed kunnen dat ze inderdaad gewoon een nieuwe tekst op een bestaande melodie hadden gedaan. Dat werd wel vaker gedaan.
Oud 04-10-2011, 14:58
Verwijderd
Citaat:
i've been told dat het kan op ifoon en android. Het zou leuk zijn als het ook vanachter je putertje kon, dan wist ik het wel!
Je hebt toch wel gewoon online scrabble? Als je zelfs Pictionary hebt.
Oud 04-10-2011, 14:58
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
gelukkig kun je met je/een phone niet ruziën, want die zegt gewoon of het woord mag of niet
Daar kan je prima mee ruzien. En ik win.
Oud 04-10-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch wel gewoon online scrabble? Als je zelfs Pictionary hebt.
Ja maar dat speelt geen hond. Iedereen wordfeudt nu, omdat het hip is.
Oud 04-10-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Deze is ook erg mooi.

[filmpje]
Quis naamzoek voor deze, trouwens, ik denk dat dit wel in jouw straatje is. Als je 'm nog niet kent.
Oud 04-10-2011, 15:04
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ja <3 Ik ken alles wat er was. Er was niet zoveel.

Een alternatieve tekst weet ik niet, maar het zou heel goed kunnen dat ze inderdaad gewoon een nieuwe tekst op een bestaande melodie hadden gedaan. Dat werd wel vaker gedaan.
O, ik weet het al. Het is hiervan. Wat stom dat ze dat liedje gestolen hebben.

Mijn oma had ook een soort scrabble-iets, trouwens, maar dan met dobbelstenen. Daarop stonden cijfers en dan had ze een soort tabel waarmee ze uitrekende welke letters en lettercombinaties ze kreeg. Het was een heel raar spel en ik won altijd door net te doen alsof ik het begreep.
Oud 04-10-2011, 15:04
Thomas.
Thomas. is offline
Even met koeienletters na mijn 2 dagen durende ban: B.E.W.
Oud 04-10-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
O, ik weet het al. Het is hiervan. Wat stom dat ze dat liedje gestolen hebben.
Mja, alle Sovjetproducties (animatie incluis) worden aan alle kanten bestolen, want er zit geen auteursrecht op, he. Het is volksbezit. Wat bij zulke gevallen wel jammer is, maar het is ook heel goed, want daardoor blijft het gewoon bewaard (omdat het vrij verspreid mag worden). En Disney wil heel graag iemand aanklagen voor de Sovjetversie van Winnie Pooh, want ze hebben de rechten op het boek overgekocht, maar dat kan niet want die film is van niemand Dat vind ik grappig en leuk.
Oud 04-10-2011, 15:15
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Mja, alle Sovjetproducties (animatie incluis) worden aan alle kanten bestolen, want er zit geen auteursrecht op, he. Het is volksbezit. Wat bij zulke gevallen wel jammer is, maar het is ook heel goed, want daardoor blijft het gewoon bewaard (omdat het vrij verspreid mag worden). En Disney wil heel graag iemand aanklagen voor de Sovjetversie van Winnie Pooh, want ze hebben de rechten op het boek overgekocht, maar dat kan niet want die film is van niemand Dat vind ik grappig en leuk.
O, ze mogen het van mij ook best gebruiken, maar ik vind het een beetje jammer dat ik die film nu niet meer kan zien zonder te denken aan dat onuitstaanbare chocolade-meisje met die vlechtjes. En die, wat is het, pop?, op de voorkant van de chocolade. Die ogen. Ze staren!
Oud 04-10-2011, 15:19
Verwijderd
Zo, opdrachten zijn geüpload.
Oud 04-10-2011, 15:27
The Larch
The Larch is offline
Welke kleur heeft jood? En welk scheikundig element lijkt op een planeet?
Oud 04-10-2011, 15:29
Verwijderd
Dijood of moleculair jood (I2) is de belangrijkste enkelvoudige stof van het element jood. Bij normale druk en temperatuur is dijood een kristallijne vaste stof met een donkergrijze tot donkerviolette kleur en een metaalglans. De vaste stof is vluchtig en sublimeert gemakkelijk tot een paarse damp met een prikkelende geur.
Oud 04-10-2011, 15:29
Carn
Carn is offline

Oud 04-10-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
O, ze mogen het van mij ook best gebruiken, maar ik vind het een beetje jammer dat ik die film nu niet meer kan zien zonder te denken aan dat onuitstaanbare chocolade-meisje met die vlechtjes. En die, wat is het, pop?, op de voorkant van de chocolade. Die ogen. Ze staren!
Spoiler
Oud 04-10-2011, 16:17
Verwijderd
kheb hem een doos koekjes een reep chocolade, een donald duck pocket gekocht. kwist echt niksd en dar is hij heel happy mee.

en de kat heeft echt dierendag ze zeurt al de hele dag en slijmt maar is wel schattig. behalve dat ze de stoel in pikte waar ik op wilde zitten. dus zij lijkt meer forumverslaafd dan moi.
Oud 04-10-2011, 17:04
Verwijderd
Ik ben zojuist eigenaresse geworden van een prachtige paars/roze fiets mét mandje en belangrijker: remmen die het doen en een kettingkast die vast zit ♥
Oud 04-10-2011, 17:05
Verwijderd
Oh en 4 versnellingen én lichten die het doen. Enzo. Vet gaaf. En ik kreeg ook nog 25 euro korting
Oud 04-10-2011, 17:05
Verwijderd
Oh en het was ook heel leuk met Absinthe. Goede dag so far
Oud 04-10-2011, 17:19
Verwijderd

Ik ben net weer wakker, dutje
Oud 04-10-2011, 17:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Welke kleur heeft jood? En welk scheikundig element lijkt op een planeet?
Plutonium. Uranium.
Oud 04-10-2011, 17:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
2 voorbeelden over de 2e en 3e dimensie van macht (Lukes) graag! bij de 2e dimensie draait het om agenda-setting, bij de 3e om thought control!
Het is dat je de opdrachten al hebt ingeleverd, anders had ik je toch een paar geweldige voorbeelden gegeven!

:;

Citaat:
Zo, opdrachten zijn geüpload.
Oud 04-10-2011, 17:45
Verwijderd
Voorlopige naam voor m'n fiets is Josefientje.
Oud 04-10-2011, 17:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net Midnight in Paris gezien en ik vond 'em fijn
Oud 04-10-2011, 17:46
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Voorlopige naam voor m'n fiets is Josefientje.
Geef jij fietsen een naam
Oud 04-10-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Geef jij fietsen een naam
Ik ben een namenwedstrijd op onzin gestart, want ik ben zo blij met d'r dat ze een naam verdient
Oud 04-10-2011, 17:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Haha, nou groot gelijk heb je hoor!
Oud 04-10-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Het is dat je de opdrachten al hebt ingeleverd, anders had ik je toch een paar geweldige voorbeelden gegeven!

:;

ongetwijfeld!

tijd voor koffie.
Oud 04-10-2011, 17:53
Geel
Geel is offline
Josefientje is een goede naam voor een fiets!
Oud 04-10-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Quis naamzoek voor deze, trouwens, ik denk dat dit wel in jouw straatje is. Als je 'm nog niet kent.
Wat mooi. En haha, die obese beer met zijn gehijg.
Als ik dit soort dingen zie/lees vind ik het altijd even pijnlijk dat ik jurist ben geworden, i.p.v. kinderboekenverkoopster en -schrijfster, zoals ik vroeger van plan was.
Oud 04-10-2011, 18:11
Verwijderd
kan nog steeds
Oud 04-10-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ik had een stekje gekregen van Rationeel, nadat we bij hem op de kamervloer gepicknickt hadden () maar de onderste (nieuwe) bladen zijn bruin aan het worden en 1 blad is duidelijk dood
Die van mij is ook dood, net als heel veel plantjes die deze zomer op mijn kamer niet overleefden.

Citaat:
kan nog steeds
Ja ja ja. Maar ik moet eerst leren op vijf uur slaap te teren en zo. Of zo onmisbaar worden dat ik in een heel fijne loonschaal kom en dan een vierentwintigurige werkweek kan bedingen, of zo. Want stoppen met jurist zijn kan niet meer, dat is veel te leuk.
Oud 04-10-2011, 18:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Paranoide naamzoek! Had jij hem nou al gekocht voor €30? :\

Citaat:
Relevante content:
Portal 2 is nu €14.99 op steam wegens de vandaag uitgebrachte content patch.
http://store.steampowered.com/app/620/
Geldig t/m 7 oktober.
Oud 04-10-2011, 18:18
Verwijderd
In plaats van met dobermann tot 2 uur 's nachts discussiëren had je ook wat kunnen schrijven!
Oud 04-10-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Paranoide naamzoek! Had jij hem nou al gekocht voor €30? :\

Geldig t/m 7 oktober.
misschien trakteer ik mezelf vanavond op portal 2!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten