Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo'n vermoeden had ik al, maar baby's zijn hoe dan ook duur
![]() Wij hebben dus inderdaad 100 euro per week als budget. Op zich moet ik zeggen dat we dan wel prima ruim kunnen leven. We hoeven ons geen zorgen te maken over budgetmaaltijden en zo. Maar een baby extra erbij zou inderdaad wel betekenen dat we voor dat bedrag veel prijsbewuster door de winkel zouden moeten gaan ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Scheelt natuurlijk wel dat ik echt gek ben op rijst, zeker met wat chilipeper, geraspte kokos en oestersaus ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en nu zo'n vijf per dag denk ik? Jongere baby's meer (maar in de kleinere maatjes zitten meer luiers per pak) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal nog een bekentenis doen: ik woon nu bijna vier jaar in dit huis. En nog steeds hangen de trapleuningen op zolder aan de muur, ze moeten nog steeds afgelakt worden. En waarom? Omdat ik de leuning niet mis. En als ik het niet mis, dan donderstraalt het echt naar below zero op de prioriteitenlijst. Ik haat mezelf daar een beetje om. Citaat:
![]() Desalniettemin moet nog steeds wel de keuken helemaal tidy zijn als ik naar bed ga, anders lig ik niet lekker ![]() |
![]() |
|
ik denk dat ik voor 25 euro per week wel boodschappen kan doen. Ligt er een beetje aan wat ik nog allemaal heb liggen. Dus soms is het wat minder, soms wat meer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Okay, dat klonk vrij ernstig. Maar goed, ik laat het toch maar staan ter uwer vermaeck ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|