Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat de mol wel degelijk hulp krijgt.
Ik kan me een fragment herinneren van Dennis, dat aan het eind van de serie uitgezonden werd, het was iets met een opdracht op een schip en hij zei door de portofoon dat ie naar een of andere verdieping liep terwijl hij in de gamehal op zo'n motor zat. Dat was gefilmd, maar als de redactie dat uitzend dan weet heel nederland meteen dat hij het is, ik denk dus dat ze wel hulp krijgen mbt de montage.
||
Ja, met de montage, dat lijkt me logisch, maar niet tijdens de opdrachten.
Citaat:
Maar ik denk dat de mol er wel tussen zat. William is sowieso niet meer mijn hoofdverdachte.
||
Citaat:
George uit seizoen 3 kreeg ook tijdens een opdracht hulp, omdat hij tijdens een vragenspel de antwoorden / instructies van de redactie doorkreeg vlak voordat hij aan de beurt was. Dus ze helpen de mol wel tijdens de opdracht. Uberhaupt worden ook de kandidaten soms geholpen bij een spel, als het niet lijkt te lukken, of als de opnames niet helemaal lijken te slagen. Er wordt nogal gesjoemeld door de makers met de spelregels als blijkt dat dat betere televisie oplevert. Met name de speltijd wordt vaak overschreden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook is volgens mij het programma en de opdrachten de laatste seizoenen zo samengesteld en gemonteerd dat er ook gewoon heel weinig over te zeggen is. Verschillende elementen in een opdracht, met verschillende groepjes, ingewikkeld gedoe met jokers weggeven, opdrachten die ook gewoon makkelijk kunnen mislukken zonder een Mol in het spel, hints en theorieeen die op meerdere kandidaten kunnen slaan. Het is gewoon ingewikkelder geworden. De kijker wordt ook meer ervaren, ze kunnen niet riskeren dat het er te dik bovenop ligt. En tja, achteraf is het van 'wat een kutmol, superobvious, of juist niets gedaan', maar dat is ook maar achteraf gepraat, want tijdens het seizoen kan in principe alles. |
![]() |
||
Citaat:
met onbekenden is het ook een stuk moeilijker om hints te vinden die gelinkt zijn aan de persoon(zoals geboortedatum,schoenmaat of tv ervaring etc) dus dat lijkt me wel leuk. Verder heb ik besloten vol te gaan voor tim, omdat ik normaal gesproken nogal schommel en ik dit keer eens een alles of niets gok wil wagen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Stiekem gejat van fok:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
opvallend dat liesbeth en hadewych nog geen geld binnen hebben gebracht, ze worden nogal verdacht dus dat is alleen maar bevestiging.
en toch blijf ik bij tim, want volgens mij was hij het(of toch frits) die besloot om in dat witte huis die gekke keuze te maken waardoor alles verloren was.
|
Deze post op het widm.nl forum wilde ik jullie niet onthouden, over de muzikale aanwijzing in de Roodshow, het nummer Sit Down van James:
"Ik ga ook voor Hadewych. De kruizen slaan duidelijk op haar, maar ze is ook ambassadrice van Stichting B!NK. En die zetten zich in voor kinderen uit NIET westerse landen. En de tekst vind ik er op mensen in ontwikkelingsgebieden slaan. En op wikipedia las ik dat James en indierock band is/was, weer niet westers" ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Overigens hebben Marit en William, zo tweette één van hen, UREN zitten wachten op de uitslag van het overleg. Zo lang duurde dat. Dus ongeveer 99% is niet uitgezonden
![]() ![]()
|
En daar gingen heel veel punten voor veel mensen bij de pool
![]() Mijn mollen brengen geld in de pot en de mensen die ik niet verdenk zaaien verwarring of mollen ![]() Al was de lichtopdracht natuurlijk eentje die werkelijk nooit kan lukken ![]() Alleen Anne-Marie heeft het allebei gedaan en ook Hadewych speelt het spel erg slim. Voor mijn gevoel is Tim en definitief afgevallen als potentiële mol en denk ik net als Frits dat de mol een vrouw is (al is hij er nu uit en is dat geen sterk argument ![]()
|
Hadewych: "Ben jij de Mol.. Ja.. Wat antwoord je daarop?"
Liesbeth: *knikt van ja* "Ik ben niet de Mol." Tim: "Misschien ben ik wel de Mol en zijn ze vergeten het me te vertellen." Ik was even bang voor mijn punten dat Liesbeth eruit zou gaan, maar gelukkig voor mij is dat niet zo en blijft zij mijn Mol.
|
YES Frits er uit!
![]() ![]() Vlotopdracht: Lastig! IDe mol zou dan alles doen om die vrijstelling te pakken te krijgen en in het team met het vlot te zitten, want daar zit de kans om te mollen (want vrijstelling is geen geld). Maar door dat gedoe met schieten is het gewoon heel lastig te zien. Ik zag aan beide kanten geen verdachte dingen. Liesbeth en Frits deden goed hun best, en de boogschutters ook. Lichtopdracht: Bij Liesbeth en Tim ging het snel mis met die koorden. Verdenking richting Liesbeth dus. Wat me opviel is dat vooral Annemarie zich totaal niet verdekt opstelde, en Hadewych wel enthousiast was, maar ook niet echt voorzichtig was (zoals Frits al zei: je kunt beter traag zijn, maar Hadewych stort zich overal vol overgave op). Visjes: Tim bracht €2000,- in de pot, hij had het ook kunnen verneuken (overigens zag ik al direct dat je het in 2 stappen kon doen ![]() Wat Frits deed boeit niet meer. Yay. Verder blijft Liesbeth hoofdverdachte. Tim is voor mij echt niet meer de mol, zeker niet na die €2000,- die hij binnenbracht. William is irritant, maar niet meer verdacht denk ik. Annemarie en Hadewych misschien wel.
|
Gatver, ik wil gewoon niet dat Liesbeth de mol is. Deze aflevering molde ze best veel, dus het kan ook nog echt zo zijn..
Toch hoop ik op Tim. Hij kon net zo goed als Liesbeth met die snoeren hebben gekloot tijdens de lichtopdracht. Maar goed, hij doet soms ook opeens heel fanatiek goede dingen.. Leuk seizoen is dit trouwens!
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Volgensmij ben ik niet de enige met een tunnelvisie hoor
![]() En dat geef ik ook ronduit toe, trouwens, ik zit op Liesbeth omdat tot nu toe logisch gezien de meeste mollenacties aan haar zijn toe te schrijven. Maar het kan prima dat ik er naast zit, maar Tim vind ik geen mol. Vorige week redde hij de opdracht met de kruizen/huizen door als een van de weinigen William terug te fluiten, daar had hij ook niks kunnen doen en zonder ophef de opdracht kunnen laten mislukken en William de schuld geven. Deze week hetzelfde: hij neemt het initiatief, wellicht onhandig, maar hij blijkt wel de juiste oplossing te hebben en het team correct te instrueren. Zelfs na het nemen van het initiatief is het makkelijk mollen: gewoon net zo lang met William de discussie aangaan totdat de tijd voorbij is. Maar dat doet hij niet. En de mol gaat echt niet van de mollenpoging af zien om protest, dan gaat hij de discussie aan en verloopt de tijd, waarbij de €2000,- zijn verloren.
|
Verwijderd
|
aah Frits neeee zo jammer ik vind hem de beste kandidaat
t klinkt misschien raar maar ik ga toch voor Tim gewoon gevoel je weet maar nooit... want Frits zei (vlak voor hij eruit ging) de mol is zeker een vrouw!! dat had hij schijnbaar fout anders zou hij er vast niet uit gaan als dat geen sterke aanwijzing is... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
Films, TV & Radio |
[poule] WIDM 14 [pool] Little Phoebe | 130 | 23-03-2014 10:16 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |