Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 17:19
snoopy
snoopy is offline
Ik wil wel liever Thomas!
Advertentie
Oud 16-11-2011, 17:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het is niet alleen eer, het is ook zo dat jij de enige bent waar ik zeker van ben. Verder is het: Thomas OF macrador. Snoopy OF Furby Feeder.
Het kan heel makkelijk Thomas EN Macrador zijn, hoor.

Citaat:
Dan stem ik liever op degene waar ik echt zeker van ben. Dat mag je kinderachtig vinden. Prima.

Je edit ga ik niet op eens op in, vieze manipulator.
Oh wow, wat ben je lekker vijandig aan het doen. Je zit er zo compleet naast en ik begin me nu zelfs af te vragen of je daadwerkelijk slecht bent of gewoon een dorpeling die er gigantisch naast zit (net zoals wij met Uice ).

Citaat:
Voor de rest (Rops en OF Snoopy OF Furby Feeder en Macrador OF thomas) ik hoop dat jullie mee gaan op N&N.

Op basis van de stemrijtjes kan ik er niet achter komen of Macrador of Thomas wolf is. Thomas zegt helemaal geen woord meer, een teken dat ie zich gewonnen geeft? Het is maar een gevoel, maar als ik moet kiezen zou ik zeggen Thomas, die is inmiddels al 2 dagen stil. En het feit dat N&N liever voor Macrador lijkt te gaan zint me ook niet.
Dat Thomas niet meer antwoordt moeten wij juist in ons voordeel gebruiken. Is hij wolf, dan is hij een inactieve wolf, en juist dát geeft ons nog de kans om te winnen. Zonder een fout aan de kant van de wolven kunnen wij namelijk niet meer winnen. Dat heb je toch wel door, right?

Zelfs als wij geen enkele fout maken kunnen we niet winnen zonder dat de wolven een fout maken, en de wolf die het meest waarschijnlijk is de fout in te gaan is Thomas, dus die moeten we erin laten zitten.

Oh en nog iets. Wij hadden ook best Thomas willen stemmen, dus doe even niet alsof wij hebben lopen pushen op Macrador. Wij hebben al tig keer gezegd dat we meestemmen met Röps en snoopy, omdat zij de enigen zijn die we vertrouwen. Röps sowieso, en snoopy meer dan de rest.

Maar een gelijkspel tussen Thomas en Macrador is voor de wolven veel te voordelig; zij kunnen Thomas er dan uitgooien en onze enige kans op winnen vergooien.
Oud 16-11-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Het kan heel makkelijk Thomas EN Macrador zijn, hoor.

Oh wow, wat ben je lekker vijandig aan het doen. Je zit er zo compleet naast en ik begin me nu zelfs af te vragen of je daadwerkelijk slecht bent of gewoon een dorpeling die er gigantisch naast zit (net zoals wij met Uice ).

Dat Thomas niet meer antwoordt moeten wij juist in ons voordeel gebruiken. Is hij wolf, dan is hij een inactieve wolf, en juist dát geeft ons nog de kans om te winnen. Zonder een fout aan de kant van de wolven kunnen wij namelijk niet meer winnen. Dat heb je toch wel door, right?

Zelfs als wij geen enkele fout maken kunnen we niet winnen zonder dat de wolven een fout maken, en de wolf die het meest waarschijnlijk is de fout in te gaan is Thomas, dus die moeten we erin laten zitten.

Oh en nog iets. Wij hadden ook best Thomas willen stemmen, dus doe even niet alsof wij hebben lopen pushen op Macrador. Wij hebben al tig keer gezegd dat we meestemmen met Röps en snoopy, omdat zij de enigen zijn die we vertrouwen. Röps sowieso, en snoopy meer dan de rest.

Maar een gelijkspel tussen Thomas en Macrador is voor de wolven veel te voordelig; zij kunnen Thomas er dan uitgooien en onze enige kans op winnen vergooien.
Zoals eerder gezegd: ik kan me niet voorstellen dat 2 n00bs het zover zouden schoppen. Ik geloof dus niet dat ze beide wolf zijn. Daarbij kick ik er liever eerst iemand uit waarvan ik zeker ben, zoals ook al gezegd. Want inderdaad, we moeten het hebben van een fout van de wolven, maar als we er geen wolf uitgooien is het sowieso gedaan.
Oud 16-11-2011, 17:30
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ok, wij worden echt helemaal gek van jullie allemaal.. Wat een vaag spel is dit. Na het lezen van alle posts waren we heftig in discussie over wie er nou een goed punt maakt en wie verdacht lijkt en alles en we kwamen er niet uit. Daarom hebben we besloten terug te gaan naar onze eigen intuities. Die zeggen dit:

Sann en Snoopy lijken het minst verdacht. Snoopy speelt zoals ze speelt als dorpeling. Sann speelt volledig anders dan ze normaal gesproken speelt, maar wij geloven dat het oprecht is dat ze het druk had (beetje flauwe kaart om te spelen maar Lorelei weet ook waarmee ze het druk had dus mja..) en wij geloven er absoluut niets van dat ze verrader of wolf is want ze heeft een aantal posts gemaakt met zoveel fouten.. dat zou ze niet gedaan hebben als ze slecht was (want dan zou ze veeeeeel beter opletten wat ze zei). Ook hadden we wel vertrouwen in Geel. Die is nu dood dus daar hebben we niet zoveel aan maar toch.. we nemen mee wat hij gezegd heeft.

De rest blijft over. We vinden jullie allemaal verdacht dus puh We hebben al eerder posts gemaakt over wat er opvalt en daar blijven we ook wel bij. We geloven nog steeds niet dat Syori en Kazet een onschuldig foutje hebben gemaakt toen ze zeiden "We zijn bereid om mee te gaan met de dorpelingen".. Zoiets zeg je als dorpeling niet. We geloven ook nog steeds dat het mogelijk is dat Thomas een noobwolf is.. hij heeft er helemaal de speelstijl voor, maar we geloven niet dat hij de verrader is. Dat zou eerder zijn opgevallen. Wat ons betreft blijven N&N en Thomas dus de twee kandidaten voor vanavond.

Maar wie te kiezen? Het valt ons op dat Sann zich erg vastbijt in N&N. Ze is superstellig en ze heeft het over eer. Aangezien we al sowieso niet denken dat ze een bad guy is, aangezien ook Snoopy N&N in het vizier heeft en aangezien wij N&N ook als nummer een op ons lijstje hadden staan, is voor ons de logische keuze om op N&N te stemmen. Wij worden hierin ook gesteund door Geel die erg zeker leek te zijn over N&N. En als ze verder teruggaan ook Saints (en VeGs? weet ik niet meer moet ik opzoeken) leek zijn pijlen op N&N te richten. Ik geloof gewoon niet dat dit toeval is..

In principe gaan we dus op N&N stemmen. MAAR wij willen geen gelijkspel en hebben eerder aangegeven dat we mee zullen gaan op Thomas als dat ervoor zorgt dat we eensgezind stemmen. Wij geven nu onze stem op N&N door, maar we zullen eventueel switchen naar Thomas. Wat ons betreft zijn dit de enige twee wolven waarvan we zeker zijn. Alle andere opties die worden aangedragen (sann, macrador) zijn wat ons betreft niet zeker genoeg.
Oud 16-11-2011, 17:30
Verwijderd
En ik zeg niet dat jullie hebben lopen pushen, maar jullie hebben wel een duidelijke voorkeur. En die voorkeur vertrouw ik voor geen meter.

Edit: @N&N is dit.
Oud 16-11-2011, 17:33
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Daarbij kick ik er liever eerst iemand uit waarvan ik zeker ben, zoals ook al gezegd. Want inderdaad, we moeten het hebben van een fout van de wolven, maar als we er geen wolf uitgooien is het sowieso gedaan.
Hier sluiten wij ons helemaal bij aan. Wij spelen vandaag op zeker, we hebben geen andere optie meer.
Oud 16-11-2011, 17:36
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En ik zeg niet dat jullie hebben lopen pushen, maar jullie hebben wel een duidelijke voorkeur. En die voorkeur vertrouw ik voor geen meter.

Edit: @N&N is dit.
De voorkeur is dat Thomas vaak afwezig is en er daarom een goede kans bestaat dat hij de eetronde mist. Dat is namelijk de enige manier waarop we überhaupt nog kunnen winnen. Tel het maar na.

Na deze hangronde: 3 dorpelingen, 2 wolven (hopelijk) + verrader
Na de eetronde: 2 dorpelingen, 2 wolven + verrader
Na de hangronde (als alles goed gaat): 2 dorpelingen, 1 wolf + verrader
Na de eetronde: 1 dorpeling, 1 wolf + verrader

De dorpeling kan dan niet winnen omdat de verrader het sowieso gelijkspel maakt en de wolf dan kan kiezen.

De enige manier waarop we überhaupt nog kunnen winnen is als de wolven een keer mishappen. Aangezien we geen wolfsbane meer hebben en geen tovenaar, kan dit alleen gebeuren als er een eetronde wordt gemist. Thomas is inactief en bij hem bestaat die kans dus.

Als we Thomas. eruit stemmen verliezen we sowieso.

Vandaar Macrador > Thomas.

Niet omdat wij Thomas. beschermen, maar omdat het de meest logische keuze is.
Oud 16-11-2011, 17:40
Vowel
Vowel is offline
Nou goed, als het dan toch gelijkspel wordt hebben de wolven gewonnen, en die verdienen dan ook een thumbs up.

Voor die ene dorpeling die ons toch verdacht blijft vinden: Je bent blijkbaar geen ziener, en als je wel ziener bent, ben je een hele slechte ziener, want het is wel heel dom om ons niet op te vragen. En als je niet de ziener bent, vraag je dan eens af waarom er één persoon is die ons blijkbaar niet verdacht vindt.... Are you there yet?

Oh well.
Oud 16-11-2011, 17:41
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Aangezien we geen wolfsbane meer hebben .
Oh?

De wolven zijn wel vaker laat en lui geweest, ook in de gelijkspelrondes. Hoe weten jullie zo zeker dat de bane er al uit is?

Wij vermoeden het ook hoor, maar jullie lijken het zeker te weten..
Oud 16-11-2011, 17:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh?

De wolven zijn wel vaker laat en lui geweest, ook in de gelijkspelrondes. Hoe weten jullie zo zeker dat de bane er al uit is?

Wij vermoeden het ook hoor, maar jullie lijken het zeker te weten..
Laten we er dan voor de veiligheid maar van uitgaan, lijkt je dat niet slimmer? Geen extra risico's nemen als dat niet nodig is?
Oud 16-11-2011, 17:43
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Nou goed, als het dan toch gelijkspel wordt hebben de wolven gewonnen, en die verdienen dan ook een thumbs up.

Voor die ene dorpeling die ons toch verdacht blijft vinden: Je bent blijkbaar geen ziener, en als je wel ziener bent, ben je een hele slechte ziener, want het is wel heel dom om ons niet op te vragen. En als je niet de ziener bent, vraag je dan eens af waarom er één persoon is die ons blijkbaar niet verdacht vindt.... Are you there yet?

Oh well.
Eh ja, of jullie zijn wolf en de verrader/een medewolf vindt jullie niet verdacht... Are you there yet?
Oud 16-11-2011, 17:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Eh ja, of jullie zijn wolf en de verrader/een medewolf vindt jullie niet verdacht... Are you there yet?
Nee.

Macrador: wolf.
Thomas.: wolf.
.sann: wolf.
Furby Feeder: verrader.

Oud 16-11-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Nee.

Oh en net was ik misschien nog dorpeling? En furby feeder geen verrader omdat ik zei dat ze dat waren? Wisselvallig ben je!

Oud 16-11-2011, 17:47
Verwijderd
Dag mevrouw & meneer wolf.
Oud 16-11-2011, 17:47
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Haha, mja. Dat is mogelijk. Of:

N&N: wolf
Thomas: wolf
Röps: wolf
Macrador: verrader

Wat een steekhoudend argument is dit he?
Oud 16-11-2011, 17:49
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wij gaan hardlopen. We komen voor half 9 nog online. Hopelijk staat iedereen onder sann en ons op N&N maar als iedereen dan op Thomas stemt, zullen we meegaan.
Oud 16-11-2011, 17:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh en net was ik misschien nog dorpeling? En furby feeder geen verrader omdat ik zei dat ze dat waren? Wisselvallig ben je!

Volgens de lijstjes kun jij inderdaad goed zijn. Jouw gehamer op ons, daarentegen, vertelt iets heel anders.

En Furby Feeder is zo aan het hameren op onschuldige dingen die ze "versprekingen" noem, terwijl het voor iedereen duidelijk is dat ik het gewoon tegen mijn mededorpelingen had, en het woord "dorpelingen" gebruikte om dat te benadrukken. Typisch verradergedrag.
Oud 16-11-2011, 17:51
Verwijderd
Gehamer op een wolf is inderdaad heel verdacht
Oud 16-11-2011, 17:54
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:

In jullie defense: jullie spelen beter dan Macrador.

Als Röps wolf is, verdient 'ie het te winnen, want niemand heeft mij nooit zo goed overtuigd van zijn onschuldigheid.

Wij zijn geen wolf.
Oud 16-11-2011, 18:03
Macrador
Macrador is offline
Wie stemt nu eigenlijk allemaal op wie? Het is vrij vaag want er wordt een beetje veel gewisseld. Ik wil weten wat ik moet doorgeven want ik moet gaan eten en ik ben er niet terug voor 20u30 denk ik.
Oud 16-11-2011, 18:09
Röps
Röps is offline
Even op wat dingen reageren...
Citaat:

Citaat:
Juist ja, en Macrador is ineens verrader?

Er is echt maar één persoon die per sé niet op N&N wil stemmen, terwijl ze 3 mede-slechteriken zouden hebben als ze slecht waren. Nu pak je de twee inactieven als 'handlangers' natuurlijk, maar zelfs Macrador heeft zijn voorkeur voor N&N uitgesproken. Geen geloofwaardig rijtje.

Citaat:
Nee.

Na bovenstaande discussie denk ik Furby Feeder wolf. Snoopy of Thomas. de ander.

Mijn stem blijft op Macrador, en ik hoop dat Snoopy mee gaat, of mocht Thomas dorpeling zijn dat hij niet stemt of ook op Macrador meegaat
Oud 16-11-2011, 18:14
Nepnerd & Nerd
Citaat:

Er is echt maar één persoon die per sé niet op N&N wil stemmen, terwijl ze 3 mede-slechteriken zouden hebben als ze slecht waren. Nu pak je de twee inactieven als 'handlangers' natuurlijk, maar zelfs Macrador heeft zijn voorkeur voor N&N uitgesproken. Geen geloofwaardig rijtje.

Na bovenstaande discussie denk ik Furby Feeder wolf. Snoopy of Thomas. de ander.

Mijn stem blijft op Macrador, en ik hoop dat Snoopy mee gaat, of mocht Thomas dorpeling zijn dat hij niet stemt of ook op Macrador meegaat
Maar als FF wolf is, wie is dan de verrader? .sann? Dat kan dan bijna niet anders. En als snoopy nou met ons meestemt op Macrador kunnen we er meteen zeker van zijn dat zij goed is, want als ze dat niet doet is het gelijkspel..
Oud 16-11-2011, 18:20
Röps
Röps is offline
Citaat:
Maar als FF wolf is, wie is dan de verrader? .sann? Dat kan dan bijna niet anders. En als snoopy nou met ons meestemt op Macrador kunnen we er meteen zeker van zijn dat zij goed is, want als ze dat niet doet is het gelijkspel..
Mja op zich geen gekke gedachte met die "gemiste" stem bij de Saints-stemming. Ik vind dat wel een goede optie. Eigenlijk zou ik best een gokje willen wagen en FF er nu uit stemmen, maar dat werkt alleen als jij en Snoopy daar ook voor zijn dus dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren.
Oud 16-11-2011, 18:22
snoopy
snoopy is offline
Jongens, ik wil een hoop doen, maar ik ga niet mee op FF. Ik verwacht namelijk dat zij de verrader zijn en dat is echt funest.
Oud 16-11-2011, 18:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jongens, ik wil een hoop doen, maar ik ga niet mee op FF. Ik verwacht namelijk dat zij de verrader zijn en dat is echt funest.
Ik ben het hier mee eens. De kans dat Furby verrader is, is toch wel aardig aanwezig lijkt me.. Best een risico.
Oud 16-11-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Mja op zich geen gekke gedachte met die "gemiste" stem bij de Saints-stemming. Ik vind dat wel een goede optie. Eigenlijk zou ik best een gokje willen wagen en FF er nu uit stemmen, maar dat werkt alleen als jij en Snoopy daar ook voor zijn dus dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren.
Je wilt nu een gokje wagen?
Oud 16-11-2011, 18:24
Verwijderd
En aaaargh wat frustreert dit spel me
Oud 16-11-2011, 18:26
Macrador
Macrador is offline
Gaat thomas eigenlijk nog stemmen of houdt die zich een beetje dood?
Oud 16-11-2011, 18:26
Verwijderd
En spelers die niet lezen. Top
Oud 16-11-2011, 18:40
snoopy
snoopy is offline
Voelt iemand zich nog geroepen om een stemlijstje te maken?
Oud 16-11-2011, 18:42
Röps
Röps is offline
Citaat:
Je wilt nu een gokje wagen?
Jep, maar ik begrijp de bezwaren wel, van Snoopy en N&N dan.
Oud 16-11-2011, 18:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Voelt iemand zich nog geroepen om een stemlijstje te maken?
Edit: Blijkbaar heb ik niet goed opgelet. Lijstje staat hieronder bij Röps.

Weet jij nu al wat je gaat doen, eigenlijk?
Oud 16-11-2011, 18:43
Röps
Röps is offline
Zo is ie geloof ik? *gaat gelijk even terug kijken en aanpassen waar nodig*
Edit: oh laat maar, staat hierboven al en Macrador nog niets doorgegeven.

Snoopy heeft wel op Thomas gestemd toch, voorlopig?
Oud 16-11-2011, 18:46
snoopy
snoopy is offline
Ik heb nog wel op Thomas gestemd ja, maar volgens mij moet ik wel gaan wisselen. Daarom was ik wel benieuwd naar het lijstje.
Oud 16-11-2011, 18:47
Vowel
Vowel is offline
Lmao. Nu hebben we allebei het lijstje weggehaald. Even opnieuw doen dan maar.

Edit:

Hangronde 5.

Macrador
Nepnerd & Nerd
Röps
snoopy

Nepnerd & Nerd
.sann
Furby Feeder
Macrador

Niet gestemd
Thomas.

Laatst gewijzigd op 16-11-2011 om 18:57.
Oud 16-11-2011, 18:51
snoopy
snoopy is offline
Ja, dan ga ik inderdaad mee op Macrador
Oud 16-11-2011, 18:53
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:

Jonge, het was een voorbeeldrijtje puur om aan te geven dat "Wij zijn geen wolf want X Y en Z zijn het al!" geen goed argument was. De namen erin waren dus puur ter illustratie dat N&N nog steeds prima wolf konden zijn ook met hun geweldige 'argument'. Dat was toch vrij duidelijk?
Oud 16-11-2011, 18:55
Macrador
Macrador is offline
Dan ga ik op N&N staan uit zelfbehoud.
Oud 16-11-2011, 18:55
Thomas.
Thomas. is offline
ik praat niet meer omdat ik gewoon de hele dag weg was hoor
Oud 16-11-2011, 18:56
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Jonge, het was een voorbeeldrijtje puur om aan te geven dat "Wij zijn geen wolf want X Y en Z zijn het al!" geen goed argument was. De namen erin waren dus puur ter illustratie dat N&N nog steeds prima wolf konden zijn ook met hun geweldige 'argument'. Dat was toch vrij duidelijk?
Irritant hè, als mensen je woorden uit verband trekken, er van alles bij verzinnen en gaan lopen hameren op onschuldige dingen terwijl het ontzettend duidelijk is wat je bedoelt?

Oud 16-11-2011, 18:56
Thomas.
Thomas. is offline
en, ik zei al dat ik stemde op N&N, als het goed is
Oud 16-11-2011, 18:57
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Jongens, Maak. Een. Keuze.

We kunnen geen gelijkspel gebruiken. Wij willen meegaan op Macrador om gelijkspel te voorkomen maar als we op Macrador stemmen worden we natuurlijk gezien als verdacht en late stemmers. Maar als we op N&N blijven staan, creeren we een mogelijk gelijkspel.
Oud 16-11-2011, 18:57
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ja maar dat rijtje van N&N was zo gek nog niet toch? Dat is in ieder geval over de gehele dag gezien onderbouwd, dat van jullie niet.
Oud 16-11-2011, 18:59
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Ja maar dat rijtje van N&N was zo gek nog niet toch? Dat is in ieder geval over de gehele dag gezien onderbouwd, dat van jullie niet.
Het is op zich zo gek nog niet behalve dat ik N&N totaal niet vertrouw. Daar gaat het fout. Ik vertrouw niet op wat zij zeggen.. alle posts druipen van manipulatie. Ze praten over de dorpelingen alsof ze er zelf niet bijhoren.. ze gebruiken continu argumenten als "X of wij zijn wolf en wij zijn geen wolf dus moet X het wel zijn". Kijk wat er bij Uice gebeurde bijvoorbeeld.
Oud 16-11-2011, 19:01
snoopy
snoopy is offline
Heeft iedereen zijn stem die er nu staat daadwerkelijk doorgegeven (ook Macrador en Thomas)?
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Irritant hè, als mensen je woorden uit verband trekken, er van alles bij verzinnen en gaan lopen hameren op onschuldige dingen terwijl het ontzettend duidelijk is wat je bedoelt?

En nu nog even ingaan spelen op de gevoelens zeker?
snoopy
snoopy is offline
Ik ben wel met FF eens dat gelijkspel echt not done is.

edit: en dat ik N&N ook verdacht vind. AAAARGH!
Oud 16-11-2011, 19:02
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Jongens, Maak. Een. Keuze.

We kunnen geen gelijkspel gebruiken. Wij willen meegaan op Macrador om gelijkspel te voorkomen maar als we op Macrador stemmen worden we natuurlijk gezien als verdacht en late stemmers. Maar als we op N&N blijven staan, creeren we een mogelijk gelijkspel.
Citaat:
Ik stem op N&N
Oud 16-11-2011, 19:03
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
x
Oud 16-11-2011, 19:08
Nepnerd & Nerd
Oh jeetje. Wij waren (onterecht, obviously) gewoon heel erg zeker over Uice, dus natuurlijk hebben we daar argumenten voor aangebracht en geprobeerd hem op te hangen (jammer genoeg met succes), maar dat was een fout. Een grote fout, want het heeft ons zeer waarschijnlijk het spel gekost, maar verder snap ik niet wat je bedoelt met die manipulatie. Wij hebben geprobeerd zo duidelijk mogelijk uit te leggen waarom we dingen vinden, en natuurlijk baseren wij onze keuzes op onze eigen functie. Dat is namelijk het enige waar wij met zekerheid vanuit kunnen gaan en dus nemen we die mee in onze argumenten. Maar we hebben vooral zo min mogelijk geprobeerd dingen te sturen gisteren en vandaag, omdat we weten dat dat ons verdacht maakt. Maar we vertrouwen jullie sowieso niet, dus ik begrijp niet echt waarom ik me toch probeer te verdedigen, eigenlijk..

@FF, ook al vertrouwen jullie ons niet, vinden jullie dan daadwerkelijk Macrador en Thomas niet verdacht? En waarom niet? Alleen omdat wij hen verdacht vinden?

Regels voor berichten