Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ok, wij worden echt helemaal gek van jullie allemaal.. Wat een vaag spel is dit. Na het lezen van alle posts waren we heftig in discussie over wie er nou een goed punt maakt en wie verdacht lijkt en alles en we kwamen er niet uit. Daarom hebben we besloten terug te gaan naar onze eigen intuities. Die zeggen dit:
Sann en Snoopy lijken het minst verdacht. Snoopy speelt zoals ze speelt als dorpeling. Sann speelt volledig anders dan ze normaal gesproken speelt, maar wij geloven dat het oprecht is dat ze het druk had (beetje flauwe kaart om te spelen maar Lorelei weet ook waarmee ze het druk had dus mja..) en wij geloven er absoluut niets van dat ze verrader of wolf is want ze heeft een aantal posts gemaakt met zoveel fouten.. dat zou ze niet gedaan hebben als ze slecht was (want dan zou ze veeeeeel beter opletten wat ze zei). Ook hadden we wel vertrouwen in Geel. Die is nu dood dus daar hebben we niet zoveel aan maar toch.. we nemen mee wat hij gezegd heeft. De rest blijft over. We vinden jullie allemaal verdacht dus puh ![]() Maar wie te kiezen? Het valt ons op dat Sann zich erg vastbijt in N&N. Ze is superstellig en ze heeft het over eer. Aangezien we al sowieso niet denken dat ze een bad guy is, aangezien ook Snoopy N&N in het vizier heeft en aangezien wij N&N ook als nummer een op ons lijstje hadden staan, is voor ons de logische keuze om op N&N te stemmen. Wij worden hierin ook gesteund door Geel die erg zeker leek te zijn over N&N. En als ze verder teruggaan ook Saints (en VeGs? weet ik niet meer moet ik opzoeken) leek zijn pijlen op N&N te richten. Ik geloof gewoon niet dat dit toeval is.. In principe gaan we dus op N&N stemmen. MAAR wij willen geen gelijkspel en hebben eerder aangegeven dat we mee zullen gaan op Thomas als dat ervoor zorgt dat we eensgezind stemmen. Wij geven nu onze stem op N&N door, maar we zullen eventueel switchen naar Thomas. Wat ons betreft zijn dit de enige twee wolven waarvan we zeker zijn. Alle andere opties die worden aangedragen (sann, macrador) zijn wat ons betreft niet zeker genoeg.
||
Citaat:
||
Citaat:
Na deze hangronde: 3 dorpelingen, 2 wolven (hopelijk) + verrader Na de eetronde: 2 dorpelingen, 2 wolven + verrader Na de hangronde (als alles goed gaat): 2 dorpelingen, 1 wolf + verrader Na de eetronde: 1 dorpeling, 1 wolf + verrader De dorpeling kan dan niet winnen omdat de verrader het sowieso gelijkspel maakt en de wolf dan kan kiezen. De enige manier waarop we überhaupt nog kunnen winnen is als de wolven een keer mishappen. Aangezien we geen wolfsbane meer hebben en geen tovenaar, kan dit alleen gebeuren als er een eetronde wordt gemist. Thomas is inactief en bij hem bestaat die kans dus. Als we Thomas. eruit stemmen verliezen we sowieso. Vandaar Macrador > Thomas. Niet omdat wij Thomas. beschermen, maar omdat het de meest logische keuze is. |
![]() |
|
Nou goed, als het dan toch gelijkspel wordt hebben de wolven gewonnen, en die verdienen dan ook een thumbs up.
![]() Voor die ene dorpeling die ons toch verdacht blijft vinden: Je bent blijkbaar geen ziener, en als je wel ziener bent, ben je een hele slechte ziener, want het is wel heel dom om ons niet op te vragen. En als je niet de ziener bent, vraag je dan eens af waarom er één persoon is die ons blijkbaar niet verdacht vindt.... Are you there yet? Oh well. |
![]() |
||
Citaat:
De wolven zijn wel vaker laat en lui geweest, ook in de gelijkspelrondes. Hoe weten jullie zo zeker dat de bane er al uit is? Wij vermoeden het ook hoor, maar jullie lijken het zeker te weten..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En Furby Feeder is zo aan het hameren op onschuldige dingen die ze "versprekingen" noem, terwijl het voor iedereen duidelijk is dat ik het gewoon tegen mijn mededorpelingen had, en het woord "dorpelingen" gebruikte om dat te benadrukken. Typisch verradergedrag. |
![]() |
||
Citaat:
Als Röps wolf is, verdient 'ie het te winnen, want niemand heeft mij nooit zo goed overtuigd van zijn onschuldigheid. Wij zijn geen wolf.
||||
Even op wat dingen reageren...
Citaat:
Citaat:
![]() Er is echt maar één persoon die per sé niet op N&N wil stemmen, terwijl ze 3 mede-slechteriken zouden hebben als ze slecht waren. Nu pak je de twee inactieven als 'handlangers' natuurlijk, maar zelfs Macrador heeft zijn voorkeur voor N&N uitgesproken. Geen geloofwaardig rijtje. Citaat:
Mijn stem blijft op Macrador, en ik hoop dat Snoopy mee gaat, of mocht Thomas dorpeling zijn dat hij niet stemt of ook op Macrador meegaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jonge, het was een voorbeeldrijtje puur om aan te geven dat "Wij zijn geen wolf want X Y en Z zijn het al!" geen goed argument was. De namen erin waren dus puur ter illustratie dat N&N nog steeds prima wolf konden zijn ook met hun geweldige 'argument'. Dat was toch vrij duidelijk?
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Jongens, Maak. Een. Keuze.
We kunnen geen gelijkspel gebruiken. Wij willen meegaan op Macrador om gelijkspel te voorkomen maar als we op Macrador stemmen worden we natuurlijk gezien als verdacht en late stemmers. Maar als we op N&N blijven staan, creeren we een mogelijk gelijkspel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Oh jeetje. Wij waren (onterecht, obviously) gewoon heel erg zeker over Uice, dus natuurlijk hebben we daar argumenten voor aangebracht en geprobeerd hem op te hangen (jammer genoeg met succes), maar dat was een fout. Een grote fout, want het heeft ons zeer waarschijnlijk het spel gekost, maar verder snap ik niet wat je bedoelt met die manipulatie. Wij hebben geprobeerd zo duidelijk mogelijk uit te leggen waarom we dingen vinden, en natuurlijk baseren wij onze keuzes op onze eigen functie. Dat is namelijk het enige waar wij met zekerheid vanuit kunnen gaan en dus nemen we die mee in onze argumenten. Maar we hebben vooral zo min mogelijk geprobeerd dingen te sturen gisteren en vandaag, omdat we weten dat dat ons verdacht maakt. Maar we vertrouwen jullie sowieso niet, dus ik begrijp niet echt waarom ik me toch probeer te verdedigen, eigenlijk..
@FF, ook al vertrouwen jullie ons niet, vinden jullie dan daadwerkelijk Macrador en Thomas niet verdacht? En waarom niet? Alleen omdat wij hen verdacht vinden?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Verwijderd | 500 | 12-11-2011 23:58 |