Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Qua gevoelens is het nu wel wat verwarrend. We hebben heftig ruzie gemaakt, gehuild en het goed gemaakt. Hij is nu zo veel liever voor me nu ik hem heb duidelijk gemaakt hoe belangrijk hij voor me is en dat ik niet wegren als we een keer ruzie hebben. Weer een nieuw niveau ontdekt in onze 'relatie', zelfs al zijn we allebei nog altijd zeker dat we ons niet willen binden, óók niet aan elkaar.
|
![]() |
|
Zo fijn om er via via achter te komen dat m'n ex tijdens de relatie totaal geen rekening heeft gehouden met dingen/acties waar ik moeite mee heb. Nog kutter om er via via achter te komen dat ze na de ruzie meteen naar de kerel is gegaan waar ik al heel lang tot slaags toe ruzie mee heb. Ook heel kut om te weten dat ze daar tijdens de relatie wel vaker heen is geweest, terwijl ze had beloofd dat voor mij niet te doen.
Dit komt allemaal weer lekker hard aan, aangezien ik wel veel moeite voor haar deed...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Niks. |
![]() |
|
We vinden nu een goed evenwicht tussen veel samen zijn en toch ons eigen ding doen en dat is fijn
![]()
|
lalalala alweer de derde kerst samen dit jaar, super fijn en voor het eerst in ons eigen huisje! vieren oud en nieuw jaar ook gezellig met vrienden thuis. En in januari lekker een weekje naar de zon samen! Oh en stiekem hoop Ik dat Ik volgend jaar weer tante wordt
![]()
|
Deze kerst weer alleen zucht.
Vorige kerst was eerste keer dat ik een vriendin had tijdens de kerst. Op een of andere manier is het me rond die tijd niet gegund zoals nu weer. Weer even wennen aan het ouderwetse alleen kerst vieren.
||
Citaat:
Dit jaar heb ik een vriendin, maar vier ik het ook zonder haar. Of ja, kerstavond zijn we bij elkaar. Ot: Ik ben heel erg verliefd en dat voelt zo goed ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja maar dan heb je daar natuurlijk wel keuze in
![]() ![]() @EZ_Blade: Aah nice ![]() ![]()
|
@Aldan: Ik snap je punt. Het is voor mij gewoon zo, gezien mijn verleden, wil ik niet dat mijn vriendin blowt. Ik heb ook uitgebreid aan haar uitgelegd waarom dat zo was en zij heeft me beloofd daar wel rekening mee te houden, wat ze uiteindelijk niet heeft gedaan.
De redenen waarom ik niet wilde dat ze met die gozer omging was 1: Het blowen, iedere keer dat ze bij hem was werd er geblowt en ten 2e: hij heeft gevoelens voor haar. Ik weet hoe hij is en hij heeft haar zodanig kunnen manipuleren dat hij ertussen is gaan staan. Nu heb ik vandaag van een huisgenoot van hem gehoord (hele goeie vriend van mij en die kerel vertrouwt hem, dus verteld hem alles) dat ze tot aan sex toe is vreemdgegaan met hem en dat die kerel al 3 weken bij haar heeft zitten aandringen en manipuleren om het met mij uit te maken. Dat is hem gelukt, want het stond dus voor hem en haar vast dat het sowieso uit zou gaan afgelopen donderdag (ook weer gehoord van die huisgenoot). Ze is diezelfde donderdagavond nog naar die kerel toegegaan en vandaag was ze daar weer omdat ik haar fiets daar zag staan. Eerst toen ik daar eind van de middag langsliep (ik moest in het dorp wezen) en nu net een uur geleden, omdat ik die huisgenoot naar huis heb gebracht... @Freya: De reden waarom het zo hard aankomt is omdat ik niet had verwacht dat mensen zo achterbaks kunnen zijn en zonder duidelijke reden mij blijkbaar zo diep de grond in willen trappen. Ik begrijp het niet, ik zal het ook nooit begrijpen denk ik. Maar uiteindelijk vind ik het heel kut dat ik haar nu kwijt ben, omdat het in eerste instantie wel goed ging... Ik had alleen, gezien haar manier van doen qua omgang met kerels en de ruzie die ik voor dat ik met haar kreeg, geen blind vertrouwen in haar. Het zat me niet lekker en dat gevoel was nu dus meer dan terecht..
||
Citaat:
@Quis: Ook jij hebt een punt, maar nu komt het over alsof het m'n eigen schuld is dat ik genaait wordt. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk.
|
Verwijderd
|
@Akhlys: Als je niemand blind vertrouwt, zelf het meisje dat je vrienin wordt niet, waarom ga je er dan niet van uit dat mensen zo achterbaks kunnen zijn? En nee, er wordt neit gezegd dat het je eigen schuld is dat je genaaid word. Wel vind ik het een beetje vreemd dat je van je vriendin verwacht dat ze helemaal stopt met blowen én niet meer met een jongen om mag gaan omdat jij er ruzie mee hebt. Als mijn vriendje van mij zou verwachten dat ik niet meer met iemand omging omdat hij die niet aardig vind, zou ik ook vanzelf op pad gaan en wel met diegene omgaan. Het spijt me, maar ik vind niet dat je dat van iemand kunt verwachten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sluit me heel erg bij Freyja aan.
En oh, ik heb een fijn weekend maar zware week gehad. Twee mensen uit het dorp waar ik vandaan kom overleden, en de opa van een vriend van mij ook overleden. Die jongen heeft in augustus zijn vader verloren. Het was een rottige week want ik wilde thuis zijn en mijn ouder knuffelen en thuis opde bank liggen en in de kroeg zitten met mijn jongens. Ik heb Limburg echt heel erg gemist deze week. Donderdagavond heb ik mijn beste vriend in paniek opgebeld omdat ik heel erg graag naar huis wilde. Hij was heel erg lief <3 Nog een flink stuk gejankt bij Vriendje, in bed gaan liggen en om elf uur met een klsagenootje de stad in gegaan. Tot vier uur uitgeweest. Het was fijn om even de duer it te zijn. Sowieso heb ik donderdag bijna de hele middag met een ander klasgenootje zitten kletsen en dat was erg fijn. Ik had nooitnooitnooit durven dromen dat het me zo goed af zou gaan hier, op sociaal gebied. Fijn! Vrijdagavond een vriend op bezoek gehad, maar ik voelde ongemakkelijk want vriendje en hij deden allemaal bussinestalk enzo en daar snap ik echt helemaal geen deuk van, dus dat was wel ruk want ik heb de helt van de avond als een schaap voor me uit zitten kijken ![]() Zaterdag bina de hele dag met mijn vriendje thuis gerommeld en schoongemaakt. Noem me heel burgerlijk, maar ik vond dat fijn! 's Avonds heel fijn uitgegeten geweest. Uiteindelijk had ik geen rust. Dus heb ik toen we om elf uur weer thuis waren, nog maar de kerstversiering gedaan, en daarna had ik een beetje rust en hebben Vriendje en ik met de dvd van Eva Cassidy op de bank gezeten. Mijn ouders en peettante zijn langsgeweest vandaag, Eingelijk vrij onverwachts. Heel erg fijnfijnfijn, ze zijn lief. Ik word hier steeds meer thuis en dat is fijn <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je 'in het algemeen' niet gelukkig bent met jezelf is het heel lastig om een nieuwe relatie te beginnen. Stiekem weet je zelf volgens mij best dat je jezelf te vroeg en te veel ergens ingestort hebt. Is natuurlijk helemaal niet erg. Heeft bijna iedereen weleens gedaan (ik ook), maar erken dat, leer ervan, en kijk vooral naar jezelf ipv haar kwalijk te nemen dat ze ook zoek gaat naar aandacht binnen een relatie waarin haar vriendje niet verliefd op haar is, maar haar 'heeft' voor de sier (en dat zij zo te lezen het ook allemaal een stuk chiquer had kunnen doen lijkt me duidelijk, ja). |
![]() |
|
Bovendien, als je niemand vertrouwt dan zit je (onbewust) gewoon te wachten op de bevestiging daarvan, en die gaat gegarandeerd komen. Mensen doen altijd wel een keer iets dat je niet had verwacht, niet had afgesproken of niet zo had gewild (vaak omdat je het zelf heel erg duidelijk vond dat jij dat natuurlijk niet wilde, maar dat dat voor de ander niet zo heel erg duidelijk was) en dan is het nogal makkelijk om meteen te gaan roepen "Zie je wel, ik heb gelijk dat ik niemand vertrouw want X en Y en Z hebben allemaal zus of zo gedaan!"
|
Ahklys; Als jij al tegen jezelf (en ook anderen) liegt, waarom verwacht je dan van anderen dat ze wel eerlijk tegen jou zijn?
ot; Ik heb een heleboel stuk gemaakt en ik weet niet of dit ooit weer 100% goedkomt. ![]()
Laatst gewijzigd op 12-12-2011 om 13:46. |
![]() |
|
Volgensmij heb ik eindelijk een beetje het knopje gevonden, kan ik de dingen zeggen die hem motiveren zonder hem pijn te doen. Hij lijkt echt weer zin te hebben enzo, om iets te gaan doen aan zijn studie en zijn leven en alles. En het is zo heeel erg fijn om bij hem te zijn! Even helemaal niets hoeven, alleen maar knuffelen en samen rondhangen en alles. We begrijpen elkaar zo goed! Het enige punt van onenigheid is eigenlijk zijn jongere broer, hij ergert zich dood aan hem en is dus altijd kortaf tegen de jongen en ik ben juist heel geduldig en daarom luistert die broer beter naar mij dan naar hem. Dat zorgt natuurlijk voor ergernis. Maar ik ga niet kut doen tegen mijn schoonbroertje om mijn vriend zijn ego te strelen. En god, als dat het enige is... <3 blij!!
|
![]() |
|
Heerlijk weekend gehad, min of meer mijn excuses aangeboden aan iemand die zo'n beetje 2 jaar lang mijn beste vriendin was en toen had ik haar een ongelooflijke naaistreek geleverd. Komt langzaamaan wel weer goed hoop ik. De volgende keer dat ik haar spreek zou ik wel eens echt mijn excuses aanbieden, maar daar was de 'mood' gewoon niet voor dit weekend. Ik hoop gewoon echt dat het weer goed komt tussen ons, want wat ik haar geflikt had was toch wel onvergeeflijk. Hopen dat ze me het langzaamaan toch vergeeft.
God wat heb ik toch een hekel aan hopen en afwachten...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|