Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Overigens vind ik Chad Kroeger van Nickelback vrij geniaal want die geeft gewoon toe dat ie popie-jopie popnummers schrijft want dat is goed voor zijn bankrekening
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Ja Chad, eigenlijk moet ik eerlijk zijn; die nieuwe plaat vind ik echt niets, als ik met andere journalisten spreek moeten ze eigenlijk ook niet veel hebben van Nickelback, ik neem aan dat je dit soort dingen wel vaker hoort. Care to elaborate?" "Oh? Hmm. Where are you from, again?" "The Netherlands." "Do you see this new fancy kitchen? The Netherlands paid for it. That's how much I care."
|
Verwijderd
|
Een goede carnavalshit heeft diverse herkenbare ingrediënten:
Een makkelijk meezingbare 'volkse' melodie Een ritme met 'hossend' karakter: lang-kort wordt vaak voortdurend afgewisseld, en triolen komen veelvuldig voor. De harmonie bevat veel tertsen en sexten De tekst is eenvoudig te onthouden, humoristisch van aard en heeft vaak een pointe De vorm bestaat meestal uit diverse strofen die met refreinen worden afgewisseld. Een niet te snel tempo: er moet op gehost kunnen worden |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat lijstje heb ik pas na de verdeling van de functies gekregen van Trimm, dus de functieverdeling is 100% random en zonder voorkeuren verlopen (niet dat het normaal niet 100% random en zonder voorkeuren verloopt, maar nu kan niemand zeggen dat het niet zo is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben helaas te dom voor het WWS, succes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb twee keer meegedaan, maar al die lange lappen tekst, dan haak ik gewoon af, mentaal.
Ik vind het vaak, vooral in het begin van het spel, zo nergens op gebaseerd allemaal, al die verdachtmakingen. En later eigenlijk ook nog. Hartstikke knap dat men van die lange theorieen weet te verzinnen, van die heeft op die gestemd, dus die is misschien wolf of geliefde of cupido etc. En dan ook nog al die functies. Nee, ik raak echt de draad kwijt op een gegeven moment. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan je het hele oeuvre van de Kleinkeinder aanraden! Dat is niet alleen polonaise, maar ook zielepijn (ut was unne leuuugenaooorrr tis ons opaaa nie miiiiiirrrr etc.) en lievde (nee gij trekt volle zaaaolen vur jou doen we de wave!). Kleinkeinder. <3 Mijn ouders vonden dat heel leuk toen ik een jaar of negen was. Tjuke. <3 Uke Tjuke, kanahariepiet, zeg me toch waorom fluit os vogelke nie! <3 |
![]() |
|
|