Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Godsamme inderdaad zeg. (Ik heb het nu even over Ik neem je mee) Niet gelogen he, toen ik dat voor het eerste hoorde op de radio dacht ik ECHT dat het Rinus was met weer een of andere kutsingle.
Later toen stuurde m'n zusje op msn een youtubelink, en ze zei "ik vind dit zo geweldig!''.
Ze is nu dood.

Maar nee, ik denk dat hij vooral populair is om de clip, want die is nog wel grappig. Maar het nummer, godnondeju.
dat nummer ken ik niet geloof ik, maar nu ik de tekst heb opgezocht zie ik dat die van even torenhoog niveau is als het poëtische "ik blijf je altijd trouw, want jij maakt de lucht weer blauw". Hoe kan het dat een "artiest" daarmee wegkomt :')
Advertentie
Oud 07-12-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Waar is in hemelsnaam je IBG-nummer te vinden

Wat is het voor nummer sowieso? Hoe lang is het? Staan er ook letters in?
Op de post van de ibg. Bij het kenmerk ergens. Het is vrij lang en er staan streepjes tussen. Geen letters.
Verwijderd
Citaat:
Waar is in hemelsnaam je IBG-nummer te vinden

Wat is het voor nummer sowieso? Hoe lang is het? Staan er ook letters in?
Correspondentienummer, staat altijd rechtsbovenaan brieven van de IBG.
Verwijderd
Citaat:
Op de post van de ibg. Bij het kenmerk ergens. Het is vrij lang en er staan streepjes tussen. Geen letters.
Ah dan denk ik dat ik het gevonden heb
Oud 07-12-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
dat nummer ken ik niet geloof ik, maar nu ik de tekst heb opgezocht zie ik dat die van even torenhoog niveau is als het poëtische "ik blijf je altijd trouw, want jij maakt de lucht weer blauw". Hoe kan het dat een "artiest" daarmee wegkomt :')
Die heeft toch heel lang op 1 gestaan? Ga hem maar luisteren. Maar je mag niet de clip kijken, want dan wordt je beoordelingsvermogen BENEVELD omdat de clip nog wel leuk is.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Henk en Ingrid kunnen dat anders erg waarderen!
Verwijderd
Gnorkies nieuwe hobby is de computer uitzetten ;x Is natuurlijk ook leuk, zo'n knopje met een knipperend ledje. Ik heb er een stuk karton voorgezet om het aan zijn zicht te onttrekken, but that doesn't fool him.
Oud 07-12-2011, 16:21
Carn
Carn is offline
Overigens vind ik Chad Kroeger van Nickelback vrij geniaal want die geeft gewoon toe dat ie popie-jopie popnummers schrijft want dat is goed voor zijn bankrekening .
Oud 07-12-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Die heeft toch heel lang op 1 gestaan? Ga hem maar luisteren. Maar je mag niet de clip kijken, want dan word je beoordelingsvermogen BENEVELD omdat de clip nog wel leuk is.
dan heb ik hem vast wel eens gehoord. maar dat andere drakennummer was twee weken geleden de 3fm megahit. en jaja, eigen schuld, moet ik maar geen radio luisteren. maar ik was toch teleurgesteld.
Oud 07-12-2011, 16:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Overigens vind ik Chad Kroeger van Nickelback vrij geniaal want die geeft gewoon toe dat ie popie-jopie popnummers schrijft want dat is goed voor zijn bankrekening .
En geef 'm eens ongelijk.
Oud 07-12-2011, 16:24
Verwijderd
Mensen, noem eens wat foute carnavalskrakers in de trant van 'bloemetjesgordijn' en 'paard in de gang'. Diep in m'n hart vind ik dat soort nummers geniaal en wil er de polonaise op hossen. Op een dorpsfeest in BUDEL ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Mensen, noem eens wat foute carnavalskrakers in de trant van 'bloemetjesgordijn' en 'paard in de gang'. Diep in m'n hart vind ik dat soort nummers geniaal en wil er de polonaise op hossen. Op een dorpsfeest in BUDEL ofzo.
Die ene, met worstjes op dr borstjes en preitjes op dr dijtjes!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oke, deze dan?

Spoiler
Oud 07-12-2011, 16:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
En geef 'm eens ongelijk.
Ik ken nog een anecdote over een of ander interview wat hij had met een vervelende journalist van OOR, die helemaal naar fucking Canada was gevlogen om hem te interviewen over een nieuwe plaat. Het ging iets in de lijn van:

"Ja Chad, eigenlijk moet ik eerlijk zijn; die nieuwe plaat vind ik echt niets, als ik met andere journalisten spreek moeten ze eigenlijk ook niet veel hebben van Nickelback, ik neem aan dat je dit soort dingen wel vaker hoort. Care to elaborate?"

"Oh? Hmm. Where are you from, again?"

"The Netherlands."

"Do you see this new fancy kitchen? The Netherlands paid for it. That's how much I care."
Oud 07-12-2011, 16:27
Verwijderd
Een goede carnavalshit heeft diverse herkenbare ingrediënten:

Een makkelijk meezingbare 'volkse' melodie
Een ritme met 'hossend' karakter: lang-kort wordt vaak voortdurend afgewisseld, en triolen komen veelvuldig voor.
De harmonie bevat veel tertsen en sexten
De tekst is eenvoudig te onthouden, humoristisch van aard en heeft vaak een pointe
De vorm bestaat meestal uit diverse strofen die met refreinen worden afgewisseld.
Een niet te snel tempo: er moet op gehost kunnen worden
Oud 07-12-2011, 16:30
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ken nog een anecdote over een of ander interview wat hij had met een vervelende journalist van OOR, die helemaal naar fucking Canada was gevlogen om hem te interviewen over een nieuwe plaat. Het ging iets in de lijn van:

"Ja Chad, eigenlijk moet ik eerlijk zijn; die nieuwe plaat vind ik echt niets, als ik met andere journalisten spreek moeten ze eigenlijk ook niet veel hebben van Nickelback, ik neem aan dat je dit soort dingen wel vaker hoort. Care to elaborate?"

"Oh? Hmm. Where are you from, again?"

"The Netherlands."

"Do you see this new fancy kitchen? The Netherlands paid for it. That's how much I care."
... Dat is zo slecht dat het geniaal is.
Oud 07-12-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Maar je zou toch gaan wii-en? En daarna douchen? Eten had je ook wel kunnen doen toen die pipo's er waren toch?
als ik avonddienst heb eten we 's middags warm en ik vond het ook raar om in mijn joggingbroek te gaan koken als ze er nog waren
Oud 07-12-2011, 17:06
Spelleider
Spelleider is offline
Help Er hebben nu al twee mensen aangegeven te willen stoppen met het weerwolfspel. Iemand die geïnteresseerd is om mee te spelen mag zich melden.
Oud 07-12-2011, 17:07
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg spelleidermartin, weet jij eigenlijk wie er achter de UCs zitten?
Oud 07-12-2011, 17:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zeg spelleidermartin, weet jij eigenlijk wie er achter de UCs zitten?
Niet uit mijn hoofd, maar ik heb een lijstje met de mensen die meespelen waar ik in theorie op zou kunnen gluren.
Dat lijstje heb ik pas na de verdeling van de functies gekregen van Trimm, dus de functieverdeling is 100% random en zonder voorkeuren verlopen (niet dat het normaal niet 100% random en zonder voorkeuren verloopt, maar nu kan niemand zeggen dat het niet zo is ).
Oud 07-12-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Help Er hebben nu al twee mensen aangegeven te willen stoppen met het weerwolfspel. Iemand die geïnteresseerd is om mee te spelen mag zich melden.
Hoe komt dat dan telkens? Omdat ze zich vergissen in de tijd die ze eraan kwijt zijn? Is het niet leuk meer?

Ik ben helaas te dom voor het WWS, succes.
Oud 07-12-2011, 17:14
Verwijderd
Ik denk dat ze niet genoeg tijd hebben ofzo
Oud 07-12-2011, 17:15
Martiño
Martiño is offline
De twee die nu willen stoppen zeggen dat het aan de tijd ligt. Maar er zijn ook wel eens mensen gestopt omdat ze het niet meer leuk vonden.
Oud 07-12-2011, 17:15
Martiño
Martiño is offline
Nouja, anders is het gewoon jammer en dan gaat het spel gewoon door, met stille spelers erbij. Maar het is natuurlijk leuker als ze meespelen.
Oud 07-12-2011, 17:18
Verwijderd
Ik heb twee keer meegedaan, maar al die lange lappen tekst, dan haak ik gewoon af, mentaal.
Ik vind het vaak, vooral in het begin van het spel, zo nergens op gebaseerd allemaal, al die verdachtmakingen. En later eigenlijk ook nog.
Hartstikke knap dat men van die lange theorieen weet te verzinnen, van die heeft op die gestemd, dus die is misschien wolf of geliefde of cupido etc. En dan ook nog al die functies. Nee, ik raak echt de draad kwijt op een gegeven moment.
Oud 07-12-2011, 17:18
Verwijderd
Hoi ik ben er weer!
Oud 07-12-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Als het meer dan €50,- kost zou ik gewoon een fysieke afspraak maken en het dan overhandigen.
Mwah, het ligt ook wel een beetje aan wat voor forum dat is, hoe lang ze er loopt en wat voor member het is. Ik zou iedere DK'er makkelijk vertrouwen met veel grotere bedragen, namelijk.
Oud 07-12-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Godcholera, die songteksten van Nickelback zijn écht erger dan Gers Pardoel
Oud 07-12-2011, 18:34
Verwijderd
Guten Abend!
Oud 07-12-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Mwah, het ligt ook wel een beetje aan wat voor forum dat is, hoe lang ze er loopt en wat voor member het is. Ik zou iedere DK'er makkelijk vertrouwen met veel grotere bedragen, namelijk.
dank je
Oud 07-12-2011, 18:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Later toen stuurde m'n zusje op msn een youtubelink, en ze zei "ik vind dit zo geweldig!''.
Ze is nu dood.
Oud 07-12-2011, 18:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maak maar even 500 euro over, dan stuur ik die weer terug.
Oud 07-12-2011, 18:42
Verwijderd
1. van mn fiets afgewaaid letterlijk
2. ik moest omfietsen omdat een boom midden over de weg lag, waar nie tveel straten zijn en alleen maar huizen.
3. hoi
Oud 07-12-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
O, ik ben precies op het goede moment terug!

Ik kan je het hele oeuvre van de Kleinkeinder aanraden! Dat is niet alleen polonaise, maar ook zielepijn (ut was unne leuuugenaooorrr tis ons opaaa nie miiiiiirrrr etc.) en lievde (nee gij trekt volle zaaaolen vur jou doen we de wave!). Kleinkeinder. <3 Mijn ouders vonden dat heel leuk toen ik een jaar of negen was. Tjuke. <3 Uke Tjuke, kanahariepiet, zeg me toch waorom fluit os vogelke nie! <3
Oud 07-12-2011, 18:45
Verwijderd
carnaval zelf is
Oud 07-12-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Maak maar even 500 euro over, dan stuur ik die weer terug.
*zucht*
Oud 07-12-2011, 18:48
Martiño
Martiño is offline
Wat is het toch Q Je reageert de laatste tijd overal zo serieus op
Oud 07-12-2011, 18:57
Verwijderd
Al die serieuze mensen toch, het zou verboden moeten worden.
Oud 07-12-2011, 18:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nickelback. Topband.
Carn
Carn is offline
idd. Relativeren ftw!
Verwijderd
Citaat:
Want ik ben nice, zo nice het zou verboden moeten worden!

Leuk liedje is dat toch. <3
Oud 07-12-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Wat is het toch Q Je reageert de laatste tijd overal zo serieus op
Moet jij zeggen serieuzie
Oud 07-12-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, hier nog een
Oud 07-12-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
O, ik ben precies op het goede moment terug!

Ik kan je het hele oeuvre van de Kleinkeinder aanraden! Dat is niet alleen polonaise, maar ook zielepijn (ut was unne leuuugenaooorrr tis ons opaaa nie miiiiiirrrr etc.)
Oh geweldig

Dank je
Oud 07-12-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, hier nog een
Uh, dat was EN ironisch EN zelfspot.
Oud 07-12-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Uh, dat was EN ironisch EN zelfspot.
Nu ben je weer serieus ;;d;d