Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-12-2011 om 02:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Want Yin Li was wolf en Kutjeplof evilziener. Maar men is te veel van de gelijkspellen uitlokken. Wat ik persoonlijk een idiote tactiek vind, maar goed. Heb het spel niet goed gevolgd, ging te snel voor mij (en dan ook nog eens andere namen). Daarom kwam ik uit de kast als dorpeling. Daarna (na mijn dood) ook niks meer gevolgd, behalve de uitslagen. Vroeger was ik nog de gangmaker/herrieschopper. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar tnx voor het leiden idd, was een lastig spel en periode om te leiden. ![]() Citaat:
![]() ![]() IK was ook geïrriteerd dat Yin Li toen zei dat gevoelens geen basis zijn voor een stem (manipulatie). Dus toen riep ik maar meteen dat het geen gevoelens waren. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Is dat zo?
Naar mijn mening is je neiging om na elk spel te roepen hoe goed je wel niet bent, niets meer dan ordinaire manipulatie. Jezelf op de borst kloppen als zijnde de beste speler; een ieder die je niet blindelings volgt wegzetten als 'dom'; je successen keer op keer onder ieders neus wrijven, maar de missers consequent onderbelicht laten: doe het vaak genoeg en (vooral onervaren) spelers gaan het vanzelf geloven. Een (al dan niet verdiende) reputatie kan handig zijn in het spel, en jij maakt daar dankbaar gebruik van door die voor en na het spel extra aan te dikken. Dat, of ik heb gewoon een heel ander gevoel voor 'humor'. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Allereerst: Martiño, heel erg bedankt voor het spelleiden.
![]() En verder, in het begin vond ik het leuk om te spelen en eigenlijk vond ik een undercoverspel best fijn, later kwam de ziekenhuisopname van mijn zusje en toen baalde ik wel even dat ik meespeelde, maar ik probeerde toch actief te blijven. Na mijn dood ben ik blijven meelezen en toen werd het me vrij snel duidelijk dat stoer. geliefde was. Wel complimenten, want je hebt het goed gespeeld! En verder is het jammer dat er soms zo weinig gestemd werd. En voor al mijn medewolfjes, ik vond het leuk om met jullie te spelen, al had ik echt géén idee wie jullie waren. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En @Lusi: inderdaad, ik heb alleen één keer meegedaan bij het Adminweerwolfspel (waar ik in het begin nog bijna opgehangen was omdat ik zo onhandig was ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ohja, the economist was dus een "gewone forumer". Trimm kon geen matchend ip vinden, maar ik dacht dat die persoon misschien op een andere plek was ingelogd ofzo, wistikveel. Helaas bleek hij er dus niks van te snappen, hij kwam ook met pm's aanzetten dat onze spelregels niet klopten, want hij had op de site van 999-games (die het weerwolf-bordspel maken) gelezen dat het zus zat, en op het Girlsonly-forum speelden ze het weer zo, hij snapte niet dat wij hier gewoon onze eigen regels hebben.
![]()
|
Hoi
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb het spel ook niet echt gevolgd na mijn dood - alleen de uitslagen bekeken. Ik had al wel na hangronde één door wie Archont en Severus waren. En ik dacht dat Stoer .sann was. Maar dat had ik fout.
Verder ging het spel voor mijn gevoel ook te snel en was het ook te druk. ![]()
||
Citaat:
![]() En zouden we geliefden zijn gemaakt omdat het wel heel cliché is om iemand met een hart in zijn ava geliefde te maken?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Er zijn een hoop mensen die vast elk woord geboeid lezen, maar ik speelde dit spel voornamelijk om te kijken hoe geloofwaardig je kon doen, wat je als mindfuck kunt gebruiken, en vooral met welke woorden je oprecht verbaasd overkomt. Het spel komt tegenwoordig zoveel neer op achterlijke vergelijkingen van stemlijstjes die op zes verschillende lagen niet kloppen, op uitvergroting van de kleinste uitspraken en op wraken van ook maar de kleinste beschuldiging.. Ik lees al die woorden niet eens meer. Zoals ik al tijdens het spel postte: ik wist de conclusie al. En het is zo ontzettend gestoeld op allerlei vage aannames dat ik soms weleens denk: eh ja. Er bestaat ook zoiets als teveel. (en dan druk ik het zo vriendelijk mogelijk uit). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het bij dit spel nog erg lastig te koppelen wie wie is, maar ik vond het wel leuk om te weten met wie ik het nu eens bleek te zijn en wie ik continu verdacht (wie ik wellicht wel/niet had verdacht als ik de bijbehorende standaardnick kende). Ik vond het leuk dat ik jager werd nadat ik eerst enkel dorpeling was. Ik vind teamwerk binnen een tactiekspel leuker, en iuk had het leuker gevonden als ik niet was verhuisd en zonder internet zat
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |