Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2012, 18:58
Em.
Em. is offline
Ik geloof niet dat er een andere optie bestaat (in ieder geval geen officiële) anders dan herkansen. Maar ik denk dat ik er wel naar ga vragen als ik een mailtje bij elkaar durf te typen. Ik zit nog liever 5 uur langer op school opgesloten dan weer zo'n gymles te moeten geven. Of desnoods schrijf ik een werkstuk over waarom sporten ongezond en stom is . Of geef ik drie biologielessen, als het om het les-geef-deel ging. Ik denk dat ik alles bij elkaar ook nog wel zou overwegen, want dat voelt in ieder geval te overzien en te doen.
Oud 13-01-2012, 22:11
art4live
art4live is offline
Oh en ik heb geschaakt ooit en ben het er mee eens dat het een sport is tis een denksport oehh
Oud 14-01-2012, 00:15
Verwijderd
Rugpijn en benauwd zijn. En ik weet verdomme zelf dat het komt omdat ik gestrest ben en dat ik moet ontspannen en dat het nergens op slaat om hier nog zenuwachtiger van te worden, maar dat doe ik blijkbaar wel waardoor het alleen maar erger wordt.
Oud 17-01-2012, 23:14
Verwijderd
Ik heb weer eens mijn telefoon ergens laten liggen . Soms word ik moe van mezelf.
Oud 21-01-2012, 16:02
Verwijderd
Ik kan het niet zo waarderen dat ik door foto's van huizen van leeftijdsgenoten onzeker wordt. Het appartementje waar ik met mijn vriendje in woon, is precies groot genoeg voor ons 2en en helemaal geen vaste stijl. Er staan een hoop dingen in die we tof vinden en totaal niet bij elkaar passen en het is altijd ene beetje een rommeltje want er wordt ook gewoon geleefd enzo. En dan ga ik rondsnuffelen tussen foto's op fb, en dan zie ik daar oudklasgenootjes die een koophuis hebben en die hun hele woning zo uit een advertentie hebben geplukt met alle assecoires in een kleur, de salontafel dezeflde kleur als de kast, de lamp in de woonkamer dezeflde lamp als de slaapkamer, allemaal dezeflde soort fotolijstjes. En dan kijk ik hier rond en dan zie ik een grote lelijke grenen eettafel, Takkie en Siepie op de salontafel, keramieke konijntjes die ik van oma heb gekregen, een heel groot schilderij boven de tvm, foto's die zo tegen de muur zijn aangeramd omdat dat leuk uitziet en zo'n suikerpot waar je niet een lepeltje in moet maar waar je de suiker uit schudt. En daar word ik onzeker van, omdat het dan lijkt (en ja, ik weet dat dat zo lijkt en echt niet altijd zo is) alsof die hun leven al helemaal uitgestippeld hebben terwijl ik echt nog helemaal niks weet over mijn toekomst, zeg maar.
Doe ikd an iets verkeerd of is de rest gewoon heel erg vroeg? Ik bedoel, ik moet er niet aan denken om een koopwoning te hebben en de kussens op kleur te hebben liggen en en en en en en. En meestal heb ik daar geen moeite mee, maar vandaag wel. En dat waardeer ik neit.

Edit: en dat terwijl ik helemaal niet ontevreden ben met mijn leventje van nu, ik geniet er ontzettend van. Waarom denk ik dan toch dat ik ergens iets verkeerd doe?
Oud 21-01-2012, 16:09
Martiño
Martiño is offline
Argh, stom stom gedoe. Mijn semi-vriendje heeft gevraagd of ik mee wil gaan naar het gala van zijn studievereniging, lief natuurlijk. Dus ik al smoking gepast en alles, maar nu krijg ik een smsje dat er problemen zijn met de kaartjes (hij zou eerst met een vriendin gaan, maar zij heeft hem aangespoord om mij mee te nemen), die gaan blijkbaar alleen per 2, en dus kost een extra kaartje voor mij 2 keer zo veel als hij geen ander persoon kan vinden die meegaat als date voor die vriendin. Dus dan kost het me incl. kleding al bijna 150 euro om uberhaupt binnen te komen, en dit klinkt wellicht een beetje zeikerig en krenterig, maar op dit moment (kleine financiële crisis) is dat voor mij wel heel erg veel geld voor een gala waar ik vooral naar toe wil gaan omdat ik hem daar graag een plezier mee wil doen.

Single zijn is soms wel makkelijker.
Oud 21-01-2012, 16:30
Vowel
Vowel is offline
Lol, SA, je moet niet zo zeuren. <3
Oud 21-01-2012, 16:32
Verwijderd
Citaat:
bijna 150 euro

zeikerig en krenterig,
Dude Dat is toch veel geld voor een eenmalig iets! Ik vind dat niet krenterig hoor, kom nou.
Oud 21-01-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Lol, SA, je moet niet zo zeuren. <3
Weet ik, meestal doe ik at ook niet maar soms moet dat gewoon even En ik kan 't ook niet waarderen dat ik zo zeur, maar ergens is t soms ook wel lekker
Oud 21-01-2012, 16:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Weet ik, meestal doe ik at ook niet maar soms moet dat gewoon even En ik kan 't ook niet waarderen dat ik zo zeur, maar ergens is t soms ook wel lekker
Zeuren is wel lekker, maar dit is echt grote onzin. Wat heb je nou aan een huis waar alles perfect is en je niets mag aanraken/verplaatsen/gebruiken omdat anders de perfectie weg is? Je moet wel een beetje kunnen leven in een huis hoor. En zolang je geen knalgele muren, paarse, groene, blauwe en bruine meubels hebt en er overal gigantisch veel zooi ligt, mag een beetje rommeligheid ook wel, hoor. Vind ik. Dat maakt het gezellig, er moet wel geleefd kunnen worden. Meestal zijn die foto's in catalogi wel heel mooi, maar ik zou er zelf niet fijn in kunnen wonen.
Oud 21-01-2012, 16:53
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wij hebben een groen met paarse kast, een blauw vloerkleed, zijl met verfspetters als vloerbedekking, een lichtblauw+houtkleurige tweepersoonshoogslaper. 154 foto's (geteld) en 6 posters los, scheef, op de kop en weet ik veel hoe aan de muur zitten. Verder een zwarte leren bank vol met graffiti teksten, een boekenkast van 2,65m hoog vol met maffe boeken en een knal rode fatboy. Alles is chaos en vloekt bij elkaar, en toch vind iedereen het een toffe kamer (:. Niets om over te zeuren .

Ontopic: Ben moe maar moet nog koken, en het is hier fucking koud omdat die nare huisbaas de cv ketel niet maakt.
Oud 21-01-2012, 17:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dude Dat is toch veel geld voor een eenmalig iets! Ik vind dat niet krenterig hoor, kom nou.
Dat is ook wel zo ja. Dankje!
Oud 21-01-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het niet zo waarderen dat ik door foto's van huizen van leeftijdsgenoten onzeker wordt. Het appartementje waar ik met mijn vriendje in woon, is precies groot genoeg voor ons 2en en helemaal geen vaste stijl. Er staan een hoop dingen in die we tof vinden en totaal niet bij elkaar passen en het is altijd ene beetje een rommeltje want er wordt ook gewoon geleefd enzo. En dan ga ik rondsnuffelen tussen foto's op fb, en dan zie ik daar oudklasgenootjes die een koophuis hebben en die hun hele woning zo uit een advertentie hebben geplukt met alle assecoires in een kleur, de salontafel dezeflde kleur als de kast, de lamp in de woonkamer dezeflde lamp als de slaapkamer, allemaal dezeflde soort fotolijstjes. En dan kijk ik hier rond en dan zie ik een grote lelijke grenen eettafel, Takkie en Siepie op de salontafel, keramieke konijntjes die ik van oma heb gekregen, een heel groot schilderij boven de tvm, foto's die zo tegen de muur zijn aangeramd omdat dat leuk uitziet en zo'n suikerpot waar je niet een lepeltje in moet maar waar je de suiker uit schudt. En daar word ik onzeker van, omdat het dan lijkt (en ja, ik weet dat dat zo lijkt en echt niet altijd zo is) alsof die hun leven al helemaal uitgestippeld hebben terwijl ik echt nog helemaal niks weet over mijn toekomst, zeg maar.
Doe ikd an iets verkeerd of is de rest gewoon heel erg vroeg? Ik bedoel, ik moet er niet aan denken om een koopwoning te hebben en de kussens op kleur te hebben liggen en en en en en en. En meestal heb ik daar geen moeite mee, maar vandaag wel. En dat waardeer ik neit.

Edit: en dat terwijl ik helemaal niet ontevreden ben met mijn leventje van nu, ik geniet er ontzettend van. Waarom denk ik dan toch dat ik ergens iets verkeerd doe?
>LJH
Oud 21-01-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Argh, stom stom gedoe. Mijn semi-vriendje heeft gevraagd of ik mee wil gaan naar het gala van zijn studievereniging, lief natuurlijk. Dus ik al smoking gepast en alles, maar nu krijg ik een smsje dat er problemen zijn met de kaartjes (hij zou eerst met een vriendin gaan, maar zij heeft hem aangespoord om mij mee te nemen), die gaan blijkbaar alleen per 2, en dus kost een extra kaartje voor mij 2 keer zo veel als hij geen ander persoon kan vinden die meegaat als date voor die vriendin. Dus dan kost het me incl. kleding al bijna 150 euro om uberhaupt binnen te komen, en dit klinkt wellicht een beetje zeikerig en krenterig, maar op dit moment (kleine financiële crisis) is dat voor mij wel heel erg veel geld voor een gala waar ik vooral naar toe wil gaan omdat ik hem daar graag een plezier mee wil doen.

Ik zou niet gaan
Oud 21-01-2012, 18:03
Martiño
Martiño is offline
Ja, maar hij wil het zo graag en het lijkt me ook wel leuk, maar ik ken daar verder niemand en ik doe het vooral omdat ik hem een leuke avond wil bezorgen
Oud 21-01-2012, 18:08
Martiño
Martiño is offline
/gay-lid
Oud 21-01-2012, 18:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Niet doen natuurlijk. Ben je gek, 150 euro voor een avondje op een of ander stom gala.
Oud 21-01-2012, 18:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maar hij wil het zo graag en het lijkt me ook wel leuk, maar ik ken daar verder niemand en ik doe het vooral omdat ik hem een leuke avond wil bezorgen
Dan moet ie maar voor jou dokken, als ie dat zo graag wil.
Oud 21-01-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom denk ik dan toch dat ik ergens iets verkeerd doe?
Dit is nu precies wat Facebook e.d. (neem even aan dat je het daar gezien hebt) doet. Iedereen wordt onzeker over zijn eigen miserabele leventje en spullen en kennissen, en wil daar ook bij horen, of er overheen, en zo wordt het een grote 'kijk mij eens het leven voor elkaar hebben' ding. Bah.

En ja, zij zijn vroeg. Kom nou, ik huil toch ook niet dat ik op mn 23e nota bene voorlopig nog wel even in een studentenkamer zal wonen. (en reken maar dat er hier geen matchende kussentjes liggen!)
Oud 21-01-2012, 19:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jezus, SA Wat een first world problem gewhine.
Oud 21-01-2012, 19:14
Verwijderd
Ja, wees blij dat je een huis HEBT denk ik dan. Maar dat zal je ook wel zijn.
Oud 21-01-2012, 19:17
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Hij wilt ook wel liever dat je niet denkt "kak wat weinig geld, laat ik maar skippen!"

Oud 21-01-2012, 20:29
Verwijderd
en als je je inrichting vervelend vindt, dan koop je een paar potten verf en dan maak je alles dezelfde kleur. En vooral niet jezelf vergelijken met anderen.
Oud 21-01-2012, 21:46
art4live
art4live is offline
Citaat:
Wij hebben een groen met paarse kast, een blauw vloerkleed, zijl met verfspetters als vloerbedekking, een lichtblauw+houtkleurige tweepersoonshoogslaper. 154 foto's (geteld) en 6 posters los, scheef, op de kop en weet ik veel hoe aan de muur zitten. Verder een zwarte leren bank vol met graffiti teksten, een boekenkast van 2,65m hoog vol met maffe boeken en een knal rode fatboy. Alles is chaos en vloekt bij elkaar, en toch vind iedereen het een toffe kamer (:. Niets om over te zeuren .

Ontopic: Ben moe maar moet nog koken, en het is hier fucking koud omdat die nare huisbaas de cv ketel niet maakt.
Lijkt me inderdaad een toffe kamer
Oud 22-01-2012, 00:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
SA:
Ik vind kamers waarbij er geen orde is en alles een beetje bij elkaar geraapt lijkt juist veel toffer en gezelliger enzo. Je kan idd zien dat er geleefd wordt. Bij de paar mensen waar ik ben geweest waar alles 'colour-coordinated' was en de kamer rechtsstreeks uit een catalogus leek te komen voelde ik me niet op m'n gemak. Wat een kille zooi.
Alle troep in mijn kamer heeft een verhaal of een herinnering en alle dingen zeggen iets over mij en ik vind het fijn om tussen al mijn eigen spulletjes te zitten.

ot: Ik kan het niet waarderen dat ik gistermiddag ineens ziek werd en moest overgeven en dat terwijl ik 2 uur later moest werken. NIEMAND kon voor me invallen, dus ik moest gewoon werken en vrolijk doen tegen iedereen, terwijl ik het liefste huilend in een hoekje wou zitten.
Ik vind het echt fucking kut, want ik word zo vaak gebeld of ik wil komen werken omdat er iemand ziek is en als ik niet kan hoor ik achteraf dat ze dan met minder mensen werkten, omdat de zieke thuis bleef/naar huis was gestuurd en ik moet gewoon werken terwijl ik bijna omval. "Ja, doe rustig aan he meid" zeggen ze dan, maar dan doen ze zelf geen flikker waardoor ik de kutklusjes alsnog sta te doen. Ook erg leuk van de collega die ik heb gebeld en gesms't of hij kon werken, maar geen antwoord af, terwijl hij me elke week wel een keer vraagt om voor 'm in te vallen.

Dit is ook niet de eerste keer. Een tijdje geleden moest ik ook moeite doen om niet van m'n stokkie te gaan op m'n werk en echt NIEMAND die dan sympathie heeft of kan invallen.
Dat ik gewoon doorga met werken en vriendelijk doe tegen de klanten wil nog niet zeggen dat ik me goed voel, bitches. Dat betekent dat ik m'n werk goed doe.

Laatst gewijzigd op 22-01-2012 om 00:31.
Oud 22-01-2012, 10:18
Verwijderd
@Iedereen: Ik word ook veel gelukkiger van en rommelhuis waarin niks echt een vaste plaats heeft of ergens op slaat maar waar wel in geleefd word en de spulletjes staan waar ik blij van word, maar echt een groot deel van mijn oudklasgenootjes heeft wél een huis waarin alles heels teriel is enzo. En zo heel af en toe word ik daar onzeker van, want dan lijkt het alsof zij hun leven al helemaal op rij hebben en dat voelt een beetje gek. Ik vind het de overige 364 dagen per jaar heel erg lekker dat ik een rommelhuis heb waarin alles kan en mag (ook/juist qua inrichting), omdat dat ook is wie ik ben, ik ben nou eenmaal een rommeltjesmens <3 Maar heel erg lief, jullie reacties
Oud 22-01-2012, 10:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ot: Ik kan het niet waarderen dat ik gistermiddag ineens ziek werd en moest overgeven en dat terwijl ik 2 uur later moest werken. NIEMAND kon voor me invallen, dus ik moest gewoon werken en vrolijk doen tegen iedereen, terwijl ik het liefste huilend in een hoekje wou zitten.
Ik vind het echt fucking kut, want ik word zo vaak gebeld of ik wil komen werken omdat er iemand ziek is en als ik niet kan hoor ik achteraf dat ze dan met minder mensen werkten, omdat de zieke thuis bleef/naar huis was gestuurd en ik moet gewoon werken terwijl ik bijna omval. "Ja, doe rustig aan he meid" zeggen ze dan, maar dan doen ze zelf geen flikker waardoor ik de kutklusjes alsnog sta te doen. Ook erg leuk van de collega die ik heb gebeld en gesms't of hij kon werken, maar geen antwoord af, terwijl hij me elke week wel een keer vraagt om voor 'm in te vallen.

Dit is ook niet de eerste keer. Een tijdje geleden moest ik ook moeite doen om niet van m'n stokkie te gaan op m'n werk en echt NIEMAND die dan sympathie heeft of kan invallen.
Dat ik gewoon doorga met werken en vriendelijk doe tegen de klanten wil nog niet zeggen dat ik me goed voel, bitches. Dat betekent dat ik m'n werk goed doe.
Gekke Trimm toch. Als je ziek bent ben je ziek. Dan moet je je ziekmelden en niet drukmaken wie je shift overneemt. Dat is het probleem van je baas.
Oud 22-01-2012, 10:35
Verwijderd
Oh, en @Trimm: Wat Martinho zegt.

@Martinho: Al besloten of j egaat? Je betn absoluut geen krent als je niet zou gaan, 150,-is veel geld...
Oud 22-01-2012, 10:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zocht woensdag mijn oogschaduwkwastje, en na een half uur zoeken had ik besloten dat het kreng weg was. Vrijdag een nieuw gekocht en nu zie ik die andere liggen, een meter van waar ik gezocht heb -.-
Oud 22-01-2012, 10:57
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik zocht woensdag mijn oogschaduwkwastje, en na een half uur zoeken had ik besloten dat het kreng weg was. Vrijdag een nieuw gekocht en nu zie ik die andere liggen, een meter van waar ik gezocht heb -.-
Heel herkenbaar, alleen dan niet oogschaduw
Oud 22-01-2012, 12:48
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Blegh, ik haat het als we voor school verplicht zijn om één bepaalde film te kijken, waarom mag je wel altijd kiezen welk boek je leest maar niet welke film je kijkt?
Oud 22-01-2012, 13:04
Em.
Em. is offline
Citaat:
Blegh, ik haat het als we voor school verplicht zijn om één bepaalde film te kijken, waarom mag je wel altijd kiezen welk boek je leest maar niet welke film je kijkt?
Wij mogen ook niet helemaal bepalen welk boek we lezen. Soms krijgen we een rijtje waaruit we moeten kiezen, en soms krijgen we gewoon het boek zelf. Wees dus blij dat je in ieder geval wél je eigen boek mag kiezen! (En films moeten wij gewoon in het geheel niet kijken, wij moeten alleen boeken lezen, dus misschien is dat ook een pluspunt?)

OT: ik waardeer het niet dat ik morgen allerlei negentiende eeuw literatuurfeitjes moet kennen (zoals namen van schrijvers en titels van boeken ) voor een SE en ik dus totaaaaal geen zin heb om te leren. En ik had net heel goed alles opengeklikt wat ik iig moest lezen en toen viel mijn computer uit en nu heb ik geeneens zin meer om het op te zoeken. /eerstewereldproblemen

Edit: ohnee, word heeft het voor mij onthouden. Nu waardeer ik alleen niet meer dat ik het nog moet leren.
Oud 22-01-2012, 13:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
@Iedereen: Ik word ook veel gelukkiger van en rommelhuis waarin niks echt een vaste plaats heeft of ergens op slaat maar waar wel in geleefd word en de spulletjes staan waar ik blij van word, maar echt een groot deel van mijn oudklasgenootjes heeft wél een huis waarin alles heels teriel is enzo. En zo heel af en toe word ik daar onzeker van, want dan lijkt het alsof zij hun leven al helemaal op rij hebben en dat voelt een beetje gek. Ik vind het de overige 364 dagen per jaar heel erg lekker dat ik een rommelhuis heb waarin alles kan en mag (ook/juist qua inrichting), omdat dat ook is wie ik ben, ik ben nou eenmaal een rommeltjesmens <3 Maar heel erg lief, jullie reacties
Waarschijnlijk hebben die oudklasgenootjes alles eerst heel goed opgeruimd en afgestoft en drie keer opnieuw rechtgezet en opgeklopt voordat ze een foto maakten, hoor! . Niemand kan leven in een perfect geordend huis!
Oud 22-01-2012, 13:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarschijnlijk hebben die oudklasgenootjes alles eerst heel goed opgeruimd en afgestoft en drie keer opnieuw rechtgezet en opgeklopt voordat ze een foto maakten, hoor! . Niemand kan leven in een perfect geordend huis!
Andijvie naamzoek.
Oud 22-01-2012, 13:39
Miekje*
Miekje* is offline
Waarom Andijvie?
Oud 22-01-2012, 13:44
Verwijderd
Ik snap de naamzoek ook neit zo goed. En wat een reacties.... Hehe. Soms is het fijn om gewoon te zeuren enzo. Bla.
Oud 22-01-2012, 14:31
Verwijderd
Ik waardeer het niet dat er op de site van de AH staat dat "mijn" AH vandaag van 12 tot 19 uur open is, terwijl dat klaarblijkelijk niet het geval is! Het ding gaat om 16 uur open en ik heb nu ongeveer een half uur tijd verspild en mijn tijdsplanning is in de war. *stampvoet*
Oud 22-01-2012, 14:46
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Wij mogen ook niet helemaal bepalen welk boek we lezen. Soms krijgen we een rijtje waaruit we moeten kiezen, en soms krijgen we gewoon het boek zelf. Wees dus blij dat je in ieder geval wél je eigen boek mag kiezen! (En films moeten wij gewoon in het geheel niet kijken, wij moeten alleen boeken lezen, dus misschien is dat ook een pluspunt?)
Wij mogen boeken meestal wel zelf kiezen, maar er zitten wel eigen aan, zo mag het boek niet verfilmd of vertaald zijn, moet het minstens een bepaald aantal bladzijdes hebben en nog een paar dingen. En als we denken een boek gevonden te hebben moeten we het mee naar school nemen ter goedkeuring voordat we het mogen lezen.

Films kijken wij wel vaker, moeten we dan recensies over schrijven.

Maarrrr ik heb hem net gezien en hij viel eerlijk gezegd wel mee, alleen was de recensie opdracht nogal vaag.
Oud 22-01-2012, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Waarom Andijvie?
Citaat:
Ik snap de naamzoek ook neit zo goed. En wat een reacties.... Hehe. Soms is het fijn om gewoon te zeuren enzo. Bla.
Die naamzoek is waarschijnlijk omdat hij denkt dat mijn huis heel geordend etc is, maar dat valt reuze mee
Oud 22-01-2012, 16:06
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik kan het niet waarderen dat ik moet nakomen omdat ik één keer iets vergeten ben. Omdat mevrouw toevallig gemeld heeft dat je kunt vertrekken als je het de volgende les niet mee had. Ik ben er voor geboren geloof ik.
Oud 22-01-2012, 18:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uhl, jonge dochter van buitenlandse vrienden die ineens blijkbaar niet zo jong meer is post een tongfoto van haar en haar vriendje
Oud 23-01-2012, 09:24
Verwijderd
Mijn poesje Pioen is dood

ik werd net gebeld door de dierenambulance dat ze hierachter is gevonden in een gracht en is verdronken
Oud 23-01-2012, 09:29
Em.
Em. is offline
Citaat:

ik werd net gebeld door de dierenambulance dat ze hierachter is gevonden in een gracht en is verdronken
Ahw.
Oud 23-01-2012, 09:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Whuut? *knuffel*
Oud 23-01-2012, 09:48
Verwijderd
He bah Dikke knuffel Pip!
Oud 23-01-2012, 09:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ah Pip, wat naar! Sterkte en *knuffel*
Oud 23-01-2012, 10:30
Verwijderd
wat erg pip sterkte
Oud 23-01-2012, 10:33
art4live
art4live is offline
Citaat:

Aaw dat is echt naar :/ sterkte
Oud 23-01-2012, 11:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Ahhhw, dat is zo'n kutbericht! Heel veel sterkte!
Oud 23-01-2012, 11:12
Verwijderd
Oh, pip, wat rot.... Sterkte ermee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten