Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij hebben een groen met paarse kast, een blauw vloerkleed, zijl met verfspetters als vloerbedekking, een lichtblauw+houtkleurige tweepersoonshoogslaper. 154 foto's (geteld) en 6 posters los, scheef, op de kop en weet ik veel hoe aan de muur zitten. Verder een zwarte leren bank vol met graffiti teksten, een boekenkast van 2,65m hoog vol met maffe boeken en een knal rode fatboy. Alles is chaos en vloekt bij elkaar, en toch vind iedereen het een toffe kamer (:. Niets om over te zeuren
![]() Ontopic: Ben moe maar moet nog koken, en het is hier fucking koud omdat die nare huisbaas de cv ketel niet maakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, zij zijn vroeg. Kom nou, ik huil toch ook niet dat ik op mn 23e nota bene voorlopig nog wel even in een studentenkamer zal wonen. (en reken maar dat er hier geen matchende kussentjes liggen!) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
SA:
Ik vind kamers waarbij er geen orde is en alles een beetje bij elkaar geraapt lijkt juist veel toffer en gezelliger enzo. Je kan idd zien dat er geleefd wordt. Bij de paar mensen waar ik ben geweest waar alles 'colour-coordinated' was en de kamer rechtsstreeks uit een catalogus leek te komen voelde ik me niet op m'n gemak. Wat een kille zooi. Alle troep in mijn kamer heeft een verhaal of een herinnering en alle dingen zeggen iets over mij en ik vind het fijn om tussen al mijn eigen spulletjes te zitten. ot: Ik kan het niet waarderen dat ik gistermiddag ineens ziek werd en moest overgeven en dat terwijl ik 2 uur later moest werken. NIEMAND kon voor me invallen, dus ik moest gewoon werken en vrolijk doen tegen iedereen, terwijl ik het liefste huilend in een hoekje wou zitten. Ik vind het echt fucking kut, want ik word zo vaak gebeld of ik wil komen werken omdat er iemand ziek is en als ik niet kan hoor ik achteraf dat ze dan met minder mensen werkten, omdat de zieke thuis bleef/naar huis was gestuurd en ik moet gewoon werken terwijl ik bijna omval. "Ja, doe rustig aan he meid" zeggen ze dan, maar dan doen ze zelf geen flikker waardoor ik de kutklusjes alsnog sta te doen. Ook erg leuk van de collega die ik heb gebeld en gesms't of hij kon werken, maar geen antwoord af, terwijl hij me elke week wel een keer vraagt om voor 'm in te vallen. Dit is ook niet de eerste keer. Een tijdje geleden moest ik ook moeite doen om niet van m'n stokkie te gaan op m'n werk en echt NIEMAND die dan sympathie heeft of kan invallen. ![]() Dat ik gewoon doorga met werken en vriendelijk doe tegen de klanten wil nog niet zeggen dat ik me goed voel, bitches. Dat betekent dat ik m'n werk goed doe. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-01-2012 om 00:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Iedereen: Ik word ook veel gelukkiger van en rommelhuis waarin niks echt een vaste plaats heeft of ergens op slaat maar waar wel in geleefd word en de spulletjes staan waar ik blij van word, maar echt een groot deel van mijn oudklasgenootjes heeft wél een huis waarin alles heels teriel is enzo. En zo heel af en toe word ik daar onzeker van, want dan lijkt het alsof zij hun leven al helemaal op rij hebben en dat voelt een beetje gek. Ik vind het de overige 364 dagen per jaar heel erg lekker dat ik een rommelhuis heb waarin alles kan en mag (ook/juist qua inrichting), omdat dat ook is wie ik ben, ik ben nou eenmaal een rommeltjesmens <3 Maar heel erg lief, jullie reacties
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: ik waardeer het niet dat ik morgen allerlei negentiende eeuw literatuurfeitjes moet kennen (zoals namen van schrijvers en titels van boeken ![]() ![]() ![]() ![]() Edit: ohnee, word heeft het voor mij onthouden. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik waardeer het niet dat er op de site van de AH staat dat "mijn" AH vandaag van 12 tot 19 uur open is, terwijl dat klaarblijkelijk niet het geval is! Het ding gaat om 16 uur open en ik heb nu ongeveer een half uur tijd verspild en mijn tijdsplanning is in de war. *stampvoet*
|
![]() |
||
Citaat:
Films kijken wij wel vaker, moeten we dan recensies over schrijven. Maarrrr ik heb hem net gezien en hij viel eerlijk gezegd wel mee, alleen was de recensie opdracht nogal vaag.
|
Ik kan het niet waarderen dat ik moet nakomen omdat ik één keer iets vergeten ben. Omdat mevrouw toevallig gemeld heeft dat je kunt vertrekken als je het de volgende les niet mee had. Ik ben er voor geboren geloof ik.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||