Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Boardwalk Empire moet ik eigenlijk ook nog helemaal kijken ![]()
|
Ja ik krijg mn quota aan series er niet echt meer doorheen
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
l en ik zijn op zoek naar een nieuwe serie, omdat dexter, castle, suits en house weer (bijna) afgelopen zijn. we hebben de pilot van boss gekeken, maar die is niet echt aangeslagen, maar misschien is boardwalk wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh SFU <3 het is dat het nog te vers in mijn geheugen ligt, ik kan niet wachten tot ik het kan herkijken |
![]() |
|
Boardwalk is erg cool hoor
![]() SFU is gewoon een van de beste (drama) series ooit. Maar je moet er wel ff inkomen gezien het natuurlijk een karakter-drama is. Game of Thrones al gekeken? ![]()
|
Verwijderd
|
Gnork, ik ga deze week afscheidsdingen bakken omdat het mijn laatste week is als assistent hart/long/interne, en de cardiologen krijgen een tulband en de internisten brownies met koffieglazuur, maar heb jij nog tips voor een 3e iets dat heel weinig werk is, aan veel mensen (20 porties oid) uit te delen is en er toch spannender uitziet dan gewoon een cake?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of als je 1 unit wil maken die je in stukken kan snijden drřmmekage proberen: http://notitievanlien.blogspot.com/2...nkt-truus.html Ik heb het nooit gemaakt, dus ik weet niet of het lekker is, maar hier is een heel topic vol hormonale vrouwen die zeggen dat het heerlijk is. En heel makkelijk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Soesjes zijn wel leuk maar volgens mij ook veel werk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja iets wat je in stukken kan snijden vind ik handiger omdat mensen dan beter kunnen kiezen hoe veel ze nemen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb in de pijplijn voor de kerstvakantie om te (her)kijken:
-the green butchers -synecdoche new york -blitz -killer elite -the mechanic -ensemble c'est tout -the fighter -warrior -babel -the kings speech -contagion -true grit -super -scott pilgrim vs. the world -delicatessen -en twee niet nader te specificeren films uit een niet nader te specificeren reeks van films over vampieren en weerwolven ![]() misschien moet ik een extra week vakantie nemen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil zo op een doordeweekse avond graag het langst bezig zijn met andere dingen doen terwijl het in de oven staat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja. Het ging. Ik weet niet. Ik heb het denk ik veel minder goed gemaakt dan wanneer het in een take-home-exam of zo was gegoten. Van die lange vragen waar ontzettend veel facetten aan zitten en waar je er onder tijdsdruk dan altijd net te veel van vergeet. En ze stelden heel anders soort vragen dan iedereen verwachte.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|