Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2011, 13:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ohja van kick-ass was ik laatst vergeten hoe het heette maar die wou ik sowieso nog zien
en aan scott pilgrim ben ik ooit begonnen met vrienden van Theodoor maar toen zei 1 'wat is dit nou voor vage boutfilm' en toen zei 2 'ik kan het ook niet echt volgen, wie wel?' en toen zei ik 'ik vind het wel leuk' en Theodoor zei 'ik vind het prima' een 5 zei 'ik kan het ook wel volgen hoor' en 6 zei 'mjoh' en toen zei 2 'oke, dan zet ik hem af' en dat kon dan weer niemand volgen maar het was zijn projector dus wat moet je dan!
Nou, dan kan je m nu een keer in betere omstandigheden kijken! Ik vond m erg leuk, maar kan me idd voorstellen dat het niet ieders ding is
Oud 19-12-2011, 13:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
oh Rationeel ik denk dat je Breaking Bad ook zeer kan waarderen, erg sterke serie
natuurlijk allang gezien

die scene uit de laatste ep is echt tof
Oud 19-12-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ohja van kick-ass was ik laatst vergeten hoe het heette maar die wou ik sowieso nog zien
en aan scott pilgrim ben ik ooit begonnen met vrienden van Theodoor maar toen zei 1 'wat is dit nou voor vage boutfilm' en toen zei 2 'ik kan het ook niet echt volgen, wie wel?' en toen zei ik 'ik vind het wel leuk' en Theodoor zei 'ik vind het prima' een 5 zei 'ik kan het ook wel volgen hoor' en 6 zei 'mjoh' en toen zei 2 'oke, dan zet ik hem af' en dat kon dan weer niemand volgen maar het was zijn projector dus wat moet je dan!
De vrienden van je vriend komen in je posts wel altijd naar voren als een stel heel, zegmaar, apárte mensen.
Oud 19-12-2011, 13:14
Verwijderd
Oud 19-12-2011, 13:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
natuurlijk allang gezien

die scene uit de laatste ep is echt tof
ow niets zeggen, ik zit nog midden in S3

Boardwalk Empire moet ik eigenlijk ook nog helemaal kijken
Oud 19-12-2011, 13:16
Verwijderd
Hoe kun je Boardwalk Empire nou laten liggen was weer een loeigoed seizoen
Oud 19-12-2011, 13:17
Carn
Carn is offline
Ja ik krijg mn quota aan series er niet echt meer doorheen maar Walking Dead is nu winterstop en Dexter is zo goed als voorbij Dus die ruimte kan ik weer even vullen!
Oud 19-12-2011, 13:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe kun je Boardwalk Empire nou laten liggen was weer een loeigoed seizoen
Maar ik ben met Absinthe nu nog een keer Six Feet Under aan het kijken en als die af is lijkt Boardwalk me wel een goede opvuller! En Mad Men.
Oud 19-12-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
De vrienden van je vriend komen in je posts wel altijd naar voren als een stel heel, zegmaar, apárte mensen.
och
meestal valt het wel mee hoor, maar dan zet ik het niet op het forum
Oud 19-12-2011, 13:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ow niets zeggen, ik zit nog midden in S3

Boardwalk Empire moet ik eigenlijk ook nog helemaal kijken
ik spoil niks!

l en ik zijn op zoek naar een nieuwe serie, omdat dexter, castle, suits en house weer (bijna) afgelopen zijn. we hebben de pilot van boss gekeken, maar die is niet echt aangeslagen, maar misschien is boardwalk wat.
Oud 19-12-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben met Absinthe nu nog een keer Six Feet Under aan het kijken en als die af is lijkt Boardwalk me wel een goede opvuller! En Mad Men.
SFU kijkt wel veel lekkerder weg. Boardwalk Empire is wel elke keer een hele zit ofzo, ik moet me er best tot aanzetten.
Oh SFU <3 het is dat het nog te vers in mijn geheugen ligt, ik kan niet wachten tot ik het kan herkijken
Oud 19-12-2011, 13:20
Rationeel
Rationeel is offline
hmmm misschien sfu nog maar eens een kans geven. daar hebben we een tijdje geleden ook de pilot van gekeken en ook dat vond ik eigenlijk totaal niet boeiend. maar iedereen is zo lovend?
Oud 19-12-2011, 13:22
Carn
Carn is offline
Boardwalk is erg cool hoor Maar wat Gnork zegt, tzijn wel n beetje minifilms steeds.

SFU is gewoon een van de beste (drama) series ooit. Maar je moet er wel ff inkomen gezien het natuurlijk een karakter-drama is.

Game of Thrones al gekeken?
Oud 19-12-2011, 13:23
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Choco cakee!!!!
Oud 19-12-2011, 13:28
Rationeel
Rationeel is offline
hmmm game of thrones... ik weet niet helemaal of dat L's ding is. of mijn ding wat dat betreft
Oud 19-12-2011, 13:29
Verwijderd
Gnork, ik ga deze week afscheidsdingen bakken omdat het mijn laatste week is als assistent hart/long/interne, en de cardiologen krijgen een tulband en de internisten brownies met koffieglazuur, maar heb jij nog tips voor een 3e iets dat heel weinig werk is, aan veel mensen (20 porties oid) uit te delen is en er toch spannender uitziet dan gewoon een cake? ik dacht eerst gevulde boterkoek, maar het nadeel is dat mensen bang zijn voor boterkoek omdat er 'boter' in het woord zit.
Oud 19-12-2011, 13:32
Verwijderd
Soesjes
Oud 19-12-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Gnork, ik ga deze week afscheidsdingen bakken omdat het mijn laatste week is als assistent hart/long/interne, en de cardiologen krijgen een tulband en de internisten brownies met koffieglazuur, maar heb jij nog tips voor een 3e iets dat heel weinig werk is, aan veel mensen (20 porties oid) uit te delen is en er toch spannender uitziet dan gewoon een cake?
Uhm. Gewoon cupcakes? In een leuk papiertje, eventueel een toef er op spuiten.
Of als je 1 unit wil maken die je in stukken kan snijden drřmmekage proberen: http://notitievanlien.blogspot.com/2...nkt-truus.html
Ik heb het nooit gemaakt, dus ik weet niet of het lekker is, maar hier is een heel topic vol hormonale vrouwen die zeggen dat het heerlijk is. En heel makkelijk!
Oud 19-12-2011, 13:35
Verwijderd
Soesjes zijn wel leuk maar volgens mij ook veel werk ik wil gewoon iets waarbij ik in een kwartier beslag maak, het dan in de oven zet en dan niets meer hoef te doen behalve het op tijd uit de oven halen. Of koffieglazuur maken dus, maar dat is gewoon een kwestie van sterke koffie verzadigd met poedersuiker erop gieten, dus dat is in vijf minuten klaar. Ik moet het 's avonds maken de dag van te voren.
Oud 19-12-2011, 13:36
Verwijderd
Soesjes maken vind ik wel meevallen. Je bent het langste bezig met het beslag op bakplaten spuiten, maar als je dat eenmaal 10 keer hebt gedaan is het ook vrij snel klaar .

Cupcakes kan ook ja
Oud 19-12-2011, 13:36
Verwijderd
Nouhou, nu heb ik heel veel zin in koekgebakalles, maar ik heb mezelf net een weekje op rantsoen gezet, tussen verjaardagsweekend en kerst in
Oud 19-12-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Soesjes maken vind ik wel meevallen. Je bent het langste bezig met het beslag op bakplaten spuiten, maar als je dat eenmaal 10 keer hebt gedaan is het ook vrij snel klaar .

Cupcakes kan ook ja
Ja maar dan moet je nog gaan vullen en dat is best bewerkelijk vinnik. Vooral als je het met een zelfgemaakt smutje uit de spuitzak doet, ipv iets kant-en-klaars in een spuitbus.
Oud 19-12-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Uhm. Gewoon cupcakes? In een leuk papiertje, eventueel een toef er op spuiten.
Of als je 1 unit wil maken die je in stukken kan snijden drřmmekage proberen: http://notitievanlien.blogspot.com/2...nkt-truus.html
Ik heb het nooit gemaakt, dus ik weet niet of het lekker is, maar hier is een heel topic vol hormonale vrouwen die zeggen dat het heerlijk is. En heel makkelijk!
Dat ziet er wel leuk uit

Ja iets wat je in stukken kan snijden vind ik handiger omdat mensen dan beter kunnen kiezen hoe veel ze nemen
Oud 19-12-2011, 13:38
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb in de pijplijn voor de kerstvakantie om te (her)kijken:

-the green butchers
-synecdoche new york
-blitz
-killer elite
-the mechanic
-ensemble c'est tout
-the fighter
-warrior
-babel
-the kings speech
-contagion
-true grit
-super
-scott pilgrim vs. the world
-delicatessen
-en twee niet nader te specificeren films uit een niet nader te specificeren reeks van films over vampieren en weerwolven

misschien moet ik een extra week vakantie nemen
Oud 19-12-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
-en twee niet nader te specificeren films uit een niet nader te specificeren reeks van films over vampieren en weerwolven
Oud 19-12-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dan moet je nog gaan vullen en dat is best bewerkelijk vinnik. Vooral als je het met een zelfgemaakt smutje uit de spuitzak doet, ipv iets kant-en-klaars in een spuitbus.
Tsja, ik vond het helemaal niet zoveel werk, maar wij maken alles dan ook met z'n tweeën, dus dan gaat het natuurlijk sowieso al wel sneller
Oud 19-12-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Tsja, ik vond het helemaal niet zoveel werk, maar wij maken alles dan ook met z'n tweeën, dus dan gaat het natuurlijk sowieso al wel sneller
ja zeker bij soesjes, want dan is het meeste werk toch op de bakplaat spuiten en vullen dus dat gaat dan 2x zo snel.

Ik wil zo op een doordeweekse avond graag het langst bezig zijn met andere dingen doen terwijl het in de oven staat
Oud 19-12-2011, 13:46
Verwijderd
Wij gaan donderdag soesjes maken, en dan ook helemaal filmen voor een magazine ik vind het zo'n grappig idee zo meteen gaan mensen naar mij kijken terwijl ik soesjes sta te maken
Oud 19-12-2011, 13:56
Verwijderd
Ik ben helemaal doooooooooood.
Oud 19-12-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben helemaal doooooooooood.
Omg, ik heb nog wel een Z in mijn msn-lijst! Alleen stond je bij de P!

En had je net tentamen? Hoe ging het?
Oud 19-12-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik heb nog wel een Z in mijn msn-lijst! Alleen stond je bij de P!
Waarom sta ik bij de P?
Oud 19-12-2011, 13:59
Verwijderd
Ja. Het ging. Ik weet niet. Ik heb het denk ik veel minder goed gemaakt dan wanneer het in een take-home-exam of zo was gegoten. Van die lange vragen waar ontzettend veel facetten aan zitten en waar je er onder tijdsdruk dan altijd net te veel van vergeet. En ze stelden heel anders soort vragen dan iedereen verwachte. Ennn, nouja. Het ging niet heel kut maar ook niet goed.
Oud 19-12-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom sta ik bij de P?
Omdat je e-mailadres daarmee begint. Ik weet niet waarom je er met je e-mailadres in stond en niet met je naam - de meesten stonden er wel gewoon in.
Oud 19-12-2011, 14:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Euuh o shit, ik moet zo heel snel boodschappen doen. Maar wat ga ik vanavond eten... ik heb helemaal geen zin in koken. Of eten.
Oud 19-12-2011, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Omdat je e-mailadres daarmee begint. Ik weet niet waarom je er met je e-mailadres in stond en niet met je naam - de meesten stonden er wel gewoon in.
Oh, dat is waar ook.

Zo, nu ga ik mezelf naar de beddenwinkel slepen en daar verder slapen. Doeiiii.
Oud 19-12-2011, 14:01
Verwijderd
Het komt vast goed Quis je hebt het vast alsnog wel goed gedaan.
Oud 19-12-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Euuh o shit, ik moet zo heel snel boodschappen doen. Maar wat ga ik vanavond eten... ik heb helemaal geen zin in koken. Of eten.
Denk dat ik vanavond maar voor shoarma ga om diezelfde redenen
Oud 19-12-2011, 14:07
Verwijderd
Theodoor kookt voor mij hij gaat ook de ingrediënten voor de tulband kopen, aww arme Theodoor. Ik heb 'van die kersachtige dingen in verschillende kleurtjes' op het boodschappenlijstje geschreven.
Oud 19-12-2011, 14:09
Verwijderd
Van die kersachtige dingen in verschillende kleurtjes ?
Oud 19-12-2011, 14:11
Rationeel
Rationeel is offline
een echte vent komt dan gewoon thuis met een zak m&m's
Oud 19-12-2011, 14:13
Verwijderd
biggareaux ;x maar NIEMAND vindt die toch lekker?
Oud 19-12-2011, 14:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Biggareaux? Wtf is dat nou weer?
Oud 19-12-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Biggareaux? Wtf is dat nou weer?
Die smerige kersen die vaak op gebak zitten als decoratie. Geconfijt.

//Ik ben Contagion aan het "kopen", 720p. Vanavond ook maar eens die nieuwe show van Hans Teeuwen kijken (schijnt tegen te vallen maar soit).
Oud 19-12-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
biggareaux ;x maar NIEMAND vindt die toch lekker?
niet om gewoon zo te snacken maar om fijn te snijden en door de tulband te doen!
Oud 19-12-2011, 14:33
Verwijderd
Ik vind dat best wel lekker.
Oud 19-12-2011, 14:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Die smerige kersen die vaak op gebak zitten als decoratie. Geconfijt.

//Ik ben Contagion aan het "kopen", 720p. Vanavond ook maar eens die nieuwe show van Hans Teeuwen kijken (schijnt tegen te vallen maar soit).
Je kan iig beter die nieuwe van Louis CK kijken .
Oud 19-12-2011, 14:35
Verwijderd
Ja ik eet er altijd ook een zo op tijdens het snijden het smaakt toch ook nergens naar om vies te vinden? Behalve naar siroop. En naar plakkerigheid, maar daar heb je geen last van als het in stukjes door een tulband zit.
Oud 19-12-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Je kan iig beter die nieuwe van Louis CK kijken .
Hmm ja, maar even downloaden. Kggr beetje suf dat-ie alleen Paypal accepteert als betaalmiddel.
Oud 19-12-2011, 14:38
Carn
Carn is offline
och, volgens mij heeft ie zelf een torrent online geknalt.
Oud 19-12-2011, 14:41
Verwijderd
Uhhuh. Nou tijd om kerstkaarten te fixen. En iets te eten voor vanavond.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten