Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Er moet sowieso een kick-ass boekenkast in die gewoon een hele wand beslaat, tot aan het plafond. Omdat ik boekenkasten super mooi vind, en anders mijn boeken niet kwijt kan . hoe verloopt de ideale tongzoen volgens jou?
|
Zoals ik het normaal ook doe, want dan doe ik het blijkbaar goed (als ik mijn zoenpartners mag geloven
![]() ![]() Wat is je ideale kopje koffie (en als je geen koffie lust dan sla je deze vraag maar lekker over ![]()
|
Verwijderd
|
I like my coffee like I like my men: sweet and satisfying.
Koffie die ooit sterk was tot ik er hete volle melk in werd gedaan, gesmolten pure chocolade doorheen werd geroerd en een flinke toef echte slagroom erop werd geschept ![]() Waarvoor gebruik jij post-it notes? Of merkloze varianten. |
![]() |
|
pfff dat weet ik echt niet meer, ik weet wel dat ik mijn lievelingsknuffel van toen altijd als zakdoek gebruikte als ik boos was op papa en mama en ging huilen en snotteren,nu is het een groen eendje ipv een gele.
Welke forummer heeft de leukste/beste handtekening?
|
Dat weet ik nog niet. Eigenlijk zou ik boodschappen moeten gaan doen, maar then again, er liggen nog poffertjes in de vriezer
![]() Wanneer ben je voor het laatst verhuisd? Waarom? Hoe ging je erop vooruit?
|
Verwijderd
|
Ik ben in juni voor het laatst verhuisd. Dat was naar Leiden, omdat ik daar ging studeren
![]() ![]() ![]() Oh ![]() Wat is de laatste film die je hebt gezien, en wat vond je ervan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet de volledige waarheid verteld op een moment dat dat wel heel belangrijk was voor mij, maar ik durfde het niet omdat ik bang was voor reacties. Uiteindelijk heb ik het alsnog gedaan, alleen heb ik er spijt van dat het zo laat gebeurde.
Hoe zou jouw ideale slaapkamer er uitzien? |
![]() |
|
Nee, want Spinnemans is sterker, sneller, kleviger en leniger. En hij heeft pre-cog. Batman moet opbokken met z'n stomme puntoortjes en z'n lullige gele riempje.
Is Michelangelo naar jouw mening overgewaardeerd?
|
Verwijderd
|
Ik mis mijn moeder want ik wil gewoon even koffie drinken bij haar. En mijn beste vriend want daar wil ik mee in een café zitten en bier drinken. En mijn vader, want daar wil ik mee gekken. En mijn zusjes en zus. Eigenlijk vrijwel iedereen uit Limburg.
Als je elke mogelijke baan zou kunnen kiezen en daarin niet gehinderd zou worden in gebrek aan talent, inzicht, je zou alle reismogelijkheden hebben en alles kunnen en willen en mogen, wat zou dan je ideale baan zijn? |
![]() |
|
als je het goed bekijkt niets, want dingen die ik echt nodig heb zoals eten en kleding zorgen mn ouders voor dat ik dat voldoende heb, maar ik geef wel veel uit aan knutselspullen en kleding.
Welke nederlandse stad zou jij gaan wonen als je perse moest verhuizen?
|
Amerika in ieder geval niet, maar tegelijkertijd is Iran ook weer te nietig om wél echt het grote kwaad te kunnen zijn. Daar mogen we blij mee zijn, want Iran + enorme macht = apocalyps.
Welke Korea is best Korea?
|
![]() |
|
|