Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hadden op zich ook meestal kleine snoepjes in huis, dropjes enzo. Maar die waren voor 's avonds. Het kwam niet echt in ons op om die 's middags te eten. Ik weet niet wat dan de consequenties geweest zouden zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-01-2012 om 15:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmpf, nu ik weer regelmatige diensten werk zoek ik een theatergroep, maar ik vind alleen een groep die zegt dat ze 'een van de beste amateurtheatergroepen van Nederland' zijn en óf dat klopt en dan hebben ze vast strenge audities, óf dat klopt niet en dan vind ik ze stom. En theatergroep Glanerbrug, die doen alleen blijspelen en treden gratis op in verzorgingstehuizen en voor entreegeld in wijktheaters, dat klinkt wel leuk maar aan de foto's te zien ben ik bang dat ik met al te grote afstand de jongste zou zijn, maar volgende week treden ze hier in de wijk op, dus ik denk dat ik wel ga kijken
![]() En een theatersportgroep, dat zou ik ook leuk vinden maar daarvoor moet je een studentenkaart hebben. Laatst gewijzigd op 14-01-2012 om 12:36. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als iedereen in theatergroep Glanerbrug nou 40+ is, zou ik natuurlijk hier in de wijk een groep kunnen oprichten
![]() in Groningen ben ik ook penningmeester en voorzitter van onze groep geweest, zo moeilijk is het organisatiedeel allemaal niet, zeker niet als je met theatersport of korte stukken begint. Wij hebben het ook altijd zonder professionele regisseur gedaan behalve af en toe voor een workshop. Of anders huren we een student in van de ArtEZ theaterdocentenopleiding. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.huffingtonpost.com/michae...b_1195598.html
Nerds naamzoek; een aardig stukje over PIPA/SOPA en de mogelijke gevolgen daar van. Overigens ook interessant voor niet-nerds ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nagerechten niet meegerekend heeft "Italiaans koken" 53 pagina's en de hoofdgerechten beginnen op pagina 14, dus ik gooi de d20 twee keer en tel er twaalf bij op. Dan kom ik uit op... 13+11+12 = 36.
Pagina 36 is salade van rundvlees en bocconcini met pestodressing. Oke, dat kan ik proberen, maar er moet runderribeye in, dat heeft de supermarkt hier niet. Kan ik dat vervangen door rosbief? "op jouw gezondheid" heeft 39 pagina's en de recepten beginnen op pagina 6, dus weer gooi ik twee keer de d20 en ik tel er nu niets bij op. Dan kom ik uit op.... 9+4 = 15. Pagina 15 is Marokkaanse harira. Klinkt lekker, maar hoe kom ik in vredesnaam aan lamsschouder? Hmm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|