Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2012, 16:31
Verwijderd
Whehe Marilyn Manson komt spelen in de 013 Benieuwd hoe die zaal er uit ziet qua bezoekers.
Advertentie
Oud 19-01-2012, 16:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh tof! Hij was ooit op pinkpop en het halve nummer wat ik toen zag was wel erg leuk. Een vriend van me is er helemaal los gegaan en vond 't fantastisch.
Oud 19-01-2012, 16:34
Verwijderd
Mhm, ik kan sommige albums van 'm ook wel waarderen. Maar om er nou heen te gaan, neuh. Straks sta je daar tussen meisjes in de leeftijdscategorie 14-18 jaar. Met alle nare gevolgen van dien, in de zin van kledij, make-up en gekrijs
Oud 19-01-2012, 16:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mhm, ik kan sommige albums van 'm ook wel waarderen. Maar om er nou heen te gaan, neuh. Straks sta je daar tussen meisjes in de leeftijdscategorie 14-18 jaar. Met alle nare gevolgen van dien, in de zin van kledij, make-up en gekrijs
Ik vraag me af of de heer Warner nog populair is in die leeftijdsgroep!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sarah Martin etc naamzoek: Wat is het precieze verschil tussen dMRI en DTI?
DTI travel is een reisbureau :;D:

Maargoed. Ik moest het even opzoeken! Het ligt er aan wat je met dMRI bedoelt, je hebt namelijk diffusion MRI, en dat is hetzelfde als DTI (diffusion tensor imaging) en je hebt dynamic MRI, dat is een dynamische opname, dwz dat je een aantal opnames achter elkaar maakt en zo als het ware een serie maakt die je als een filmpje zou kunnen bekijken. De afkortingen zijn niet officieel en worden dus door elkaar gebruikt.

Ik vermoed dat je diffusion MRI bedoelt, want dat wordt gebruikt voor neurologische studies. Dan is het hetzelfde.

Edit: wacht, even herformuleren. DTI is een vorm van dMRI, niet hetzelfde dus. Daarmee wordt dus bedoeld dat je een dMRI sequentie start, met specifieke parameters om het zenuwweefsel zichtbaar te maken.
Verwijderd

Wat is dit een awesome kind. Ik wil later ook zo'n dochter
Oud 19-01-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of de heer Warner nog populair is in die leeftijdsgroep!
Ik denk van wel. En zo niet; stel je eens een 013 vól eind-twintigers voor die geen spatader veranderd zijn
Oud 19-01-2012, 16:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk het niet. Ik zie iig nooit mensen jonger dan 20 lopen met MM t-shirts ofzo.
Oud 19-01-2012, 16:45
Verwijderd
Toch verwacht ik dat er plenty 14-18 jarige vleermuisjes zijn. Al dan niet op zoek naar zichselluf.

edit: w00t the Cure op Pinkpop?! Nice heurrr.
Oud 19-01-2012, 16:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
G-spot bestaat niet? Dat is gewoon bedacht door mannen, om mannen die hem niet kunnen vinden gerust te stellen.
Je bent ervan op de hoogte dat als vrouwen hem hebben, dat mannen er dan ook één hebben?
Oud 19-01-2012, 16:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk van wel. En zo niet; stel je eens een 013 vól eind-twintigers voor die geen spatader veranderd zijn
Ik vermoed meer een soort Korn-scenario, voornamelijk 23+ fans die uit hun dak gaan
Oud 19-01-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Je bent ervan op de hoogte dat als vrouwen hem hebben, dat mannen er dan ook één hebben?
?
Oud 19-01-2012, 17:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
In de bips!
Oud 19-01-2012, 17:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die hebben we ook!
Oud 19-01-2012, 17:07
Verwijderd

hehe.
Oud 19-01-2012, 17:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
is dat een verrassing voor je? hier is een stukje tl;dr voor je:

You’ve probably spent a considerable amount of time studying the female G-spot: How to find it, how to stimulate it and how to turn a woman into putty with a G-spot orgasm. What most men are far less familiar with is their own male G-spot. That’s right; some of you may be surprised to learn that the prostate is, essentially, the male equivalent of a woman’s G-spot -- and yours is far, far easier to find. We realize that, for some, the idea of exploring this area may be taboo, but if you keep an open mind while reading this article, our advice could lead you to one of the best orgasms you could ever hope for.
Oud 19-01-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:

You’ve probably spent a considerable amount of time studying the female G-spot: How to find it, how to stimulate it and how to turn a woman into putty with a G-spot orgasm. What most men are far less familiar with is their own male G-spot. That’s right; some of you may be surprised to learn that the prostate is, essentially, the male equivalent of a woman’s G-spot -- and yours is far, far easier to find. We realize that, for some, the idea of exploring this area may be taboo, but if you keep an open mind while reading this article, our advice could lead you to one of the best orgasms you could ever hope for.
Natuurlijk is dat geen verrassing voor me, waar zie je me voor AAN?!

Maar, ik vond je 'als ... dan' beredenering raar.
Oud 19-01-2012, 17:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Natuurlijk is dat geen verrassing voor me, waar zie je me voor AAN?!

Maar, ik vond je 'als ... dan' beredenering raar.
Omdat LP insinueert dat mannen bedacht hebben dat de 'G-spot niet bestaat' enkel omdat ze die niet kunnen vinden bij de vrouw. Terwijl dat natuurlijk nergens op slaat aangezien mannen er ook één hebben.
Oud 19-01-2012, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Omdat LP insinueert dat mannen bedacht hebben dat de 'G-spot niet bestaat' enkel omdat ze die niet kunnen vinden bij de vrouw. Terwijl dat natuurlijk nergens op slaat aangezien mannen er ook één hebben.
Ik snap je beredenering alsnog niet

Maar dat is ook niet zo gek gezien mijn IQ ;d;D;
Oud 19-01-2012, 17:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ahwww, mijn vader roept vanaf zolder: 'Dat kussen van Amy (hondje), hoe warm moet je dat wassen?' <3.
Oud 19-01-2012, 17:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik snap je beredenering alsnog niet

Maar dat is ook niet zo gek gezien mijn IQ ;d;D;
Dat LP er vanuit lijkt te gaan dat de G-spot iets is wat alleen vrouwen schijnen te hebben!
Oud 19-01-2012, 18:22
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd om mijn eerste mail te typen naar mijn gastgezin in Wales. Spann0nd!
Oud 19-01-2012, 18:38
Em.
Em. is offline
Citaat:

Moraal van het verhaal: mannen hebben jarenlang in alle standjes en houding hun vrouw gepenetreerd, gevingerd, gedildood en gekomkommerd in een verwoede poging de G-spot te vinden, blijkt ie uiteindelijk al die tijd in z'n kont te hebben gezeten!
Oud 19-01-2012, 18:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, allemaal 12-jarigen in de Arena bij Ajax-AZ, eindelijk eens geen hooligans bij een wedstrijd
Oud 19-01-2012, 18:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
DTI travel is een reisbureau :;D:

Maargoed. Ik moest het even opzoeken! Het ligt er aan wat je met dMRI bedoelt, je hebt namelijk diffusion MRI, en dat is hetzelfde als DTI (diffusion tensor imaging) en je hebt dynamic MRI, dat is een dynamische opname, dwz dat je een aantal opnames achter elkaar maakt en zo als het ware een serie maakt die je als een filmpje zou kunnen bekijken. De afkortingen zijn niet officieel en worden dus door elkaar gebruikt.

Ik vermoed dat je diffusion MRI bedoelt, want dat wordt gebruikt voor neurologische studies. Dan is het hetzelfde.

Edit: wacht, even herformuleren. DTI is een vorm van dMRI, niet hetzelfde dus. Daarmee wordt dus bedoeld dat je een dMRI sequentie start, met specifieke parameters om het zenuwweefsel zichtbaar te maken.
Ja, ik bedoelde diffusion MRI Dank je!
Oud 19-01-2012, 18:42
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Haha, allemaal 12-jarigen in de Arena bij Ajax-AZ, eindelijk eens geen hooligans bij een wedstrijd
Nu zitten ze er niet meer, mag ik hopen.
Oud 19-01-2012, 18:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moraal van het verhaal: mannen hebben jarenlang in alle standjes en houding hun vrouw gepenetreerd, gevingerd, gedildood en gekomkommerd in een verwoede poging de G-spot te vinden, blijkt ie uiteindelijk al die tijd in z'n kont te hebben gezeten!
En/of in onze kont!
Oud 19-01-2012, 18:44
Em.
Em. is offline
Citaat:
Voor zover ik het meekrijg, wordt in dat stukje de prostaat de 'mannelijke equivalent van de G-spot genoemd' en is het dus niet de G-spot zelf. Meer zo van 'de clitoris is de vrouwelijke variant van de eikel' alleen dan met prostaat en G-spot. En vrouwen hebben geen eikels.

Oh, en misschien begrijp ik je berichtje verkeert, maar stel jij nu 'mannen hebben een prostaat -> dat is te vergelijken met een G-spot -> dus de G-spot bij vrouwen bestaat -> LP is stom om te insinueren dat ie niet bestaat omdat ze hem niet kunnen vinden (dat lijkt me trouwens niet een bijster stomme reden om te denken dat iets niet bestaat, tho)'
Oud 19-01-2012, 19:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Rutte tijdens een persconferentie met Netanyahu: "...ent, ofkors, de middel-iest pies proces"
Oud 19-01-2012, 19:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voor zover ik het meekrijg, wordt in dat stukje de prostaat de 'mannelijke equivalent van de G-spot genoemd' en is het dus niet de G-spot zelf. Meer zo van 'de clitoris is de vrouwelijke variant van de eikel' alleen dan met prostaat en G-spot. En vrouwen hebben geen eikels.

Oh, en misschien begrijp ik je berichtje verkeert, maar stel jij nu 'mannen hebben een prostaat -> dat is te vergelijken met een G-spot -> dus de G-spot bij vrouwen bestaat -> LP is stom om te insinueren dat ie niet bestaat omdat ze hem niet kunnen vinden (dat lijkt me trouwens niet een bijster stomme reden om te denken dat iets niet bestaat, tho)'
Nouja, even los van het feit dat LP het natuurlijk niet serieus bedoelde (en ook niet stom is ), bedoelde ik dat als mannen het bestaan van de G-spot bij de vrouw ontkennen, ze dan eigenlijk ook hun eigen 'G-spot' zouden moeten ontkennen. En dus is het unlikely dat mannen zoiets zouden roepen (ook al is het een prima excuus wanneer ze de plek niet kunnen vinden).

Maar goed, einde discussie
Oud 19-01-2012, 19:37
Pierrot
Pierrot is offline
Ik word gerickrolld door Twee voor Twaalf, .
Oud 19-01-2012, 19:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Rutte tijdens een persconferentie met Netanyahu: "...ent, ofkors, de middel-iest pies proces"
Oud 19-01-2012, 20:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Verontschuldig je niet hoor, Feebs. Ik vind 't niet vervelend dat je niet squirtend achter je computer zit.
Mobiel internet
Citaat:
Citaat:
In de bips!
Citaat:
Die hebben we ook!
Dat dus
Citaat:
Nee leest iedereen over de post van Ste heen?
Citaat:
Dat LP er vanuit lijkt te gaan dat de G-spot iets is wat alleen vrouwen schijnen te hebben!
Niet waar
Oud 19-01-2012, 20:32
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik word gerickrolld door Twee voor Twaalf, .
Zo voelde ik me net ook.

Citaat:

Ik had er inderdaad overheen gelezen (), maar ik dacht wel hetzelfde.

En ik snap ook niet waarom je het bestaan van de vrouwelijke G-spot niet zou kunnen ontkennen zonder het bestaan van de prostaat te ontkennen. Volgens mij lukt dat namelijk prima.
Oud 19-01-2012, 20:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Is Hans Teeuwen dood ofzo? Er is een docu op Ned3 over de jeugd van Hansiepansie en z'n 'werk' wordt geanalyseerd door 'cabaret historici'.
Oud 19-01-2012, 21:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
"Er kwamen ineens mensen die voor het in elkaar trappen van het paard en het in de bek schijten van de non kwamen en dat was niet het normale publiek", aldus de cabaret historicus.
Oud 19-01-2012, 21:12
Verwijderd
Het forum leert mij dat ik voor het laatst de vriezer heb ontdooid in november 2009. En nu weer.
Dus pippeloen vriezer ontdooien naamzoek voor als ik het over een paar jaar weer ga doen en nieuwsgierig ben wanneer het was.
Oud 19-01-2012, 21:13
Verwijderd
Het viel eigenlijk best mee met de ijsvorming, tot ik van de week per ongeluk het deurtje open had laten staan ;x
Oud 19-01-2012, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Story of my life
Oud 19-01-2012, 21:24
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 19-01-2012, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Is Hans Teeuwen dood ofzo? Er is een docu op Ned3 over de jeugd van Hansiepansie en z'n 'werk' wordt geanalyseerd door 'cabaret historici'.
Nee, en bovendien is het een herhaling.

En cabaret historicus, OMG DROOMBAAN

Citaat:
Het viel eigenlijk best mee met de ijsvorming, tot ik van de week per ongeluk het deurtje open had laten staan ;x
Ik heb anders wel een gletsjer in mijn vriezer, aldus Rob Geus.
Oud 19-01-2012, 21:37
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Zo voelde ik me net ook.
Nog een Twee voor Twaalf-fan? .

Citaat:
Ik heb anders wel een gletsjer in mijn vriezer, aldus Rob Geus.
Ach, als je maar op de rubbertjes let.
Oud 19-01-2012, 21:42
Verwijderd
het hoofd van Rob Dickface staat tegenwoordig op de weekstickers (ja, stickeren doen wij ook op het werk!) dus elke keer als ik een sticker nodig heb kijk ik tegen dat vieze hoofd aan.
Oud 19-01-2012, 21:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik word niet vrolijk van 'm.
Oud 19-01-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
het hoofd van Rob Dickface staat tegenwoordig op de weekstickers (ja, stickeren doen wij ook op het werk!) dus elke keer als ik een sticker nodig heb kijk ik tegen dat vieze hoofd aan.
Dan droog je zeker wel op als een MALLE.
Oud 19-01-2012, 23:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als Hans Teeuwen dood zou zijn he. Dan ROUWTAIM.
Oud 19-01-2012, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oud 20-01-2012, 00:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
De volgens modellenbureau Elite te dikke Ananda Marchildon klaagt Endemol en RTL mogelijk aan als de rechtbank haar geen gelijk geeft. De 25-jarige winnares van Hollands Next Top Model wil nog 65.000 euro zien voor het winnen van het RTL-programma in 2008.

Het kort geding dat Marchildon tegen Elite aanspande diende donderdag in Amsterdam. Het modellenbureau zou Marchildon hebben ontslagen vanwege haar omvang.

Oud 20-01-2012, 00:44
Verwijderd
Ze is wel mooi, zou haar wel scharen.
Oud 20-01-2012, 00:47
Verwijderd
Citaat:
De volgens modellenbureau Elite te dikke Ananda Marchildon klaagt Endemol en RTL mogelijk aan als de rechtbank haar geen gelijk geeft. De 25-jarige winnares van Hollands Next Top Model wil nog 65.000 euro zien voor het winnen van het RTL-programma in 2008.

Het kort geding dat Marchildon tegen Elite aanspande diende donderdag in Amsterdam. Het modellenbureau zou Marchildon hebben ontslagen vanwege haar omvang.

[afbeelding]
haha wat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten