![]() |
|
Verwijderd
|
Whehe Marilyn Manson komt spelen in de 013
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maargoed. Ik moest het even opzoeken! Het ligt er aan wat je met dMRI bedoelt, je hebt namelijk diffusion MRI, en dat is hetzelfde als DTI (diffusion tensor imaging) en je hebt dynamic MRI, dat is een dynamische opname, dwz dat je een aantal opnames achter elkaar maakt en zo als het ware een serie maakt die je als een filmpje zou kunnen bekijken. De afkortingen zijn niet officieel en worden dus door elkaar gebruikt. Ik vermoed dat je diffusion MRI bedoelt, want dat wordt gebruikt voor neurologische studies. Dan is het hetzelfde. Edit: wacht, even herformuleren. DTI is een vorm van dMRI, niet hetzelfde dus. Daarmee wordt dus bedoeld dat je een dMRI sequentie start, met specifieke parameters om het zenuwweefsel zichtbaar te maken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() You’ve probably spent a considerable amount of time studying the female G-spot: How to find it, how to stimulate it and how to turn a woman into putty with a G-spot orgasm. What most men are far less familiar with is their own male G-spot. That’s right; some of you may be surprised to learn that the prostate is, essentially, the male equivalent of a woman’s G-spot -- and yours is far, far easier to find. We realize that, for some, the idea of exploring this area may be taboo, but if you keep an open mind while reading this article, our advice could lead you to one of the best orgasms you could ever hope for.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, ik vond je 'als ... dan' beredenering raar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is ook niet zo gek gezien mijn IQ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh, en misschien begrijp ik je berichtje verkeert, maar stel jij nu 'mannen hebben een prostaat -> dat is te vergelijken met een G-spot -> dus de G-spot bij vrouwen bestaat -> LP is stom om te insinueren dat ie niet bestaat omdat ze hem niet kunnen vinden (dat lijkt me trouwens niet een bijster stomme reden om te denken dat iets niet bestaat, tho)'
||
Citaat:
![]() Maar goed, einde discussie ![]()
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ik snap ook niet waarom je het bestaan van de vrouwelijke G-spot niet zou kunnen ontkennen zonder het bestaan van de prostaat te ontkennen. Volgens mij lukt dat namelijk prima.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En cabaret historicus, OMG DROOMBAAN Citaat:
|
![]() |
|
De volgens modellenbureau Elite te dikke Ananda Marchildon klaagt Endemol en RTL mogelijk aan als de rechtbank haar geen gelijk geeft. De 25-jarige winnares van Hollands Next Top Model wil nog 65.000 euro zien voor het winnen van het RTL-programma in 2008.
Het kort geding dat Marchildon tegen Elite aanspande diende donderdag in Amsterdam. Het modellenbureau zou Marchildon hebben ontslagen vanwege haar omvang. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|