Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2012, 08:05
Verwijderd
goeiemorgen!
Advertentie
Oud 26-01-2012, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ga bijna dood van de schattigheid hiervan
Oud 26-01-2012, 08:29
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Goedemorgen allemaal!
Oud 26-01-2012, 08:35
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik word daar zo blij van. Fijne nieuwe muziek ontdekken.
Dat ene nummer was top, 'k ben al downloaden .

Probleem is dat ik hier nog 250GB heb aan ongeluisterde muziek, denk dat ik nooit alles kan luisteren .
Oud 26-01-2012, 08:49
Verwijderd
nu maar eens gaan eten.
Oud 26-01-2012, 09:16
Lorelei
Lorelei is offline
Zo, vanmorgen om half 8 opgestaan. Sindsdien nog 2,5 hoofdstuk gelezen voor m'n tentamen van zometeen. Nu nog even naar de powerpointslides en m'n aantekeningen kijken en misschien komt het dan nog goed ook. Moet straks wel een roteind door de regen fietsen om bij de tentamenhal te komen want de busverbinding daar naartoe is écht kut.
Oud 26-01-2012, 09:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes Lorelei!
Oud 26-01-2012, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Dat ene nummer was top, 'k ben al downloaden .

Probleem is dat ik hier nog 250GB heb aan ongeluisterde muziek, denk dat ik nooit alles kan luisteren .
Eh, wut? Dat je shit op je kist hebt staan die je "nog steeds" moet luisteren, soit. Maar 250GB? Is dat een gevalletje sneakernet?
Oud 26-01-2012, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Zo, vanmorgen om half 8 opgestaan. Sindsdien nog 2,5 hoofdstuk gelezen voor m'n tentamen van zometeen. Nu nog even naar de powerpointslides en m'n aantekeningen kijken en misschien komt het dan nog goed ook. Moet straks wel een roteind door de regen fietsen om bij de tentamenhal te komen want de busverbinding daar naartoe is écht kut.
Heel veel succes!
Oud 26-01-2012, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Je kunt het, je kunt het, je kunt het, goooooooOOOOOOOOO Lorelei
Oud 26-01-2012, 10:14
Lorelei
Lorelei is offline
>_<

We zullen zien.
Oud 26-01-2012, 10:15
Verwijderd
Leraren mogen van mij wel vaker gaan staken. Ik ben wel benieuwd hoeveel er ook écht naar Utrecht gaan. Achja, een dagje vrij is altijd goed, natuurlijk.
Oud 26-01-2012, 11:03
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, nu maar eens hard aan mijn protocollen voor röntgen gaan.
Oud 26-01-2012, 11:04
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Eh, wut? Dat je shit op je kist hebt staan die je "nog steeds" moet luisteren, soit. Maar 250GB? Is dat een gevalletje sneakernet?
Ik heb meer dan een terabyte muziek staan op dit moment . Moet wel zeggen dat ik lichtelijk audiofiel ben, en een schurfthekel heb aan slechte kwaliteit. Bij goede kwaliteit muziek ben je voor een nummer van 5 minuten ook zo 50mb verder. Kan jammer genoeg niet alles vinden in .wav/.flac, maar het grootste gedeelte van wat ik heb is dat inmiddels wel.
Oud 26-01-2012, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb meer dan een terabyte muziek staan op dit moment . Moet wel zeggen dat ik lichtelijk audiofiel ben, en een schurfthekel heb aan slechte kwaliteit. Bij goede kwaliteit muziek ben je voor een nummer van 5 minuten ook zo 50mb verder. Kan jammer genoeg niet alles vinden in .wav/.flac, maar het grootste gedeelte van wat ik heb is dat inmiddels wel.
Hoeveel je hebt is niet echt relevant, wat ik spannender vind is hoe je er aan komt. Ga je écht downloaden om het downloaden of heb je gewoon een maat op bezoek gehad met 'n schijf en heb je de boel over laten pompen tijdens een kaartavondje?

En don't get me started over de zin en onzin van lossy versus lossless. Geloof me, you don't want to go down that road
Oud 26-01-2012, 11:09
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hahaha, ben benieuwd wat je er over te vertellen hebt hoor . Ik koop zelf vrij veel cd's, en de rest heb ik gedownload.
Oud 26-01-2012, 11:11
Miekje*
Miekje* is offline
Martin Martiño naamzoek! Wij hadden het pas toch over röntgen enzo, en dat er bij mensen vaak geen x-rays gemaakt worden van het abdomen, omdat daar weinig op te zien is? Ik heb een mooie foto gevonden van een abdomen in de veterinaire wereld . Ze zijn alleen vergeten om een rubbertje in de taille te leggen waardoor de superpositie van de ribben niet optimaal is, maar verder is dat niet zo van belang bij een abdomenfoto.

Oud 26-01-2012, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ben benieuwd wat je er over te vertellen hebt hoor . Ik koop zelf vrij veel cd's, en de rest heb ik gedownload.
Maar eh, je bent alleen aan het downloaden om het downloaden als je 250GB aan muziek hebt die je nog moet luisteren? Gek. Daar begrijp ik niet bijster veel van.

En nou ja; de bottomline is vrij eenvoudig. FLAC versus LAME V0 is voor praktisch iedereen in een correct uitgevoerde ABX niet te doen. En dus ook niet voor jou Er zijn legio grote luistertests die dit bevestigen.
Oud 26-01-2012, 11:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wow. Ik belde vanochtend met het centrum waar ik onder behandeling wil. Die zeiden dat er een wachtlijst van ongeveer twee maanden is voor de intake. Kreeg ik net een mail dat ik 16 februari al een afspraak heb
Oud 26-01-2012, 11:37
Verwijderd

Oud 26-01-2012, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh?
Oud 26-01-2012, 11:42
Verwijderd
Omg. Wtf
Oud 26-01-2012, 11:43
Verwijderd
O nu zie ik het echt. En, ja, dat is niet zo heel mooi nee. Maar boeiend verder?
Oud 26-01-2012, 11:44
Verwijderd
Oud 26-01-2012, 11:45
Verwijderd
Phoebe en Trimm moeten duidelijk het overdelige deel van hun nick schrappen.
Oud 26-01-2012, 11:45
Verwijderd
Citaat:
O nu zie ik het echt. En, ja, dat is niet zo heel mooi nee. Maar boeiend verder?

Citaat:
Phoebe en Trimm moeten duidelijk het overdelige deel van hun nick schrappen.
Oud 26-01-2012, 11:47
Verwijderd
Overdelige.
Oud 26-01-2012, 11:53
Verwijderd
Oh is daar de drama om? En daar komt men nu achter.
Oud 26-01-2012, 11:54
Verwijderd
Oh het zal me verder een zorg zijn. Behalve dan dat alle vezeltjes met gevoel voor esthetica in mijn lichaam in diepe rouw zijn.
Oud 26-01-2012, 12:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zal wel een chromosoompje missen, want ik snap het probleem nog steeds niet.
Oud 26-01-2012, 12:04
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Maar eh, je bent alleen aan het downloaden om het downloaden als je 250GB aan muziek hebt die je nog moet luisteren? Gek. Daar begrijp ik niet bijster veel van.

En nou ja; de bottomline is vrij eenvoudig. FLAC versus LAME V0 is voor praktisch iedereen in een correct uitgevoerde ABX niet te doen. En dus ook niet voor jou Er zijn legio grote luistertests die dit bevestigen.
Ik kom op last.fm/youtube veel gave muziek tegen, waar ik dan een paar nummers van luister, en vervolgens de discografie download. Dat heeft meer te maken met verzamelwoede dan met luisteren inmiddels inderdaad, loop betreft luisteren nogal achter .

Hoe zit dat met wav dan? Zelfs mijn vriendin hoort verschil als ik hetzelfde nummer eerst in 320kb/s mp3 en daarna in .wav afspeel. En dat zegt iets .
Oud 26-01-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Eentje teveel, popje.
Oud 26-01-2012, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens goed naar ontspanning, het subforum, en bedenk waardoor de compositie verstoort wordt?

Citaat:
Eentje teveel, popje.
Oud 26-01-2012, 12:07
Rationeel
Rationeel is offline
nou, eentje missen is waarschijnlijk net zo nadelig
Oud 26-01-2012, 12:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
dat een geel forum lelijk is
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Same here, ja .

En twee protocollen en het voorblad af, het gaat sneller dan ik dacht! Maar dit zijn alleen nog maar de veiligheidsvoorschriften en het instellen van de röntgen. Ofwel, de specifieke opnamens komen nog, en die duren wat langer, want oneindig foto's doorspitten totdat je een goed voorbeeld hebt. Of zelf tekenen. En er zitten nogal wat mislukte foto's bij in de bak van school /zeur.
Rationeel
Rationeel is offline
want het is gewoon zweetgeel. als je niet op tijd je witte t-shirts vervangt krijgen ze ook zo'n kleur
Oud 26-01-2012, 12:09
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, wait. Als je een chromosoompje mist ben je niet helemaal levensvatbaar enzo geloof ik .
Oud 26-01-2012, 12:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Citaat:
want het is gewoon zweetgeel. als je niet op tijd je witte t-shirts vervangt krijgen ze ook zo'n kleur
Niet! Het forum hoort geel! *rel*

En nu heb ik pauze. Dag kiddo's!
Oud 26-01-2012, 12:10
Verwijderd
Citaat:
nou, eentje missen is waarschijnlijk net zo nadelig
Dat is vervelend ja, maar voor je intelligentie zal het weinig uitmaken.
Oud 26-01-2012, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh, wait. Als je een chromosoompje mist ben je niet helemaal levensvatbaar enzo geloof ik .
Niet persé.
Oud 26-01-2012, 12:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als het zo moet ga ik echt niet met je naar de bios het is prachtig geel!
Oud 26-01-2012, 12:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eentje teveel, popje.
Kijk, daar heb je het al

Citaat:
Oud 26-01-2012, 12:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
O jezus. Jullie bedoelen dat omdat alle bazen te lange namen hebber er een teveel enters tussen DK en Onzin komen?

Dit heeft echt heel lang geduurd voordat ik het zag
Oud 26-01-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Hoe zit dat met wav dan? Zelfs mijn vriendin hoort verschil als ik hetzelfde nummer eerst in 320kb/s mp3 en daarna in .wav afspeel. En dat zegt iets .
Dat zegt geen drol. Foobar heeft een ingebouwde ABX-mogelijkheid; laat die eens draaien met 20 runs op datzelfde stukje muziek. Je mag er niet meer dan 5 fout hebben wil het statistisch significant zijn (lees: bewijs dat je het ook écht hoort).
Verwijderd
Citaat:
O jezus. Jullie bedoelen dat omdat alle bazen te lange namen hebber er een teveel enters tussen DK en Onzin komen?

Dit heeft echt heel lang geduurd voordat ik het zag
Verwijderd
Eentje te weinig kan geloof ik niet eens Maar dat ga ik maar eens opzoeken.
Oud 26-01-2012, 12:20
Verwijderd
Je kunt alleen leven met een ontbrekend X-chromosoom
Oud 26-01-2012, 12:21
Verwijderd
Maar dan zou je Turner Syndrome hebben, CR. En dat zou wel opvallen door andere dingen.
Oud 26-01-2012, 12:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Als het zo moet ga ik echt niet met je naar de bios het is prachtig geel!

*bitchslapt* wij gaan gewoon nog steeds naar gooische vrouwen 2, carn!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten