Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En don't get me started over de zin en onzin van lossy versus lossless. Geloof me, you don't want to go down that road ![]() |
![]() |
|
Martin Martiño naamzoek! Wij hadden het pas toch over röntgen enzo, en dat er bij mensen vaak geen x-rays gemaakt worden van het abdomen, omdat daar weinig op te zien is? Ik heb een mooie foto gevonden van een abdomen in de veterinaire wereld
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nou ja; de bottomline is vrij eenvoudig. FLAC versus LAME V0 is voor praktisch iedereen in een correct uitgevoerde ABX niet te doen. En dus ook niet voor jou ![]() |
![]() |
|
Wow. Ik belde vanochtend met het centrum waar ik onder behandeling wil. Die zeiden dat er een wachtlijst van ongeveer twee maanden is voor de intake. Kreeg ik net een mail dat ik 16 februari al een afspraak heb
![]()
||
Citaat:
![]() Hoe zit dat met wav dan? Zelfs mijn vriendin hoort verschil als ik hetzelfde nummer eerst in 320kb/s mp3 en daarna in .wav afspeel. En dat zegt iets ![]()
||
Citaat:
![]() En twee protocollen en het voorblad af, het gaat sneller dan ik dacht! Maar dit zijn alleen nog maar de veiligheidsvoorschriften en het instellen van de röntgen. Ofwel, de specifieke opnamens komen nog, en die duren wat langer, want oneindig foto's doorspitten totdat je een goed voorbeeld hebt. Of zelf tekenen. En er zitten nogal wat mislukte foto's bij in de bak van school /zeur.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En nu heb ik pauze. Dag kiddo's!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
O jezus. Jullie bedoelen dat omdat alle bazen te lange namen hebber er een teveel enters tussen DK en Onzin komen?
Dit heeft echt heel lang geduurd voordat ik het zag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|