Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen die achterom kijken als iemand achter hen netjes met de fietsbel belt waardoor ze over het fietspad heen zwalken op het moment dat ze ingehaald worden moeten een fietsverbod krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben trouwens voor de bij-sneeuw-op-fietspad-fietsers-op-weg-regel! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind bioscopen waarin niet gegeten mag worden en waar er ook geen pauze is, eigenlijk erg fijn. Als puber was kruidvatschepsnoep en goedkope chips een belangrijk element van de uitstap, tegenwoordig ga ik voor de film en kan ik thuis doen waar ik zin in heb.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() Maar dit wordt een veel te serieuze discussie zo terwijl ik het helemaal niet erg vindt dat jij autistisch zit te doen in een filmzaal, dus ik hou al op ![]() |
![]() |
|
Het grappige is dat voor het eten van chips of popcorn in een bioscoop al lang een oplossing gevonden is, namelijk: doe het in een bakje en niet in een zakje. Als je bij de Pathé een (ernstig overpriced, maar dat terzijde) portie chips of popcorn bestelt, zit het in een ruime bak. Gevolg: geen gekraak van plastic of folie, maar tevreden popcorneters en een ongestoorde filmervaring.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Naar de bioscoop ga je omdat films er daar mooier uitzien. Als je daar 1. niets van merkt en 2. je het vooral gezellig wil hebben, dan is de woonkamer daar toch veel geschikter voor? Ik verwacht echt niet van mensen dat ze zich twee uur lang muisstil houden, maar actieve verstoringen zoals het gebruiken van lichtgevende apparatuur, het eten van hard krakende etenswaren en hardop praten, wat je zowel in grote bioscopen als in filmhuizen tegenkomt, dat is natuurlijk heel iets anders dan af en toe een kuch of een opmerking fluisteren.
Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 16:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat het laatste stuk betreft ben ik het gewoon met je eens, hoor. Hardop praten heb ik eigenlijk nog nóóit meegemaakt (iig niet zonder dat het hele publiek zich omdraaide en als één man de boosdoener terechtwees), en zonder gene overdreven kraken of je mobiele telefoon aan vind ik ook overbodig. Maar ik heb er echt geen bezwaar tegen als iemand min of meer bescheiden een zakje chips naar binnen werkt of er iets grappigs uitflapt. Maar zoals ik zei, je doet veel te serieus, ik zat gewoon te stangen. Then again, als je graag iemand wil aan wie je je mening kwijt kunt, leef je uit. Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 17:14. |
![]() |
||
Citaat:
Oh, en als een fietser een auto als tegenligger heeft en IEMAND moet opzij en zich in een drasserige half aangevroren harde plak sneeuw met fietssporen en voetstappen en onbestemde hobbels dan is dat de auto, want die valt niet zo snel om. Maar die regel heb ik alvast toegepast. ![]()
|
Ik wil trouwens de regel instellen dat Adam Sandler niet meer mag acteren, in welke vorm dan ook, en preventief levenslang in een isoleercel wordt gegooid. Vervolgens moet iedere burger verplicht iedere vorm van filmmateriaal waarop hij te zien is verwijderen en vervolgens intensieve psychotherapie volgen zodat we hem uit ons collectief geheugen kunnen verdringen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik wilde eigenlijk iets anders voorstellen dan levenslange gevangenschap, maar dat mag niet op het forum.
Oh, en iedereen die op wat voor wijze dan ook meegewerkt heeft aan zijn films moet opgepakt worden en berecht worden door het internationaal gerechtshof wegens schending van de mensenrechten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik het goed hoor, maar dat moet dan zeker ook voor Tygo Gernandt en Keira Knightley gelden! |
![]() |
||||
Citaat:
Maar ik bedoelde 'je' inderdaad algemeen. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd