Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2012, 19:13
Verwijderd
Wanneer er sneeuw ligt, moet er niet alleen op de wegen gestrooid worden, maar ook op de fietspaden. En anders mogen de fietsers ook op de weg gaan fietsen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2012, 12:14
Carn
Carn is offline
Een minimumsnelheid voor fietsers.
Oud 06-02-2012, 12:16
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
En brommers/scooters afschaffen.
Oud 06-02-2012, 12:20
Carn
Carn is offline
Op stations een soort systeem dat mensen die niet weten waar ze heen moeten worden gescheiden van mensen die wel weten waar ze heen moeten.
Oud 06-02-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Wanneer er sneeuw ligt, moet er niet alleen op de wegen gestrooid worden, maar ook op de fietspaden. En anders mogen de fietsers ook op de weg gaan fietsen.
En dan met extra regel dat de fietsers dan niet naast elkaar mogen, behalve tijdens het inhalen als daar ruimte voor is, maar wel achter elkaar moeten blijven
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 12:36
Carn
Carn is offline
Mensen die achterom kijken als iemand achter hen netjes met de fietsbel belt waardoor ze over het fietspad heen zwalken op het moment dat ze ingehaald worden moeten een fietsverbod krijgen.
Oud 06-02-2012, 14:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ARGH en zeker op stations moeten mensen eens netjes aan EEN kant van de roltrap gaan staan! KUTASO'S
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 14:29
Verwijderd
Citaat:
ARGH en zeker op stations moeten mensen eens netjes aan EEN kant van de roltrap gaan staan! KUTASO'S
Ja inderdaad! Dat je dat nou in de Bijenkorf niet doet, vooruit, mensen met haast moeten ook gewoon niet naar de Bijenkorf willen gaan. Maar als je vorige trein een beetje vertraging had en je wil je aansluiting halen dan kan die drie seconde dus wél het verschil maken!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 14:33
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als je dat niet in Engeland doet heb je een probleem.
Oud 06-02-2012, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Een minimumsnelheid voor fietsers.
Ja

Citaat:
En brommers/scooters afschaffen.
Ja

Citaat:
Op stations een soort systeem dat mensen die niet weten waar ze heen moeten worden gescheiden van mensen die wel weten waar ze heen moeten.
Jaaaaaa

Citaat:
En dan met extra regel dat de fietsers dan niet naast elkaar mogen, behalve tijdens het inhalen als daar ruimte voor is, maar wel achter elkaar moeten blijven
Prima Maar vooral als extra regels dat automobilisten niet mogen gaan toeteren over vernietigende blikken naar fietsers werpen op het moment dát ze netjes achter elkaar op de weg fietsen.

Citaat:
Mensen die achterom kijken als iemand achter hen netjes met de fietsbel belt waardoor ze over het fietspad heen zwalken op het moment dat ze ingehaald worden moeten een fietsverbod krijgen.
Ja

Citaat:
Jaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 14:49
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Mensen die nadat je drie keer gebeld hebt nog niet aan de kant gaan, en als je je er dan met je fietst langs wurmt beginnen te zeuren of je je bel niet eens zal gebruiken moeten in een isoleercel.
Oud 06-02-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Prima Maar vooral als extra regels dat automobilisten niet mogen gaan toeteren over vernietigende blikken naar fietsers werpen op het moment dát ze netjes achter elkaar op de weg fietsen.
Ja dat dan inderdaad ook
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 15:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als je dat niet in Engeland doet heb je een probleem.
Ik weet het, en ik vind dat een uitstekende zaak!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Mensen die nadat je drie keer gebeld hebt nog niet aan de kant gaan, en als je je er dan met je fietst langs wurmt beginnen te zeuren of je je bel niet eens zal gebruiken moeten in een isoleercel.
Nee die moeten te horen krijgen dat ze doof zijn
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Weleens in de bioscoop naast iemand gezeten die nacho's eet? Als je daar geen last van hebt, is er gewoon iets mis met je.

Ik stoor me zelf niet heel erg aan af en toe een hoest, maar doorgaans is er een stuk meer dan dat aan de hand: constant geritsel van plastic, gefluister en ge-sms. Goed, dan ben ik heel erg autistisch; nou en? Ik ben degene die zich gedraagt. Als je niet in staat bent twee uur je mond te houden en niets te eten, hoor je niet in een bioscoop.
Haha jeetje wat defensief Ik ben blij dat ik met 90% van de mensheid gewoon plezier heb in de bioscoop zoals ie is, en er óók wel eens een zakje snoep durf te halen. Misschien moet je een film-elite-bios opzetten waar iedereen geluidloos is Of de filmgeluiden nóg harder staan, zodat gekraak er niet bovenuit komt.

Ik ben trouwens voor de bij-sneeuw-op-fietspad-fietsers-op-weg-regel!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 16:13
Verwijderd
En dat mensen die blijven staan als er rechtsaf-fietsers-vrij geldt, van de weg geschoven worden met een grote shovel
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 16:19
Verwijderd
Ik vind bioscopen waarin niet gegeten mag worden en waar er ook geen pauze is, eigenlijk erg fijn. Als puber was kruidvatschepsnoep en goedkope chips een belangrijk element van de uitstap, tegenwoordig ga ik voor de film en kan ik thuis doen waar ik zin in heb. Je reageert overigens bijzonder veel met en op dit punt, freija, maar punt blijft dat je een ander stoort en er zijn schijnbaar best veel mensen die jou een asociaal wijf zouden vinden in de bioscoop
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 16:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha jeetje wat defensief
Nounou, jij noemt me autistisch en zielig omdat ik gewoon wens dat men zich een beetje gedraagt in de bioscoop. Natuurlijk verdedig ik me dan. Wat moet ik anders doen?

Citaat:
Ik ben blij dat ik met 90% van de mensheid gewoon plezier heb in de bioscoop zoals ie is, en er óók wel eens een zakje snoep durf te halen. Misschien moet je een film-elite-bios opzetten waar iedereen geluidloos is Of de filmgeluiden nóg harder staan, zodat gekraak er niet bovenuit komt.
Misschien moeten mensen die weinig om film geven gewoon thuis kijken.
Oud 06-02-2012, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is een paar jaar geleden geprobeerd in te voeren, net zoals ze het in de meeste landen om ons heen ook doen in het OV (rechts stilstaan/links lopen), maar daar was toen heel veel kritiek op van reizigers omdat men het te betuttelend vond. Superjammer, stoor me er zelf ook regelmatig aan, vooral als mensen ondanks dat je het beleefd vraagt niet aan de kant willen gaan.
Oud 06-02-2012, 16:39
Martiño
Martiño is offline
Er moeten hekjes komen langs de stoep, zodat voetgangers niet zonder te kijken plots de straat over kunnen steken om vervolgens door mij aangereden te worden. Graag als eerste in Den Bosch uitrollen svp.
Oud 06-02-2012, 16:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, daarnet nog twee keer gebeurd: loop je pal achter iemand over het perron of in de stationshal, gaat diegene voor je ineens stilstaan met een mongolenblik van: "waar loop ik eigenlijk naartoe...?"
Oud 06-02-2012, 16:40
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Nounou, jij noemt me autistisch en zielig omdat ik gewoon wens dat men zich een beetje gedraagt in de bioscoop. Natuurlijk verdedig ik me dan. Wat moet ik anders doen?

Haha sorry, ik vond vooral dat men-mag-niet-hoesten nogal autistisch en zielig. Naar mijn mening staat je gedragen niet gelijk aan compleet geen geluid produceren. En naar de bioscoop gaan is voor de meeste mensen inderdaad een sociale gebeurtenis, maar om nou te stellen dat 90% van het publiek maar thuis moet blijven omdat ze het leuk vinden om wat lekkers te eten en drinken en af en toe stiekem te fluisteren omdat er een paar filmfanaten tussenzitten die daarbij eigenlijk geen mensen verdragen die níet precies op dezelfde manier willen kijken, tja, je kunt je afvragen wie dan het beste thuis kan blijven Maar in mijn ervaring heb je in filmhuizen etc dat probleem al veel minder dan wanneer je in een grote bioscoop een blockbuster gaat kijken.

Maar dit wordt een veel te serieuze discussie zo terwijl ik het helemaal niet erg vindt dat jij autistisch zit te doen in een filmzaal, dus ik hou al op
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 16:41
Martiño
Martiño is offline
Het grappige is dat voor het eten van chips of popcorn in een bioscoop al lang een oplossing gevonden is, namelijk: doe het in een bakje en niet in een zakje. Als je bij de Pathé een (ernstig overpriced, maar dat terzijde) portie chips of popcorn bestelt, zit het in een ruime bak. Gevolg: geen gekraak van plastic of folie, maar tevreden popcorneters en een ongestoorde filmervaring.
Oud 06-02-2012, 16:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja inderdaad! Dat je dat nou in de Bijenkorf niet doet, vooruit, mensen met haast moeten ook gewoon niet naar de Bijenkorf willen gaan. Maar als je vorige trein een beetje vertraging had en je wil je aansluiting halen dan kan die drie seconde dus wél het verschil maken!
Voordeel met de winter is nu wel dat je zeeën van tijd hebt voor je volgende aansluiting ;d;d;D:
Oud 06-02-2012, 16:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, die krijgen gewoon een bioscoop-verbod en worden doorverwezen naar de videotheek, als je comfortabel wil eten en schransen en praten tijdens een film dan kan je dat natuurlijk uitstekend gewoon thuis doen. En zo help je meteen de stervende videotheken-markt!
Oud 06-02-2012, 16:48
Uice
Uice is offline
Citaat:

Haha sorry, ik vond vooral dat men-mag-niet-hoesten nogal autistisch en zielig. Naar mijn mening staat je gedragen niet gelijk aan compleet geen geluid produceren. En naar de bioscoop gaan is voor de meeste mensen inderdaad een sociale gebeurtenis, maar om nou te stellen dat 90% van het publiek maar thuis moet blijven omdat ze het leuk vinden om wat lekkers te eten en drinken en af en toe stiekem te fluisteren omdat er een paar filmfanaten tussenzitten die daarbij eigenlijk geen mensen verdragen die níet precies op dezelfde manier willen kijken, tja, je kunt je afvragen wie dan het beste thuis kan blijven
Jij denkt dat het niet uitmaakt of je een 35 mm-print op een doek geprojecteerd ziet, of naar een DVD of blu-ray kijkt? Waarom ga je dan naar de bioscoop? Dat heeft dan toch geen enkele toegevoegde waarde? Zeker als het in de eerste plaats een sociale gebeurtenis is.
Naar de bioscoop ga je omdat films er daar mooier uitzien. Als je daar 1. niets van merkt en 2. je het vooral gezellig wil hebben, dan is de woonkamer daar toch veel geschikter voor?

Ik verwacht echt niet van mensen dat ze zich twee uur lang muisstil houden, maar actieve verstoringen zoals het gebruiken van lichtgevende apparatuur, het eten van hard krakende etenswaren en hardop praten, wat je zowel in grote bioscopen als in filmhuizen tegenkomt, dat is natuurlijk heel iets anders dan af en toe een kuch of een opmerking fluisteren.

Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Jij denkt dat het niet uitmaakt of je een 35 mm-print op een doek geprojecteerd ziet, of naar een DVD of blu-ray kijkt? Waarom ga je dan naar de bioscoop? Dat heeft dan toch geen enkele toegevoegde waarde? Zeker als het in de eerste plaats een sociale gebeurtenis is; naar de bioscopen ga je omdat films er daar mooier uitzien. Als je daar 1. niets van merkt en 2. je het vooral gezellig wil hebben, dan is de woonkamer daar toch veel geschikter voor?

Ik verwacht echt niet van mensen dat ze zich twee uur lang muisstil houden, maar actieve verstoringen zoals het gebruiken van lichtgevende apparatuur, het eten van hard krakende etenswaren en hardop praten, wat je zowel in grote bioscopen als in filmhuizen tegenkomt, dat is natuurlijk heel iets anders dan af en toe een kuch of een opmerking fluisteren.
Ik hoop dat je een algemene 'je' bedoelt hier, en niet míj, want dan heb je de plank toch een beetje misgeslagen...? Als ik vanuit mezelf moet spreken, dan voegt een bioscoop wel echt wat toe aan de filmervaring Als ik lekker mooie mannen wil kijken en kletsen met mijn vriendinnen, dan doe ik dat thuis, maar dat maakt een filmpje pakken niet een minder sociale gebeurtenis imho. Maar ik had het niet over mezelf, ik ga zelden naar de bios *schouderophaal*

Wat het laatste stuk betreft ben ik het gewoon met je eens, hoor. Hardop praten heb ik eigenlijk nog nóóit meegemaakt (iig niet zonder dat het hele publiek zich omdraaide en als één man de boosdoener terechtwees), en zonder gene overdreven kraken of je mobiele telefoon aan vind ik ook overbodig. Maar ik heb er echt geen bezwaar tegen als iemand min of meer bescheiden een zakje chips naar binnen werkt of er iets grappigs uitflapt. Maar zoals ik zei, je doet veel te serieus, ik zat gewoon te stangen. Then again, als je graag iemand wil aan wie je je mening kwijt kunt, leef je uit.

Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 17:19
Em.
Em. is offline
Citaat:
Dát.

Oh, en als een fietser een auto als tegenligger heeft en IEMAND moet opzij en zich in een drasserige half aangevroren harde plak sneeuw met fietssporen en voetstappen en onbestemde hobbels dan is dat de auto, want die valt niet zo snel om. Maar die regel heb ik alvast toegepast.
Oud 06-02-2012, 17:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Goed, laten we dan als compromis als regel instellen dat je je smoel moet houden in de bioscoop, behalve bij romcoms, Adam Sandler-komedies of rampenfilms.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 17:23
Martiño
Martiño is offline
Ik wil trouwens de regel instellen dat Adam Sandler niet meer mag acteren, in welke vorm dan ook, en preventief levenslang in een isoleercel wordt gegooid. Vervolgens moet iedere burger verplicht iedere vorm van filmmateriaal waarop hij te zien is verwijderen en vervolgens intensieve psychotherapie volgen zodat we hem uit ons collectief geheugen kunnen verdringen.
Oud 06-02-2012, 17:26
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik wil trouwens de regel instellen dat Adam Sandler niet meer mag acteren, in welke vorm dan ook, en preventief levenslang in een isoleercel wordt gegooid. Vervolgens moet iedere burger verplicht iedere vorm van filmmateriaal waarop hij te zien is verwijderen en vervolgens intensieve psychotherapie volgen zodat we hem uit ons collectief geheugen kunnen verdringen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 17:30
Martiño
Martiño is offline
Ik wilde eigenlijk iets anders voorstellen dan levenslange gevangenschap, maar dat mag niet op het forum.

Oh, en iedereen die op wat voor wijze dan ook meegewerkt heeft aan zijn films moet opgepakt worden en berecht worden door het internationaal gerechtshof wegens schending van de mensenrechten.
Oud 06-02-2012, 17:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dit, plus Ben Stiller en Will Ferrell?
Oud 06-02-2012, 17:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik stel iets gelijkaardigs voor m.b.t. The Sound of Music. Al moet er in Israël wel een museum worden opgericht over The Sound of Music, zodat de mensheid kan leren van de verschrikkelijke fouten uit het verleden.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind Punch Drunk Love een leuke film

Verder vind ik het goed hoor, maar dat moet dan zeker ook voor Tygo Gernandt en Keira Knightley gelden!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:01
Vowel
Vowel is offline
Oh Keira Knightley. Ik ben het helemaal met je eens. Wat een irritant mokkel is dat, zeg. Pfft. Ik kan dat hoofd gewoon niet uitstaan.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik hoop dat je een algemene 'je' bedoelt hier, en niet míj, want dan heb je de plank toch een beetje misgeslagen...?
Nou ja, jij vroeg je af waarom ik niet thuis keek. Dat vond ik toch frappant; de meeste mensen hebben thuis geen 35-mm prints en geen projector. Daarom ga ik naar de bioscoop.

Maar ik bedoelde 'je' inderdaad algemeen.

Citaat:
Wat het laatste stuk betreft ben ik het gewoon met je eens, hoor. Hardop praten heb ik eigenlijk nog nóóit meegemaakt (iig niet zonder dat het hele publiek zich omdraaide en als één man de boosdoener terechtwees), en zonder gene overdreven kraken of je mobiele telefoon aan vind ik ook overbodig. Maar ik heb er echt geen bezwaar tegen als iemand min of meer bescheiden een zakje chips naar binnen werkt of er iets grappigs uitflapt.
Ik heb nog nooit iemand bescheiden een zakje chips naar binnen horen werken.

Citaat:
Maar zoals ik zei, je doet veel te serieus, ik zat gewoon te stangen.
Dat doet er niet toe; ik schrijf iets op om een punt te maken, niet om per se jou te overtuigen. Ik geloof ook heus niet dat jij relatief vreselijk storend bioscooppubliek bent. Ik maak vaak genoeg mee dat mensen hardop praten, hardop muziek van de soundtrack meezingen en sms-en. Dat zijn de mensen op wie ik mijn pijlen richt.
Oud 06-02-2012, 18:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat vind ik getalenteerde mensen, hoewel ze heel vaak in bagger spelen.
Oud 06-02-2012, 18:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik stel iets gelijkaardigs voor m.b.t. The Sound of Music. Al moet er in Israël wel een museum worden opgericht over The Sound of Music, zodat de mensheid kan leren van de verschrikkelijke fouten uit het verleden.
Oud 06-02-2012, 18:16
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Jaaaaa
Oud 06-02-2012, 18:17
Verwijderd
Ik wil dat alle Steven Seagel-films worden samengevoegd tot een grote Steven Seagal-film. Met deze film kan je nooit geconfronteerd worden als je naam met een K begint.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp echt niet wat er mis is met The Sound of Music
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:19
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik wil dat alle Steven Seagel-films worden samengevoegd tot een grote Steven Seagal-film. Met deze film kan je nooit geconfronteerd worden als je naam met een K begint.
Spoiler
Oud 06-02-2012, 18:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik begrijp echt niet wat er mis is met The Sound of Music
Dan moet je hem eens gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je hem eens gaan kijken.
Nou, zo'n zes jaar geleden (denk ik) heb ik hem gezien en ik vond er niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:24
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou, zo'n zes jaar geleden (denk ik) heb ik hem gezien en ik vond er niks mis mee.
Toen was je 11, het is je gedeeltelijk vergeven. Kijk hem nu nog maar eens.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat vind ik een uitstekend idee. Ik had vandaag nog een gesprek over hoe Adam Sandler de slechtste """acteur""" is die er bestaat. In de geschiedenis van toneel en film.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja Ben Stiller ook, mijn god
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:53
Verwijderd
Ben Stiller? Wat is er mis met Ben Stiller?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat hij familie is van Adam S.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten